Lederne anmeldelser

Lederne anmeldelser

Lavt
3.7

Uforskammet og urimelig behandling

Kan bestemt IKKE anbefales. Der bliver udvist arrogance og ligegyldighed overfor ens situation. Ledernes arbejde bærer præg af usandsynligt mange fejl og de er desværre også dårlige til, at rette op på disse fejl. Yderligere er deres hjemmeside så gammeldags og svær at benytte, at det er næsten en umulig opgave, at skrive et brev til dem.. De kan nemlig kun kontaktes via deres egne formularer i selvbetjening...vel og rette når hjemmesiden ikke er nede...! Egentlig vil de helst ikke kontaktes. Og hvis du som medlem kontakter dem, så kan risikere, at få at vide hvor besværlig du er... Så er du forberedt!!! Yderlige har jeg ikke modtaget mine dagpenge til den første på grund en interne fejl. Og nu er det nærmest umuligt, at få rettet op på fejlen. ÅBENBART, for jeg har jo stadig ikke modtaget mine penge!

Hej Linda

Jeg kan ikke lade være med at knytte et par kommentarer til dit indlæg her, uanset vi to har drøftet sagen telefonisk og fået den på plads.

Jeg er selvfølgelig ærgerlig over, at du ikke er tilfreds med den behandling, du har fået i Lederne. Vi har hele tiden fokus på at yde den bedste service og hjælp til vores medlemmer. Det er hele grundlaget for at drive en medlemsorganisation, og vi har da også en høj medlemstilfredshed.

Det ændrer ikke på den oplevelse, du har haft i din sag. Det kan jeg kun beklage.

For det er ikke sådan, som du beskriver os, at vi vil fremstå. Det gør vi heldigvis heller ikke. Vi måler løbende på vores medlemstilfredshed, så vi ved positivt, at vi kontinuerligt øger medlemstilfredsheden fra et i forvejen højt niveau. Vi har også fremgang i medlemstallet, det skyldes blandt andet, at de fleste medlemmer ikke tøver med at anbefale Lederne til andre potentielle medlemmer. Så en del af denne fremgang skyldes direkte, at et eksisterende medlem går ud og aktivt hverver et nyt medlem. Det gør kun tilfredse medlemmer.

Når det er sagt, er der altid plads til, at vi kan blive bedre, og der kan være enkelte sager, der kunne have været håndteret anderledes. Det er svært at undgå fuldstændig i en organisation med næsten 110.000 medlemmer. Men vi arbejder hele tiden med at minimere dette, og i den sammenhæng, er det et godt og vigtigt input, vi har fået fra dig.

For vi er ikke – og vil ikke fremstå som uforskammede og urimelige.

Jeg kan ikke genkende billedet af, at vi er svære at komme i kontakt med. Men det er korrekt, at vi ønsker at have den skriftlige kommunikation digitalt via sitet Mit Lederne. Det er samlet set en fordel for medlemmer og organisation.

For medlemmerne betyder det, at de kan kontakte os skriftligt døgnet rundt ugen rundt, der er én indgang til Lederne, hvorfra man let kan navigere rundt i vores selvbetjeningsunivers, og det hjælper os til at kunne give et hurtigere svar, fordi vi bedre kan sikre, at vi får de nødvendige oplysninger første gang.

Endelig er det med til at sikre, at vi kan fastholde et lavt kontingent, fordi vi arbejder mere effektivt (hurtigere og billigere), og fordi vi sparer omkostninger til forsendelse af breve.

God behandling

Jeg havde brug for Lederne, da virksomheden jeg var ansat i gik konkurs. Servicen var god og jeg fik løbende svar på mine spørgsmål og følte mig i gode hænder. Eneste skønshedsfejl var at konsulenten ikke fortalte hvor jeg skulle finde skemaet som skulle udfyldes til Lønmodtagernes Garantifond. Eller var forløbet fint og det var rart at man kunne låne penge rentefrit ind til sagen var kommet igennem Lønmodtagernes Garantifond.
Kan kun anbefale Lederne til andre.

Advarsel pas på ledernes lønsikring den holder ikke hvis du bliver ledig.

