Mit-Løbeprogram.dk anmeldelser

Mit-Løbeprogram.dk anmeldelser

8.1

Reagerer ikke på feedback

Jeg har trænet op til 1/2 maraton og samtidig været testperson på Iphone App. Mht programmet så mangler jeg fleksibilitet i forhold til at kunne ændre programmet. Fx er der mange løbedage uden opvarmning. Jeg vil gerne kunne lægge opvarmningsløb ind i programmet, så jeg ikke skal vente med at sætte programmet i gang til jeg har opvarmet. Især her i vinter, hvor jeg ikke har lyst til at skulle tage mine handsker af for at kunne aktivere programmet på Iphone. Samtidig er vi mange der ikke ser super godt uden briller og derfor gerne vil sætte programmet i gang hjemmefra og så ikke skulle trykke på noget undervejs.

Pointsystemet virker overhovedet ikke. Jeg havde pludselig millioner af point.

God ide med rød/gul/grøn angivelse af hvordan man har gennemført de enkelte steps i hvert løb, men min løb var altid forkert registeret, når det var intervalløb. Præstationen for intervallet blev lagt ind på pause og præstation for pause blev lagt ind på intervalløbet, så derfor endte jeg med altid at være i rød, selv om jeg har præsteret præcis som jeg skulle i følge programmet.

Jeg har sendt et hav af mails med feedback. De første par uger gik det ok med at få svar, derefter oplevede jeg at de aldrig reagerede på mine mails, selvom jeg gensendte mine kommentarer og spørgsmål og skrev at jeg endnu ikke havde fået svar.
Mht til App, så gik det noget bedre med at få svar, når den ikke virkede eller der var fejl i versionen. Her var de rimelig hurtige til at sende en opdateret version ud.

App nåede aldrig at blive tilrettet i forhold til alle de fejl og mangler som jeg angav.

Man bliver lovet et løbeprogram, som løbende bliver tilrettet i forhold til ens udvikling. På 3 mdr. var der to 5 km test, som programmet tilpassede sig efter. Hvis du ikke er super hurtig på 5 km og ikke forbedre dig væsentligt fra den første til den anden test, så bliver sværhedsgraden af programmet ikke ændret. Selv om jeg på rigtig mange træninger fik flere point end dagens program var sat til fordi jeg løb hurtigere og længere, så blev programmet ikke justeret. Min 1/2 maraton tid var estimeret af programmet til 1.54 og jeg gennemførte på 1.44. Det siger jo noget om at programmet ikke tager højde for din egentlige formudvikling.
Programmet er lidt for standard til mig og uden variation. Jeg savner feedback og ikke mindst efter jeg har gennemført programmet. Jeg forventede en mail med tillykke du har gennemført din 1/2 maraton mv.
Der er plads til stor forbedring.

Motiverende for den nye løber

Programmet har virket godt for mig. Jeg brugte det til at træne op til maraton, hvilket fungerede fint. Eneste ulempe - og som bliver et stort irritationsproblem i længden - er at når man har løbet mange ture (købt flere programmer) tager det utrolig lang tid at uploade turene til træningsdagbogen. Har forhørt mig om problemet, hvilket vist skyldes, at programmet henter alle foregående træningsture, så jo flere du har løbet jo længere tid tager det at uplaode turende. Dette bliver et stort irritationsmoment i længden, når det tager minutter at oploade hver tur til dagbogen når dette skal gøre flere gange om ugen. Alt andet ved programammet virker upåklagelig.

Loebende anbefaling fra det australske

Som en Australsk statsborger, men foedt og opvokset i det jyske, foelger jeg stadig med i hvad der sker i DK. Faldt tilfaeldigt over loebeprogrammet pa Koebenhavner-maraton web-siden. Et 3 gange maraton traening per uge tiltalte mig (og mit 52-aarige knae) meget. Et fast program er afgjort motiverende for at stikke i skoene, specielt naar som forleden termometeret stod paa 31 grader og der er 10 km der skal ploejes! Maaske en ting eller to at overveje: mulighed for at udfoere decideret bakketraening ville vaere et plus, og jeg stiller spoergsmaal ved om langdistance traeningsloeb hver 14ende dag er nok, specielt i uge ca 10 - 15 af 17? Websiden traekker desvaerre ned; Lidt rodet og de foerste mange gange fandt jeg den noget forvirrende. Blanding af dansk og engelsk ser ogsaa lidt uprofessionelt ud (happy to assist with improvement, - hvis I vil foelge op). Traeningsprogrammet er dog helt sikkert jeres staerke side. Kan absolut anbefales. Stig.

