Miinto anmeldelser

Miinto anmeldelser

7.9

Super Service.

Jeg har været rigtig godt tilfreds med at handle hos Miinto.
Virkelig god service,og hurtige til at besvare spørgsmål på E-mail og telefon.
Jeg havde bestilt en del skjorter,og fik en skjorte i forkert størrelse.
Efterfølgende ringede jeg til firmaet,og de var simpelhen så flinke, og uden problemmer modtog jeg dagen efter den rigtige størrelse skjorte.
Jeg vil gerne rose jer for at havde givet mig en rigtig god service,og jeg vil forsat handle hos jer.
Super kvalitet til billige penge.
Også er det så fedt at man kan snakke med jer på Fb hvis man har spørgsmål,og i svarer altid hurtigt tilbage, den ros skal i også have :)

God dag. =)

Hej igen Elisabeth,

Tusind tak for din anmeldelse - tak for de 5 stjerner. Det har været hyggeligt at skrive med dig her og på facebook - og jeg er rigtig glad for at butikken har været dig behjælpelig mht. størrelserne og ombytningen.

Jeg glæder mig til at se dig hos miinto.dk igen en anden gang :-)

Ha' en dejlig dag og en god weekend,

Superprof

Med sund skepsis har jeg nu to gange brugt Miinto. Knapt har fingrene forladt tasterne, før der er tilbage svar. Hurtig tilbagemelding på spørgsmål og man har hele tiden fornemmelsen af at blive holdt i hånden. Varerne har i fuldt mål levet op til mine forventninger og jeg kan meget varmt anbefale andre at gøre lige så. Tak!
Hanne Mortensen

Hej Hanne,

Det er virkelig en flot anmeldelse du har lavet. Tusind tak for rosen - det er vi meget glade for at høre her hos miinto.dk :-) Ydermere syntes jeg det er helt fantastisk at du har fornemmelsen af at blive holdt i hånden og guidet igennem det hele. Det gør vi rigtig meget for at opretholde herinde.

Jeg håber og tror på at se dig hos miinto.dk en anden gang :-) Vi vil glæde os til at betjene dig igen.

God og hurtig service!

Har handlet før og gør det igen! :)

Hej Sahar,

Tak for din flotte anmeldelse, den er vi glade for. Det er dejligt, at du kan finde det du skal bruge hos os - og at vi ser dig igen på miinto.dk :-)

Med venlig hilsen Julie - miinto.dk

Super service og hurtig levering

Skulle bestille nogle støvler. Der var ikke så meget beskrivelse omkring varen, så jeg ringede til butikken, som der stod, at man kunne. Fik den mest fantastiske service af en meget sød pige. Hun både målte støvlerne samt tjekkede, at de havde dem på lageret. Ydermere gav hun mig gode råd i forhold til imprægnering af støvlerne. Jeg bestilte, og allerede dagen efter kunne jeg hente dem i GLS-shoppen. Jeg havde glemt at bruge en rabatkode, så jeg kontaktede Miinto, og straks satte de rabatten ind på min konto. Det hele fungerede bare til UG. Jeg har før handlet hos Miinto, og det er bestemt ikke sidste gang. Lækre varer og ingen problemer hverken med bestilling og returnering.

Hej Susan,

Tusind tak for din anmeldelse. Det er virkelig dejligt at høre at butikken har givet dig så god information af varen samt gode råd - det betyder meget for os at høre at vores samarbejdspartnere også levere god service. Jeg sender rosen videre kan du tro :-) Vi er rigtig glade for at have dig som kunde og vi ser frem til at kunne hjælpe dig med at levere lige netop det du søger, næste gang.