Jeg føler jeg er blevet ført helt og aldeles bag lyset af ledernes fagforening. Jeg har været ansat i en virksomhed de sidste 9 år som jeg desværre også ejede 12 ,5 % af. Her i 2013 ophørte mit ansættelsesforhold og jeg meldte mig ledig, men fandt så ud af efterfølgende at jeg ikke kunne få dagpenge da jeg ejede mere end 10 % af aktierne i firmaet så jeg var pludselig selvstændig. For 2 år siden fik jeg tilbudt en ekstra lønsikring som jeg desværre også sagde ja til pris 1.283 pr måned.
Jeg fik tilsendt policen med betingelser og her står der højt og flot at man skriver under på at man enten har arbejdet som lønmodtager de seneste 6 måneder eller som selvstændig erhvervsdrivende i mere end 30 timer om ugen de seneste 6 måneder.
Nu her 2 år efter så oplyser de mig at den forsikring aldrig ville kunne være kommet til udbetaling da jeg ejer 2 % for meget til at få udbetalt dagpenge og at forsikringen alligevel aldrig vil blive udbetalt da virksomheden skal være gået konkurs for at den kan træde i kraft da jeg betragtes som selvstændig erhversdrivende.

De 2 punkter havde de bare lige glemt at oplyse i betingelser kan jeg konstatere.

Resultat nu udmeldt af Ledernes fagforening - opsagt forsikring - flyttes til anden A kasse.

Hej Stig

Det er beklageligt, at du er endt i den situation, som du beskriver. Vi har fuld forståelse for, at det kan være vanskeligt på forhånd at vide, om man er selvstændig erhvervsdrivende i forhold til Arbejdsløshedslovens regler – eller om man er lønmodtager. Det gælder særligt, hvis man for eksempel ejer aktier i det selskab, hvor man i skattemæssig betydning er ansat som lønmodtager.

Ledernes A-kasse og Ledernes Tillægsforsikring har derfor igennem et stykke tid ved såvel tegning af medlemskab og lønsikring mv. gjort meget ud at spørge ind til netop besiddelsen af aktier eller anparter i den virksomhed, man arbejder i. Og hvis vi kan se, at et medlem af a-kassen vil blive anset for at være selvstændig, så lægger vi absolut ikke skjul på det, men skriver tydeligt herom i policen, ligesom vi henviser til de særlige forsikringsbetingelser for selvstændige. Modsat, hvis vi ikke har fået viden om forholdene, så er det også svært at vejlede på forhånd.

Til slut: Vi kan ikke se, at du har anmeldt din ledighed til Ledernes Tillægsforsikring og kan i øvrigt ikke på TrustPilot gå ind i de nærmere, konkrete forhold i personsager. Hvis du fortsat er interesseret, så må du meget gerne kontakte os, så vi kan træffe en konkret afgørelse med klagevejledning om din ret til at få erstatning fra Ledernes Tillægsforsikring.

Thomas Christiansen
Ledernes Tillægsforsikring
Faglig leder
thc@lederne.dk
Tlf. 3283 3348

Lederne konkurssag

Efter megen kommunikation frem og tilbage har Lederne positivt vurderet, at vi har en "sag" - udfald følger.

Har i forbindelse med mail direkte til ledelsen fået en revurdering og iøvrigt både før og efter en god behandling.

Men som bosiddende i Sverige oplever jeg, at Lederne ikke behandler mig på samme måde som danske medlemmer.... Jeg kan således ikke få magasinet Lederne - til trods for at jeg indbetaler samme kontingent som "normale" danske medlemmer. Tidligere havde jeg god gavn af magasinet som inspiration.

Generelt er man ikke integreret som grænsegænger - men det kan man absolut ikke bebrejde Lederne.

Opdatering:
Hej Per

Jeg kan forstå at du er i dialog med en af teamcheferne omkring din sag.

Martin Launey
Social media Manager

-----------------
Hej Per

Den ansvarlige chef for det område som din sag er igennem, er væk i denne uge. Hun vender tilbage i næste uge, og der vil der komme et svar på din anmeldelse.

Martin Launey
Social media Manager

skuffende rådgivende / ingen tilbagemelding

Hej!! jeg har nu betalt til lederne, i næsten 20 år. Ja og første gang jeg har brug for
hjælp, er der bare ingen hjælp at hente, jeg blev i maj uberettet fyret fra mit arbejde, og kontaktede lederne for hjælp, de satte en advokat på sagen, nu her 7 mdr. efter er der sket nul og nix. Hans hjælp indtil videre har stået i ??????? ja jeg ved det ikke!!!, han svare ikke på mine mail, først efter 3-5 mail vender han tilbage, med hans standart svar øøøøø, jeg kigger på din sag i morgen, og så hører jeg først noget igen, når jeg har prøvet 3-5 gang igen på mail at fange ham, for at hører hvad der sker i min sag, blot for igen at få at vide øøøøø, jeg har ikke lige fået kigget på din sag endnu, MEN i morgen. Dette har nu stået på i 7 mdr. uden nogen form for hjælp fra lederne. Kan kun på det kraftigste anbefale alle, at holde sig langt fra dem, de vil gerne have ens penge, men hjælpe en, er åbenbart et fremmed ord.

