Irma anmeldelser

Irma anmeldelser

7.9

Det fungerer.

Første gang at jeg bestiller mad varer på nettet. Det fungerer.
Der er service omkring bestilling, og jeg fik rettet min fejl i tide, så vi ikke skulle leve af bananer et stykke tid.

Friske og gode vare

Afleveret indenfor den tid, de lovede. Maden pakket forsvarligt ind, så der er intet at klage over!

Friskhed, bekvemmelighed og økologi

Bestilte for første gang igennem irma.dk. Det gik lige som det skulle. Friske varer. Frostvarerne stadig helt frosne og holdbarhederne på varerne var rigtig gode. Her fortsætter jeg med at handle så vi kan lette weekendernes storindkøb. Økologi som vi går efter er dertil med rigtig stort udvalg på Irma.dk.

Kun positivt herfra. Hvis jeg skulle sige noget til forbedring skulle det være at de økologiske kartofler og gulerødder ikke var så pæne, men det er de heller ikke i de butikker vi normalt handler i så det er nok primært årstiden.

Sådan skal det være !

Hjemmesiden fungerer fint.
Varerne leveret til tiden af en flink chaufør, der bragte det hele ind i huset, selvom jeg tilbød at hjælpe. Næe det skulle jeg sandelig ikke. Det var HANS job.
Alle varer var de rigtige.
Skønt at slippe for mange dåser tomat i cyklekurven😃

Kære Nina
Det var dejligt at høre - tak for din fine anmeldelse. Vores kunder tager generelt rigtig godt imod vores søde chauffører, og det luner altid, når vi kan sende roserne direkte videre til dem. Tak for det.
De bedste hilsner,
Irmaholdet / Thomas

man snyder kunderne den ene dag koster det 600kr den næste dag 1200kr det kalder jeg bonde fangerri

den ene dag koster det 600kr den næste 1200kr det kalder jeg bondefangeri føj ved levering jeg siger bare plat.

Kære Erling,

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår, hvad du helt mener. Det er rigtigt, at vores normale grænse for at opnå gratis levering er 1.200,-. Ind i mellem kører vi kampagner, hvor grænsen for gratis levering er sænket til 600,-. Det gjorde vi i går.
Hvis du handler for mindre end 1.200,- har vi en fast, lav pris på 49,- for at få leveret dine varer lige til døren.

Vi beklager meget, hvis det har forvirret dig, og du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har nogen spørgsmål. Du skal have fat i kundeservice på kundeservice@irma.dk eller ring på telefon 70 20 06 47.

Bedste hilsner,
Irmaholdet / Thomas

Hele vejen igennem, en rigtig god oplevelse, perfekt.

Jeg har været længe om at prøve!
Men, så gik også jeg på IRMA's hjemmeside med de gode tilbudt, valgte og klikkede en del gange, valgte leverings tidspunktet, betalte og så ringede en Irma-pige en time før leverings tidspunktet. Hun fortalte, at chaufføren var blevet forsinket med en halv time. Han kom rigtig nok en halv time senere og alt det bestilte var pakket i store poser, vare grupperne hver for sig og stillet præcis hvor jeg ønskede det! Meget ros til alle der har medvirket til min rigtig gode oplevelse.Jeg synes, at det er en super flot tjeneste Irma leverer for sine kunder og jeg glæder mig allerede til næste gang!

Lige til døren og næsten helt ind i køleskabet ;oD

Skulle holde en fødselsdag for 25 mennesker hvor menuen var flæskestegssandwich.
12kg svinekam samt tilbehør af div glas som rødkål, syltet agurker, Miracel Wip ect var en smule tungt at fragte hjem på cykel, og jeg havde simpelthen ikke tiden til det i hverdagen. Så jeg oprettede en profil på Irmas hjemmeside og shoppede meget afslappet ind ;o) Varene kom prompte kl. 14.00 dagen efter lige til døren, en sød herre spurgte endda, om han ikke skulle bære varerne helt ind i køkkenet.
Det er ikke sidste gang jeg har brugt denne løsning.
Hilsen en meget tilfreds kunde.

Kære Vicki,

Tusinde tak for din fine anmeldelse. Vi er glade for, at du ikke skulle fragte alle de varer hjem på din cykel. Vi håber du havde en fantastisk fødselsdag.

