Kokken & Jomfruen anmeldelser

Kokken & Jomfruen anmeldelser

8.2

Mad til en lille sammenkomst

Helt igennem fra bestilling til levering og aflevering af inventar: God mad i tilpas mængde, veltilberedt.

God brunch

Fik en meget god brunch, der var rigeligt.

Rimelig kvalitet til rimelig pris

Der var nogle problemer med deres hjemmeside, da maden skulle bestilles og igen, da antal skulle rettes. Anretningen/pyntes var ikke helt som beskrevet og den grønne kartoffelsalat noget tør med grynede kartofler. Tiramisu'en var ikke helt "ægte", den var lavet med lagkagebunde, men smagte rigtig godt. Vi har flere gange handlet med Kokken & Jomfruen, da maden er af en rimelig kvalitet og til en rimelig pris.

Næsten perfekt

Fik leveret smørrebrød til 10 personer.
Fiskefileterne var lidt tørre og seje.
Elleres OK med bestilling, afhentning m.v.

Perfekt

Alt var perfekt. Fint med sms orientering - især om tidspunkter.

Levering & mad var go`, vi bestiller igen, ka´du tro.!!

En rar og venlig levering,, dog synes buddet der kom med maden, han kom lidt for for sent , .OG derfor !! bestiller vi altid vores et godt stykke tid før, gæsterne kommer. Så har vi tid til og gøre klar og skulle det ske at buddet løber ind i et problem på hans rutte så gør det ikke så meget , han/hun kommer lidt senere med maden.

Med tak for super mad som altid !!!

Kalle

Igen en fest med mad fra Kokken og Jomfruen

Så har vi igen fået mad fra Kokken og Jomfruen. Endnu engang var det helt OK. Maden kom til tiden og der var som sædvanlig rigeligt af det. Mine gæster roste det i høje toner. Vi har allerede bestilt den næste middag hos K & J.

Altid dejlig og velsmagende mad.

Det smager godt, pænt anrettet. Er endnu ikke
blevet skuffet. Har selv fået leveret og været med til fester hvor de har leverer maden.

super nemt godt og billigt.

det er fantastisk nemt at have gæster til middag med mad fra kokken og jomfruen. nem at bestille, håndtere og gode portioner - også til den sultne gæst. gode beskrivelser og maden smager godt og ser rigtig indbydende ud.

Middelmådig

Kalvesteg ok
Griskestes i 3 forskellige og svært at lave pæne stykker. Mange endestykker med hård skorpe.
Meget lidt salat. Måtte selv lave mere.
Kartofler ok.

alt OK

Jeg var meget tilfreds og kan anbefale jer til andre

Hurtig godt og indbydende.

Nem at overskue, og der er alle former for mad, pænt anrettet i et utrolig flot porcelæn, det er en fryd at servere .Der kommer sms så vi ved når der sker noget, og en meget sød telefon betjæning.

Fantastisk

Det var en fantastisk service

for lidt mad,

Der var for lidt mad," heldigvis " havde 4 gæster meldt afbud Men vi havde for lidt , skinke og kartoffelsalat, øv øv

Perfekt til prisen !

Maden var velsmagende , pænt anrettet, kom som aftalt og prisen rimelig !

Vigtigt ! alle gæsterne var tilfredse.

4 stjerner er top, som sagt der skal altid være plads til forbedringer. jeg selv er fuld tilfreds. Bestilling af mad- betaling-afhentning af mad - osv. alt var perfekt.
Man kan være helt rolig ved at handle der. Slagelse afd. Jeg vil benytte dem igen.
sssssssssssså TAK for mad.

Vender nok tilbage - hvis der fortsat er gode tilbud.

Det var godt som forventet - har prøvet Kokken og Jomfruen tidligere, var tilfredse og vendte derfor tilbage. Vender nok tilbage - hvis der fortsat er gode tilbud.
Sympatisk chauffør som leverede maden.

Hovedret og dessert til 69.50!

Ingen bøvl overhovedet og maden var fortræffelig til prisen.

Jeg ville ikke tøve med at bestille igen.

