Maxtel.dk anmeldelser

Maxtel.dk anmeldelser

Perfekt
9.6

Super integration mellem mobil og fastnet.

Havde hidtil kørt telefoni med CBB på mobilsiden og IPvision på fastnetsiden. Manglede imidlertid en bedre integration mellem mobil og fastnet. Den fandt jeg hos Maxtel til en rimelig pris.

Overgang til Maxtel skete problemfrit og vi var kørende fra dag et.

Flemming
FOG AGROTEKNIK A/S

Det spiller max

Min varmeste anbefaling, det bedste jeg har prøvet indtil nu.

Hvis du leder efter kanon service og stor fleksibillitet i din løsning er det her du skal gå hen. Opfylder alle de krav vi havde til en telefonsluse som energiselskab.

Hilsen Frank Bengtsson
NettoPower

IP Telefoniens absolutte bedste i branchen!

VSI-Group er en dansk ejet IT virksomhed i Thailand som over de sidste 4 år har prøvet at finde den rigtige samarbejdes partner til en fornuftig pris.

Filip som var vores kontaktperson, har løftet den opgave. Vi har i dag et top moderne omstillingsbord og priser på vores telefoni som er klart de bedste vi nogensinde har haft.

Derudover er deres services helt kanon, og de står til rådighed nat og dag samt weekenden for at sørge for deres kunder, det sætter vi pris på!

De største anbefalinger herfra.

Bedste hilsner
Jonas Overgaard
VSI-Group / CM-Telecom / AppMover

God service og stabil telefoni

Nemt at opsætte og fyldt med muligheder. Fungerer meget stabilt og virker altid - ellers er de altid klar til at hjælpe med personlig service.

Det fungerer bare perfekt

Vores telefoni virker bare perfekt og har gjort det, de sidste 5 år vi har været kunde hos Maxtel. Altid god og imødekommende kundeservice.

Med venlig hilsen
www.afrika-safari.dk

Det virker altså perfekt...

Stor ros til Maxtel. Systemet har ikke været nede i de 6 mdr. vi har brugt Maxtel.
Der er altid hjælp at hente og fantastisk service når man ringer om support.
Har du brug for IP telefoni? Så brug Maxtel.

Sådan skal den telefon tages...

Vi har en lille, men travl forretning med mad ud af huset og sandwich. Især om morgen og formiddag er der pres på personale og på telefonen. Maxtel.dk lavede den perfekte løsning til os; kunder der ringer morgen og formiddag får "klar besked" om hvad der foregår i forretningen, venlig modtagelse og guide til hvad de kan gøre på telefonen, så de allerede der bliver hjulpet på den rigtige måde. Alle opkald får svar, klar info om muligheder og valg. Alt kan lade sig gøre hos Maxtel.dk med telefoner. Ring til dem hvis du har brug for hjælp til dine telefonbesvarelser/opkald.
... Ind Til Sidebenet
Silkeborg

Solid og kvalificeret service

Jeg bruger Maxtel som min tele leverandør til mine 4 butikker. De har sørget for at skræddersy produkter og services til lige præcis mine behov. Når jeg af og til har brug for assistance, og det er typisk akut, så har de været rigtig gode til at løse udfordringerne med det samme og til min fulde tilfredshed. Jeg kan varmt anbefale Maxtel hvis du ønsker en god og fleksibel samarbejdspartner.

Det er nemt

Vi har flere virksomheder, med forskellige åbningstider og telefonnumre. Når firmaet bliver ringet op kan vi se i displayet hvilket firma, der bliver ringet til. Hver indgangslinie har sin egen introspeek.
Med Maxtels løsning bliver det nemt at holde mange bolde i luften til en overkommelig pris.

Godt, billigt og super service

Vi har Maxtel som vores teleselskab i virksomheden og kan kun anbefale det. Vi har aldrig haft nogle problemer. God og hurtig servcie hvis vi har haft nogle spørgsmål.

Maxtel kan det hele og til en absolut fornuftig pris.

Vi skiftede til Maxtel fra TDC. Vi undersøgte markedet grundigt og fandt, at Maxtel både kunne levere, det vi søgte (blandet IP og mobil med et nummer pr. medarbejder) og til en pris, der var konkurrencedygtig.

Vi har oplevet, at forventningerne er blevet indfriet. Der ud over har der vist sig en række "gratis" faciliteter og muligheder, som gør det meget nemmere for os at skrive regninger ud med 100 % dokumentation for den tid, vi har brugt på telefoni.