Den ringeste service nogensinde

Jeg købte tre kjoler, som kom fra tre forskellige butikker, hvorfor de kommer i tre forskellige pakker.
Den ene af de kjoler, som jeg modtager, er ikke den jeg har bestilt. Jeg skriver til kundeservice, hvor der viser sig, at der er blevet byttet rundt på mig og en anden kundes kjole. Det kan jo ske.
Jeg får svar fra en [navn fjernet]. Hun tilbyder at sende mig et fragtbrev, som jeg takker ja til. Det viser sig så, at det kan ikke lade sig gøre kunde til kunde. Jeg havde nu også forestillet mig at jeg skulle sende retur til dem, så vi kunne få byttet kjolerne om.
Hun spørger så om jeg kan sende retur via GLS. Jeg siger, at jeg havde tænkt at gøre det via PostDanmark, da jeg ikke har erfaring med at sende retur med GLS - jeg gider ikke have en masse besvær fordi jeg har fået en fejllevering.
Så spørger hun mig om jeg så ikke bare vil sende kjolen direkte til kunden, og så kan jeg sende et billede af min bon, så jeg kan få refunderet mine udgifter. Det går jeg så med til. På det her tidspunkt har jeg skrevet en del mails frem og tilbage med hende her [navn fjernet], som beklager i stort set hver mail.
Jeg får sendt kjolen til den anden kunde, og skriver så til [navn fjernet] en lille uges tid senere for at få refunderet mine penge og fordi jeg endnu ikke har modtaget min kjole.
Hun vil så undersøge for mig med butikken, da den anden kunden har sendt retur til dem. [navn fjernet] vender så tilbage og siger, at butikken har solgt kjolen til en kunde i deres fysiske butik! De har simpelthen solgt MIN kjole til en anden kunde til trods for, at de har trukket penge fra mig.
[navn fjernet] beklager så endnu engang, og vil have mig til at bekræfte, at jeg skal have pengene retur. Her er min tålmodighed brugt op, for synes egentligt jeg har haft meget besvær med en fejl fra deres side. Jeg skriver, at jeg selvfølgelig skal have mine penge retur for en vare, som jeg ikke har fået. I samme mail spørger jeg til om de ikke giver nogen form for kompensation for al det besvær jeg har haft med deres fejl - den del bliver der aldrig kommenteret på.
I næste mail skriver [navn fjernet], at pengene vil blive returneret til mig. Jeg skriver så tilbage, at det vil være god kundeservice, hvis hun eller en anden undersøgte om kjolen kunne skaffes på anden vis - det vil være en god måde at udbedre de to fejl, de og/eller butikken har lavet...og det vil hun undersøge med det samme.
Der går over et døgn, og jeg har ikke hørt noget. Jeg spørger hvad status er, hvortil hun svarer, at kjolen findes i tre størrelser, men det var ikke muligt at sende mig kjolen. Jeg var dog velkommen til at lægge en ny ordre - det skriver hun faktisk til mig en gang tidligere. Jeg skriver, at det er jeg ikke interesseret i, for det kan ikke passe, at jeg skal gøre alt det her selv når de har lavet fejl. Hun skriver blot, at de ikke kan sende mig en kjole, hvilket jeg er uforstående overfor.
Jeg får så en ny mail - nu fra en [navn fjernet]. Hun beklager også, og siger at de ikke kan sende mig en ny kjole fordi pengene er blevet refunderet.
Det giver selvfølgelig også god mening, men det skriver [navn fjernet] ikke noget om. Hun skriver blot at det ikke er muligt at sende mig kjolen.
[navn fjernet] har sat butikken [navn fjernet] på cc, så de kan tage stilling til, hvad der skal ske.
Jeg skriver tilbage til [navn fjernet], at det gik op for mig, at pengene for kjolen var refunderet, og så gav det jo god mening, at de ikke kunne sende mig en ny. Det ville have været fin information at skrive første gang, hvor [navn fjernet] skriver, at de ikke kan sende mig kjolen...og ja, jeg kunne da bare have tjekket mit kontoudtog, men det har jeg altså ikke gjort på nuværende tidspunkt.
Jeg kan dog ikke forstå, hvorfor man ikke lige ventede med det indtil man havde undersøgt, om det var muligt at skaffe mig kjolen på anden vis - et forslag, som jeg måtte give dem. Det var ikke engang noget de selv havde forsøgt!
Jeg skriver, at jeg afventer hvad butikken har af løsning på et indtil videre utilfredsstillende forløb. Senere samme dag får jeg svar fra butikken (hvor de tilmed skriver et forkert navn), at de ikke har kjolen i den ønskede størrelse - andet står der ikke!
Jeg skriver retur til butikken med Miinto.dk kundeservice som cc på, om det så betyder at de ikke vil hjælpe mig med at udbedre fejl, som de har lavet.
Den besked afventer jeg svar på, men forventer sådan set ingenting på baggrund af hele forløbet.

