MEDION anmeldelser

MEDION anmeldelser

7.8

God service, hurtigt levering

Varen var pakket meget omhyggeligt. Levering tog kun 2 dage. Penge blev trukket kun efter jeg fik varen. Det er anden gang bestiller jeg fra Medion, og jeg vil gøre det igen:)

Problemfrit og nemt

Ganske problemfri handel. Hurtigt og nemt! Holder også, når det handler om support. Kan anbefales.

ALDI SERVICE OG VIDEN

Aldis folk er meget flinke men ved ikke ret meget om medion prudukter
når man spørger om hvad er der med i denne pc det kan du læse når den er klar til brug.???????? ikke godt nok.
medion burde måske lave en plakat med oplysningerne på hvilken softvare der er med.

Dårlig information

Dårlig service

Totalt i orden.

Meget hurtig levering fra Tyskland, og produktet lever helt op til mine forvemtninger. Kan anbefales på det varmeste

God behandling

God behandling

Hurtig og problemfri levering

Det er ikke første gang jeg handler hos Medion og det bliver formentlig heller ikke den sidste - i hvert fald bedømt ud fra pris, leveringshastighed og smidighed. Det gik bare helt problemfrit og lynhurtigt - også hurtigere end prognosen! Vi er meget tilfredse.

Det virker bare ikke

Jeg bestiller en fjernbetjening i Tyskland. Inden jeg gør det, ringer jeg til support, og fortæller hvilket tv, det handler om, så jeg er sikker på, at det er den rigtige varer jeg køber. Supporten fortæller, det er den rigtige varer- så fint. Der går fire dage, så dukker varen op. Men den skal indstilles, og der er ikke nogen brochure på dansk, jeg staver mig igennem det bedste engelsk jeg kan, og ser også, der er en række numre der skal indstilles. Jeg opgiver og ringer til support, som jeg har i røret ca. en halv time- vi slutter af med at den flinke supporter, beder om min mail, så hun kan sende mig info på dansk, da hun ikke kan hjælpe yderligere. mere end 24 timer senere har jeg fortsat ikke modtaget info på dansk jeg spørger om de kan sende en mand ud og hjælpe, men den mulighed har de ikke. Nu sidder jeg tilbage med en helt ny fjernbetjening som jeg ikke kan benytte. og min situation er som tidligere, bare små 200 kr fattigere. Men stor ros til den pågældende supporter for sin tålmodighed.
Så hvis jeg skal anmelde noget, så forstår jeg ikke, at man sælger produkter til det danske marked, uden at der er dansk brugsanvisning med- Må man godt det.?

Jeg er ikke kommet problemet tættere på løsning.

mvh Henrik Gade Torkilstrupvej 26 4863 Eskilstrup

Enestående

Simpelthen enestående så hurtig levering af cover til tablet.
Bestilt en fredag aften 22.30 kom med posten, tirsdag formiddag kl 09.30
Det er anden gang med hurtig levering.
Prøvede at bestille en i en special forretning i Ribe der blev sagt den har vi i morgen
nu er der gået 3 uger intet hørt fra firmaet.
Mener så er der jo en grund til vi ikke handler lokalt.
Så er det godt vi har Medion.
Meget tilfreds.

Super Duper Billigt

Super Duper Billigt og nemt at installere kanaler mm.

Nemt og enkelt

Nemt og enkelt ekspeditionsforløb. Modtagelse og opstart har været OK, Så indtil videre tilfreds:-)

Fin kundeservice, dårlige ombytningsregler

Kundeservicen er super og intet at sætte der, men når man får en computer med fejl og den skal ombyttes og man først skal sende computeren retur og så først når i har fået den retur sender i den nye, det er unødvendig spildtid at skulle stå uden computer. Send dog retursedlen sammen med den nye computer, så man ikke skal stå uden computer længere tid end højst nødvendig. Det er særligt irriterende når man rammer påsken :-(

Ekstremt hurtig service, bredt og konkurrancedygtig udvalg til enhver tegnebog

Vi har købt adskillige medion produkter i vores husstand igennem 6-7 år. Vi har fornylig sendte en stationær gamercomputer til reperation om torsdagen, mandag lå der mail på den er på vej retur til os efter service. Vi bestilte desuden bærbar gamercomputer, den kom efter 4 hverdage. Og sådan kunne jeg blive ved. Hurtig og meget hjælpsom servicemedarbejdere. Vi har intet at klage på. Handler helt sikkert vores ting ved medion i fremtiden.

Godt bredt udvalg til gode priser

Er godt tilfreds med hele forløbet, computer kom et par dage efter den var bestilt og alt er som det skal være.

Det er i orden alt er som aftalt

Det er i orden alt er som aftalt

Hurtig og effektiv handlemåde

Jeg har fået dårlige udtalelser om Medion, men jeg er bruger på 8. år og det har altid virket

Perfekt levering

Alt kørte perfekt - flot. Vi kommer igen.

Dårlig information, men udemærket produkt.

Produktet blev modtaget 4 arbejdsdage efter bestilling.
Produktet levede ikke op til specifikationer samt billeder på medion.dk (andet design og uden blandt andet LED-baglys, samt andet lys, som var fint beskrevet).
Ringede ind til medion og fik valget mellem at beholde eller få pengene retur. Det var åbenbart en fejl, da dette lys ikke findes i den danske model fik jeg af vide?
Det er da noget af en forskel efter min smag..
Produktet virker ellers fint, har dog nogle problemer med at komme på facebook 80% af tiden.. ("manglende identifikation", som ikke kan ignorers)

Godt kram til OK priser

Jeg er bare glad for MEDION

Fornuftige priser. Hurtig levering.

Gode priser - gode produkter og bare ingen problemer - og hurtig levering. Alt-i-alt som man nu forventer en nethandel skal være

MEDION Nordic A/S kundeservice

Besøg MEDION