Komogvind anmeldelser

Komogvind anmeldelser

Middel
6.3

BIOGRAFTUR I PÅSKEN med min søn på 7 år Jubiiii

Nu har jeg været VIP på kom og vind, i rigtig mange år og har aldrig vundet før,
på trods af at jeg altid bruger mine poletter udelukkende på præmierne, dog vandt jeg engang på skrabelod 200 kr tror jeg, men fik dem aldrig.
men igår vandt jeg en biograftur, som jeg skal nyde med min søn på 7 år.
Så nu bliver jeg ved med at spille på Komogvind, og håber at vinde mere udover jeg vinder en masse hyggetimer.

Cirke1967

Super fjernsupport TAK til Komogvind.dk

Jeg kunne ikke få visse spil til at køre, og mit antivirusprogram mente ikke det var pga. deres program, men det var det, det beviste KOMOGVIND SUPPORTEN. Nu virker det og jeg må bruge et andet antivirusprogram.

Bestil ikke VIP!

Jeg har godt nok aldrig vundet noget hos Komogvind.dk, selvom jeg har været bruger derinde i mange år, men jeg hygger mig stadig med at spille derinde en gang imellem :-)
Dog skal man passe på med deres VIP-system! Jeg bestilte en måneds VIP, hvorefter der stod, at det udløb d. 21. marts. Den 20. marts går jeg så ind for at afmelde mig, men der har deres automatiske system allerede trukket for en måned mere!! Man siger ok, til at der sker automatisk hævning af penge for betaling af VIP, men det er godt nok ikke i orden, at man skal afmelde sig 3-4 dage før ens VIP udløber, når nu man har betalt for en hel måned.. Jeg har desuden skrevet til dem d. 21. marts og gjort opmærksom på det problem, men jeg har ikke fået noget svar tilbage.. Men man aner ikke, hvornår man skal afmelde sig VIP, før den næste måned bliver hævet! Mit VIP (den måned, som jeg ikke frivilligt betalte!) udløber d. 21. april, men eftersom det er en mandag, og de trækker pengene to dage før, så TROR jeg, at jeg skal afmelde mig d. 17., for at være sikker på, at de ikke trækker for endnu en måned..

Hej Pernille,
Når man tilmelder sig et af vores vip medlemskaber, skal man som bruger læse og godkende vores betalings betingelser, før man kan aktivere vip'et. Der står klart og tydeligt:

PBS / Kreditkort (VISA-Dankort / VISA / Mastercard/Visa Electron)
Vedr. det månedlige VIP-medlemskab: Du vil blive opkrævet én gang om måneden automatisk.
Vedr. 1 års VIP-medlemskab: Du vil blive opkrævet én gang om året automatisk.

På kreditkort, opkræver vi beløbet op til 4 dage før dit medlemskab udløber - for at undgå, at dit medlemskab udløber.
Ved f.eks. en fejltranskation, vil vi forsøge at gennemføre transaktionen den kommende dag osv. Hvis du opkræves før udløbet af medlemskabet, vil dit medlemskab blive forlænget med de resterende dage.

Opsigelse/afmeldelse af løbende medlemskab.

PBS: Hvis du ønsker at afmelde dig løbende medlemskab via. PBS, skal du afmelde det senest d. 10. sidste bankdag i måneden for at undgå, at blive opkrævet for næste periode. Den første PBS-opkrævning består normalt af to perioder: Resten af indeværende måned, samt den kommende måned. Prisen for skæve perioder, som f.eks. den første periode, udregnes således:
(antal dage / antal dage i måneden) * abonnementspris

Kreditkort: Hvis du ønsker at afmelde dig løbende medlemskab via. Kredit kort, skal du afmelde det senest 5. dage før dit medlemskab udløber for at undgå, at blive opkrævet for næste periode. Betaling med kreditkort opkræves tidligst 4 dage før opkrævningen er forfalden.

Det er derfor vigtigt, at du gør dig bekendt med komogvind.dk's handelsbetingelser, før du melder dig ind.

komogvind.dk

at vinde penge på komogvind

Jeg er rigtig glad for komogvind spiler hver dag. Har vundet 200 kr. for første gang jubiii troede ikke det kunne lade sig gøre, forsæt de gode arbejde,

Tillykke med gevinsten!

komogvind.dk

Komogvind er bare de bedste.

