Forvirrende oplevelse

Jeg bestilte en jakke mandag inden klokken 16, så den kunne blive sendt samme dag. Der stod i emailen, de ville informerer mig hvis der skulle være nogen ændringer i ordreren. Næste modtog jeg ingenting, jeg prøvede at få kontakt til dem i 2 dage pr telefon, uden noget held. Det skal lige siges at jeg ikke har modtaget jakken og det ender så med at jeg får fat i dem torsdag. Der får jeg besked om at jakken var blevet solgt i deres butik og derfor var der ikke sket noget. Jeg har været i deres butik og den kører sikkert fint, men min tur med jakken har efterladt mig lidt forvirret.

Hurtig levering

Hurtig levering og ok priser. Desværre kan jeg ikke give 5 stjerner da der ikke er gratis fragt ved ex køb over 500,- som de fleste andre shops tilbyder

Danmarks fedeste skateshop

Har været kunde i Manual i mange år, fordi jeg har stået meget på skateboard og det har medført en masse gode oplevelser. De har et højt service niveau og er meget hjælpsomme med alt, fra valg af board til tøj og sko størrelser. Personalet i butikken er professionelle til fingerspidserne inden for skateboard. De har en høj standard inden for udstyr og sælger kun det bedste af det bedste til gode priser. Bestiller man fra deres webshop er der meget hurtig levering, bestiller man inden kl. 16 bliver det som regel altid sendt afsted samme dag, så man har varen dagen efter. (ved jeg fra engang jeg var i praktik der) og ellers har jeg kun haft gode oplevelser med at handle der, de er rigtig flinke og meget hjælpsomme. Klart 5 stjerner her fra :)

Kanon service

Fin biks, kanon service. Har handlet mange gange både i shoppen og på nettet, og der er aldrig problemer. Altid hurtig service, og aldrig nogen problemer.

Fantastisk!

5/5 Service - Jeg havde misforstået noget som jeg straks efter bestilling blev gjort opærksom på.
5/5 Levering - Jeg bestile pakken Mandag og modtog den tirsdag.
4/5 Det er gratis levering - Dog er der ingen retursedl med.
5/5 Utroligt stort udvalg, til kanon priser :)

- Der handler jeg klart en anden gang, kan bestemt anbefales 5/5

Kanon shop

Bestilte et komplet skateboard og det hele blev leveret færdigsamlet på aftale leverings-dato.

Det var nu meningen at jeg selv ville samle det, men det glemte jeg at ændre da jeg bestilte.

Positiv oplevelse

god service, billig pris og hurtig levering.

iøvrigt et stort og godt udvalg af varer.

God webshop

En god webshop der er nem at sende retur til. den sidste stjerne mangler da jeg kun har handlet hos dem to gange.

Er MNL din virksomhed?

Manual ApS kundeservice

Manual Skateshop forhandler af DC, Nike SB, Etnies, Emerica, ès, Adio, Carhartt, Neff, Enjoi, Independent

Besøg MNL

Ring til 86197400