momondo anmeldelser

momondo anmeldelser

7.7

elsker jeres side

Hvad mere kan jeg sige, jeres side er for fed. Elsker den.

Besvarelse fra Momondo

Tak for de pæne ord. Nye fede features er på vej, så hold øjnene åbne. :)

Mvh. Dan

ET ORD..... DÅRLIGT

nu er det anden gang jeg har fundet min rejse og hvor momondo på en eller anden måde skifter enten afrejsedag eller hjemrejsedag. jeg snakkede med travellink og de sagde at de også havde prøvet at det var sket for andre, synes det er ærgerligt at jeg skal betale for en ny hjemrejsebillet pga momondo øvøv

Hej Oscar

Vi er kede af at høre om de problemer, som du har oplevet ved at bruge vores side, og at du blev nødt til at købe en ny hjemrejsebillet. Vi har ikke før hørt om, at enten afrejsedag eller hjemrejsedag automatisk skifter, og vi er i gang med at teste vores side for fejl. I den forbindelse vil vi sætte stor pris på, hvis du vil maile os (feedback@momondo.com) de rejsedestinationer og datoer, som du valgte i din søgning eller endnu bedre et skærmbillede af vores resultatside, hvor vi viser rejsedatoer, der er anderledes end de datoer, som vi linker ind til på Travellinks side. Det vil gøre det lettere for os at finde ud af, om der er en fejl og få den rettet samt vurdere, hvorledes vi skal forholde os til dette.

Dan
momondo

Som at knipse med fingrene!

Genialt!
Momondo virker rigtig godt for mig! Jeg flyver meget, og checker Momondo HVER gang . Jeg har endnu ikke fundet en anden hjemmeside som er ligeså nem at betjene og samtidigt finder de bedste priser og tider!

Hej Viktor

Mange tak for de pæne ord.

Vi arbejder konstant på at gøre vores produkt endnu bedre, og vi lancerer snart nogle helt nye features, så glæd dig.

Dan

Markedets bedste flybillet-tjekker

Jeg har brugt Momondo et hav af gange, da jeg flyver meget. Siden fungerer rigtig godt, og jeg er endnu ikke stødt på en anden side, der bare når Momondo til sokkeholderne. Eneste lille "men" er, at de ikke har Ryanair ombord, men omvendt - hvem orker næsten også at rejse med dem. Jeg har kun godt at sige om Momondo - bruger det hver eneste gang der skal bookes.

Hej Frank

Tak for din positive feedback.

Vi kan oplyse at vi medtager Ryan Air på alle ruter hvor de er tilgængelige. Desværre flyver Ryan Air ikke ud af København, men hvis du e.g. søger Århus-London vil Ryan Air fremgå af vores resultatliste.

Vi ønsker dig god rejse på dine fremtidige rejser og takker for feedback.

Venlig hilsnen
Kasper
momondo

Cookies er noget irriterende skidt

Jeg finder egentlig Momondo udmærket, men Cookies i forhold til mine søgninger finder jeg ekstremt irriterende. For mig giver det ikke så meget mening at den sidste søgning står i indtastningsfelterne, og slet ikke når det giver problemer i forhold til at indtaste nye rejsemål/datoer. I dag sidder jeg og skal ændre en søgning på en rejse til Tanzania med stop undervejs. Ikke nok med at siden er ekstremt langsom i dag, men jeg kan ikke ændre destinationerne for min rejse? Doha skal ændres til Dubai, men det kan ikke lade sig gøre. Nu kan jeg iøvrigt slet ikke komme ind på siden længere.

Hej Michael

Tak for din feedback.

Vi benytter cookies med henblik på at gøre det lettere for vores kunder at foretage deres foretrukne søgning, og beklager hvis det har forårsaget dig problemer med at foretage en søgning.

Umiddelbart lyder det til at der er en fejl i din browser eller at din browser ikke er opdateret da dette ikke er en fejl vi har fået rapporteret fra andre brugere. Jeg vil anbefale at du downloader den seneste udgave af din browser og forsøger igen. Det bør ikke kun gøre dine søgninger på momondo lettere og hurtigere - Det bør tillige forbedre din færden på internettet generelt.

Du kan downloade seneste udgave af dine browser via en af følgende links:

Google Chrome (Anbefalet Browser): https://www.google.com/intl/da/chrome/
Mozilla Firefox: http://www.mozilla.org/da/firefox/new/
Internet Explorer: http://windows.microsoft.com/da-dk/internet-explorer/download-ie

Såfremt du ønsker at besøge momondo uden dine seneste søgte destinationer i søgefelterne kan du tilføje nedenstående link til dine foretrukne websites. Besøg til dette link vil sikre at du selv skal taste "til" og "fra" destination under hvert besøg.

Såfremt du har yderligere spørgsmål er du også velkommen til at kontakte os på telefon 33378080.

Venlig hilsen
Kasper
momondo

Pas på med bestilling på denne site hvis du IKKE er i DK !!!