Jeg er meget tilfreds med komogvind, og der er en god service, og jeg kan kun andbefale andre at bruge Komogvind.
Og så er det billigt at bruge Komogvind hver måned for kun 79,00 kr.
Med venlig Hilsen Bukholt.

Besvarelse fra Cego ApS

Vi bliver altid så glade, når brugerne er tilfredse :)

Super god service

Jeg er rigtig glad for support delen, det er rigtig rart at man kan skrive og få hjælp. Også hvis der er kommet noget snavs ind på pc'en.
Jeg er glad for spille delen, da der er mange forskællige spil, der passer til alle.
En rigtig god side hvor alle hjælper alle :)

Tusinde tak til Aicha, du er fantastisk til det med at rydde op i min pc. Stort kram og glade tanker fra mig.

Besvarelse fra Cego ApS

Tak for de meget pæne ord :)
Det er altid en glæde at kunne hjælpe vores brugere.

spilloppen

der er gode spil

Besvarelse fra Cego ApS

Vi er rigtig glade for at du kan lide vores spil. Vi håber at du bliver lige så tilfreds med vores kommende spil.

Ged i pc

Hvis jeg mødte Aicha i det virkelige liv, gav jeg middag , har nu for anden gang, fået lavet min pc, via fjernsupport, og nu virker min pc igen.
Fra jeg skrev til KOV, med en fejl jeg havde når jeg gik ind på Deres hjemmeside, og til jeg fik lavet min pc, er der gået lige knap 1½ dag, så herfra, mange tak.

Besvarelse fra Cego ApS

Vi er så glade for at din computer nu virker igen og du kan spille på vores side uden problemer. Du siger endelig til, hvis vi skal kikke på det igen i fremtiden :)

Professionel kundeservice

Da jeg igennem længere tid ikke fik registreret mine poletter når jeg spillede på KOV, så skrev jeg en mail til KOV. Efter lidt skriveri frem og tilbage foretog KOV fjernstyring på min computer og Vupti, så virkede det igen. Ikke nok med at spillesiden blev bedre, det gjorde computeren også generelt. Jeg synes det er super kundeservice, og er ret imponeret over så hurtigt det blev løst. Tak til KOV. Til andre vil jeg opfordre til at kontakte KOV såfremt der opstår problemer, da de løser det meget professionelt.
Med venlig hilsen Mybo

Besvarelse fra Cego ApS

Tak for de rosende ord :)

komoggvind.dk

Fantastisk spillested med mange sjove og spændende spil

Er ofte på kom og vind og har intet dårligt at sige om siden. Support virker forbløffende godt kom og vind står altid parat til at hjælpe (hurtig svar tilbage når man henvender sig til dem) og de hjælper trin for trin.. Det bedste sted man kan sidde og hygge mange timer både med andre el bare spille alene, synes det er spændende at man kan vinde medaljer ( det er da lidt hygsomt)

Total iorden spille sted

Besvarelse fra Cego ApS

Vi er her altid for at hjælpe vores kære brugere :)

komoggvind.dk

Det er et nice site med gode spil og venlig kundeservice, men...

Har været medlem en del år og er også VIP, har ikke meget dårligt at sige. Andet end, hvor ville det dog være rart hvis de fik lavet en app og lavet spillene, så man kan spille fra sin Ipad. Hele det her Apple vs Java issue er møg irriterende, når ens pc går ned og alt hvad man har er sin Ipad. Suk...kan ikke spille regelmæssigt mere :(

Hej Kianna
Tak på de pæne ord :)

Det er endnu ikke muligt at spille komogvind på en Ipad.
Vi er dog begyndt at udvikle spil til både Ipad, Iphone og Android.
Du kan allerede nu hente vores spil Voodoo Friends via app store.

Desuden er vi ved at udvilkle spil til vores side som ikke er JAVA-spil. Du burde derfor kunne spille Voodoo Friends, Jigsaw Puzzle 2, Puzzle Beach, Mythic Solitaire, Picture Logic Color, Cookie Boost, Bubble Zoo, Balloon Buster 3 og Siesta Solitaire på din Ipad. Du kan også spille vores pengespil.

