Joennes anmeldelser

Joennes anmeldelser

8.6

Nemt og hurtigt

Jønnes Cykler er måske ikke det mest fancy navn man er stødt på, men det betyder ikke at der er "Wupti Pede" service ;-)

Bestilte tilbehør til Croozer og det ankom hvis ikke dagen efter, så 2 dage senere. Hurtigt og smertefrit (og til den bedste pris)

Hjemmesiden er lidt forældet med alt andet er tip top

Hjemmesiden er lidt tilbage at ønske, men priserne rigtig gode og det samme er udvalget. Modtog varene i sikker emballage, ok leveringstid, så alt var i orden.

Fantastisk

Spurgte til en cykel, men i stedet fik jeg et godt tilbud på en 2012 model, som jeg købte. Virklig dejlig cykel og god service fra jønnes (Jens )

Overskuelig og let hjemmeside. Behagelig kontakt og hurtig levering.

Rigtig god service da vi første gang kontaktede butikken pr Tlf. Efterfølgende bestilte vi varen via hjemmesiden som var overskuelig og "god til at holde en i hånden" gennem selve købet.
Under leveringen kontaktede vi igen butikken-udelukkende for at høre til pakkens forventede leveringsdato. Her mødte vi behagelig og hjælpsom service, som man ellers ofte må lede forgæves efter mange andre steder.
Pakken ankom til aftalte sted kort tid efter købet og var helt som håbet på og forventet.
Vi er bestemt klar på en ny handel ved joennes cykler.
/Mette Kruse Henriksen;) ( har købt en croozer kid2)

God og hurtig service

Ved forespørgsel på et bestemt produkt pr. mail fik jeg et fyldestgørende svar og ganske hurtigt.

Jeg fik lovning på hurtig levering og at varen var på lager.
Min bestilling skete blot dagen før jeg fik varen - så meget tilfredstillende, plus at produktet var i fin stan ved leverancen.

Efterfølgende har jeg spurgt ind til specifikke dele omkring produktet og fik igen hurtigt og fyldestgørende svar.

Kan sagtens stå inde for og anbefale joennes.dk
Plus jeg kunne godt finde på at handle der igen :-)

super

Hurtig forsendelse

ok behandling

ok behandling

God service - hurtig levering

leveringstid var under tre dage, god service på "dumme spørgsmål" :)

Virkelig godt!!!

Fik min vare ca 2 dage efter bestilling! (bestilte tirsdag aften og modtog torsdag eftermiddag)
Jeg bestilte 2 flasker(cube) men modtog 3 :) (altså en lille ekstra gave)
Jeg syntes det er en fin lille hjemmeside og masser af virkelig gode vare!
Jeg handler der helt sikkert igen!

Hjælpsomme og effektive

Købte tilbehør til Croozer Kid 2 og fik varerne leveret (eller forsøgt leveret) 3 dage efter. Dog havde GLS ikke smidt seddel i postkassen eftersom der ikke var nogen hjemme, men da jeg ringede til Jønnes Cykler fik jeg straks udleveret Track&Trace nummer og telefonnummer til GLS og fik ordnet sagen.

Super oplevelse

Vi fandt en cykeltrailer på joennes.dk til langt under normalprisen. Vi bestilte kl. 22 om aftenen og kl 08.30 den efterfølgende dag blev vi ringet op at nu var den klar til afsendelse. Vi slap for at betale fragt, da jeg havde mulighed for at få traileren afhentet, hvilket var helt ok med butikken. Traileren var nem at samle og har allerede været på sin jomfrutur, og sønnike er vild med den.
Alt i alt en rigtig god oplevelse at handle på denne hjemmeside, og hurtigere levering kan man nok ikke få.
Det er temmelig sikkert ikke sidstge gang jeg handler hos joennes.dk.

En rigtig god oplevelse

Fandt min cykelanhænger her til en god pris, fik super service (både på telefon og mail) og hurtig problemfri levering. Jeg kan klart anbefale dem. :)

Super service og levering

Havde først lidt korrespondance frem og tilbage ang. størrelse osv.

Hurtig respons og service!
Blev faktisk anbefalet at komme ned i butikken, så vi kunne få en snak om det. Af geografiske grunde var dette ikke muligt.

Bestilte en Cube LTD Race '10. Den blev bestilt en onsdag, og fik den fredag (den skulle lige hjem fra fjern lageret).

Blev ringet op af fragtmanden 1 time før levering.

Hele vejen igennem en positiv oplevelse.

God pris og hurtig levering

Jeg købte en cykeltrailer til børnene via Jønnes Cyklers webshop. Den blev leveret efter 3 arbejdsdage og der var intet at udsætte på varen. Dankort transaktionen blev først trukket efter 6 arbejdsdage.

Jønnes Cykler ApS kundeservice

InterDrive 4.1 - Alsgade 54, 6400 Sønderborg, 74 42 63 26 - www.joennes.dk