Vi er et ejendomsadministrations- og advokatkontor, men der er sikkert mange andre firmaer og fra andre brancher, hvor sikker og pålidelig telefoni er et must.

Tag en snak med Matt fra Maxtel, hvis du overvejer at skifte teleoperatør.

En fantastik kundeservice, som man ikke er set andre steder

Vi, Novitas A/S, har været kunde hos Maxtel i over 2 år. Vi har været meget tilfredse med den service, som Maxtel har leveret til os igennem tiden.

Normalt siger man, at pris og kvalitet hænger sammen, men Maxtel er en undtagelse. Vi synes, at vi, igennem Maxtel, har fået et godt produkt til fornuftige penge.

Specielt kundeservicen har vi været meget glade for. Alle vores henvendelser til Maxtel er blevet besvaret indenfor ganske få timer og til stor tilfredshed.

Vi kan derfor varmt anbefale andre at tage Maxtels produkter i betragtning, hvis man er på udkig efter et godt telefoniprodukt, god talekvalitet og en ekstraordinær kundeservice.

Nicklas - Novitas A/S

Ualmindelig god service

Jeg kan kun rose Maxtel for deres ualmindelig gode service. Vi har i flere omgange haft spørgsmål, nogle rigtig teknisk udfordrende og Maxtel har hver gang besvaret dem med stor ekspertise. Mit seneste opkald, som udløste denne anmeldelse, gik på et ønske om at kunne tælle udgående opkald fra vores telefoner, således at vores sælgere kan følge med i hvor mange outbound kald de har haft i løbet af dagen. Ikke længe efter sidder jeg med en løsning som kan alt jeg efterspurgte.
Tak til Maxtel og specielt Allan.

Kan kun anbefales

Vi har været kunder hos Maxtel i ca. 5 år og er meget tilfredse. Der har stort set aldrig været problemer, service er altid i orden, hurtigt feedback, man kan hurtigt komme i kontakt med dem, priserne og kvaliteten er i orden. En seriøs og velfungerende udbyder.

Storartet service

Overholder indgåede aftaler. Leverer et godt produkt. Er meget lette at komme i kontakt med. Har tillige hjulpet med generelle IT-problemer. Absolut konkurrencedygtige priser.

Det spiller altid

Den korte forklaring: Det spiller altid!

Den længere: Altid god kundeservice, driftssikkert system, fleksible løsninger, fair priser. Jeg er glad for at jeg valgte Maxtel til mit firma for 3 år siden og ser ingen årsag til, at vælge andet.

Maxtel har forstået konceptet - Super professionelt og seviceminded

Til hvem dette måtte vedrøre...

Vores firma har eksisteret i 3 år, og vi har lige fra start dummet os, og valgt teleselskaber som både kostede os dyrt tid- og pengemæssigt. Vi blev opmærksomme på Maxtel igennem nogle samarbejdspartnere, og det har været en fornøjelse lige siden.

Uanset om du er en lille eller stor virksomhed, og har store eller små problemer med dit telefonsystem, så kan de hjælpe dig. Der er ingen grund til at vente.

Giver mine varmeste anbefalinger herfra.

ALTID GOD BEHANDLING.

Som kunde hos MAXTEL igennem flere år, kan jeg kun anbefale alle jeg kender at bruge maxtel da de leverer telefoni til gode priser og altid hjælper når man render ind i problemer om det er med telefoni eller internet. Har du glemt at lave en telefon besked til dem der ringere ind i din forretning på en lukkedag, så har du en i løbet af kort tid, og skal du have lavet et super professionel speak bestemmer du selv hvilken stemme i deres kartotek du vil benytte og så tager de sig af resten og det spiller bare.... det kan man kalde service.

MVH.
SØREN
BAR`SUSHI

IP telefoni hos Maxtel spiller!

Vi har været kunde hos Maxtel i et par år efterhånden og alt har fungeret helt perfekt. Derudover skal det nævnes, at det er hurtigt og nemt at opsætte viderestillinger, åbningstider, lokalnumre osv. via deres kontrolpanel.

De få gange, hvor vi har oplevet problemer, har de været lynhurtige til at hjælpe os - også selvom det hver gang har vist sig at være et netværksproblem hos os (og vi har heller ikke fået en regning for det - mange tak for det!)

Det skal siges, at vi kun har IP telefoni hos Maxtel, derfor er dette kun en anmeldelse af denne del.

Tak for et godt samarbejde indtil videre!

Maxtel.dk ApS kundeservice

Besøg Maxtel.dk