Med venlig hilsen komogvind.dk

1000 tak!!

Ja tak til Aisha og tillykke til KOV for at have så dygtig en medarbejder!
jeg er vildt imponeret over hvordan du kunne hjælpe med mit problem, installere ny virusbeskyttelse, slette diverse osv.
jeg har tidligere fået hælp fra KOV og altid den bedste service og hjælp, ingen overbærende bemærkninger pga min uvidenhed på disse tekniske områder, kun hjælpsomhed og dygtighed TAK

Hej

Tak for de mange roser :)
Det er altid dejligt når vi kan hjælpe brugerne via fjernhjælp.
Du skriver bare igen, hvis der skulle opstå flere problemer i fremtiden, så får vi dem løst også.

Kov slettede mit profil.

vibyman
1 anmeldelse
0 sekunder siden
Hacket.

Jeg har været betalende medlem af kov siden 17 okt 2007 til og med 15 Jan 2014, hvor min profil bliver hacket og eller slette af kov hvilket jeg tror mest på.
Jeg kontaktet kov hvorfor jeg ikke kunne login på min profil, hvorefter jeg fik at vide at min profil var blivet slettet og at kvo intet kunne eller ville gør for at hjælp mig på den en eller anden måde.
Kov til og med påstod at det ikke kunne lade sig gør at hacket Kov, hvortil jeg må konstateter at at hvad det har med nettet at gør kan selvføgeligt hackes.
De ville hellere ikke give mig personen der havde slettet min profil, så ikke nok med de ikke vil hjælp mig med at få min profil, medajler,pokaler igen de holder også holder over kriminalle elementer.
Jeg har derfor politi anmeldt KOV for internet kriminalitet.

Anyway der var nada hjælp at få, de var nærmest totalt kolde bagtil og deres "service" kan ligge på et meget lille sted og det er der hvor solen ikke skinner.

Vil kræftigt advarer andre imod kov og støttet min side på fackbook KOV - NEJ TAK.
På forhånd tak for dem der støtter mig.

Mvh.
Vibyman.

Kære vibyman

Du har rigtig nok kontaktet vores kundeservice vedr. du ikke længere kunne logge ind i din profil.
Vores medarbejder undersøgte sagen og meldte tilbage til dig, at din profil var blevet slettet enten af dig selv eller af en bruger med kendskab til din profil.
Vi kan se at din profil er blevet slettet ved at du/man har logget sig ind i den og klikket på "Slet bruger" i selve profilen. Du har fået oplyst både dato og klokkeslet for sletningen.
Vi kan naturligvis godt se fra hvilken ip-adresse man har logget ind på din profil ved profilens sletnings tidspunkt. Men en ip-adresse er ikke altid tilknyttet én bestemt person/bopæl. Det kan være tilknyttet en skole, institution, boligforening, bibliotek, arbejdsplads m.m. Den ip-adresse som blev brugt i dit tilfælde er tilknyttet mange forskellige brugere/personer som ikke har noget med hinanden at gøre, så vi kan naturligvis ikke pege på en bestemt person, ej heller har vi bevis for at én af disse skulle have slettet din profil. Desuden kan vi ikke udlevere sådanne personlige oplysninger til dig om vores andre brugere. Du er velkommen til at politianmelde hændelsen. Når/hvis vi bliver kontaktet af politiet står vi naturligvis klar til at hjælpe med at videregive dem personlige oplysninger om andre brugere, såfremt de har en dommerkendelse.
Når man sletter en profil, er profilen desværre uigenkaldelig. Altså man kan ikke trylle den frem igen til sin oprindelig tilstand.
Du er mere end velkommen til at oprette en ny profil, for det lyder til at du har været rigtig glad for at bruge vores side.