Vildt motiverende - fint koncept

Er i gang med mit andet løbeprogram. Denne gang vil jeg forbedre min 5 km-tid - og jeg finder det meget motiverende og lærerigt - netop fordi jeg kan mærke, at programmet virker og giver mig mere luft til at kunne løbe hurtigere. Ville ønske at man kunne forlænge sit nuværende program i stedet for at skulle købe et nyt. Super fint koncept.
Har et par gange haft kontakt til firmaet - og fået lyn-hurtig respons.

Super Motiverende

Nu er det anden gang jeg bruger mit løbeprogram og det er endnu engang en rigtig god oplevelse. Har prøvet at løbe et par uger mellem de to træningsprogrammer uden mit løbeprogram og da blev det ikke til meget, for med mit løbeprogram står man ligesom til ansvar for nogen, og når nu Lillebælt Halvmarathon er vel overstået tager jeg en tørn mere frem mod HCA Marathon. De er også rigtig hjælpsomme hvis man har problemer, er nødt til at få justeret sit løbeprogram pga. evt sygdom så får man den hjælp man efterspørger hurtigt og effektivt. Mit løbeprogram vil jeg til enhver tid anbefale til alle der gider høre på det :-)

Nemmer og bedre kan det ikke blive!

"Mit løbeprogram" er simpelthen det bedste jeg har prøvet. Efter at have fuldt andre løbeprogrammer( printet på papir) er dette bare sagen. Man overfører uges løbeprogram til sit Garmin ur og så er det bare at starte når der skal løbes. Ved tempo og interval løb, hvor der skiftes meget i hastigheden, her får man et signal fra uret og så er det bare at ændre hastighed. Uret fortæller hele tiden, hvor langt du er i dit løb. Efter endt løbetur overføres data til computer, og her kan man se hvordan man har gennemført løbet. Det er nemt og meget motiverende.

Jeg vil virkelig anbefale at prøve det.

Hurtigt og nemt og inspirende.

Efter 5 ugers brug kan jeg kun anbefale programmet. Det er nemt at bruge sammen med Garmin uret. Et ønske kunne være en bedre analyse af hver kilometer.

Lars

Et inspirerende skub ud af komfortzonen

Jeg har i mange år prøvet at få intervalløb ind i mit løbeprogram for at afprøve hvilken effekt det havde men det har ikke tidligere fungeret: det virkede for teknisk, for bøvlet og for besværlig. Men med dette løbeprogram til mit GARMIN ur har jeg endelig fået det til at lykkedes. Det er enkelt at anvende, motiverende og det skubber mig venligt men bestemt ud af komfortzonen og giver mig udfordringer og resultater. Det virker.

Super godt program..

Jeg har kun godt at sige om mit-løbeprogram.dk Det er super motiverende og smart. Jeg har først brugt det til at træne op til en lidt hurtigere 10 km - og nu er jeg gået igang med træning til en halv marathon.. Super godt program - mange anbefalinger herfra...

Alt i alt en rigtig motiverende løsning/slavepisker

Mit-løbeprogram er en rigtig god løsning og jeg har forbedret mit tempo og min udeholdenhed hver gang jeg har gennemført et forløb.
Skal jeg komme med et minus vil det være selve programmet ikke er mere afvekslende fra gang til gang......... jeg har gennemført halv marathon programmet 3 gange (fordi det er effektivt) til ca. 250 kr. men det er samme produkt hver gang hvilket gør det lidt kedeligt i længden.......... det kunne være fedt hvis de udviklet nye løbeture

Mvh. Martin R. Skou

Manglende service ved ændringer i løbeprogrammet.