Momondo.dk henviser til langt dyrere priser alt efter på hvilken IP adresse du befinder dig på i bestillingsøjeblikket. Det vil sige, at prøver du at bestille en specifik rejse fra en dansk IP adresse eller en udenlandsk IP adresse så kan der være stor forskel på priserne på det eksakt samme produkt .

Kære Steen,

Tak for din anmeldelse på Trustpilot.

De priser, som vi viser på vores side, burde være identiske med de priser, som vi linker til på udbydernes side. Oplever du ikke dette, må du meget gerne maile os (feedback@momondo.com) noget mere information om din søgning (destinationer, rejsedatoer og navn på udbyder), så vi kan kigge nærmere på det. Det varierer en smule fra land til land, hvilke udbydere vi søger. Søger du f.eks. fra Tyskland, søger vi nogle andre udbydere end, hvis du f.eks. søger fra Danmark. Derfor kan der være forskel i de søgeresulater, som vi viser. Vi søger dog også de samme udbydere på tværs af lande.

momondo

Finder altid de bedste priser - nemt og hurtigt

Fantastisk at man kun behøver at søge et sted for at finde enten de billigste eller de bedste flybilletter og hotel deals. Siden har et lækkert layout og en meget brugervenlig flade. My number one når jeg skal rejse!

Totalt utroværdig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I er totalt helt og aldeles komplet utroværdige!!!
Efter at have søgt på rejser igennem jer, og iøvrigt fundet billigere alternativer andre steder, så hæves prisen på de søgte rejser med 500 kr. i forhold til udgangspunktet nogle dage tidligere.
Søges der på nøjagtigt samme rejser, de samme dage senere men fra en anden IP, så er prisen den samme som udgangspunktet.
I skulle skamme jer over den forretningsmodel.

Kære Anders

Tak for din anmeldelse på Trustpilot.

momondo er en rejsesøgemaskine, der finder og sammenligner de bedste priser på fly, hotel, pakkerejser, ferieboliger og lejebiler og linker videre til udbyderen, hvor selve bestillingen foregår. Vi er ikke et rejsebureau, og vi sælger ikke billetter. Vi ville derfor intet få ud af at øge priserne på billetterne - tværtimod. Vi arbejder for altid at finde den bedste billet til den laveste pris.

Når man søger efter flybilletter skal man være opmærksom på, at prisen hos udbyderne fastsættes efter udbud og efterspørgsel. Dvs. at hvis der foretages mange søgninger på en bestemt destination en given dato, så vil billetpriserne med stor sandsynlighed stige.

Ligeledes skal du være opmærskom på, at visse udbydere sandsynligvis lægger en cookie på din pc, og at dette kan have en negativ indvirkning på prisen, hvis du foretager en ny søgning. Det kan derfor tilrådes at slette dine cookies, hvis du oplever, at prisen bliver højere.

Samtidig skal du være opmærksom på, at de priser, momondo finder, altid er øjeblikspriser. Dvs. at der er en risiko for, at en funden flybillet til en given pris bliver solgt til anden side umiddelbart efter din søgning.

Mht. den rejse, du skriver, at du har fundet billigere et andet sted end på momondo, må du meget gerne sende information om afrejsedato og -tidspunkt samt destination, og meget gerne med et screen dump, til feedback@momondo.com. Så vil vi tage kontakt til den pågældende udbyder og få fejlen rettet snarest.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Det bliver ikke bedre!

Momondos søgemaskine er klart den bedste!! Jeg har kun gode erfaringer med momondo. Har for nylig brugt deres søgemaskine til både fly og hotel til Amsterdam. Deres lækre design og brugervenlige side, gør det meget mere overskueligt at finde fly og hotel, når man skal ud og rejse. Kan varmt anbefale det til alle!!

Jeg siger det bar'...!

Synes virkelig at sitet er velfungerende. Det er altid første skridt i min rejsesøgning, både i forhold til at få prisestimater og rejseinspiration...
Synes også at "pris indsigt" er en fed oversigt der hurtigt giver en et indblik i højsæson og prisudvikling, man så på baggrund af kan fastlægge sine rejsedatoer!
- En kæmpe fordel hvis man er ret fleksibel i forhold til sit rejsetidspunkt :)
Vil anbefale alle at bruge sitet, om ikke andet så som en god ven der hurtigt kan give dig en sammenligning af priser på tværs af de mange forskellige udbydere. Bom!

Hej Casper

Tak for den fine anmeldelse.

Husk også at prøve vores "Vis vurderinger", der sorterer søgeresultaterne efter bedste kombination af både pris og rejsetid.

Altid de bedste priser

Jeg har endnu engang fundet mine flybilletter igennem momondo.Den nye smiley funktion gør det let at finde den bedste sammenhæng mellem pris og rejsetid. Tak!

mere vildledning end hjælp

Søgte en flybillet fra Billund til Trapani resultatet var en rejse med 2 mellemlandinger rejse tid ca et halv døgn prøvede flere datoer med samme resultat priser fra 2500 Kr og opefter. fandt senere ud af på Rayonairs hjemmeside at man kunne flyve fra Billund til Trapani direkte rejsetid 3,5 timer pris under 1000 Kr.har prøvet andre søgemaskiner med samme resultat hold jer fra dem i bliver vildledt , søg direkte hos flyselskaberne.