komogvind.dk

Udleverede min venindes password til mig

Min bedste veninde og jeg havde en MEGET ubehagelig oplevelse med komogvind, og da hun ville anmelde det herinde, gik komogvind til trustpilot, og anmeldelsen blev slettet da hun ikke var betalende bruger. Det var jeg til gengæld, så nu får i historien igen. Nogen var på ukendte måder (jeg udleverer ALDRIG passwords, heller ikke til noget så ligegyldigt som KOV!!) kommet ind på min kov-profil, og havde brugt ALLE mine 40mio poletter på at vinde en kov-abe. Da jeg opdager dette skriver jeg straks til en admin, og kommer videre til kundeservice. Jeg siger at jeg ønsker mine poletter retur, og at de kunne beholde deres bamse, da det jo ikke er mig der har vundet den. De vil ikke hjælpe mig, og derfor vælger jeg efter en del emails frem og tilbage at slette min profil, da jeg ikke vil betale 79kr pr måned for ingen service. Det bliver KOV åbenbart fornærmede over, og begynder at beskylde mig for at have 2 profiler. De siger noget om at de 2 profiler er oprettet på samme IP-adresse, og jeg forklarer at min bedste veninde og jeg boede sammen, og oprettede vores profiler på vores fælles computer inden vi flyttede hver til sit. Det godtager KOV ikke, og fortæller at vores profiler også har samme password, hvilket så vidt jeg ved overtræder noget lov i Danmark. Jeg ringer til min veninde som er på ferie på Bornholm, fortæller hende det hele, hvorefter hun beslutter at slette sin profil via sin mobil, da hun ikke er glad for udleveringen af sit password. KOV har stædigt påstået at vi også slettede profilerne fra samme IP-adresse, selvom jeg gjorde det i Ringsted og hun fra Bornholm. Vi har tilbudt vores fulde navn, adresse og CPR-nummer for at bevise at vi er to forskellige mennesker, og at vi gerne mødte op, så de kunne se at vi hver især ligner de billeder vi havde sat ind, men vi har ikke fået nogen respons på det. Jeg har oprettet mig herinde og skriver denne anmeldelse på samme computer som hun gjorde, men vi er stadig både overfor KOV og TRUSTPILOT villige til at bevise med alt der skal til, at vi er 2 forskellige mennesker!! Mvh Carina Jepsen og Emilie Holk

Hej Carina og Emilie

I er velkomne til at kontakte vores kundeservice på info@komogvind.dk med jeres brugernavne og andre informationer, og så vil vi kikke nærmere på sagen.

Mvh

tak for hjælp

jeg fik hjælp fra komogvind da min pc lave når i spil som den ikke skulle og der være en alvorlig virus i min computer som de hjælp mig med af kom af med så nu kan jeg spil igen der ind tak for hjælp til kom og vind elsker at spil på jer side

VAR ENGANG MIT STRESSE-AF-STED!!!!! MEN DET ER DA TOTALT ØDELAGT!!!

Har altid nydt at spille et par spil Yatzy, når jeg kom hjem fra arbejde. Nu er der lavet om på chatten, så man ikke automatisk chatter med dem, man spiller med, men med ALLE, DER SPILLER. Havde Kom og Vind så lavet en guide, så man kunne finde ud af, hvordan man skal gøre, ville det jo være helt fint. Nu får man bare skæld ud over, man ikke hilser!!! Jamen, hvor pokker skal man hilse henne??? Og hvordan sorterer man alle andre fra.
ØV, der røg min oase, hvor man lige ku' ta' en slapper.
Boja63

Hej Bodil,

Vi har lavet chatten om for at gøre den så simpel som muligt og mere moderne.
Den nye chat kører ikke med JAVA. Dette har vi gjort for at undgå alle de problemer der hele tiden er med de nye versioner JAVA. Dette gør også at man kan se chatten på sin ipad og iphone også.

Vi oplever desværre et problem i vores ældre multiplayer spil, som gør at når man spiller et spil med andre, så bliver man desværre ikke ført ind i den chat, så man kun skriver med dem, man spiller med nu og her. Vi arbejder på højtryk på at løse fejlen hurtigst muligt.
Vi beklager de eventuelle gener, der måtte være.

komogvind.dk

Hvis jeg kunne spille de spil jeg betaler for, ville i få flere stjerner

Jeg har været medlem siden 2002 og aldrig haft problemer med spillene. Men for nogle måneder siden, kunne jeg fra den ene dag til den anden, ikke spille turnering længere. Det er det eneste jeg spiller, så har intet at bruge vip på og har ikke været online i flere måneder. Kundeservice tilbød mig noget fjernsupport men deres og mine arbejdstider passer ikke sammen, så der er ikke så meget at gøre. Må i grunden hellere få afmeldt det vip.

