Modern anmeldelser

Seneste anmeldelse

Anmeldelser

Om

Prima service.

Om mijn dochter te verassen een wasmachine bij Modern besteld. De volgende morgen werd deze bezorgd alleen..........had mijn dochter zelf al een wasmachine gekocht. De wasmachine werd weer meegenomen en het geld, zonder probleem, teruggestort. Dat noem ik netjes zaken doen.
trustpilot stars

Binnen 24uur bezorgd? Niet dus!

De hele dag zitten wachten tot ik mijn pakketje in ontvangst kon nemen, extra hiervoor thuis gebleven en wat denk je? Niks!!!!
Site van niks, eerste en laatste keer!
www.modern.nl

Besvarelse fra www.modern.nl

Geachte heer/mevrouw,

Spijtig om te moeten vernemen dat u uw pakket niet tijdig heeft ontvangen. Wij willen dit graag onderzoeken wat hiervan de oorzaak is geweest. Wilt u ons uw ordernummer doorgeven zodat wij dit voor u kunnen nagaan?

U kunt dit sturen naar Webcare@onlineshopping.nl

Met vriendelijke groeten,
Team Modern

Consumenteservice

Lijkt wel of ze failliet zijn. Al 3x via hun consumentenservice een verzoek ingediend en totaal geen reactie. Op de site staat dat ze binnen 24 uur reageren. Niet dus.. iets beloven, maar niet doen is niet echt klantgericht. Zeg dan gewoon 72 uur of meer,

RJK
www.modern.nl

Besvarelse fra www.modern.nl

Geachte heer/mevrouw,

Vervelend te moeten vernemen dat u geen reactie heeft mogen ontvangen. Wij reageren altijd binnen 24 uur op werkdagen. Wij willen graag nader onderzoeken wat hier mogelijk mis is gegaan. Wilt u ons uw ordernummer en/of contactgegevens doen toekomen zodat wij dit kunnen nagaan?

U mag dit sturen naar: webcare@onlineshopping.nl

Met vriendelijke groet,
Team Modern
trustpilot stars

Super: Wasdroger zondagavond besteld en dinsdag in huis.

Prima levering. Wasdroger is 2 hoog keurig neergezet en de oude afgevoerd.
Duidelijke informatie over levertijden. Jammer dat je geen voorkeurstijd kan aangeven.

Goede webshop scherpe prijzen

Al een paar keer iets besteld. Telkens werd e.e.a. de volgende dag bezorgd.
Een TV had een beschadigde doos. Hierin zat een notitie dat e.e.a. op goede werking was gecontroleerd. Opzich prima, maar eigenlijk verwacht ik onbeschadigde en ongeopende verpakkingen. Vandaar 4 sterren.
Aftersales kan ik (nog) niet over oordelen.
trustpilot stars

Extra kosten voor all in service niet waard

Had een vaatwasser af te leveren, all in service voor 15 Euro niet waard.
Men had moeite iets extra's te doen zoals een gasfornuis opnieuw aansluitend die boven op de vaatwasser stond, kwestie van een slangetje aandraaien.
Onder het mom van dat mogen wij niet maakte ze zich uit de voeten.
Mijn schoonmoeder kon niet koken daardoor en ik moest komen opdraven.
Ze zullen voor die 15,00 Euro extra ook wel dagelijks gasfornuizen aansluiten, dus wat nou dat mogen we niet. Het mens stond ook nog klaar met een fooi, maar die kregen ze niet en groot gelijk.

waardeloze service

prima webshop. totdat je een klacht hebt of een defect. dan is de service waardeloos.
ECHT WAARDELOOS.

in het vervolg ga ik voor service. en zal zeker nooit meer iets bij modern bestellen. met andere webshops zijn mijn ervaringen vele maken beter.
trustpilot stars

Top winkel, super snel en netjes

Deze winkel was erg fijn.
Wasmachine gekocht. Beste prijs was hier.
Ze hebben hem voor me aangesloten wat snel en netjes ging. En als bonus kreeg ik een 15 Kilo zak wasmiddel er gratis bij.