Jeg synes det er under al kritik at håndtere kunder på denne måde. Det er kunderne de lever af, og jeg havde faktisk lagt mange penge hos dem.
Det eneste jeg har fået ud af dem er en masse "jeg beklager", men ingenting tilfredsstillende.
Det kan ikke passe, at man skal skrive over 10 mails frem og tilbage fordi de har sendt mig den forkerte kjole. Der skal bare tages affære, og hvis de vil have glade og tilbagevendende kunder, så ville det være en god service at gøre hvad de kan for at jeg får den vare, som jeg har bestilt. Havde de også givet mig en kompensation for min dårlige oplevelse i form af et gavekort på et symbolsk beløb, så havde jeg måske undtagelsesvist brugt dem igen. Det eneste de har fået ud af det her, er en MEGET utilfreds kunde - ja det er så tidligere kunde, for jeg kommer ikke til at købe gennem miinto.dk igen...og det er selvom sagen ikke engang er afsluttet endnu!

Jeg håber ikke, at det her er standarden når de (ja eller en af butikkerne) sender varer forkert, og håber ikke, at andre skal slæbes igennem den her mølle ligesom mig. Man bruger jo netop nettet fordi det skal spare en tid, men det havde været nemmere at gå i en fysisk butik!

Jeg er helt med på, at det ikke er miinto.dk, som har sendt mig den forkerte kjole, men miinto.dk er jo ikke bedre end de butikker, de arbejder sammen med. Systemet er i og for sig meget smart, men miinto.dks omdømme bliver skabt på baggrund af de fysiske butikker. Her ses det også tydeligt, at der er meget forskel på den enkelte butikker, hvilket er en svaghed ved det her koncept.

Hej Michaela,

Jeg kan sagtens forstå at du har været utilfreds med din oplevelse, som vi talte sammen om per tlf. igår. Jeg er dog rigtig glad for at du har givet os en chance til med en ny ordre. Jeg har været i kontakt med butikken der skal levere din ordre så vi forhåbentlig kan få den til at sidde lige i skabet denne gang.

Du ønskes en rigtig god weekend,

Super service

Jeg klikkede på nettet mandag, og jeg hentede skoene i GLS-shop onsdag :-)
Miinto er en super hjemmeside med lækre produkter, og de har en meget hurtig og professionel ekspedition :-) ....ikke sidste gang, jeg handler på Miinto

Hej Kirsten,

Tusind tak for din anmeldese. Det er så fedt at høre fra dig, og at du er så tilfreds - det varmer virkelig. Vi glæder os meget til at se dig hos miinto.dk en anden gang så vi kan hjælpe dig med at finde det du søger :-)

Ha' en god weekend,

Hurtig og nemt

Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger til miinto.dk. Jeg bestilte varene om søndagen og allerede om tirsdagen, var pakken klar til at blive afhentet i en GLS-pakkeshop tæt på min bolig.

Endnu et plus er, at de bl.a. forhandler nogle mærker, man ikke kan finde i de andre danske webshops. Et kæmpe 'like' herfra:-)

Hej Line,

Tusind tak for dit "like" :-) Det er virkelig dejligt at høre at det hele er gået som smurt. Ydermere syntes jeg du fremhæver det fedeste hos miinto.dk, nemlig at der er et kæmpe udvalg af kendte som ukendte mærker. Vi er rigtig glade for at høre når der bliver sat pris på det.

