Kondomexperten anmeldelser

Kondomexperten anmeldelser

Middel
6.4

Dårlig og langsom ordre-håndtering

Jeg bestilte varer for 18 dage siden hos kondomexperten.dk, og fik ingen ordrebekræftelse. Så jeg skrev senere på dagen om hvor den blev af, men hørte intet fra dem: Jeg gad ikke bruge tid på det og antog at ordren ikke var gået igennem.
7 dage senere får jeg så en mail om at varen ikke er på lager og at jeg må vente til den kommer på lager. Jeg venter et par dage og skriver, at de bare skal annullere ordren. Der sker intet og 11 dage senere har jeg pludselig varen.

Det er ikke god kundeservice!

Langsom ordre process

Vel fungerende produkter til en overkommelig pris og leveringstiden var meget kort.
De får dog kun 4 stjerne, da ordre processen tog næsten 3 dage.

Er Kondomexperten din virksomhed?

Kondomexperten kundeservice

Online salg af kondomer til Danmarks laveste priser. Ingen gebyr, kun porto. Diskret emballage. Levering fra dag til dag

Besøg Kondomexperten