JNA Vinduer & Døre A/S anmeldelser

JNA Vinduer & Døre A/S anmeldelser

8.2

Aldrig har jeg følt mig så syltet af et firma.

Ved reklamation på et skævt dørblad hvor døren buede som en banan og det trak ind både oppe og nede, sendte jeg billeder af defekten til jna. Jeg fik d. 9 dec 2013 en mail hvori der stod at der ville blive bestilt en ny dør med det samme. Ca 3 måneder efter kom en montør uden dør, og prøvede at rette låseblikket på døren, og sagde at han ville bestille en ny dør, og at der kunne gå op til 3 måneder yderligere. Forundret over ikke at jna havde gjort som lovet i deres mail d. 9 dec har jeg flere gange prøvet at kontakte jna via deres hjemmeside"chat" men der er kun tavshed når jeg spørger til sagen. For ca en måned siden ringede montøren med en dato for isætning af døren, men da dagen kom (og vi havde taget fri for at være hjemme) ringede montøren og aflyste da han ikke havde nogen dør og montere. Jeg kan kun advare andre mod at bestille ved jna. Venlig hilsen claus buch, mosegårdsvej 3, 4281 gørlev

Hej Claus,
Tak for din anmeldelse.
Jeg er ked af din oplevelse, men kan se, at der er aftalt med dig at vi kommer ud til dig på tirsdag.
Jeg vil naturligvis undersøge hvorfor tingene har taget tid.

JNA Vinduer og døre

Yderst tilfreds

Yderst tilfreds med hele forløbet - lige fra bestillingen og til døren var modtaget og monteret.

Fin kvalitet til prisen

Ingen problemer

Super godt.

Super god service og lynhurtig levering, præcis på tidspunkt efter aftale. Godt produkt til en god pris. Anbefalelsesværdigt.

God til prisen.

Det var overvejende fint.

Der var et træstykke der var flækket i bunden, sikkert på grund af montering på palle.

Det kan nok ikke undgås.

God service

Når vi handler med JNA er der altid god service, og varen bliver leveret til tiden.

Alt fungerer som det skal

Hurtig og problem fri levering

Kvalitet til prisen og perfekt levering.

Vinduerne blev bestilt søndag aften. Ordrebekræftelsen med leveringstidspunkt blev modtaget mandag formiddag, og vinduerne blev leveret gratis til døren onsdag morgen. Det kan ikke gøres bedre.

Trepunktslås fejljusteret fra fabrik

På den leverede yderdør var palerne ved trepunkts-mekanismen ude af justering, hvilket var åbenbart allerede mens døren stod på pallen. En efterjustering under montagen var nødvendig.
Anke: Jeg kunne ikke få A- og B-mål oplyst før levering (til brug for montering af alternativ, bedre lås). Ikke godt nok.

Flot dør, men utrolig langsommelig reklamationsbehandling.

Rigtig fin dør, men karmen viste sig at være så skæv, at man kan se ind/ud mellem bunden af døren og karmen. Hvilket desværre resulterede i en stadig gående tur i JNA´s utroligt langsommelige reklamationsbehandling.
Dør installeret 1.3. Reklamation sendt 3.3. Tømrer kommer ud d.19.3 for at konstatere hvad de billeder, jeg havde sendt viste med alt tydelighed - at karmen er skæv. Og derefter - INTET! Selvom der i en af de første mails stod, at vi kontakter dig, når serviceteknikeren har været ude og se på problemet.
Der var heller ingen, der ringede for at aftale en tid for servicebesøg - tømreren ringede og sagde jeg kommer den 19.3.... Nå jo de ringede efter jeg sagde til tømreren, at vi ikke havde hørt noget om, at han kom der...
Vi venter stadig på at høre hvad der mon skal ske - alt imens vi lever med at have brugt 3000,- på en ny dør, der er værre end den vi havde før...
Så hvis du kan leve med at det hele går vildt langsomt og tilfældigt, hvis noget er galt, så er døren fin:)
Update.....
Mandag den. 24 fik vi besked fra en mand fra JNA, der vist var lidt sur over denne anmeldelse, at en ny dør var på vej. Vi skulle have fået besked både via mail og telefon, men selvom jeg dobbelttjekkede efter samtalen mandag var der ingen spor af mistede opkald, beskeder på svarenren eller mails. Men lad nu det være, vi håber den nye dør er lige. Jeg fastholder min mening om at det er en rigtig fin dør, men at reklamationsbehandlingen godt kunne være en del hurtigere. Det giver alligevel en del bøvl og gener når man ikke kan afslutte arbejdet og få tilsluttet alarm igen etc. Men som sagt fin dør, der virker din kvalitet til prisen.

