Jyskenetbank anmeldelser

Jyskenetbank anmeldelser

Lavt
3.8

Har været bedre

Siden fungerer fint, men det er for ringe det ikke er muligt at se sine overførelser ii weekenden, det er netop der, jeg har bedst tid

Godt tilfreds

Har altid været godt behandlet jyske er Danmarks. Bedste bank

dårlig hjemmeside

Det er alt for kort tid man har, siden logger hurtigt ud.
Når jeg sidder hjemme vil jeg selv bestemme om jeg vil have min netbank åpen 1 time eller hvad der passer mig.
Er skide irreterende.
Selve siden med kontoer er opgså dårligt lavet.
Fra 1 konto til en anden er der ikke en natrulig vej.
Der trænher til en ordentlig overhaling.

Mobil er ikke lovpligtig !

Det er simpelthen for dårligt !

Her skal man betale til en udenlandsk webleverandør,
Som man via VISA-kort har betalt til i årevis,
Men du kan man ikke gøre det idet man bliver mødt med
KRAV om at opgive sit mobil-nummer
Har ikke en sådan og ønsker det ikke, og det ER altså
Ikke lovpligtigt at anskaffe sig en sådan !
Mit kommunikationsbehov dækkes af internet og email

Jeg ved godt at det ikke er banken, men NETS der ønsker
Dette, idet man mener at det er en styrkelse af sikkerheden !
Har prøvet at ringe til dem (med stor ventetid)
De er ikke til at hugge eller stikke i
Henvend dig til din bank, siger de

Man tror så, at der er en undtagelsesmulighed, men nej
Banken siger, at man SKAL have mobil !

Hvad bilder man sig ind ?
Har man aldrig hørt om den personlige frihed ?

Nu skal man så bestille bankoverførsel og BETALE et stort
Beløb hver gang !

Dybt godnat, banken kan simpelthen ikke være bekendt at
Lade sig kue af dette selvbestaltede NETS-firma

Skal man nu virkelig henvende sig til Forbrugerombudsmanden,
Ombudsmanden, Datatilsynet, Telestyrelsen, ministeriet,
EU-forbrugerklagekonoret, EU-kommissionen eller hvad
For at få dette BIG BROTHER-monster til at forsvinde !!!

P.F. Kock
Kock@europe.com

Små forbedringer - Store forringelser

Jyske Banks nye netbank har især tre væsentlige forbedringer i forhold til den gamle version:
* Man kan nu selv oprette og administrere helt op til 10 del-saldi under sin total-konto. (Selvom det var svært at finde funktionen.)
* Man kan omdøbe sine konti og delsaldi.
* Man kan lave udenlandske overførsler.

Til gengæld er især bruger-fladen lidt af en kaotisk oplevelse. Det kan ikke lade sig gøre på et forum som dette at beskrive det hele, men de ting, som især gør netbanken til en belastende oplevelse er:
* Man kan ikke se transaktioner for mere end 1 år af gangen, og når man så vælger at se transaktionerne for en fast periode, er der ingen funktion til at bladre til nyere/senere perioder. Det gør det i praksis umuligt for alm. mennesker at søge efter gamle transaktioner eller at få et total-overblik langt tilbage i tiden.
* Sortering af konti og delsaldi virker fuldstændig tilfældig. De står ikke engang altid i samme rækkefølge, og man kan slet ikke vælge rækkefølgen selv.
* Selv når man kigger på transaktioner for en delsaldo (enkelt konto under en total-konto) kan man ikke se saldoen efter hver enkelt transaktion - endsige den aktuelle saldo/delsaldo.
* Ved oprettelse af overførsler er der et tekst-felt, som ingen kan finde ud af, hvad skal bruges til: "Beløbsmodtager". Feltet kan til dels give mening i form af en titel, når man opretter faste overførsler - men det er jo ikke et titel-felt til gentagne overførsler. Der mangler en beskrivelse af dette felt - eller de burde fjerne det.
* Ved gentagne overførsler skal man passe særligt meget på. Når man opretter en sådan overførsel, er der to dato-felter; "Dato" og "Næste overførselsdato". Hvis du ikke udfylder "Dato" feltet, sker der en overførsel straks, foruden at der laves en gentagelse ved "Næste overførselsdato". - Selvom jeg blev opmærksom på dette allerede første gang jeg lavede fejlen, er jeg nu faldet i tre gange... Det er ganske enkelt umuligt at gennemskue, når man sidder i situationen!
* Når man udfylder et besked-felt i forbindelse med en overførsel - men skriver for mange karakterer, advares man ikke om, at teksten bliver klippet kortereDu skal selv opdage det, når du skal "kvittere" med NemID bekræftelsen.
* Andre kan stadig ikke lave overførsler direkte til en del-saldo. Man er nødt til at overføre til den primære saldo, hvorefter jeg selv skal flytte pengene ind på den ønskede delsaldo.