Mange hilsner,

En skuffelse

Vi har længe overvejet at skulle prøve en netleverandør på dagligvarer af, og da vi regelmæssigt handler i Irma, var irma.dk et oplagt sted at forsøge. En onsdag i februar var der en masse gode tilbud, som vi valgte at benytte os af.
Første ærgrelse var, da vi opdagede, at der kun leveres i vores område en gang om ugen.
Næste ærgrelse var, du vi modtog fakturaen og kunne se, at den stærkt nedsatte kalvemørbrad, vi havde bestilt, var udskiftet med en filetudskæring (striploid). Vi kontaktede kundeservice, som dog forsikrede os, at det var en fejl på fakturaen, ikke på det, som ville blive leveret. Men da vi modtog varerne var der leveret kalvefilet.
Desuden manglede der nogle varer, og noget frugt var råddent. Vi kontaktede atter kundeservice, som (helt som forventet) tilbød at kreditere de manglende og forkerte varer. Den første kreditnota indeholdt ikke alle de varer, der skulle krediteres, så vi rykkede igen. Nu er alt på plads.
Et yderligere problem er, at holdbarheden på de ferske fisk og kødvarer, vi bestilte, kun var nogle få dage ... det dur ikke rigtigt, når der kun leveres en gang om ugen.

Hurtigt og effektivt

Bestilte varer til levering på mit job. De kom indenfor det ønskede tidsrum, og chaufføren var rigtig sød og smilende. Super service og lige de varer jeg skulle have. Meget tilfreds, og vil helt sikkert handle hos Irma igen. :)

Kære Malou,

Tak for den fine anmeldelse. Vi glæder os til at byde dig velkommen på Irma.dk igen.

Bedste hilsner,

Perfekt

Rigtig god oplevelse. God og nem internetside med Irmas kvalitetsvarer. Super god service ved levering - fik leveret varerne helt inde på bryggersbordet.
Ikke sidste gang jeg handler via nettet - tænk at kunne få leveret min ynglings crement, og så på tilbud, lige til døren ;-)

Stort set tilfreds

Den bestilte letmælk, var blevet til minimælk, men pyt. Ellers helt tilfreds med resten.
Gina Jensen

Nemt og ligetil

Jeg bestilte vin, og fik leveret helt som forventet.
Det var godt!

Den sad lige i skabet !

Vil her fortælle, at jeg er meget tilfreds med vores husstands 2 handler med Irma på nettet. Det er let at navigere på deres hjemmeside, varerne kommer som aftalt og mange af de varer vi køber er til en rigtig god pris, når vi handler deres tilbud.
Vi bor på Falster, så har ingen erfaringer med kølevarer. Jeg kan kun anbefale andre at handle på Irmatorvet.dk. Venlig hilsen Kenneth Rem

dejligt at få varerne leveret til døren - det vil jeg gøre igen

De kom lidt for tidligt, men da jeg var hjemme, var det kun en fordel. Og 2 venlige mænd, der ovenikøbet spurgte, hvor de skulle stille alle varerne.

Super kvalitet

Alle varer var i tip top kvalitet og de mange grøntsager var super friske. Levering kom som aftalt. Det er absolut ikke sidste gang, jeg køber ind på Irma.dk

Fin service

Tilfreds med levering og vare.

perfekt levering - som aftalt

jeg valgte at købe 'endagstilbud' på Irma torvet istedet for at slæbe varene hjem. Varene blev leveret som lovet, friske kødvarer var fint pakket i køletaske, og frostvarenen var tilsvarende perfekt pakket i deres egen køletaske. Bedre bliver det ikke - tak for det.

Irma kundeservice

Gratis levering

Bestiller du for mere end 1200 kr. (inkl. moms, men ekskl. pant) er leveringen gratis.

Levering hele døgnet

Irma tilbyder levering både i dag- og aftentimerne, samt natlevering.

Friskhedsgaranti

Irma.dk’s friskhedsgaranti sikrer dig på samme måde, som hvis du selv handlede ind i en Irma-butik.

I mere end 125 år har Irma stået for den gode smag, den gode oplevelse og den gode service. Det samme gør sig gældende online. Du vælger bare dine indkøb via skærmen. Så sørger vi for resten.

Kategorier:

Frugt & grønt