Hej SS

Og tak for behaglig samtale.
Jeg beklager hvis du ikke har modtaget den besked vi indtalte på din mobil i fredags.
– Dagen efter vi fik servicemontørens tilbagemelding tog vi action på sagen.
Vi valgte med den beskrivelse og dokumentation vi havde fra jer at lave en besigtigelse hos jer inden vi traf afgørelse i Jeres reklamation.
Jeg håber I er tilfredse med det hele nu.

Jesper
Kundeservice

Dårlig respons på reklamation og mangefuld udbedring

Vi skiftede ud et stort vinuesparti i en stor ærverdig villa. Vi modtog en god pris hos JNA.Det skulle vise sig at sprosserne i stort omfang faldt af eller var løse. Det blev lovet udbedring men da det skulle gøres blev kun løse sprosser limet på med klistrebånd. Vi ved af erfaring at denne løsning ikke er holdbar og insisterede på at alle sprosser skulle limes da sprosser sat på med klistrebåmd falder af over tid når det bliver varmt. Det var grunden til at vi skiftede og nu er vi egentlig i samme situation som vi var i med de gamle vinduer. Det er et skuffende resultat og af den grund vil vi desværre ikke kunne anbefale JNA til andre.

Hej Tore,

Tak for din anmeldelse.

Jeg skal selvfølgelig beklage der har været et problem hos dig med løse sprosser.
Jeg kan se vi har givet besked samme dag vi modtog reklamationen og gav besked om, at en montør ville komme ud.
Vi har talt i telefon her til morgen og montørerne er ude hos dig nu og skifter alle løse sprosser og kontrollerer resten.
Skulle der opstå problemer igen hjælper vi naturligvis gerne.

Så håber jeg du er tilfreds med dette.

Jesper
JNA Vinduer og døre A/S

Hurtigt og nemt

Varen kom meget hurtigt. Døren svarede helt til forventningen. Dog måtte jeg rykke for kvittering.

Hurdigt levering og god kvalitet

Vi har to gange bestilt vinduer hos JNA og er meget tilfreds med service og vinduer selv

Alt perfekt

Fik, hvad jeg bestilte til tiden og produktet lever fint op til det jeg forventede.
Lige som man kan ønske sig det. Bestiller gerne igen.

pæne vinduer og døre

Jeg er yderst tilfreds med jeres vinduer og døre, bestilling og levering, vil klart anbefale jer til andre, jeg anbefalede til min datter og svigersøn, som stod og skulle bruge døre til deres hus, de har netop bestilt.
De første døre og vinduer jeg selv fik satte jeres tømmer i, meget tilfreds, her anden gang brugte jeg også dem, men det vil jeg ikke anbefale andre at gøre, har skrevet til dem selv.

Skide godt.Jeg

Jeg har fået leveret en terrassedør og en hoveddør. Leveringen var perfekt og dørene i orden til prisen.
Terrasedøren blev monteret af en montør, som firmaet sendte. Han var perfekt.
Jeg kan varmt anbefale firmaet.

God service.

God kunde service når man ringer til dem, og hurtig og fejlfri levering.

