MEDION anmeldelser

MEDION anmeldelser

7.8

Nemt og enkelt

Nemt og enkelt ekspeditionsforløb. Modtagelse og opstart har været OK, Så indtil videre tilfreds:-)

Fin kundeservice, dårlige ombytningsregler

Kundeservicen er super og intet at sætte der, men når man får en computer med fejl og den skal ombyttes og man først skal sende computeren retur og så først når i har fået den retur sender i den nye, det er unødvendig spildtid at skulle stå uden computer. Send dog retursedlen sammen med den nye computer, så man ikke skal stå uden computer længere tid end højst nødvendig. Det er særligt irriterende når man rammer påsken :-(

Ekstremt hurtig service, bredt og konkurrancedygtig udvalg til enhver tegnebog

Vi har købt adskillige medion produkter i vores husstand igennem 6-7 år. Vi har fornylig sendte en stationær gamercomputer til reperation om torsdagen, mandag lå der mail på den er på vej retur til os efter service. Vi bestilte desuden bærbar gamercomputer, den kom efter 4 hverdage. Og sådan kunne jeg blive ved. Hurtig og meget hjælpsom servicemedarbejdere. Vi har intet at klage på. Handler helt sikkert vores ting ved medion i fremtiden.

Godt bredt udvalg til gode priser

Er godt tilfreds med hele forløbet, computer kom et par dage efter den var bestilt og alt er som det skal være.

Det er i orden alt er som aftalt

Det er i orden alt er som aftalt

Hurtig og effektiv handlemåde

Jeg har fået dårlige udtalelser om Medion, men jeg er bruger på 8. år og det har altid virket

Perfekt levering

Alt kørte perfekt - flot. Vi kommer igen.

Dårlig information, men udemærket produkt.

Produktet blev modtaget 4 arbejdsdage efter bestilling.
Produktet levede ikke op til specifikationer samt billeder på medion.dk (andet design og uden blandt andet LED-baglys, samt andet lys, som var fint beskrevet).
Ringede ind til medion og fik valget mellem at beholde eller få pengene retur. Det var åbenbart en fejl, da dette lys ikke findes i den danske model fik jeg af vide?
Det er da noget af en forskel efter min smag..
Produktet virker ellers fint, har dog nogle problemer med at komme på facebook 80% af tiden.. ("manglende identifikation", som ikke kan ignorers)

Godt kram til OK priser

Jeg er bare glad for MEDION

Fornuftige priser. Hurtig levering.

Gode priser - gode produkter og bare ingen problemer - og hurtig levering. Alt-i-alt som man nu forventer en nethandel skal være

Perfekt

Den angivne leveringstid blev overholdt.

positivt

Har givet positive tilbagemeldinger på Medions telefonsvsrer -spørger! / jxl

Godt sted at handle !!!

Førsteklasses varer til fornuftige priser. En hurtig respons på spørgsmål man stiller.

fantastisk

er super godt tilfreds

Møgdårlig kundeservice

Efter en fejlagtig beskrivelse af en pc's ydeevne på Medions hjemmeside blev vi kontaktet efter afsendelsen af pc'en. Da vi returnerede pc'en gik der 30 dage til vi fik pengene retur, til trods for utallige henvendelser til kundeservice. Ud over at det ikke var muligt at få pengene retur med det samme, kunne Medion heller ikke lade beløbet indgå som betaling for en anden pc.
Det er ikke i orden at beskrive et produkt fejlagtigt, for derefter ikke straks at kunne tilbagebetale beløbet eller lade det indgå ved bestilling af en ny vare.

Hurtigt levering og god opfølgende fejlfinding

Min notebook blev leveret 3 dage efter bestilling.
Efterfølgende havde jeg problemer med den trådløse opkobling. Skrev til kundeservice en søndag kl. ca. 10., og kl. 13 havde de svaret og problemet var løst.
Flot og over forventning

Levering uden bøvl

PC 'en blev leveret til aftalt tid, fornuftigt indpakket. - Og den havde ingen defekter

God betjening og seriøs betjening

Købte tablet hos ALDI, ringede til Medion for vejledning vedrørende køb af cover.
Alt levede op til mine forventninger og en god seriøs betjening fra Medion samt hurtig levering. Tak

12 års tro tjeneste

For 12 år siden købte jeg min første PC, en Medion. Har skiftet strømforsyning (stod af) og CPU-blæser (larmede). Ellers kører den upåklageligt stadigvæk. Lidt langsom efterhånden. Overvejede geninstallation af programmerne, men så bliver Windows XP ikke vedligeholdt mere.
Derfor blev løsningen en ny PC med Windows 8. Hvad skulle det så være. Ja, hvorfor ikke en Medion igen. Det var jo en god oplevelse med den første.
Den gamle bliver for øvrigt ikke skrottet, men bare koblet fra internettet. Jeg har flere programmer, bl.a. et billedbehandlingsprogram, som jeg bruger meget, og hvor jeg ender med at brænde ud på CD-er.

defekt tablet og 30 dages retur for betaling

Først vil jeg lige sige at jeg normalt plejer at være glad for mine køb hos Medion.
Min stationær er en Medion og bruger den konstant og med den havde jeg ingen problemer,
Men under mit sidste køb havde jeg bestilt en tablet, og en taske.
Hvor jeg ved udpakning oplevede at tablet'en var defekt og slet ikke ville starte - Efter et opkald til deres service for at få mine penge igen viser det sig at der går en måned før min betaling er tilbage.
Er ikke helt tilfreds.

MEDION Nordic A/S kundeservice