Dat zijn leuke verassingen.
Er werd een tijd doorgegeven wanneer het product werd geleverd, en een kwartier van te voren werd er nog even gebeld. Netjes!

A.

Philips scheerapparaat gekocht.

Bestelling en levering gingen allemaal correct, de PT920/18 werd snel en zonder schade geleverd. Ik zou er in de toekomst weer wat kopen als de prijs gunstig is...

veel keuze

Deze site heeft heel veel keuze. Je kan er goedkoop aan witgoed komen. Het is ook nog goed!

Wees duidelijk

Mijn wasmachine werd snel geleverd, maar de bezorgers waren knorrig omdat dat apparaat drie trappen op moest, terwijl ik dat wel had aangegeven bij de bestelling. Volgende keer nog duidelijker zijn dus!

Minpuntje: weinig mogelijkheden om aan te geven wanneer je een product geleverd wil hebben. Lastig wanneer je fulltime werkt.

slechte website

heb 1 uur lang !!!! geprobeerd een setje sehnheisers te kopen, site loopt totaal niet, super traag, me pc liep er bijna op vast. uiteindelijk vervolgens bij andere website besteld, lukte wel binnen 2 minuten! voor mij geen modern.nl

Snelheid, Service en lage prijzen

Waar BCC 25 euro verzendkosten rekent voor een ritje van 1 km, zijn hier de verzendkosten 0 euro, en voor 15 euro wordt, in dit geval de droger, 2 trappen opgetild en netjes aangesloten.
Ondanks laagste prijsgarantie BCC waren hun de goedkoopste en bieden voor minder de meeste service!

ook online goed

Al jarenlang topper. Ook al is de website wat sober, het aanbod is super en de service ook. Ga zo door!

goed goed

heb woensdag rond 8 00 in de ochtend een vaatwasser besteld, en gewoon volgende dag in huis! alleen kon ik de tijd van bezorging pas om 22.00 s avonds inzien. Ze waren 1 uur te vroeg maar ik was er toch :) heel netjes zonder extra kosten bij mij binnen gezet (1ste verdiep) Zeer tevreden .... alleen nog uitproberen!

Goede prijs / website

Vanwege de scherpe prijs heb ik een afwasmachine bij modern besteld. De mogelijkheden voor levering zijn ook prima, was het niet dat de afwasmachine 2 uur na het einde van het leveringstijdslot werd afgeleverd.

toppie

aan te bevelen, snelle levering metuitkies mogelijkheid van dag ...klanten service moeilijk bereikbaar soms ..

slechte service

Levering prima ook fijn dat ze aan geven hoe laat ongeveer. Hoe vaak moet je niet de hele dag wachten? Daarna..........had ik een droger die niets deed. Monteur kwam, ander onderdeel besteld. Fabrieksfout kan gebeuren. Maar het duurde. Vervolgens werd beweerd na een klacht dat de monteur de droger goed werkend had achter gelaten. Stond op de repatiebon toch anders. Dit terug gegeven ook geen reactie maar wel bericht van de monteur onderdeel was binnen. Heb al weken een huis vol was hangen, En was elders gedaan o.a. wasserette met bijbehorende kosten. Ik ga ervan uit dat ik morgen (eindelijk!!!!) alsnog een goedwerkende droger heb maar voor mij is dit ECHT eenmalig. Ik ben een beetje af gegaan op die publieksprijs nou bij mij in 2011 niet verdiend. Geen eens sorry.

Modern.nl

Na het aangekondigde faillissement van Impactretail BV slecht omgegaan met mijn lopende bestelling.
Uiteindelijk goedgekomen maar niet van hun kant uit
Jammer
trustpilot stars

dit jaar voor het eerst gebruik gemaakt

kan niet anders zeggen dan prima levering en goede service

www.modern.nl kundeservice

Om virksomheden

Bestel eenvoudig online consumentenelektronica bij Modern.nl. Kies uit ons uitgebreide assortiment. Gratis thuisbezorgd en 2 jaar garantie.

Besøg Modern

Kategori

Trustpilots forpligtelser

Trustpilot Abonnent

Ingen virksomheder kan slette eller på anden vis censurere anmeldelser.