På det jævne

Jyske er min primære bank, men jeg bruger dem ikke til handel med papirer, jeg har ingen lån, og budgettet klarer jeg på anden vis.. Der er således en hel del funktioner, jeg intet kendskab har til.

Administration, betalinger og overførsler fungerer, omend til tider på en lidt bagvendt måde.

Da de havde lagt om, var der en lang periode, hvor den gamle tilgang, med fuldstændig samme udseende, stadig var aktiv. Blot med den forskel, at her blev man konsekvent smidt ud efter 10 minutter.
Det har (bl.a.?) min henvendelse da fået rettet!

Man mangler stadig at få en bekræftelse på, at man er logget ud, men efter ovennævnte tilgang er væk, er det måske ikke længere nødvendigt?

Der er stadig en masse underforståede ting omkring overførsel til egne konti internt i banken, man endnu ikke har fået gjort noget ved. Det var et af de emner, jeg bragte frem på brugermødet sidste år.

Fra god til dårlig

Ja - desværre er den nye version ikke rigtig blevet en god samarbejdspartner. Sådan var det ellers med den gamle.
Jeg mangler helt generelt god daglig funktionalitet - eksempelvis at kunne organisere rækkefølgen af mine konti - og jo - tak for grupperingsfunktionen, men det er ikke helt det samme.
Funktionalitet er også mindsket ved overførsler - jeg er fra start aldrig rigtig helt sikker på fra hvilken konto jeg flytter eller overfører penge.
Er der så intet som er bedre? - jo da, men der mangler ligesom lige de næste tilretninger - kom nu med dem - vi er jo vant til daglige apps ændringer/opdateringer.

Det er udemørket

Jeg er fint tilfreds med Jyskenetbank. Det funger som det skal. Det samme gør mobil appen. Det har dog enkelte mangler, men ikke af stor betydning.

Få det nu fixet!

Kæmpeproblemer siden det nye netbankdesign blev sat igang. Det gamle virkede fantastisk. Hvor længe er det efterhånden siden? Et år?

Det kan ikke være rigtigt man skal bruge halvanden time af sit liv på at lave en simpel transaktion mellem to af ens egne konti.

Uanset hvilken browser jeg bruger, går netbank ned. NemId virker fint alle andre steder så problemet må jo ligge hos jyskenetbank. Det lykkes som regel til sidst, men jeg har snart ikke flere hår på hovedet.

50 år tilbage i tiden, er blevet HELT ubrugelig

FEJL. Burde INGEN stjerner have over hovedet. Men SKAL give 1.
Hold da op. Har haft en glimrende netbank i mange år nu. Så før nytår fik vi ny netbank. VIRKER IKKE. Du kan ikke stole på hvad der står, systemet opdaterer langsommere end langsomt. Selv manuelt kunne det gøres MEGET hurtigere.
De siger de arbejder på det. JA og min bare røv, tror også på julemanden. Det sker bare ikke nogen ting.
Tror de har designet den sådan bevidst, for at skræmme deres små kunder væk. På den måde undgår de medierne, og ikke får samme tur som Danske bank.
Bruger du Netbank meget. Så hold dig langt fra Jyske netbank, du aner ikke om dine overførsler bliver udført. Du kan sende pengene MEGET hurtigere med post danmark.
Og overførsler til udlandet kan gøres DOBBELT så hurtigt med post

Fra fantastisk til elendig

Den nye netbank er SÅ mangelfuld og uoverskuelig. Jyske bank havde i den game netbank, et produkt der var langt bedre en konkurrenternes. Det fik de ødelagt ganske grundigt.

Den nye jyskenetbank er en "ommer"!

Jeg er enig med de sidste mange anmeldelser. Den nye jyskenetbank.dk er en "ommer". Den er uoverskuelig. Funktionalitet er forsvundet og processerne er forringet...