Endnu engang tak for din anmeldelse, det varmer! :-)

Ha' en god dag og en god weekend,

Hurtigt og nemt

bestilte om formiddagen og dagen efter kunne jeg hente pakken, dejligt hurtigt og nemt, ligesom det skal være at handle over nettet. Og kæmpe plus med gratis fragt.

Hej Kenneth,

Tusind tusind tak for den gode anmeldelse. det betyder rigtig meget for os hos miinto.dk at høre både når det går skidt, men bestemt også når det - som her - går godt :-)

Jeg er glad for at du har haft en positiv oplevelse hos os, vi glæder os til at betjene dig en anden gang.

God service og levering

Handlede gennem miinto.dk og fik en god service. Klar anbefaling herfra

Hej Tine,

Mange mange tak for den flotte anmeldelse - det er så dejligt når det bare spiller! Jeg glæder mig til at se dig igen hos miinto.dk :-)

Med venlig hilsen Julie - miinto.dk

God service, hurtig respons på henvendelser

Jeg har kun positive oplevelser med Miinto

Hej Johnny,

Tusind tak for din fine anmeldelse! Jeg kan forstå at Marie herinde fra har hjulpet dig og jeg sender straks rosen videre til hende. Jeg håber rigtig meget på at se dig hos miinto.dk igen en anden gang så vi kan hjælpe dig med at finde lige netop det du ønsker :-)

Ha' en skøn weekeend.

Alt fint

Fin og iorden service.
Hjemmesiden drillede da jeg skulle tilmelde mig nyhedsbrev så jeg gik glip af mine 10% på første ordre men sendte efterfølgende min kode på mail og fik min rabat.
Og til billige penge og har nu en lykkelig og HELT skoleklar søn med fint penalhus.
Kommer sikkert tilbage:)

Hej Carina,

Yes hvor fedt at høre - tusind tak for din anmeldelse. Det er dejligt at høre at vi, selvom tingene driller, kan finde en løsning sammen :-)

Tusind tak for de fine ord, jeg håber at se dig igen hos miinto.dk

Dårlig bytteservice

Jeg fik et par sko i gave, men størrelsen var forkert så sendte dem retur med et ønske om anden størelse. Men jeg hørte aldrig noget og efter flere henvendelser og lang tids venten har jeg fået pengene retur, til hende der gav mig skoene..

Ved ikke om det er Miinto eller underleverandøren der fejlede, men jo Miinto der skal stå på mål for det.

Kære Henrik,

Tak for din anmeldelse. Jeg er virkelig ked af at høre at denne sag er trukket så meget ud, det beklager jeg virkelig meget da det bestemt ikke er normal procedure hos miintod.dk

Jeg håber det hele er gået i orden nu - ellers må du meget gerne kontakte mig på info@miinto.dk

Meget hurtig

Jeg bestilte et par støvler om eftermiddagen, dagen efter ved frokost tid fik jeg mine støvler.
Jeg kunne desværre ikke passe dem, og returneret dem, 2 dage efter var mine penge på kontoen. Har aldrig prøvet så hurtig ekspedition før. Kan kun anbefales.

Hej Catharina,

Wow, tusind tak for din anmeldelse - hvor er det dejligt at høre at det hele bare er gået som smurt :-) Det er vi rigtig glade for at høre herinde hos miinto.dk

Jeg håber at kunne hjælpe dig en anden gang med at finde lige netop det du ønsker.

Med venlig hilsen Julie Katrine - miinto.dk

Unikt koncept og super service!

Jeg har igennem længere tid været på udkig efter en bestemt støvle og faldt over Miinto's hjemmeside - og fandt dem til en yderst fornuftig pris i den rigtige størrelse.