Hej Jimmyline

Det er særdeles beklageligt, at du føler, du har haft en dårlig oplevelse, da du henvendte dig til Lederne.

Som medlemsorganisation er god service og professionel rådgivning vores hjerteblod. Derfor er medlemstilfredshed en af vores vigtigste strategiske målsætninger, og en vigtig forudsætning for det er hurtig, saglig og professionel rådgivning. Derfor har vi blandt andet indført vores 24-timers-servicegaranti, der medfører at medlemmer får svar inden for et døgn. Og generelt set scorer vi meget højt på medlemstilfredshed.

Noget ser dog ud til at være gået helt galt i forhold til, hvad du beskriver her.

For at kunne give dig et ordentligt svar er jeg nødt til at finde din sag frem. Vi har forgæves prøvet at finde dig i vores medlemssystem, på baggrund af dit profilnavn her på Trustpilot og din historie.

Hvis du vil ulejlige dig med at sende dine kontaktinfo direkte til mig, vil det være en stor hjælp, så vi kan se nærmere på, hvad der er gået galt.

3283 3473

Ikke fået udbetalt dagpenge inu

Kan det snart blive værre.?
Jeg har været arbejdsløs siden 27.august 2013 og har endnu ikk modtaget dagpenge.
Det hele startede med jeg måtte opsige en stilling fordi min arbejdsgiver ikk ville gi mig en opsigelse, men de ville heller ikke ha jeg mødte på arbejde.
Jeg skynder mig ud og finder et nyt job. Men da jeg har dårlig hofte, må erkende at det ikke går. Jeg ringer da til lederne og spørger hvad jeg skal gøre.. Jeg snakker med en meget sød mand som forklarer at jeg ikke må ødelægge min krop, så må jeg hellere opsige min stilling. Vi snakker lidt frem og tilbage om karantæne, og han forsikre mig at der absolut ikk vil komme på tale.
Ha ha min bare....
Da jeg så ansøger om dagpenge, får jeg lige akkurat det modsatte svar. Jeg fik 3 ugers karantæne..
Nå ja fair nok tænkte jeg... 3 uger skal jeg nok komme over. Men jeg spørger så hvad jeg kan gøre i det 3 uger? Om jeg kan søge kontanthjælp eller hvordan. Og denne dame uden at nævne navne men med meget nedladende stemme fortæller at det kan jeg sagtens uden problemer jeg skal bare gå på kommunen.
Men. Men men det var så løgn og latin. Du kan ikke få udbetalt kontanthjælp bagud.
nu står jeg så her og har stadig ikke fået udbetalt mine dagpenge.
Har snakket med min kommunen og da de spurgte hvilke fagforening vi snakker om jeg fortæller lederne siger de ÅååååååNEJ se at komme væk...
Sjovt at ens kommune fraråder en lederne....
Men det gør jeg så også helt klart nu, HOLD JER VÆK

Jeg har nu besluttet mig for at skifte over i Krifa. Og allerede nu tar de meget bedre hånd om en.

Hej Heidi

Det er beklageligt, at noget i kommunikationen mellem dig og os er gået galt, og at du ikke føler, at du har fået den fornødne hjælp. Vi gør os umage med at hjælpe og vejlede vores medlemmer bedst muligt, og det ærgrer mig, at du ikke har henvendt dig tidligere, hvis det viser sig at du skifter A-kasse.

Da vi modtager din ledighedsmelding i oktober måned 2013, kontakter vi dig efter to dage med henblik på at få yderligere oplysninger om sagen. Vi måtte rykke dig for svar herpå, og så sent som den 9. december 2013 har vi bedt dig om yderligere oplysninger for at kunne behandle din ansøgning om dagpenge færdig.

Jeg håber, at du vil sende de oplysninger, vi har brug for, for at komme videre med sagen. Du er meget velkommen til at kontakte mig, hvis du har problemer med at skaffe de oplysninger, vi har brug for.

