Marcus anmeldelser

Marcus anmeldelser

Middel
5.3

Dårlig betjening

Var søndag den 06.04.14 i butikken i Aalborg Storcenter for at bytte nogle shorts jeg havde køb af en stand ude på "torvet" om lørdagen. Jeg købte tre par til min søn, da jeg tilfældigt kommer forbi og tænker at de ser fine ud. Inden jeg køber, spørger jeg om jeg om de kan byttes, da jeg ikke er sikker på at de passer min søn. Hvis ikke de kunne byttes ville jeg ikke foretage køb. Sælgeren skriver en dagsdato seddel og siger, at det kan jeg da. Jeg kan blot komme tilbage eller gå i butikken. Jeg får rakt tøjet over i en Marcus pose. Det ene par passer ikke, hvorfor jeg søndag tager ud for at bytte dem og foretage yderligere tøj køb. Søndag er der ikke længere noget salg på torvet, hvorfor jeg går ind i butikken. Her oplyses at de ikke kan bytte tøjet. Det har ikke noget med standen på torvet at gøre - de er bare lejet ud siger han (på trods af ham det solgte mig bukserne om lørdagen går rundt og lægger tøj på plads i butikken). Den holder vist ikke i retten ;-) ! ingen spørgsmål om han kunne hjælpe med noget andet. Har tidligere handlet i butikken til min søn, men det er slut nu. Bukserne får lov at ligge nogle år, så kan den mindste hoppe i dem.

Skuffende

Første gang jeg handlede ind hos Marcus blev jeg næsten påtvunget at købe sokker og underbukser. Anden gang havde de ikke, hvad vi lovede at få hjem i butikken.
Ekspedienterne må også gerne skrue lidt ned for charmen nogen gange.

Kan varmt anbefales.

Havde købt en jakke på udsalg om fredagen. Fortrød, så lørdag og ringet der ned og spurgte om jeg kunne få pengene tilbage. Det sagde de der ingen problemer var med bare jeg havde bongen. Kom så der ned søndag og fik uden problemer pengene tilbage.

Det var i Marcus i Skanderborg.

Top dollar!

Altid rart at komme i Aabenraa butikken! Super flinkt personale, og hjælper altid med et smil - mit foretrækkende sted at handle!

Godt der er alternativer!

Købte d. 13/6 3 t-shirts for 400 kr (1 stk 199, 2 stk 300, 3 stk 400)...
Den ene var jeg i tvivl om jeg skulle have, da den kun var i str L hvor de andre var xl... Jeg besluttede mig for at tage chancen - jeg havde travlt, så der var ikke tid til at prøve i butikken...
Da jeg så havde prøvet den derhjemme var den MARKANT mindre end de andre, så jeg ville aflevere den tilbage. Det har aldrig før været noget problem... Denne gang kunne det dog ikke lade sig gøre, da der var tale om en tilbudsvare (ikke nedsat/udgået, men deres normale mængderabat tilbud)...
Fair nok hvis det altid var sådan... Fair nok hvis det enten stod på skiltet, i butikken eller på bonnen...

Kunne dog få et tilgodebevis... Det købte jeg ankelstrømper for... Meget passende efter min oplevelse idag: Marcus sucks!!!

Har ellers altid været min yndlingsbutik, men med den holdning er det da godt herningcentret har mange andre tøjbutikker...

provokerende

Kom ind og skulle bytte to skjorter som var købt som gave.
Ekspedienten det solgte den var flink og hjælpsom.
da den skulle byttes var det en anden, og hold kæft en idiot.
De er da godt nok krøllet de skjorter, siger han. De kan da ikke bare lige sættes op på bøjlen igen.
Jeg svarer ham, er det et problem? Nej siger han, men det kunne da i det mindste godt være lagt pænt sammen igen.
Og det var de altså også.

Langhåret, grim idiot.
Skulle virkelig gode igen for ikke at svine ham til.
FUCK en klovn. Du burde bare holde din kæft en anden gang, og være flink overfor kunden. I stedet for at ligge op til en flad.
HANDLER ALDRIG DER IGEN.

Marcus Ballerup d. 17 juni, ca kl 14

Super Fed Butik

Jeg er super glad for at komme i butikken. De har altid gode tilbud og fin service. Så det er klart mit første valg. Når jeg køber nyt tøj.