Jeg bestilte støvlen og var så dygtig at indtaste forkert postnummer og by. Da jeg opdagede det, kort tid efter, ringede jeg til Miinto's kundeservice. Jeg blev mødt at en meget imødekommende og behjælpsom medarbejder - som straks forsøgte at få fat på butikken - som desværre allerede var lukket.
Medarbejderen lovede at han ville følge op næste morgen.
Medarbejderen holdt hvad han lovede - og kort efter fik jeg en bekræftelsesmail på at de nu havde fået ordnet alt - og at pakken nu var på vej - enddog uden forsinkelse.

Jeg føler mig super godt behandlet og føler at medarbejderen gik den ekstra mil for at sørge for at fejlen blev rettet så det ikke gik ud over mig som kunde.

Jeg vil uden tvivl handle igennem Miinto igen og vil uden at blinke med øjnene anbefale andre at gøre det samme.

Kære Søren,

Tusind tak for din anmeldelse - den varmer virkelig. Jeg er rigtig glad for at høre at vores kundeservice har været dig behjælpelig for vi laver jo alle sammen fejl engang imellem. At du vil anbefale miinto.dk til andre er noget vi sætter super meget pris på - tusind tak for det :-)

Jeg glæder mig til at se dig på miinto.dk igen, og jeg er sikker på at vi igen kan give dig en ligeså positiv oplevelse som denne.

Ha' en rigtig dejlig weekend,
Med venlig hilsen Julie Katrine - miinto.dk

God service og hurtig levering

Efter at jeg havde købt en trøje, fandt jeg ud af, at jeg kunne få 10 % i rabat. Så ringede jeg derind og uden problemer, kunne en medarbejder trække det fra.
Så fik jeg trøjen næste dag. Den var desværre for stor og derfor sendte jeg den tilbage uden ekstra omkostninger. Indimellem sendte jeg en mail om noget jeg var usikker på og også her fik jeg et hurtigt og tilfredsstillende svar.

Hej Nora,

Fed anmeldelse - tusind mange gange tak for det. Det er dejligt at du har fået god og hurtig betjening hele vejen igennem, det varmer og jeg har sendt rosen videre :-) Jeg håber du kan finde noget på miinto.dk en anden gang når nu den trøje du bestilte viste sig at være for stor. Vi er i hvert fald altid klar til at hjælpe dig med at finde lige netop det du lige går og mangler (-:

Ha' en rigtig dejlig weekend,

Super-service :)

Hurtig og høflig betjening.. Er meget tilfreds.. :) Det er langt fra sidste gang, jeg handler hér..

Hej Vivi,

Juhuuu, tusind tak for den gode anmeldelse - jeg har sendt rosen videre. Vi glæder os til at se dig igen på miinto.dk :-)

Ha' en rigtig god dag,

Kundeservice i top

Jeg købte et par sko og dagen efter fortrød jeg, og uden problemer kunne jeg lov at annullere købet uden problemer. Det var rart med hurtig og god service.

Kære Helle,

Hvor er det bar en god anmeldelse, tak for det! Vi er glade for at kunne hjælpe dig mht. annullering af ordren da man selvfølgelig har ret til at fortryde sit køb.

Jeg håber at vi ser dig igen på miinto.dk så vi kan hjælpe dig med at levere lige netop det du går og mangler :-)

prisen passer ikke

PAS PÅ DENNE HJEMMESIDE!!!!

DE VED IKKE NOGET OM HVAD OUTLET ER, OG MIINTO.DK ER IKKE TØJBUTIK MED KUN EN PLATFROM HVOR ANDRE KAN LÆGGE DERES TØJ TIL SALG, DET VIL SIGE DE ER LIGE GLADE MED DE PRIS SOM STÅR PÅ DERES SIDE AT DE IKKE HAR NOGET MED DET AT GØRE DE SKJULER OGSÅ KORTGEBYR LANGT VÆK PÅ DERES SIDE DET VIL SIGE SOM KUNDE VED MAN IKKE HVAD MAN SKAL BETALTE I GEBYR...