3283 3385

PS: i Juleferien er jeg på kontoret d.27/12 og tilbage efter ferie d. 6. januar 2014.

monymaker

Jeg er medlem af ledernes fagforening, og er så uheldig at gå for grænsen på 2 år. jeg har absulut intet hjælp fået fra LEDERNES FAGFORENING siden. mit bedste bud er det er en monynaker af de helt store. hvorfor jeg stadig medlem. det skal jeg åbenbart. kort forventer du hjælp . skal du ikke vælge LEDERNES FAGFORENING. eneste parameter de har er de billige. OG ja de er billige

Kære Jesper

Det lyder ikke godt, og det er vi kede af at høre.

Vi har et stort fokus på at hjælpe vores medlemmer videre i karrieren, og din oplevelse stemmer ikke overens med vores initiativer på området, samt de tilbagemeldinger vi får fra medlemmer, der er i lignende situationer.

Til alle vores medlemmer der befinder sig i mellem jobs, tilbyder vi altid en hel række af tilbud og værktøjer for at hjælpe dem videre i karrieren, også ud over de krav, der følger af dagpengereglerne. Men noget ser ud til at være gået galt i dit tilfælde, ud fra den beskrivelse du giver.

Jeg har ikke kunnet finde frem til, hvem du er, på baggrund af de informationer du har givet her. Hvis du vil ulejlige dig med at sende dine kontaktinfo direkte til mig, vil det være en stor hjælp. Så kan jeg se nærmere på, hvad der eventuelt er gået galt, og se om noget kan gøres.

3283 3385

PS: Man kan se en oversigt over de tilbud og værktøjer Lederne tilbyder medlemmer, der befinder sig i mellem jobs: http://www.lederne.dk/lho/A-kassen/Dagpenge/Fraledighedtiljob/fraledighedtiljob.htm

Ingen hjælp ved konkurs

Min arbejdsgiver gik konkurs i sidste uge, og jeg ringede straks til Lederne. Jeg fik fat i en rigtig ubehagelig person, som ikke svarede på mine spørgsmål, men blot lirede en remse af, som han tydeligvis kunne udenad. Jeg fik at vide, at jeg kunne vende tilbage, når der lå et brev fra kurator. Jeg tror sjældent, at jeg har snakket med en så ubehagelig person.

Mine kolleger, som har andre fagforeninger, har imellemtiden fået både lån fra deres fagforening, og der er sendt papirer afsted til Lønmodtagernes Garantifond. Jeg har ikke kunne betale mine regninger, kan ikke købe mad og kan ikke få hjælp fra min fagforening.

Jeg er så utilfreds og frustreret. Tænk at jeg har gået en uge uden hjælp, mens mine kolleger har fået styr på alle tingene med deres fagforening.

Kære Netshopper

Da vi ikke har mulighed for at identificere dig ud fra dit indlæg, kan vi desværre ikke give dig en forklaring på den konkrete situation, men generelt kan vi oplyse, at vi naturligvis hjælper vores medlemmer i forbindelse med anmeldelse af krav både til Lønmodtagernes Garantifond og til konkursboet.

Derudover har vi mulighed for at yde lån, hvis vi vurderer, at Lønmodtagernes Garantifond vil dække kravet. Dette lån kan vi yde, så snart virksomheden er erklæret konkurs, og anmeldelse til Lønmodtagernes Garantifond er udfyldt.

Du er meget velkommen til at kontakte mig, hvis du måtte ønske at drøfte hændelsen, eller hvis jeg på anden måde kan hjælpe dig i dit ansættelsesforhold.

3283 3473

Pas På! Du ikke lader dig bondefange.

Jeg har være medlem en del år hos lederne og har oplevet at deres rådgivning er forkert og i strid med almindelige retspraksis.
Da jeg nu var medlem af Ledernes fagforening, jeg troede nu var jeg sikret og kunne få den rigtig rådgivning. Som Leder af en IT virksomhed, fik jeg desværre brug for rådgivning. Jeg henvendte mig til Lederne. De rådgav mig således at min arbejdsgiver og jeg desværre ikke kunne blive enig. Lederne råde mig til at opsige min stilling. Jeg fulde deres råd, dog glemte lederne lige at fortælle mig konsekvensen af min opsigelse. Det resultatet sig i at jeg ikke kunne få dagpenge og da jeg bad lederne om hjælp til at få arbejdsgiver til at betale mit tilgodehavende Løn samt feriepenge nægtede de at hjælpe mig. Selvom at de havde råde mig til at opsige min stilling.