Super butik og super service!

Jeg har godt nok aldrig prøvet at handle i Marcus' webshop, men jeg har tjekket den ud, og jeg synes det er en rigtig flot hjemmeside, og rigtig overskuelig og indbydende. Jeg kunne godt finde på at handle på webshoppen.

Jeg har dog op til flere gange handlet i en af Marcus' fysiske butikker, og her er jeg altid blevet mødt af venlig betjening, der gør hvad de kan for at tilfredsstille kunderne. Lige nu har jeg et par lækre Diesel-bukser på, som er købt i netop Marcus. Jeg kan kun anbefale Marcus til andre, da de har god service og venlig betjening, samt en masse rigtig lækkert tøj.

Krymper

Købte en t-shirt. Før 199,- Nu 100,-
"Det er virk'lig god kvalitet som holder formen!"
XL er nu L
Men jeg var jo advaret med den kortærmede skjorte jeg købte for ca. et år siden.... Den blev smidt ud efter første vask.

Ren fornøjelse

fandt en Blazer til kæresten som var på tilbud. I første omgang tog vi i butikken, da vi ikke var sikker på størrelsen. I butikken kunne de dog ikke sætte varen ned til samme pris. men prøvede blazeren og bestilte over hjemmesiden. sammen med en T-shirt, og et par sokker så vi fik gratis fragt. vi bestilte mandag lige før kl 12 og fik varen dagen efter. det kalder jeg god leveringsservice. det er ikke sidste vi køber gennem dem. varen var pakket forsvarligt ind,

Jeg køber kun tøj i Marcus

De grønne stjerner siger jo sig selv :)

Hvor er webshoppen?

Super tøjbutik, men de mangler stadigvæk en webshop

Godt!

Marcus hjælper altid og giver en god service! De forhandler noget lækkert tøj i god kvalitet!

Brænder aftale

Vi havde en klar aftale med Marcus. Vi kom ind i butikken en tirsdag for at afhente vores aftale, men så afviste de os og sagde det kunne vi under alle omstændigheder ikke. Vi var endda inde om fredagen for at høre om alt var iorden - og ja, alt var fint. vi skulle bare komme på tirsdag. Men nej..
Rigtig dårlig service. Vi er slemt skuffet, og de stillede os i en næsten umulig situation.

God service og gode priser

Handler meget i Marcus i Vejle.
super betjening og super priser.

altid masser af fedt tøj på lager.

+++++++++

Haderslev

Handler næsten altid mit tøj i Marcus i Haderslev... Super personale.. altid mega friske og flinke.

Kan varmt anbefale dem

Lækkert tøj!

Jeg har før i tiden været en del skeptisk vedrørende tøj fra Marcus, primært på grund af min kropsbyning. Men efter at have tabt mig nogle kilo, fik man øjnene op for Marcus, da jeg bor meget tæt på deres butik i City 2 i Taastrup.

Har aldrig rigtig gået op i modetøj, og Marcus er måske heller ikke det mest kendte brand, som eksempelvis "Humör", "Papfar" og "G-star", men tilgengæld er deres tøj altid i super kvalitet og lækkert design til MEGET lavere priser end de kendte, dyre mærke.

Efter at have fået øjnene op for Marcus har jeg naturligvis meldt mig ind i Club Marcus med kortnummer 170829, da jeg helt sikkert vil handle hos Marcus ofte.

Deres medarbejdere i butikken i City 2, er superflinke til at spørge om man har brug for hjælp og til at vejlede deres kunder.

For godt 2 år siden fik jeg en fin trøje i julegave af min svigermor. Meget betænktsomt af hende, men den var ikke min stil eller min størrelse. Trøjen var Marcus eget mærke, men var ikke købt i en Marcus butik, alligevel fik jeg et tilgodebevis for den, hvilket trækker min anmeldelse yderligere op!

Topkarakter herfra!

Er Marcus din virksomhed?

Marcus kundeservice

Køb herretøj hos Marcus - med marcus.dk kan du nemt finde den Marcus butik der er nærmest dig. Bliv Clubmarcus medlem og få store fordele samt besparelser.

Besøg Marcus

Vi bor Københavnsvej 29 - 39