Jemfix anmeldelser

Jemfix anmeldelser

7.7

Det rigtige sted at handle

Hvis du vil have råd og vejledning, så handl i en af de dyre byggemarkeder, her er det ikke engang sikkert at du får de rigtige råd, så hellere enten spørge en fagmand, eller finde anvisningerne på nettet.

Emballage, råd og vejledning eller kompetent høflighed er ikke her.

Søndag gik turen til Jem & Fix. Indkøbet stod på cement og mørten til opgaver i vores hus. 13 sække = 325 kg.
God pris "Men" vi opdagede hurtig at 10% af produktet sivede ud dels under omladning, bil, tøj ect. idet alle poserne fra fabrikatet cempexo var utætte... Vi konfronterede butikken med vores uheldige oplevelse og blev mødt med ligegyldighed + da vi blev ved med at vi kunne underskrive en forsikringsag ? Vi bad om at få godtgjort 2 poser af 65 kr. + at de kunne give os en kost til rengøring, men end ikke et venlig tanke kunne vi få med på vejen, så pas på hvilken vare og hvor i handler billig og kast gerne sagerne på gulvet (Blev vi opfordret til) idet man jo bare kunne købe klare sække og pakke enhederne ind i....! Ja leve for upersonlig service....

Handler der ofte

Ingen problemer med nogen af mine handler og jeg har godt nok købt meget hos jem&fix efterhånden.

super service, aldrig sure miner ved en evt returnering

gode priser, super service og altid hjælpsomme. har flere gange haft reklamationer i andre butikker og det resulterer altid i et eller andet negativt, men aldrig i jem og fix, der bytter de bare varen eller returnerer pengene.

Damn det er billigt

Servicen er så også derefter, men det gør ikke noget for damn hvor er det billigt.

Stort udvalg og billige priser

De har stort udvalg og billige priser, her bliver der handlet tit.

Har alt

en forretning hvor man møder smil og kan få alt

Alt for dyr discountbutik og ingen fagfolk at spørge til råds

Denne overskrift gælder i hvert fald for den lokale jem & fik butik i Egå.
De gange jeg har haft spørgsmål og har henvendt vig til de skoleelever, som arbejder der, har jeg fået at vide, at den person der ve noget, ikke lige e rpå arbejde i dag, men at jeg kan prøve at komme forbi på xxxdag...
Dette taget in mente sammen med, at deres priser for langt de fleste varers vedkommende slet ikke er så lave i forhold til de stede,r hvor man rent faktisk kan få råd og vejledning, gør,a t jeg kun kan give dem 2 ud af de 5 stjerner.
handler der kun, når jeg ser, at de har et godt tilbud, som jeg ikke behøver råd og vejledning omkring...

Altid noget spændende.

Alt til hus og hjem. Rigtig gode priser, der er simpelhen alt

Billige, men mangler lidt udvalg

Hvis du ikke forventer at få en vejledning til dit projekt, men blot vil have varen til en fornuftig pris.
Så er Jem og Fix mange gange stedet hvor du skal gå hen, da der vitterligt er penge at spare ved at handle hos dem.

Men skal du for første gang til at sætte træloft op, eller sætte nye fliser på i badeværelset og du forventer at kunne få en udførlig vejledning så er du gået forkert.

I forhold til butikken i Aalborg, kunne det være rart at de udvidede deres sortiment bare en smule.
Men blot et forslag. ;o)

Godt fyrværkeri

Har for det meste købt fyrværkeri deroppe (dog har jeg også købt scooterolie) og det slår ikke fejl. Flotte effekter og farver.

Gode priser & ingen service

Konceptet holder 112%, de holder det serviceniveau deres koncept foreskriver, nemlig ingenting. Jeg benytter meste deres detailbutikker og de lever til fulde op det deres koncept. Produkterne er i orden, men som gør det selv mand skal man vide hvad man går efter og skal bruge til de forskellige projekter for man kan absolut ikke få gode råd i Jem & Fix !

Super

Super service og hurtig levering.

Bygge marked med de billigere priser.

Bygge marked med billigere priser, dog skal man selvf. altid opveje kvalitet kontra pris.
De har i deres sortiment lav pris produkter, inden for træ vare skal man dog være opmærksom på at der ikke er tale om første kvalitet, men til prisen er det i orden.

Billig butik med billige varer

Der kvalitet passer til prisen og forvent ikke mere end det.
Deres personale ved intet om butikken eller deres varer, tro min lille søn på 2 år ved mere om værktøj en deres personale.
Skulle bruge en borehammer, det tro jeg ikke vi har.. hmm.. jeg kigger lige selv en gang mere, de var sat nede mellem maling... det er ikke en rørmaskine men en hammer...

Har altid det man skal bruge

Har stortset altid det man kommer efter til fornuftige priser

Slår altid vejen forbi!

På vejen hjem fra Jysk lægger jeg altid vejen forbi Jem og Fix, af den simple grund at jeg elsker det :-)

altid flot service.

altid flot hjælp når man er i tvivl om noget. søde folk/3300
kh
Lotte Mo

Uviddende medarbejdere

Det er et rigtigt godt koncept, men ansæt da lige en enkelt person i hver butik, der ved bare lidt om hvad det rent faktisk er i forhandler...

Er Jemfix din virksomhed?

jem & fix Assens kundeservice

Besøg Jemfix