Krystallageret anmeldelser

Krystallageret anmeldelser

7.4

Super god service!

Jeg fik mine ting hurtigt, og uden problemer :)

Fint nok, lidt lang leveringstid.

Fik mine varer efter en del tid, en uges tid. Derfor kun tre stjerner.

Min pakke dukkede aldrig op.

Bestiller nogle ting en fredag - de vælger at sende min ordre afsted om tirsdagen.
Forsendelsen hedder ''på eget ansvar''. Jeg regner med en ganske almindelig pakke (eller hvad det nu er). Det er en uge siden min ordre blev ''sendt'' afsted, men har INTET modtaget! Har kontaktet Post Dk, som også finder dette underligt, som jeg også har fortalt dem, så har jeg ALDRIG NOGENSINDE haft problemer med Post Dk.
Det meget sjovt, at en ''eget ansvar'' forsendelse, faktisk bliver bogstaveligt lige pludselig! Tvivler på at min ordre rent faktisk blev sendt afsted!
Og skrive eller ringe gider jeg ikke igen, da de ikke svare, eller tager telefonen. Det var så de penge ud af vinduet. Tak..

KAN KUN ANBEFALES!

Jeg fik varen inden for 2 dage - og varen var som forventet.. Den her hjemmeside kan kun anbefales! Jeg vil helt klart handle her igen!

Er Krystallageret din virksomhed?

kundeservice

Besøg Krystallageret