Nyd døre og vinduer til rækkehus - nu bliver det spændende

Jeg valgte JNA fordi de havde et godt produkt til en fair pris. De tilbød opmåling, mod en forudbetalt gebyr på 500 kr som tilbagebetales ved køb. Noget fnidder med forudbetaling med OK. Skulle så forudbetale en stor del af ordren, ikke behageligt - slet ikke når ordren bliver forsinket. Skulle så yderligere forudbetale resten inden montering, her falder kæden af, det er ikke rimeligt at have forudbetalt hele leverancen, der iøvrigt nblev yderligere forsinket pga IT fejl hos JNA. Låse og greb skulle købes seperat, her mod kolde kontanter - det er ikke sådan man får venner.
Det vigtigste er at produktet er i orden og montagen er forløbet perfekt, udført af kompetente håndværkere.
NU bliver det så spændende idet der er en mindre transportskade og en mindre fejl på den ene dør - hvordan mon JNA håndterer det?
1. Ringede til JNA - JNA ringede tilbage og tilbød at sende maling... nej tak !
2. Blev bedt om af udfylde fejlskema på hjemmesiden, de kan nå det endnu ----
Pengene har de jo fået - kun æren er på spil.

UPDATE: Servicemand kom dagen efter og udbedrede småtingene perfekt - absolut godkendt.

*************************
Opsummeret:

Køb roligt dine vinduer hos JNA, især hvis de tilbyder at vente med en del af betalingen til du har godkendt leverancen.

Det aftalte til tiden

Hurtig levering. Kvalitet som forventet

OK produkt, brugervejledning, og tilbehør ikke OK

Bestilt på nettet.
Fin hjemmeside, fornuftig pris og hurtig levering.

En ting er at skulle afkorte skruerne, men at det er nøvendigt at save ca. 10mm af selve låse palen, burde ikke være rigtigt.

Hej Ulrik,

tak for din anmeldelse.
Det glæder mig, at du synes om hjemmeside, produkter, pris og levering.

Vedr. afkortning af låsepal - skulle der gerne have ligget en vejledning i pakken omkring afkortning af skruer og pal og skal beklage hvis denne ikke har været med.
At man selv skal stå for afkortning skyldes at grebet skal kunne passe til mere end 200 forskellige dørmodeller.

JNA Vinduer & døre
Morten Knudsen
Salgsdir.

JNA Vinduer & Døre A/S Support

Vi sælger vinduer og døre i god kvalitet til rimelige priser.

Råd og vejledning uden merpris
Vi har dygtige vinduekonsulenter fordelt over hele landet som du kan benytte dig af i forbindelse med bestilling af dine nye vinduer og døre. Du kan altid kontakte os telefonisk eller ved fysisk fremmøde i en af vores afdelinger i Odense, Roskilde eller Randers.

Ingen mellemled
Vi producerer selv vores varer og kan derfor sælge dem til særdeles konkurrence dygtige priser - uden at gå på kompromis med kvaliteten. At vi er med i hele processen, er din sikkerhed for at vi kan stå 100% inde for kvaliteten af vores varer.

Specialmål
Vi producerer vinduer, døre samt udestue elementer på mål og efter specielle ønsker. Er du i tvivl om hvorvidt du kan få det du ønsker er du velkommen til at kontakte vores vindues konsulenter.

Standardmål til hurtig levering
Vi har altid mindst 8000 varer på lager til hurtig levering. Alle lagervarer er standardmål og passer til de fleste huse bygget efter 1970. Du kan se det store udvalg på www.jna-vinduer-webshop.dk

Døre og vinduer
- med eller uden montage

Vi har tilknyttet en række dygtige håndværkere som vi har nogle, for dig, fordelagtige aftaler med. Derfor kan vi sørge for montage til en rimelig pris hvis dette ønskes.

Fejlfri?
Alle kan kan lave fejl men vi bestræber os hele tiden på at blive endnu bedre. Har du haft en uheldig oplevelse bedes du kontakte vores service afdeling ved at udfylde en serviceformular på www.jna.dk eller kontakte dem telefonisk – så garanterer vi at yde vores bedste for dig.

God oplevelse
Har du haft en god oplevelse vil vi gerne opfordre dig til at dele den med andre.

Besøg JNA Vinduer & Døre A/S

Skriv til jna@jna.dk