Maatkussens.nl anmeldelser

Seneste anmeldelse

Anmeldelser

Om

Super!

Mooie kussens, perfect op maat. Er is zelfs nog gebeld om mee te denken over de plofkussens zodat deze zeker niet te klein zouden zijn. Nu zijn ze inderdaad lekker vol en kun je er heerlijk in weg zakken. En ruim op tijd geleverd vóór onze bruiloft, heel erg bedankt voor de service, wij zijn super tevreden!
Verificeret af virksomheden

Keurig verzorgd,goede service,voldoende keus, kortom prima.

Goed advies gekregen, keurig nette kussens gemaakt en bezorging was ook prima geregeld. Alleen op een forse order moet eigenlijk een klein beetje onderhandelingsruimte qua prijs mogelijk zijn! Klant waarschuwen dat foto"s in spiegelschrift binnen kunnen komen.
Verder alles goed verzorgd en prima service.

Service bestaat nog!!!!!

Wat een verademing. Eindelijk weer eens ouderwets goed geholpen. Keurig afgewerkt kussen. Zelfs nog even door de klantenservice gebeld of het niet handiger was de ritsluiting aan de lange kant te maken omdat dat handiger was bij het evt afhalen van de hoes. Geweldig. Keurig op tijd geleverd.
Verificeret af virksomheden

Goede service en past perfect!

Enkele kussens besteld voor zelf-gemaakte lounchebank. De kussens zijn het duurste onderdeel van de bank dus lang gezocht naar betaalbare winkel waar alles kan. Blij dat we voor Maatkussens hebben gekozen! Het was heel spannend toen de kussens aankwamen; passen ze wel? Gelukkig tot op de millimeter ! Maar er zit ook een goede service brief bij die heel vriendelijk uitlegt wat te doen mocht het allemaal niet goed zijn. Ook een geruststelling! Het was allemaal perfect en het staat geweldig. De bestelling was ook een week eerder binnen dan was aangegeven. Top dus.

Geweldig

Makkelijk te bestellen, snelle service en een heel mooi eind resultaat

topkussens

Geweldig snelle levering en supermooie kussens. Wij zijn helemaal blij!

Super bedrijf

Vriendelijk, eerlijke prijzen , snelle levering, goede kwaliteit en vooral uitstekende service .
Verificeret af virksomheden

Prima kussens. Alles paste precies.

De site om de kussens te bestellen is heel duidelijk. Niet al te lange levertijd. Kussens zitten nu nog wat hard, maar dat zal in het gebruik wel beter worden.

Helemaal goed!

Vorige week kreeg ik de kussens voor de loungeset buiten. Prachtig en ik ben er superblij mee. Het ziet er heel mooi afgewerkt uit.
Zoon ze i"Het past precies mam!"
Ja, dus, ik kan nog wel meten;-)
Verificeret af virksomheden

mooie kussens van goede kwaliteit

Ze zijn mooi geworden. Goed afgewerkt en ze zitten heerlijk! Beter als de kussens die bij ons loungeset inbegrepen zaten.
Verificeret af virksomheden

Zeer tevreden over de kussens

Wij hebben voor het eerst kussens besteld op Maatkussens.nl en wij zijn zeer tevreden. De kussens zijn erg mooi afgewerkt. De volgende keer bestel ik (zoals wordt geadviseerd) wel eerst een kleurenstaal, omdat de kleur toch wel afwijkt van de kleur zoals die op internet is aangegeven.
Verificeret af virksomheden

Goede kwaliteit en snelle levering.

Ik ben erg tevreden met het resultaat.
Gr Gradus

Top kwaliteit en service

Goede kwaliteit en goed geadviseerd aan de telefoon met plezierige medewerkers. Op de aangegeven tijd afgeleverd. Heerlijk dat het bestaat een bedrijf waar je goede afspraken mee kunt maken die ze ook daadwerkelijk nakomen.

Kussens zijn perfect

Ik zou de kussens zeker aanraden!
Ik kwam er een keer niet uit over welke kant de rits met een schuine kant en een belletje en ze helpen je gelijk verder!
Wij zijn zeer tevreden over de kussens.
Kwaliteit is goed en zit heerlijk
Verificeret af virksomheden

Kussens voldoen geheel aan mijn verwachtingen!