Besvarelse fra Cego ApS

Vi vil meget gerne hjælpe dig, og det er beklageligt vi ikke kan finde en tid der passer dig til at yde dig fjernhjælp. Måske du kan kontakte os en dag, du har en fridag? I mellemtiden prøv at skrive til os igen for at se om vi ikke kan give dig nogle gode ideer/råd som du kan afprøve selv, for at se om du kan få det til at virke igen. Du har sikkert noget i din browser som blokerer for multiplayer spil eller også er det en java som skal opdateres mm.

Du er i al fald velkommen til at skrive til os igen.

Ved at være træls

Man må ikke sige noget ufordelagtigt om KOV eller deres Admins.
Tiden hvor man kunne spille VIP spil er sat ned fra 30 min til 15 min.

Der burde være et forum for spillere på siden, hvor man kunne ytre sig.

Der er dog stadig gode spil også for os der ikke er meget for at smide 80 kr. på spil hver mdr. men de lader til at svinde.

Hej Charlotte

Alle brugerne ønsker at have en chat som er sjov og positiv. Derfor skal man altid opføre sig passende og holde en god tone i vores chat. Det er over et år siden vi satte den gratis spilletid fra 30 min. ned til 15 min. Vi mener at 15 min. er en passende tid til at finde ud af, om det er spil man godt kan lide og som man gerne vil betale for at spille uden tidsgrænser.

De gratis spil er stadig de samme. De er ikke forsvundet. Desuden er vores seneste mange nye spil ikke vip-spil og kan derfor spilles gratis af alle. F.eks Voodoo Friends, Jigsaw Puzzle 2, Puzzle Beach, Mythic Solitaire, Picture Logic Color, Cookie Boost, Bubble Zoo og Balloon Buster 3 er alle gratis spil.

Rigtig god fornøjelse på vores side.

Et rent femtal herfra!

En meget stor variation af spil. Uanset du spiller alene eller sammen med andre, eller sidder i lobbyen og venter eller bare holder en pause, så er én ting fælles for dem alle; nemlig at du kan chatte med andre der spiller samme spil.
Der er altid nogen der har lyst at snakke med én!
Og skulle du få problemer af den ene eller anden art, så sidder Komogvind's (KOV) altid parat til at hjælpe dig, også selvom du ikke selv syntes du er "så god til alt det tekniske!, så skal de nok guide dig til en løsning på problemet!
Sidst men ikke mindst, så kan du spille gratis eller betale et fast beløb om måndeden pt 79 kr men så er der heller ikke flere ting du kan/skal betale for, da du så har FULD adgang til ALT!

Tak for de mange ros :)

For dårligt, fanget i turnering

D. 28/12- kl 19 ville komogvind afholde en juleturnering, vi var mere end 200 tilmeldte, og her d. 29/12 -13 kl 13 venter vi stadig på den turnering, men vi kan ikke spille turneringer overhovedet da vi er bundet til den der aldrig blev afholdt. Vi har prøvet at kontakte komogvind på alle måder, support, mail, telefon og admins, men ingen reaktion fra komogvind, det er virkelig kritisabelt. Jeg føler mig som et gidsel, de burde sætte os fri når spillet ikke virker, er temmelig sur over det.
kitty

Besvarelse fra Cego ApS

Vi beklager for den fejl, der var i turneringen og arbejder på højtryk på at sådan en fejl ikke kan ske igen.
Vi løste problemet, så hurtigt vi kunne.

Cego ApS kundeservice

Spil på KomogVind.dk, som er Danmarks største spilleportal med gratis og sjove online spil. Vind rigtige præmier ganske gratis. Tilmeld dig gratis idag!

Besøg Komogvind

Vi bor John F. Kennedys Plads 1E, 3 sal