Maatkussens.nl anmeldelser

Seneste anmeldelse

Anmeldelser

Om

Snel en degelijk

Onder de ritssluiting zou een stuk stof moeten zitten, nu loopt de sluiting vast in de vulling van de kussens.
Nofruit

Besvarelse fra Nofruit

Beste Dieter,

Bedankt voor review. Het zou zo moeten zijn dat de rits inderdaad "vrij" is. We zullen even contact via email met je opnemen hierover.

Veel plezier met je kussens!

Lennaert Visser
Verificeret af virksomheden

Het ziet er fantastisch uit, precies op maat.

We hadden het schuimrubber al, dus alleen de kussen hoezen hebben we besteld. Voor onze ligbedden bij het zwembad, voor een loungebank en voor een loungematras.
De hoezen passen perfect, de ritsen lopen soepel, alles is mooi afgewerkt. We zijn er echt heel blij mee!

Klasse!

Zeer tevreden. Erg leuk contact, goed werk en het foutje (waar mensen werken, worden fouten gemaakt) zeer goed verholpen. Absolute aanrader!
Verificeret af virksomheden

Zeer te reden, snelle levering!

De site is zeer gebruikersvriendelijk in vergelijking met andere sites. Het opvragen van stofstorm wordt zeer snel uitgevoerd. De bestelling ws 1 week eerder klaar dan gepland. Alles ziet er geweldig mooi uit, zeer tevreden.

prachtige kussens!

Even wezen proefzitten en een paar kleurstaaltjes meegekregen en daarna de bestelling geplaatst voor onze loungebanken! Snelle levering van hele mooie kussens van goede kwaliteit.
We zijn heel blij met het prachtige resultaat! De volgende bestelling voor onze fauteuils is reeds geplaatst! We zullen het iedereen aanbevelen!
Verificeret af virksomheden

Past perfect, goed afgewerkt ,snelle levering

Ook wij hebben de kussens besteld nadat we eerst zijn gaan kijken voor de kleur en mogelijk heden. We kregen persoonlijk advies Helemaal TOP!!!

helemaal perfect

al enige tijd was ik op zoek naar een passend kussen voor de loungebank buiten. Bij maatkussens kon ik mijn kussen precies op maat doorgeven, ondanks de schuine hoeken die er in zaten. En volgens afspraak werd mijn kussen twee weken na bestelling gebracht. Hij is niet alleen erg mooi, maar past ook perfect en zit heerlijk. Hier gaan wij veel van genieten!

Goed

Had zelf verkeerd gemeten maar werd voor een schappelijke prijs goed opgelost.
Zeer tevreden
Verificeret af virksomheden

snelle levering, makkelijk bestellen, toppie

De zitkussens passen perfect. Kleur is precies als gewenst. Bedankt. We geven Maatkussens.nl door aan ieder die over onze kussens praat.
Verificeret af virksomheden

Maatkussens biedt service op maat voor een keurige prijs

Na onze bestelling bij maatkussens op internet ontvingen wij een email met suggesties om onze tuinkussens voor onze hoekbank anders in te delen. Hierdoor zouden de kussens beter blijven liggen en makkelijker hanteer worden. Al met al was deze oplossings zelfs goedkoper..
Verificeret af virksomheden

Goede kwaliteit kussens, goede service!

De kussens die we geleverd heben gekregen zijn van goede kwaliteit, en netjes gemaakt. Extra service die wij hebben mogen ontvangen was de vraag of wij de kussens misschien iets breder moesten laten maken, zodat ze beter in onze zelf gemaakte loungebank zulen passen. En dit was een goede tip. Ze passen perfect, strak in de bank. Wij zijn heel erg tevreden.

Top !

Wij zijn erg tevreden over no fruit. duidelijke site. perfecte levering met voldoende info. het eind resultaat is zelfs boven verwachting. alleen de kleur van het kussen is lichter als verwacht maar hier ben ik achteraf heel blij mee.

je krijgt wat je wilt!