Uoverskueligt, uoverskueligt, og så er det uoverskueligt. Den nye Jyskenetbank

Jeg har de sidste mange år kørt klatten med Jyskenetbank, og månedligt lavet en evaluering af mit forbrug, opsparing og budget. Her til aften skulle jeg gøre mit 2013 budget endeligt færdigt, og ville bruge netbanken............. hva fa... man kan ingenting finde. Der er 10000 muligheder, og skal nærmest på en weekend kursus i jyskenetbanking for at finde ud af det. Samtidig kan man ikke se udviklingen på budget, opsparing, disp. på een konto. Okay så udskriver vi da lige et kontoudtog (efter man har brugt 1/2 time på at finde den). Ha ha næsten komisk, så kan man ikke se på udtoget, udviklingen i budget, opsparing og disp.

Av Av Anders Dam. Det må du hellere tage op på næste bestyrelsesmøde

Elendig

Jeg gider den bare ikke.. Fra at være en nem og overskuelig netbank er jyske bank gået skridtet tilbage og kommet til at ligne andre dårlige netbanker. Den gamle version har været med til at holde på mig som kunde i banken, da ingen andre banker har kunne gøre lave bare noget der lignede jyske banks gamle. I dag betyder det ikke så meget om jeg skal forlade banken. Jeg har ellers godt kendskab til it og så sidder jeg her med jyske netbank og kan ikke overskue siden. Og det er ikke bare nogle småfejl der skal rettes, det er hele designet, der er elendigt. Jeg har ikke tidligere set så stort tilbageskridt. Den får -3 i dumpekarakter.

Ny Netbank. Sikke en skam!

Jeg har aldrig oplevet et større tilbageskridt for en privat service virksomhed. Den nye netbank er uoverskuelig og direkte elendig på samtlige punkter som jeg har observeret. Jeg har ikke kunne finde et eneste tiltag som jeg mener bare til dels retfærdiggøre deres storstilet nye projekt.

Jeg kan derimod finde masser af problemer f.eks. manglende delsaldo på rådighedskonto, ingen historik over betalingsservice aftaler og jeg har lige været ved at rykke håret ud af hovedet i bare frustration blot fordi jeg skulle indsætte en ny post i mit budget, helt ærligt.

Jeg er en mand først i tredverne, som er ret it kyndig. Jeg er kun glad på mine forældres vegne at de er i en anden bank, som ikke har valgt at lave sådan en kunde fjendtligt tiltag.

Jeg har meget svært ved at se hvad de kan gøre for at gøre denne version mere brugervenlig. Jeg har hverken lyst eller tid til at læse side op og side ned af deres "hjælpe" dokumentation for at kunne kæmpe mig igennem noget som lå lige til højrebenet i den gamle version.

Det er virkelig en skam at man vælger en løsning som denne, der er virkeligt en som har tabt bolden på dette projekt.

Mvh. Henrik Thomsen.

Besværlige Jyske Netbank

Jonglere ikke rundt med særligt store beløb på mine konti med det fungerede upåklageligt med den forrige. Nu... Tilbageskridt af de helt store. Det må være nogle enormt kloge mennesker (og beslutningstagere der har godkendt det) der har lavet deres nye netbank for det ligger da ikke lige til højrebenet for alm. mennesker.

Dem i bunden af denne side må da være Jyske Bank ansatte eller i fam. med nogle af spidserne.

ikke godt

når der er noget med penge så skal alting virke 100% og det gør den nye net bank slet ikke

Elendig

Det er blevet næsten umuligt at logge ind på Jyske netbank.
Hver gand man skriver Jyske Netbank i søgefeldtet får man en masse sider med reklame "Spam" min ingen muligheder for at logge på netbanken.

Den nye netbank er et tilbageskridt

På alle funktioner jeg bruger, er den nye netbank blevet ringere. Blandt andet sker overførsler mellem egne konti ikke længere med det samme - nej, det må vente til næste bankdag.
Overblikket på betalingsserviceaftaler er væk, da de ekstra navne jeg havde givet dem er blevet slettet - således at der fx. nu er 6-7 aftaler, der bare hedder Nykredit.

Se evt. hvad andre kunder mener her:

NY NETBANK !!! SKIDT SKIDT SKIDT

Har altid været tilfreds med netbanken indtil den nye er kommet..
Mange gode funktioner men vigtige ting er lavet om..

Ingen overførsler i weekenden overhovedet og alt bliver opdateret mandag. Sådan har det aldrig været og et kæmpe problem I laver sådan noget om. Man kan derfor ikke regne med sin saldo. DET ER EN OMMER !
Overførsler til kunder i samme bank har man kunne se navnet på når man bekræfter overførslen. Kan man heller ikke mere.
Desuden er flere opsparingskonti med spærring blevet ophævet så man nu kan hæve fra dem

Er Jyskenetbank din virksomhed?

kundeservice

Besøg Jyskenetbank