Mooi gemaakt, afmetingen kloppen, mooie stof.
Kortom geweldig tegen een redelijke prijs, ook netjes afgeleverd, goed verpakt.
Enthousiaste reacties op foto op facebook, geplaatst door maker van de bank.
Op de bank maar ook op de kussens.
Vriendelijk personeel waar men alle vragen kwijt kan.
Tip: bestel een stof staal, dat voorkomt teleurstellingen.
Staal klopte precies

De service is top!

We hadden een foutje gemaakt in de afmeting van een zitkussen... 1 telefoontje en het werd zonder gezeur geregeld, KOSTELOOS! We hebben de kussens nog niet eens, maar ben nu al supertevteden over NoFruit! We hebben het volste vertrouwen dat de loungebankkussens helemaal geweldig gaan zijn.
Verificeret af virksomheden

nofruit maakt belofte waar.

Kussen samengesteld op de site, gaat erg makkelijk.
daarna besteld, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en uiteindelijk wordt het kussen keurig volgens afspraak geleverd.

mijn volgend kussen komt zeker weer van Nofruit!
Verificeret af virksomheden

prima nieuwe kussens op maat voor onze tuinset

Kussens op maat met prima hulp via website bij bepaling van kussens. Op vragen kwam een snel antwoord incl een set stalen van de stof.

Kussens op tijd geleverd en perfecte mogelijkheid tot opslaan van kussens via een email, waarna je daarna heel gemakkelijk je keuze kan aanpassen.

DANK!

TOPPER

Uitstekende kwaliteit kussens (zowel recht als plof), netjes genaaid, sterke ritssluitingen.
Levering binnen 2 weken, precies op de geplande datum.
Durf dit aan iedereen aan te raden. Gewoon doen.

Nofruit®, hier staan we voor:

Eenvoudig online samenstellen

Met onze unieke samenstel tool stel je in een handomdraai je ideale kussens samen.

Uitgebreide ordercontrole

We controleren alle orders handmatig. Door onze jarenlange kennis zijn we in staat om "gekke" dingen er direct uit te halen.

Gratis kleurenstalen

Vraag gratis kleurenstalen aan en voel en zie direct hoe het eruit komt te zien.

100% tevredenheidsgarantie

Niet goed? Dan maken we het goed! Zo simpel kan het zijn.

Over dit bedrijf

Maatkussens.nl , onderdeel van Nofruit®, levert loungekussens, tuinkussens, bootkussens en meer! Hoogwaardige (waterafstotende) stoffen, vele kleuren en afwerkingsvormen. Eenvoudig online samen te stellen en te bestellen. Binnen 2 tot 3 weken in huis.

Besøg Maatkussens.nl

Neem contact met ons op:

Skriv til info@nofruit.nl

Møbler

Stue

Onze Garanties

Streven naar 100% tevredenheid

100% tevreden klanten, dat is ons streven. Dat klinkt natuurlijk allemaal erg leuk, maar wat betekent dit nu concreet voor jou?

Garantie op stiknaden

We repareren de stiknaden de eerste 5 jaar gratis! Het eerste jaar zijn de verzendkosten ook nog eens voor onze rekening, daarna zijn de eventuele verzendkosten voor eigen rekening.

Garantie op stoffen

Sunbrella geeft zelf al 5 jaar garantie op verkleuren en verslijten, uiteraard bij normaal gebruik en onderhoud. Op de stoffen Sunproof, Flame geven we een jaar garantie op verkleuren en verslijten. Als is de kans hierop klein. Op de Brushed stof geven we 2 jaar garantie op verslijten.

Niet goed? Dan maken we het goed!

Het kan uiteraard voorkomen dat er een fout wordt gemaakt in bijvoorbeeld de maat van een kussen. Geen probleem! We zorgen altijd dat het kussen uiteindelijk goed is. As de fout bij ons ligt kost het uiteraard niets. Ligt de fout bij jou, dan nemen we alsnog de (eventuele) ophaalkosten voor onze rekening en betaal je alleen de herstelkosten.

En zo streven wij naar onze 100% tevredenheid!

Trustpilots forpligtelser

Trustpilot Abonnent

Ingen virksomheder kan slette eller på anden vis censurere anmeldelser.