Onlangs heb ik bij maatkussens.nl een zitkussen besteld voor mijn tuinbank. Zat al jaren te knutselen met losse zitkussens die alsmaar verschuiven en te dun zijn... hopeloos. Omdat mijn bank 2 meter lang is zijn er geen kant en klare zitkussens te krijgen die ook nog de gewenste breedte hebben.
Na wat speurwerk op internet kwam ik maatkussens.nl tegen... zo simpel, gewoon de maten doorgeven, de stof uitkiezen en de kleur natuurlijk. In no-time werden ze bezorgd, nadat ik een melding kreeg van het tijdstip van bezorging. Super! En... het ziet er precies uit zoals ik dacht dat het zou worden!
Nu genieten we van onze bank met een zitkussen dat jarenlang meegaat, leuk om opnieuw alles aan te kleden met losse rugkussens. Het seizoen kan beginnen!
Verificeret af virksomheden

GEWELDIGE SERVICE DOOR LIEVE MENSEN MET PRACHTIGE MAATKUSSENS!

Heb je kussens nodig is Maatkussens.nl de plaats om je kussens te bestellen. Eenvoudige website waar je stoffen uit kunt zoeken (eventueel ook samples thuis kunt ontvangen), vulling uitzoeken, maten invoeren, betalen en in no-time lekker zitten op je mooie nieuwe aankoop. En heb je vragen, gewoon even contact opnemen met die aardige mensen.

Perfect gemaakte kussens!

Goed advies en de levering prima op tijd en geheel volgens mijn wensen.

Mooie,nette kussens

Het zijn mooie, nette kussens voor een goede prijs!!

Absolute aanrader!

Keurig volgens afspraak geleverd. De leveringsdag is zelf te bepalen.
Kussens voldoen helemaal aan de wens.

Geweldig!!

Prima en duidelijke site, uitstekende en snelle levering en uitstekende kussens.
Ook het mailtje naderhand of alles naar wens is verlopen voelt heel prettig!

Kortom: een aanrader !!!
Verificeret af virksomheden

Keurig volgens afspraak verzorgd!

Van begin tot eind een fijn contact en producten volgens afspraak geregeld.

Helemaal goed!

Goede servive, snelle levering en een mooi eindresultaat!

Nofruit®, hier staan we voor:

Eenvoudig online samenstellen

Met onze unieke samenstel tool stel je in een handomdraai je ideale kussens samen.

Uitgebreide ordercontrole

We controleren alle orders handmatig. Door onze jarenlange kennis zijn we in staat om "gekke" dingen er direct uit te halen.

Gratis kleurenstalen

Vraag gratis kleurenstalen aan en voel en zie direct hoe het eruit komt te zien.

100% tevredenheidsgarantie

Niet goed? Dan maken we het goed! Zo simpel kan het zijn.

Over dit bedrijf

Maatkussens.nl , onderdeel van Nofruit®, levert loungekussens, tuinkussens, bootkussens en meer! Hoogwaardige (waterafstotende) stoffen, vele kleuren en afwerkingsvormen. Eenvoudig online samen te stellen en te bestellen. Binnen 2 tot 3 weken in huis.

Besøg Maatkussens.nl

Neem contact met ons op:

Skriv til info@nofruit.nl

Møbler

Stue

Onze Garanties

Streven naar 100% tevredenheid

100% tevreden klanten, dat is ons streven. Dat klinkt natuurlijk allemaal erg leuk, maar wat betekent dit nu concreet voor jou?

Garantie op stiknaden

We repareren de stiknaden de eerste 5 jaar gratis! Het eerste jaar zijn de verzendkosten ook nog eens voor onze rekening, daarna zijn de eventuele verzendkosten voor eigen rekening.

Garantie op stoffen

Sunbrella geeft zelf al 5 jaar garantie op verkleuren en verslijten, uiteraard bij normaal gebruik en onderhoud. Op de stoffen Sunproof, Flame geven we een jaar garantie op verkleuren en verslijten. Als is de kans hierop klein. Op de Brushed stof geven we 2 jaar garantie op verslijten.

Niet goed? Dan maken we het goed!

Het kan uiteraard voorkomen dat er een fout wordt gemaakt in bijvoorbeeld de maat van een kussen. Geen probleem! We zorgen altijd dat het kussen uiteindelijk goed is. As de fout bij ons ligt kost het uiteraard niets. Ligt de fout bij jou, dan nemen we alsnog de (eventuele) ophaalkosten voor onze rekening en betaal je alleen de herstelkosten.

En zo streven wij naar onze 100% tevredenheid!

Trustpilots forpligtelser

Trustpilot Abonnent

Ingen virksomheder kan slette eller på anden vis censurere anmeldelser.