LaserTryk.dk anmeldelser

LaserTryk.dk anmeldelser

Perfekt
9.5

fremragende

special ordre, korrekt udført til tiden, flot

Professionelt - hele vejen

Jeg fik super produkter som mere end levede op til mine forventninger. Deres online bestillingssystem fungerer perfekt. Nemt og overskueligt. Ingen ordre er for lille. Jeg har købt 3 forskellige produkter hos Lasertryk. Alt var til UG :-)

MVH Rolf Skinbjerg / Gas-Bi-Dua

Super!!!

Det fungerer bare, og er meget nemt!!!

Hurtig og opmærksom betjening

Var i gode hænder fra ordreafgivelse til levering og resultatet var i top. Meget positiv oplevelse.

Alt var som det skulle være

God kvalitet, billigt, hurtigt behandling og levering og ingen ballade. Kan klart anbefales.

Flotte og skarpe roll'ups

På de sidste roll'ups vi har modtaget, stod trykket meget skarpt og flot! Kan klart anbefales.

Effektivt og professionelt

Hurtig og præcis kundeservice, og produktet (visitkort) svarer helt til forventningerne.

#plakatlækkertpapirflotlayoutvirkeliggodvejledning#

en tidligere skolekammerat har lavet denne flotte A-B-C plakat med tegneserie figurer, som jeg vil have trygt til det kommende skolebarn. Det bedste sted jeg kender på nettet er lasertryg. Jeg har gennem flere år bestilt fotobøger hos dem og de levere altid til tiden. Deres produkt lever fuldt ud op til mine forventninger og derfor kun give dem de bedste anbefalinger.

Hurtigt og profesionel service

Hjemme side fungere perfekt, også for en ikke kyndig bruger, og det er nemt at designe sit eget visitkort.

Hurtig kvalitet, tryghed og gode priser

Aldrig nogen, der er korte for hovedet, altid sød betjening. Overkommelige priser, som du kan stole på, og en hurtighed, der siger spar to. Og så er det en bred vifte af produkter.
Jeg har handlet der i snart mange år og har altid været tilfreds. Engang svigtede post Danmark, men Lasertryk gjorde, hvad de kunne.

Præcis som det skal være!

Overblikket, udvalget, proceduren, kommunikationen, leveringen og ikke mindst produktet var præcist, som det skulle være. Professionelt med tre stjerner.

Super nemt, alting fungerer perfekt

Lasertyk beviser gang gå gang at de er super professionelle.
Udover at alting igen fungerede gnidningsfrit, faldt jeg over - da jeg skulle til at betale regning via netbank, at jeg også kunne betale med Dankort. Super. Så var der ikke behov for at hive nemid frem :)

Super kvalitet til pengene.

Vælg Lasertryk der kan man altid få hjælp til de spørgsmål man skulle have. Og kvaliteten er super go. Jeg ville vælge dem igen når jeg skal have noget lavet igen.

Nem bestilling og opload samt levering til tiden

Jeg skulle bruge et trykkeri i Danmark til en hasteopgave (folder + visitkort) til en af mine danske kunder. Jeg fandt LaserTryk.dk på nettet. Det var nemt at oprette kunden på deres web, og det gik lige så smertefrit at oploade materialet (jpg), der skulle trykkes. Jeg fik umiddelbart information om, hvornår materialet kunne leveres (en adresse på Fyn). Kunden skulle bruge materialet til en konference seks dage efter bestillingen, men det var ikke noget problem, da det blev leveret på fire dage. Jens AW Sørensen, JAWS MEDIA, Amsterdam

perfekt

fleksibel kundeservise, fantastisk leveringstid.. ikke min sidste gang!

Nemt at få mit helt eget layout på visitkortet - kvalitet i top og levering til tiden.

Da jeg ikke har erfaring med specielle billedprogrammer og lignende, var det en stor lettelse, at jeg blot kunne designe mit visitkort i powerpoint.

Det gav mig også mulighed for at lave nogle testprint på min egen farveprinter, før jeg sendte filen til tryk hos LaserTryk.

Jeg var lidt sent ude i forhold til et planlagt netværksmøde, men oplevede til min glæde, at leverance var fremme før tid. Det var en stor hjælp.

Kim Stig Thomsen
VækstFokus.dk

Nemt, sikkert og godt resultat

Er meget tilfreds med både servicen og produktet. Vores klub bruger LaserTryk til stort set alt vores trykte materiale og vi er godt tilfredse.
Jeg anbefaler gerne LaserTryk til andre!

Verdens bedste trykkeri

Kære Lasertryk. I er som altid fuldstændig fænomenale.
Kan man bruge andre trykkerier end jer. Det er svært at fatte hvis nogen gør det! Vi henviser altid til jer og kunne ikke drømme om at bruge andre.
Som altid perfekt arbejde, lynhurtig levering og en fantastisk pris!

Hurtig - effektive - sans for orden

LaserTryk.dk har indtil videre leveret mine produkter som aftalt - de har ikke være blege til at skrive eller ringe til mig, hvis de var i tvivl om opgavens omfang, hvilket i min verden viser at "de tager ansvar". Det er betryggende og rart at vide, at opgaven bliver taget seriøst, og at de udviser interesse selvom det ofte er denne slags opgaver jeg tror de håndterer (print af kuverter) - det er farligt når ting kører på rutinen - så er det fejlene opstår - det fornemmer jeg ikke de gør hos LaserTryk.dk
Jeg vil klart benytte dem til lignende opgaver fremadrettet.
Grunden til at de får 4 og ikke fem stjerner, er fordi jeg synes deres online bestilling er lidt svær at finde ud af - hvilket også resulterede i at jeg fik bestilt kuverten i forkert retning :o/ men det er jo min egen fejl - og der var LaserTryk.dk kvikke :o)

Super service.

En virkelig god oplevelse. Efter fremsendelse af materiale var der hurtig opfølgning, givet på en logisk måde og det kørte virkelig godt. Keep up the good work:-)
LaserTryk.dk A/S

Besvarelse fra LaserTryk.dk A/S

Hej Christian.
Mange tak for din mail.
Jeg sender roserne videre, tak skal du have:)
Med venlig hilsen Mette Ebert, kundeservicechef, Lasertryk.dk

LaserTryk.dk A/S Support

GARANTI

Test at vi holder hvad vi lover!

Hos LaserTryk.dk holder vi hvad vi lover. Og vi sætter handling bag ordene med disse tre garantier.

PRISGARANTI

Sikrer at du altid finder laveste pris hos LaserTryk.dk.

Handling og konsekvens
Støder du - mod forventning - på en lavere pris hos en konkurrent, matcher vi straks prisen.

LEVERINGSGARANTI

Vi afsender til tiden - eller får du tryksagen gratis.

Handling og konsekvens
Oplever du, at vi ikke får afsendt din tryksag til tiden, vil du blive tilbudt tryksagen uden beregning, dog maks. 1.500 kr og eksklusiv fragt.

KVALITETSGARANTI

Vi garanterer for kvaliteten

Handling og konsekvens
Har du modtaget en tryksag du ikke er tilfreds med kan du returnere den.

Læs mere om vores garantier

Anders Grønborg, Direktør
anders@lasertryk.dk