Jeg har løbet flere marathon og ønskede afveksling i træningen samtidig med at jeg ønskede en nemmere tilgang til løbeuret, hvilket programmet er rigtigt fint til. Træningen bliver også automatisk tilrettet ved testløbene, hvor en mail ligeledes modtages med den kommende træning. Problemet opstår, når programmet skal tilrettes efter andre ændringer. Jeg er kommet 4 uger "for sent" igang med mit løbeprogram, idet jeg skulle bruge et program til 12 uger (Hamburg - 21. april). Jeg kontaktede firmaet og forespurgte om 16 ugers programmet kunne rettes til et 12 ugers program, hvilket nemt kunne ændres, når betalingen var sket ! Jeg købte programmet og kontaktede firmaet. Nu har jeg været i gang i 2 uger og der har ingen reaktion været, så jeg løber stadig efter 16 ugers programmet. DET er dårlig service.
Elkjær IT ApS

Besvarelse fra Elkjær IT ApS

Hej Lars,

Vi beklager at kommunikationen omkring dit løbeprogram ikke forløb helt efter planen. Normalt gør vi meget ud af at svare indenfor ganske kort tid, da det giver de mest tilfredse brugere.

Jeg håber du trods alt får trænet, og følger planen.

Venlig hilsen
Martin

Et løbeprogram der virker

Jeg har været i gang med min løbeprogram i 3 uger nu, og må sige at det virker.
Det er motiverende og holder en til ilden, med de forskellige træningspas.
Det er helt klart en fordel at træningsprogrammerne overføres til løbeuret, som hele tiden giver melding om status og ændringer undervejs i løbet.
På hjemmesiden hvor det er muligt at følge med i dine træningsture og resultater giver et godt overblik over den aktuelle form og udført træning.
Der bliver løbende justeret i løbeprogrammet, så det matcher din form og udvikling.
Jeg kan kun sige at pengene er godt givet ud og forventer at jeg bliver klar til marathon i maj.

Fastholder og motiverer

Med Mit-Løbeprogram er du sikret den rigtige træning der, når programmet følges, sikre en udvikling i dit løb. Fantastisk nem, motiverer og fastholder mig i mine mål.

Forrygende!

Da jeg startede med at løbe gjorde jeg det ude en plan, og det fik jeg mange skade af, med mit-løbeprogram.dk fik jeg struktureret min træning og fik bygget min form op på en meget motiverende måde. Jeg har gennemført et halv-maraton program og er nu igang med et maraton program og kan på alle måder anbefale mit-løbeprogram.dk

Motiverende, varierende og selvjusterende løbeprogram der får dig i form

Super koncept der er meget motiverende via en velfungerende hjemmeside samt løbeprogrammet der downloades til Garmin løbe uret. Har hver uge fokus på hvordan de planlagte løbetræninger kan nås, så man ikke svigter sit løbeprogram. Det at programmerne varierer er med til at træningen bliver mere spændende samt at man kommer i bedre form. Endelig er det super at programmet justeres så man ikke blot hygge træner men at der holdes et passende pres der passer til den stigende formkurve. Jeg har haft stor glæde af dette program der har forbedret mine personlige rekorder betydeligt.

Motiverende løbeprogram

Jeg er i gang med træning til Copenhagen Marathon 2013 og anvender programmet på mit-løbeprogram.dk. Det er nemt at bruge, skaber mærkbar fremgang og er ikke mindst stærkt motiverende.

Ikke helt i mål..

Jeg har nu af to omgange prøvet Mit-Løbeprogram af, og jeg mener der er lidt arbejde at gøre endnu. For det første mangler der et lidt pænere layout på hjemmesiden efter min mening. For det andet er det ikke så godt, at man ikke har mulighed for at ændre lidt på programmet. Her mener jeg altså det burde være muligt, at springe et par dage over, og så starte derfra hvor man var nået til. Eksempelvis hvis man har travlt på jobbet eller tager en ferie, så bliver man rykket på mail om, at man altså nu mangler at få trænet (JA - det ved jeg s.. godt, og det er også planen). Et enkelt flueben med "Pause din træning", og man er fri for de lidt irriterende mails (spam).

Meget motiverende

Fantastisk godt løbeprogram til en rimelig pris. Det har hjulpet mig til at holde formen, især gennem vintrene, hvor det er svært at komme ud af døren.

Super program

Mangler kun lige man har mulighed for at omdøbe navnet inden man uploader til ur. Meget besværligt at gøre via ur.
Ellers er det perfekt :-)

meget motiverende, og effektivt!

Virkelige godt program, der er med til at motivere. Og holde dampen oppe. Når det er hårdt og man har brug for lidt motivation. kan kun anbefale det...

Elkjær IT ApS kundeservice

Besøg Mit-Løbeprogram.dk