Kære Steffen,

Tak for din anmeldelse. Det er korrekt at vi hos miinto.dk formidler salg for fysiske butikker, så derfor - når det handler om en specifik varer som i denne sag, henviser vi til den pågældende butik. Jeg er selvfølgelig rigtig ked af at høre, at du er så utilfreds med vores respons på dine opkald og emails, men vi har gjort hvad der var muligt for at skabe kontakt mellem dig og butikken, som er vores procedure i en sådan sag.

Hvis du stadig føler at denne sag er uafsluttet skal du være velkommen til at kontakte os på info@miinto.dk - så vil vores kundeservice være dig behjælpelig.

Julie Katrine - miinto.dk

Dårlig kundeservice og dårlig underleverandør

Bestilte et par Nike tights hos Miinto, disse måtte jeg reklamere over efterkort tids brug. Miinto tager mod bestilling og betaling, men vil ikke tage mod reklamationer.
Og der kommer Fit4Run ind som har leveret varen.
I følge Fit4Run ville jeg få besked om reklamationen godtages efter 7-10 dage. Det blev til 6 uger før den godkendes. Ny vare kan Fit4Run ikke levere, men jeg kan frit vælge fra et meget begrænset lager. Så må jeg have fat i Miinto igen og igen.
I en intern mail mellem Miinto og Fit4Run (der nok ikke skulle være kommet til mig) fremgår det, at jeg har ret til ny vare eller pengene igen. Miinto fralægger sig et hvert ansvar og Fit4Run holder en hen.
Så overvej og du vil reklamere over en vare og vente over 8 uger... Det kræver stor vedholdenhed og ihærdighed at komme videre med en reklamation.
Det viser sig at andre fra mit trænings center har haft samme problem med Miinto. Nu er jeg så spændt på om jeg overhovedet modtager nogen thigts fra Fit4Run, som Brian angiveligt har eftersøgt og fundet, for pengene retur det får jeg ikke!!
Næste gang jeg handler bliver det i en butik for dårligere kundeservice har jeg da aldrig nogen sinde oplevet før.

Kære Britta,

Tak for din anmeldelse. Jeg kan forstå at der har været meget kommunikation frem og tilbage mellem dig og vores kundeservicechef, så jeg er sikker på at der nu kommer styr på sagen. Jeg er ked af at du har haft denne oplevelse med os og en af vores samarbejdspartnere. Hvis du ikke føler denne sag er afsluttet er du mere end velkommen til at skrive mig en mail på info@miinto.dk - så vil vores kundeservice være dig behjælpelig.

Ha' en rigtig god dag,
Julie katrine - miinto.dk

Hurtig og perfekt levering

Hurtig og reel handel.
Dog skal man være vågen, for der kan være forskellige priser på samme varer
( varerne kommer fra forskellige butikker).
Meget venlig kommunikation med miinto.
Dejligt at der ikke er Porto og returporto.

Kære Aase,

Tusind tak for din anmeldelse - det er så dejligt at modtage denne form for konstrutiv respons fra vores kunder, så tusind tak for det. Jeg er glad for at høre, at du er glad ved vores koncept.

Jeg håber bestemt at se dig hos miinto.dk igen, og endnu engang tak for de 5 stjerne :-)

Julie katrine - miinto.dk

www.miinto.dk kundeservice

miinto.dk er danmarks absolut største webshop, som forhandler tøj, sko og accessories til mænd, kvinder og børn. miinto.dk er et samlingssted for tøj- og skobutikker, som normalt ikke forhandler deres produkter online. De er nu tilkoblet miinto.dk for du som forbruger kan handle direkte fra deres butikker hjemme fra sofaen. I dag er der flere hundrede butikker tilknyttet miinto, så kig ind forbi og se om du kan finde din favorit butik! miinto.dk kombiner det bedste fra to verdener, online handels tilgængelighed og overblik, med de fysiske butikkers service og sikkerhed.

Besøg Miinto

Skriv til info@miinto.dk