LavprisBatterier A/S anmeldelser

LavprisBatterier A/S anmeldelser

8.3

nemt, billigt, hurtigt

helt problemfrit - meget anbefalelsesværdigt!

Godt udvalg

De har brunstens batterier, som man skal bruge til fjernbetjeninger og røg alarmer, og de har en kort leveringstid.

Hurtig og effiktiv

Mine batterier kom indenfor 2 arbejdsdage. Kan kun sige at det er hurtigt, effektiv og en god pris på batterierne.

Meget tilfreds, med et lille "men"

Problemfri levering og hurtig respons. Havde dog problemer med at handle via EAN nr. da denne betaligsform ikke fremgik helt klart i indtastningen.
Et opkald gav ikke meget hjælp, men efterfølgede fik jeg fat i en overordentlig hjælpsom og problemknusende ansat - klik og ordren gennemført.

Vil helt sikkert handle her igen.
/Carsten Hammer

Kanon netbutik!

Nu har jeg bestilt batterier 7 gange ved Lavprisbatterier over de sidst 6 mdr. Hver gang var der en perfekt levering dagen efter. Deres priser er jo langt under alle andres, kan ikke forstå alle bare handler batterier her ...

God proces - men utilstrækkelig indpakning

Batteriudvalget og kundebehandlingen var fuldt tilfredsstillende. Men den prøvekuvert, batterierne ankom i, var revnet et par steder i kanterne. Der var dog ikke faldet noget ud.

Mvh
Jens Lynge

Dårlig indpakning - batterier var faldet ud

Fik mine batterier et par dage efter bestillingen, så ingen anke der. Men de var ikke forsvarligt pakket ind (tynd prøvekuvert til 36 batterier), hvilket betød at pakken var revnet og 7 batterier var faldet ud. Emailed dem, men hørte aldrig fra dem, nu over 14 dage siden. Mener nok at det er deres opgave at lave forsvarlig indpakning, næppe post Danmarks skyld.

Hurtig levering, godt produkt

Købte AA batterier og de kom hurtigt - Ingen problemer.

Lommelygte med dynamo.

Helt perfekt. Meget hurtig levering.

Hurtigt og effektivt

Sådan burde alle handler på nettet være. Dog skal I huske at pakke indholdet ind i noget ekstra avispapir eller andet.

perfekt oplevelse

bestilte batterier på nettet, nem og overskuelig bestillingsmåde, levering perfekt og god info fra lavpris batterier

Hurtig og problemfri leverance

Fik min Varta batteri lampe til tiden, forsvarligt indpakket.

2 knapcellebatterier hurtigt og rigtig pris.

Bestilte 2 stk store Varta CR1620 3V 70 mAh knapcellebatterier ( 17dkr./stk ) om aftenen.

Tidligt næste morgen bekræftelse på at varen var sendt og modtog den dagen efter.

Lav fragtpris ( 13 dkr. ) og hurtig levering.

Okay sted men dårlig indpakning

Bestilte 4 pk aaa, da pakken lå i postkassen var der hul på posen og kun 4 løse batterier(1 pk) i pose, skrev dem en mail med billed af varen, de sendte straks 3 nye pk igen men ved ankomst var der hul på alle 3 pk igen MEN dog ikke på emballage, 1 stk var bulet men gider ikke reklamere over det igen, men indpakning kan BESTEMT blive bedre at det så bliver sendt som b-post, ja det gør jeg selv da priserne idag er SKYHØJE hos postdk.

LavprisBatterier.dk kundeservice

I 2002 stiftede Michael Munkholt og Martin Munkholt virksomheden LavprisVVS A/S og specialiserede sig i at sælge vvs over internettet. LavprisVVS.dk har i dag 16 medarbejder. LavprisVVS A/S ejes af Munke VVS & Blik A/S, og sønnerne er i dag en del af virksomhedens daglige ledelse. Virksomheden Munke VVS & Blik A/S ejes på lige fod af Torben, Jonna, Michael og Martin Munkholt. I 2009 åbner Lavprisbatterier.dk og denne online potal har haft fart på lige siden, med at levere batterier til det danske folk.

Besøg LavprisBatterier A/S

Ring til 87 34 31 17