Efterfølgende er jeg bare blevet mødt med arrogance og en meget ubehagelig tone fra dem. Den ene ”rådgiver” siger en ting hvorefter en anden benægter alt. Selv om man har noget på skrift og forligger dem det er de meget modvillige.

Jeg vil på det kraftigste advare om at blive medlem hos Lederne. Det Lederne siger er ikke korrekt og de nægter at hjælper dig efterfølgende –og til alle jer der er medlem prøv at teste dem af for jeres egen skyld!! Men være sikker på du kan dokumenterer det de siger for ellers løber de fra det.

Kære Keen Johannessen

Vi er kede af, at du er kommet i klemme.

Jeg har taget endnu et kig på din omfangsrige sag, og talt med både de advokater der har været på dine sager, samt de medlemsrådgivere du har haft kontakt med. I dine sager har to forskellige advokater - med speciale på områderne - vurderet, at det ikke ville være muligt at vinde sagerne ved en domstol. Jeg kan ikke komme ind på detaljerne i dette forum, og er derfor nødt til at henvise til mine svar til dig i vores tidligere korrespondancer.

Du har en anden oplevelse af vurderingerne af sagerne. Det respekterer vi. Når vi tillader os at bruge lidt plads på det her, er det, fordi det er vigtigt for os, at fortælle, at vores vigtigste opgave er at hjælpe vores medlemmer. Det gør vi hver eneste dag, og vi arbejder konstant på at forbedre os på dette område.

3283 3473

PS: Interesserede kan læse mere om vores tilfredshedsundersøgelse i vores årsberetning(side: 22): http://goo.gl/DKR5WS

Misvisende tilbud om forsikringer

Jeg startede med at indhente et tilbud på følgende forsikringer : hus, bil, indbo og ulykke. Det var også fint nok og sælgeren i telefonen var rigtigt fin og jeg fik en pris sendt ud. Lidt efter fandt jeg så ud af at jeg kunne spare lidt ved at skifte min fagforening og samtidigt få yderlig rabat via Lederne. Efter kort snak med fagforening Lederne fik jeg besked på at jeg kunne opnå 30 % yderlig rabat ved at skifte. Det lød jo fantastisk. De fik så Gjensidige til at ringe tilbage med deres egen konsulent få at give mig det nye tilbud. Men så startede roderiet. Mit tilbud blev rettet ned med 10 % rabat. Og det lød jo mærkeligt fordi i.flg. beskrivelse på nettet og tlf. samtale med Lederne skulle jeg opnå 30 % rabat. Nå, men så fik jeg personen fra fagforening til at tage kontakt til Gjensidige igen. Og her fik jeg da rigtigt fat i en meget utålmodig person. Han kunne hverken vente eller havde tid til at jeg fandt oplysninger frem. Mens jeg fandt oplysninger frem kom udtryk som "ej har du en anden oplysninger jeg kan bruge" "det her tager for lang tid". Og da han så fandt ud af at der lå et andet tilbud inde, blev jeg bare smidt tilbage igen. 3 gang bildte en kundeservice medarbejder mig ind, pga. sælgeren sad til møde, at de 30 % rabat var ind regnet i tilbud, at: "det kunne man bare ikke kunne se i selve tilbuddet" og at der var nogle ekstra valgs dækninger som gjorde jeg ikke fik den rette rabat. Undskyld mig, men om jeg så vælger en forsikring til 5.000 eller 10.000, så får man vel 30 % rabat af det ene eller anden beløb på sammen facon. Men ok, hvis man ikke kan finde ud af sine samarbejdspartner aftaler som man nu har, har jeg efter 3-4 ugers roderi frem og tilbage bare opgivet selve selskabet og finder mine forsikringer et andet sted. For er der så meget rod i administrationen om hvordan et tilbud udformes fra ens egne aftaler med sin samarbejdspartner, hvad skal der dog så ikke ske når jeg skal tage en forsikring i brug. Rigtigt ærgerligt for jeg kunne have sparet en del penge ved dette tilbud og Lederne var nu gode og venlige til at prøve at få noget ud af dette men uden held. Mvh. Hien

Kære Hien

Vi beklager meget, at der har været uklarhed i kommunikationen omkring den rabat, man som medlem hos Lederne kan opnå på sine forsikringer i Gjensidige.

