Kontorlinien.dk anmeldelser

Kontorlinien.dk anmeldelser

8.9

Faktura er modtaget - varen endnu ikke ankommet

Mgl. et whiteboard håber det er på vej.

Hjælpsom, venlig betjening. Hurtig og ordentlig levering. Kan anbefales!

Hjælpsomme og venlige. Hurtig levering og ingen fejl at notere. Vil bruge dem igen og kan kun anbefale dem.

Nemt og hurtigt

Det var nemt at bestille og varen kom hurtigt.

Alt er som det skal være.

Alt det bestilte kom som aftalt, og "selvfølgelig" til aftalt pris.
En efter bogen handel, kan kun give top karakter :-)

Var som det skulle være.

hurtig ekspedition og varen er præcis som beskrevet.

Fik mine varer hurtigt, så hurtigt at pengene først blev trukket efter jeg havde modtaget mine varer.

Meget tilfreds

Meget tilfreds, hurtig og god Kundeservice!

Fin service

Fin og hurtig service, god hjemmeside, men kik lidt på forsendelsesgebyret.

Alleriders

Det var alletiders betjening

God og hurtig levering

Der er sku da bare ikke noget at klage over.

Alt leveret til tiden som aftalt

Jeg kan varmt anbefale kontorlinjen. Det var nemt og hurtigt. Alt blev leveret som aftalt.

God service

Et godt sted at handle, god service og hurtig levering.

super

Super service lynhurtig levering

Manglede en del af min bestilling - er nu modtaget

Kontorlinien.dk reagerede hurtigt på nedenstående anmeldelse og sørgede for, at jeg fik resten af min bestilling. Den manglende levering viste sig at skyldes en fejl fra GLS's side. Håndteringen af sagen fra GLS's side fortjener, at antallet af stjerner ændres fra 2 til 4.

Oprindelig anmeldelse:
Jeg kan godt lide, at kontorlinien.dk selv opfordrer til, at man skriver på trustpilot, når de stadig mangler at levere 2/3 af min bestilling. Betyder det, at jeg ikke modtager resten?
Kontorlinien.dk

Besvarelse fra Kontorlinien.dk

Hej Christoffer!

Jeg har undersøgt omkring din levering. Og kan se at vi har sendt den i to pakker. Din tavle er sendt med Transportgruppen, for at sikre at den kommer bedst muligt frem. Resten er sendt med GLS, som har forsøgt at levere pakken af to omgange d. 19/3, både kl. 11.50 og igen samme dag kl. 15.40, men der var ingen på adressen. GLS skriver til os, at de har lagt en seddel i din postkasse, hvor de beder dig om at kontakte dem, så I sammen kan finde et tidspunkt du ønsker pakken leveret. Men de har ikke hørt fra dig endnu.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på telefon 5151 6556, så vi kan finde ud af hvornår de skal gensende den.

De bedste hilsner

Susann Christensen
Kontorlinien.dk/JustMore

RIGTIG GOD OPLEVELSE

FRA FØRST TIL SIDST SUPER
MVH CARSTEN LANGSKOV

Perfekt betjening.

Tak for en "flot" og professionel betjening der var til et 10 tal.
Vender hurtigst tilbage.

Hurtig betjening

God, hurtig og hjælpsom betjening

levering 1-2 dage var en evighed

bestilte en whiteboard som var angivet med levering inden for 1-2 dage. Efter 8 dage havde vi intet hørt eller modtaget. ringede så og fik at vide at det var en bestillingsvare. Ok sælgeren og jeg fandt sammen en anden model, som jeg så efter 3 dage stadig ikke har modtaget. Eneste livstegn er en mail med en opfordring til at skrive en trustpilot - og det gør jeg så halv-misfornøjet.

Perfekt

Ingen problemer overhoved. Alting fungerede nøjagtigt som beskrevet i deres betingelser. Bestilte vare 14.00, og kl. 10.00 dagen efter havde jeg varene.

Super

God service, god pris

Kontorlinien.dk Support

Gratis levering over 499 kr.

Vi levere fragt og gebyrfrit ved alle ordre over 499 kr. Ordre op til 299 kr. kun 75 kr. i fragt. Ordre fra 300 - 499 kr. kun 45 kr. i fragt.

Hurtig levering

Alle vores lagervarer leveres indenfor 1-2 hverdage. Varer som er på vej til vores lager, bliver eftersendt uden ekstra omkostninger.

14 dages fortrydelsesret

Fortryder du dit køb hos Kontorlinien.dk/JustMore, tager vi naturligvis varen retur, hvis den er i original ubrudt emballage. Kontakt kundeservice inden returnering.

Konkurrencedygtige priser

Hos Kontorlinien.dk/JustMore finder du et af Danmarks største udvalg af Kontorartikler og Husholdningsprodukter i en og samme butik. Og til priser som er meget konkurrencedygtige. Vi har faste lave priser på hele vores sortiment, samt yderligere rabatter hvis du køber flere af den samme varer, på mange af vores produkter.

Personlig rådgivning

Vores kompetente medarbejder sidder klar ved telefonen for at hjælpe dig. Så har du spørgsmål til vores produkter, skal du ikke tøve med at kontakte os på telefon 7020 5537.

Om Kontorlinien.dk/JustMore

Kontorlinien.dk er grundlagt af Michael Petersen helt tilbage i 1989, og har gjort meget ud at udvide vores sortiment i trend med tiden. Vi startede som leverandør af kontorartikler og specialvarer allerede før der var noget som hed webshop. Det var først i 1999 at vi fik vores egen online shop, som vi 2006 udvidede med IT produkter, til stor glæde for vores eksisterende kunder. Der dermed kunne købe både kontorartikler og IT i en og samme butik, hvilket både sparede dem tid og penge. På mange opfordringer fra vores kunder, tog vi så også vores store sortiment af Husholdningsprodukter ind i shoppen i 2010. JustMore.dk startede i 2009 deres webshop kun med kontorartikler, men udvidede allerede i 2010 med husholdningsprodukter. Det blev hurtigt en blomstrende forretning, grundet vores erfaring, service og priser. Hvilket også gjorde, at vi fik mange trofaste kunderne, som i dag bruger os som deres totalleverandør på disse områder. I 2011 valgte den ene partner at forlade JustMore.dk, og Susann Christensen overtog derefter hele ejerskabet af JustMore.dk. I 2012 indgik Kontorlinien.dk og JustMore.dk et samarbejde, og ændrede navn til Kontorlinien.dk/JustMore.

Besøg Kontorlinien.dk

Kontorlinien.dk/JustMore