Vi havde bestilt mad til en barnedåb. Maden kom også som aftalt. et minus Der var forlidt af den glaseret skinke. Tiramisu blev leveret på runde fade uden kagelåg der var brugt folie istedet.SUPER kunderservice.

det var en lækker og dejlig menu, som alle roste

Vi henvender os gerne igen. Vi har brugt kokken og Jomfruen hver gang, at vi har holdt familiefester. Tak for god og venlig behandling!

Kokken & Jomfruens Kundeservice

Leveringsgaranti

Vi har selvtilliden i top, og sætter en stor ære i at give vores kunder den bedste behandling. Derfor udbyder vi nu en leveringsgaranti.

Landsdækkende

Du kan få leveret diner transportable i hele Danmark, vi leverer til alle brofaste øer.

Ændre alt det du ønsker

Du kan ændre helt frem til 8 dage før din fest.

Du betaler først få dage inden levering

Mere end 40 års erfaring med diner transportable

Hos Kokken & Jomfruen er du sikker på en succes, du bestiller og vi klare resten. Stol trygt på det! Kokken & Jomfruen startede i 1966 på hotellet i Gislev på Midtfyn. Efter en årrække blev lokalerne for trange, og i 1975 blev der bygget nyt. Det var dengang store lokaler med 200 m2 køkken og 200 m2 lager i kælderen. Den ellers lille mand- og konevirksomhed var blevet større. Der måtte ansættes mere og mere personale, ligesom der blev benyttet tilkaldehjælp udefra. Sådan blev virksomheden drevet indtil 1985. Af familiemæssige årsager blev firmaet solgt og nye kræfter sat ind. Firmaet voksede, mere personale blev ansat, og omsætningen blev nær fordoblet. Den nuværende ejer overtog virksomheden I 1991 opkøbte den nuværende ejer, Henrik Nygaard, forretningen. Lige siden er det gået slag i slag. Der er udvidet i ejendommen mange gange, og området hvor man leverer til, er ligeledes blevet udvidet. I dag leverer vi ikke kun på Fyn, men faktisk til hele Danmark. Udviklingen tog for alvor fart i 1995. I store lokaler på Avedøre Holme ved Hvidovre i København blev der startet en ny afdeling af Kokken & Jomfruen. I alt 800 m2 med køkken, kølerum, frostrum, pakkerum, kontorer osv.. Her var der plads til at tilberede god og lækker festmad til hele København og omegn. I 1997 åbnede Kokken & Jomfruen en afdeling i Århus. En nybygning på 800 m2 blev opført med særindretning til diner transportable. Nu skulle også Østjylland nyde godt af Kokken & Jomfruens kulinariske evner. Allerede i 2000 vokser Kokken & Jomfruen ud af lokalerne i København, Århus og Gislev på Fyn, og det bliver nødvendigt at udvide lokalerne med 30-40 % ekstra. I både 2001 og i 2002 åbnede der nye afdelinger. Først med 1200 m2 i Kolding og året efter med 1600 m2 i Slagelse. Sidstnævnte med stor facade ud mod motorvejen ved afkørsel 39. Fælles administration I 2004 var der behov for yderligere udvidelser og renovering af køkkenerne i Århus og i Slagelse. Og allerede i 2005 var der nye ting på tegnebrættet. Det blev til et nyt kundecenter og fælles administration i Odense med facade mod motorvejen ved afkørsel 50. Det nye hovedkontor var fundamentet for en ny vækststrategi, hvor der skulle sættes flere ”ben” på Kokken & Jomfruen. Det førte I 2005 til, at Kokken & Co blev grundlagt. Firmaet sælger frokostløsninger. Kokken & co´s firma frokostordning - læs mere her Kokken & Jomfruen i dag Kokken & Jomfruen har i 2009 ca. 100 medarbejdere. Antallet varierer lidt afhængig af sæsoner. Vi er landets største inden for diner transportable.

Besøg Kokken & Jomfruen

Kundeservice åbningstider: Mandag-lørdag kl. 9.00-18.00 Søndag kl. 9.00-13.00