Isabella Smith ApS anmeldelser

Isabella Smith ApS anmeldelser

8.0

Uovertruffen kundeservice!

Jeg har handlet hos Isabellasmith.com i mange år og har ikke haft brug for at kontakte kundeservice. Idag køber jeg så den sidste af en bestemt vare på tilbud og skriver til kundeservice for at høre, om de kan hjælpe mig med oplysninger, så jeg kan finde et eksemplar mere af varen på det store Internet.
Jeg bliver ringet op og får den bedste hjælp og den bedste kundeservice jeg nogensinde er blevet udsat for. Tak for det, Isabellasmith.com :D

Varerne fejler intet, servicen er dog tvivlsom.

Har handlet adskillige gange hos Isabellas, og de 'kun' tre stjerner skal ikke ses som en afskrækkelse, men snarere som en advarsel.

Dvs. man skal bestemt bruge virksomheden, men man skal tage nogle forbehold, så man ikke bliver overrasket.

Tidspunktet hvor pengene bliver trukket på ens kort, kan sagtens ske før varerne er afsendt. Det er ulovligt i følge loven om internethandel, og hvis man ikke kan komme overens med den metode, så skal man holde langt væk fra dem.

Man behøver dog ikke være urolig for om man modtager det man har bestilt. Det gør man, men desværre kan Post Danmark være en hæmsko. Men det kan man ikke klandre Isabellas for.

Til gengæld ville det være langt nemmere for forbrugeren, hvis de sendte forsendelsesoplysninger til en, når varerne er afsendt. Jeg har flere gange måtte kontakte dem for at høre, hvornår varerne bliver afsendt for at få at vide, at de skam allerede er afsendt og at posthuset skulle have modtaget dem.

Allright, jeg får altid sendt til Døgnposten, selvom pakken måtte være for stor. Normalt resulterer det i, at jeg får en mail fra Post DK om, at pakken står på posthuset til afhentning i stedet for i boksen.

Men jeg har aldrig oplevet dette med Isabellas. Det klandrer jeg ikke Isabellas for, men det ville være meget lettere, hvis de sendte forsendelsesoplysningerne til en pr. mail, så man for det første vidste, hvornår man kan forvente pakken, og for det andet hvornår man ved, man skal kontakte Post DK og brokke sig.

Irriterende ting, som jeg sagtens kan leve med, men dog helst var foruden, men ingen tvivl om, at produkterne som Isabellas sælger er perfekt rustikke og romantiske, og jeg holder ikke op med handle der.
Isabella Smith ApS

Besvarelse fra Isabella Smith ApS

Kære Tore
Tak for din anmeldelse – vi er glade for at du kan lide vores varer. Vi har dog lige et par bemærkninger til din kommentar: Det er ikke rigtigt at vi trækker beløb fra kunders kreditkort før pakkerne bliver afsendt. Det tillader vores ordresystem ganske enkelt ikke. Vi sender 30.000 pakker om året og overholder naturligvis lovgivningen på området. Alle, der handler på vores hjemmeside, får ligeledes tilsendt en mail når pakken er afsendt med et trackingnummer. Der er noget der tyder på, at du ikke modtager disse mails og vi kan derfor anbefale dig at gå ind på vores hjemmeside og opdatere dine oplysninger. Dine bemærkninger mht. Post Danmark er taget til efterretning – vi er i øjeblikket i gang med at undersøge om hvorvidt vi skal tilbyde alternative forsendelsesmuligheder. Mvh kundeservice hos Isabella Smith

Skønne varer og tryg e-handel

Isabellasmith.com er mit absolutte favoritsted at handle. Handlet der adskillige gange, og har købt til både bolig og have. Har købt rigtig mange skønne ting på udsalg og kvaliteten er altid i top. Anbefales varmt.
Susanne Grandahl, Glostrup.

Alt helt i top

Jeg oplevede at bestille en del julekugler på tilbud d. 22/12 for at jeg ihvertfald havde nogle flotte nogle næste jul, havde da ikke regnet med at have dem allerede d. 23/12.
Det var super service, og kun en enkelt kugle er ikke helt så klar i farven, som på billederne.

Alt ok.

Købte en magasin-holder til vores idrætsforening.
Alt forløb som det skulle.

Har handlet i mange år....desværre

har jeg oplevet, at jeg har bestilt en vare, som ikke VAR PÅ LAGER - fik ikke info om det. Kvaliteten af varerne er meget høj og svarer til beskrivelsen/rene lækkerier/specialvarer....men lang leveringstid.Aldrig problemer, hvis varen ikke er iorden. Portoen er desværre ret høj.

fine varer

Må dog tilslutte mig at afsendelsen er noget langsommelig. Man er jo efterhånden forvent med noget, der ligner dag-til-dag-service

Tilføjelse 12.6.11 - har netop brugt butikken igen. Bestilte torsdag morgen og varen var der fredag eftermiddag. Det var flot.

lækre varer men lidt lang leveringstid

Superlækre varer, som faktisk kunne købes billigst her kontra andre web-sites. Har dog en lidt længere leveringstid end man normalt er vant til. Sender ej heller mail, når varer er sendt. Men kan sagtens anbefales.

