Minitoy anmeldelser

Minitoy anmeldelser

Lavt
3.6

Svindler og bedrager

mage til løgnhals skal man lede længe efter, bestilte varer i foråret, ventede længe og rykkede uden et eneste svar, købte så varerne andetsteds efter 5 måneders venten, yderligere 2md efter kom der en mail at varer var på vej (til en helt anden pris) skrev hurtigt tilbage at jeg ikke skulle have og der ingen respons havde været, Uha og ihh og amen , så skulle jeg bare lade varerne gå retur så ville pengene blive sat ind på kontoen asap ! har rykket for disse mange penge et utal af gange og Johnny lover og lover , og nu vil han trykke på knappen så pengene kn blive sat ind på min konto ! IKKE en skid er sket endnu og kommer heller aldrig til at ske har jeg regnet ud for længe siden, så pisører og svindler er det man har med at gøre !

God

Hej Minitoy Jeg syntes der er mange ting der udsolt. Jeg skulle lige bruge en lader. Siden er god nok **** V.H. HTN 4270 Høng
Minitoy

Besvarelse fra Minitoy

Hej HTN.
Tak for din besked, nu er det lykkes mig at finde ud af at svare via Trustpilot.
Vi har haft problemer med at få leveret varer fra importøren af reservedele.

Dette problem er endelig løst efter ca 3 mdr. venten. Vi tog sagen i egen hånd, så
Fremover kan vi levere tilbehør og reservedele til vores kunder igen.
MVH Johnny Peg Perego Shoppen

Super service.

Minitoy hjalp min dreng med reservedele til en elbil vi havde købt i afrika.

Meget hjælpsom personale.

Tak fra Umgala Petersen

Virkelig anbefalelsesværdig.
Vores søns traktor blev repareret med det samme og til en virkelig billig penge.
Flink ejer der tager sig tid til kunderne.
Alle bør henvende sig til minitoy, ved køb eller hvis man bare vil have gode råd inden køb.
Hilsen familien Vagner, Vordingborg

Hurtigere ekspidition skal man lede længe efter, total i orden service og flinke mennesker at snakke med..
kan kun varmt anbefales at handle med.
Mvh
Thomas

Det er et trygt sted at handle hos mini-toy har handlet der flere gange alt er ok

har handlet der et par gange uden problemer

Vi bestilte vores vare en mandag, havde vores bestilte elbil onsdag med fragtmanden.Da der var en fejl på vores elbil blev den tjekket og lavet.
Der gik godt nok 5 dage inden vi fik den igen.Men det er okay.
Han gør det rigtig godt.når man tænker på at der kun er en mand om denne shop.
Det er ikke sidste gang vi besøger denne shop for at købe legetøj.

Er Minitoy din virksomhed?

kundeservice

Besøg Minitoy