Det lader til, at der er sket en misforståelse omkring rabatten. Som det fremgår på lederforsikring.dk, viser erfaringer, at man kan spare op til 30 % på sine egne forsikringer, hvis man samler 3 rabatgivende forsikringer hos Gjensidige.

Vi vil se på, om vi kan gøre vores kommunikation endnu mere præcis fremadrettet, så det er helt klart for både medlemmerne og medarbejdere (hos både Lederne og Gjensidige), hvad det er man kan opnå.

Med hensyn til den dårlige oplevelse du havde, da du ringede til Gjensidige, så kan jeg kun beklage. Det er naturligvis ikke i orden, og jeg har taget det op med Gjensidige.

Målsætningen er, at alle kunder skal føle sig velkomne, og få den bedst mulige rådgivning når de er i kontakt med Lederne eller Gjensidige.

Uffe Daub
Salg og marketingchef
ud@lederne.dk
3283 3449

PS: Interesserede kan læse mere om vores Lederforsikring her: www.lederforsikring.dk

BONDEFANGERI!!!!!!

Hej jeg blev ansat som leder i min far virksomhed og meldte mig ind hos dem.
Jeg betaler mit kontigent, og efter store uenigheder med min far, finder nyt arbejde.
Og mangler nu 25000 kr
Jeg har ikke fået hverken den information eller hælp, jeg behov for, efter at have betalt et HELT års kontigent!!!
De skulle anmeldes for bondefangeri!

Kølige, arrogante, ligeglade - med én enkelt undtagelse.

Har været i kontakt med min fagforening - LEDERNES - vorherre til hest, det er ringe. Det er ikke gået op for dem at det er medlemmerne der betaler deres løn, det ligger helt fast.
1) Første gang ifm jeg chekkede efteruddannelses muligheder, og efterfølgende, for en god ordens skyld lige køre samme rundt om ledernes. Efter personlig kontakt en fredag fik jeg lovning om at medarbejderen ville vende tilbage mandag. Efter at have rykket flere gange, vendte de tilbage små 2 uger efter, med en henvisning til en ekstern hjemmeside jeg allerede havde oplyst dem jeg havde chekket. Det er prof. !!
2) Har nu kontaktet en medarbejder ved lederne 2 gange indenfor 2 uger, blot for at få at vide hvor et bestemt skema skal uploades, da jeg ikke kan finde stedet på deres hjemmeside. Intet svar what-so-ever - nada - nothing.

Skal have skiftet i en fart - det er ikke første gang jeg hørt det om Ledernes, men nu prøver jeg det så selv.

der burde findes minus stjerner til dette firma

hvis man vil betale penge for at blive fejlrådgivet og derefter betale bøder for deres fejl, så er dette stedet

Super service, hurtig svar, billigt!

Har haft brug for hjælp et par gange - har altid været kompetent og hurtigt svar.

Kunne ikke drømme om at skifte!

Overskueligt

Har kun været glad for deres service. Det var et hurtigt og overskueligt skift fra den tidligere fagforening dertil har de altid været utrolig hurtige at komme i kontakt med.

Den er super

EN fagforening man kan stole på

Altid hjælpsom

Proffessionel, seriøs og rimelig i pris

Eneste

Den mest værdifulde fagforening for ledere i det private erhvervsliv, frodi de ude har fokus på denne gruppe.

Går til fadet hvor andre fagforeninger giver op.

Jeg kom fra en stilling i IT branchen hvor jeg desværre blev fyret.
Krifa som jeg på det tidspunkt var medlem af sagde at jeg mistede min 6. ferieuge - på trods af at jeg havde kontraktuelt krav.

Jeg kontaktede lederne der sammensatte en kontant og faktuel email til min arbejdsgiver om kravet.
Dagen efter fik jeg en bekræftelse på at jeg fik mine penge.

Så allerede på før jeg blev meldt ind i lederne havde første års medlemskab inkl. A kasse allerede tjent sig selv hjem.

De har desuden altid fantastisk service når man ringer. Virkelig kvalitet!

altid fået god vejledning

Kun positive oplevelser... både ved konkurs af firma jeg var ansat i og så pludselig inget job.....
Og ved alm. forespørgsler....

Lederne kundeservice

Lederne er en interesseorganisation og A-kasse for alle ledere og særligt betroede medarbejdere.

Vi repræsenterer over 100.000 medlemmer og sætter ledere og ledelse på dagsordenen.

Læs mere om vores organisation og A-kasse her:
www.lederne.dk

Besøg Lederne