Varer altid i top og god kundeservice

Jeg har handlet flere gange hos Isabella Smith og varerne har altid været som forventet og i god kvalitet. Derudover har kundeservice altid været rigtig god, når jeg har haft brug for det.

Dyrt og dejligt

Vil man forkæle sig selv, og interesserer man sig for hjem/hus/have, så skal man gå ind på www.isabellasmith.com og købe sig nogen lækre ting. Købte en masse dejlige produkter til nyerhvervet sommerhus, men blev først efter købets gennemførelse opmærksom på at leveringstiden var så lang at jeg ikke kunne bruge produkterne ved overtagelsen af huset. Skrev og spurgte om man kunne tilkøbe hurtig-ekspedition, men i stedet fik de det ordnet så jeg kunne nå at modtage mine varer på det ønskede tidspunkt. God service!

Bredt sortiment

Har handlet nogle gange hos Isabella Smith, og er blevet helt afhængig af en Italiensk moccachokoladecreme. Har noget fantasktisk godt rengøringsmiddel Maison Belle som er baseret på æteriske olier, der både dufter dejligt og er skånsomt mod miljøet. Jeg har dog været uheldig at låget ikke har været helt tæt på en af flaskerne under transporten hvorfor det hele duftede dejligt, men også var godt fedtet. Fik dog uden problemer erstattet produktet.

Savner lidt udbud af frø/løg m.v.

Jeg har altid handlet frø/løg og knolde til haven hos Isabellas, men savner lidt det gamle store udbud.

Men dem man kan købe er af høj kvalitet, levering inden for en uge og altid lækkert og delikat indpakket...

Lækker shop, men for lang leveringstid

En drømme webshop med alt hvad man kan ønske sig. Dyrt ja, men også lækkert og fin indpakning af hver ting, man modtager.

Men - og det trækker en stjerne - leveringstiden er for lang også selvom firmaet gør opmærksom på det og man har mulighed for ekstra hurtig levering mod betaling.

ok, men

Hej synes det er en ok hjemmeside, masser af vare og gode tilbud, men leveringstiden er lige lang nok, men ellers gik betalingen fint, dog lidt for mange reklame tilbud før man komme til kassen

Et eksempel på god e-handel til efterfølgelse

Meget god hjemmeside, som er nem at bruge, hurtig levering, varer i god kvalitet, smukt og solidt pakket ind.

En super hus og havebutik er blevet til en kedelig tøjbutik

Jeg har købt rigtig mange vare i shoppen, mest blomsterløg og haveudstyr. Hvilket også var det primære fokus da shoppen startede
De sidste par år er shoppen dog mest overgået til at være en tøjbutik? En af mange,og ikke noget jeg syntes godt om.
Isabella Smith forbinder jeg med haveudsendelser krydret med lækker mad fra hendes landkøkken. Det er her hendes ekspertise er/var? Så lavede hun sine egne serier af vaskemidler mv-Maison Belle, som er gode med også noget dyre. Så kom hudpleje serier i eget navn osv. Gode produkter, og de fleste sælges nu i flere supermarkeder.
Men at man så er gået over til at være en tøjbutik er bestemt ikke noget der falder i min smag. Tøjbutikker er der utrolig mange af på nettet, så shoppen er gået fra at være unik (med hus og have udstyr) til at være en af mange tøjbutikker. Og efter min menig er tøjet kedeligt og dyrt. Efterhånden handler jeg der meget sjældent

Holder hvad den lover

Konceptet holder hele vejen fra hjemmeside til den pakke, man modtager. Det er ikke billigt at handle her, men generelt er varene helt i orden. Jeg køber alt fra køkkenredskaber til håndsæber og tulipanløg, og der er tit gode tilbud på forskellige varer. Leveringstiden kan godt være op til en uge eller lidt mere i travle perioder, men det er der gjort opmærksom på i handelsbetingelserne, så også her stemmer tingene. Siden kan helt klart anbefales for de, der synes, det er hyggeligt at shoppe hjemmefra og samtidig mangler den rette opskrift til rabarber-kompotten.

dejlig forretning at handle med.
gode vare ,levering til tiden
flinkt personale.
top karakter fra mig.

God og hurtig betjening, kan anbefales til andre.

Utrolig flot Hjemmeside. Et godt sted og handle.

Isabella Smith ApS kundeservice

Isabella Smith er kendt for frø, opskrifter, have og boligindretning og du finder inspiration til det hele på hjemmesiden, hvor du også finder gaver og modetøj samt rengøringsmidlet Maison Belle. Isabellas shop har masser af gode tilbud og er nem at handl

Besøg Isabella Smith ApS

Vi bor Hesede Hovedgård 3