Kære Lis

Har du mulighed for at maile os datoerne for din søgning - eller endnu bedre et skærmbillede af vores resultatside, hvor vi viser en misvisende pris? Du må meget gerne sende det til feedback@momondo.com.

Det vil gøre det lettere for os at finde den eventuelle fejl og rette den. Ofte skyldes denne type fejl, at vi modtager forkert information fra udbyderen, og hvis det er tilfældet, vil vi kontakte denne og vedhæfte skærmbilledet.

Søg og du skal finde

Fantastisk god søgemaskine, der kan klare flere relevante parameter samtidig.
Afgjort førstevalg når der skal ledes efter flyrejser.

Hej Jakob

Mange tak for den pæne anmeldelse.

Hvis du bruger Chrome, kan du med fordel downloade vores helt nye Travel Search extension - så er du altid kun ét klik væk fra din næste søgning.

Du finder den her: https://chrome.google.com/webstore/detail/momondo-travel-search/mcmnahjjicgiklkidejhhcinjfbbpici?hl.

Pas på deres samarbejdspartnere

Jeg fandt en både billig og hurtig rejse på momondos hjemmeside. Desværre gik købet via. flybillet.dk. Købet gik fint, men jeg nåede ikke en forbindelse, og skrev efter min rejse til både flybillet og momondo om den uheldige oplevelse.
Desværre vil ingen af selvskaberne tage ansvar for, at der var kort tid til transit.

Mit råd til andre er selv at gå ind og undersøge hvor lang tid der anbefales til transit i lufthavnen, og derefter vælge en rute, da man ikke kan være sikker på at nå sit fly og der ingen kompensation er (Jeg blev uden problemer booket på et nyt fly, men nåede frem til slutdestinationen et døgn senere end planlagt).

Hej Rikke

Vi er kede af, at du har haft en dårlig rejseoplevelse. Desværre er der ikke nogen entydige regler for, hvor lang transittid man har krav på, da dette varierer fra lufthavn til lufthavn.

Du har dog som forbruger krav på at få erstatning fra dit rejsebureau, såfremt din transittid er for kort. Se evt. http://www.forbrugereuropa.dk/Rejser/Flyrejser/Principielle-afgoerelser/Erstatning-i-forbindelse-med-for-kort-transittid.

Har du haft udgifter til hotelovernatning og forplejning i lufthavnen, vil vi derfor anbefale dig atter at tage kontakt til dit rejsebureau.

USA tur

Brugte siden til at booke vores rejse til USA - tre voksne og tre børn. Siden fungerede upåklageligt og vi fik billetterne tiil en god pris fordi, vi fik en oversigt over de billigste dage at rejse på.

Hej Peter

Mange tak for de pæne ord og den fine anmeldelse.

momondo

Ubrugelig og ikke sandfærdig!

Nem at overskue og let at bruge, men....
...hvad hjælper det, når priserne på ingen måde passer med de priser, selskaberne i virkeligheden udbyder.
Brugte siden til at få en idé om prisen på min næste rejse og hvilke dage der var bedst at rejse på, men da jeg endelig kom til at skulle bestille fandt jeg ud af at priserne som momondo skriver jeg kan få, ikke findes og min rejse faktisk vil blive 100 % dyrere end hvad jeg ca. havde regnet med. Bruger ALDRIG momondo igen. Den er for usikker og når jeg alligevel skal tjekke andre sider for at finde en pris, der faktisk udbydes af selskaberne, er den komplet ubrugelig!! Ellers tak...

Hej Emma

Det er vores mål altid at vise de bedste - og naturligvis korrekte - priser.

Det vil være os til stor hjælp, hvis du har mulighed for at maile os dine rejsedestinationer og datoer samt navnet på den udbyder som vi linkede dig til - eller endnu bedre et skærmbillede af vores resultatside, hvor vi viser en misvisende pris. Det vil gøre det lettere for os at finde den evt. fejl og rette den.

Venligst send det til feedback@momondo.com.

momondo

Ikke styr på deres aftaler

Jeg har brugt Momondo mange gange, men det er da slut nu.

Jeg havde søgt på en lejebil i København, og der kom mange forskellige tilbud op. Jeg fandt den der var billigst, og blev send videre til Nationals hjemmeside.
Jeg bestilte bilen, og den var til afhentning hos Europcar i København.
Jeg går ned på kontoret, hvor en ung dame siger at hun desværre ikke kan leje bilen til mig, da jeg er dansk statsborger.
Jeg bliver selvfølgelig oprørt omkring dette, da jeg står og skal bruge en bil, og havde jo regnet med at jeg kunne få den jeg havde bestilt. Damen hos Europcar forklare at dette ikke er første gang der er problemer med reservationer fra Momondo. Hun viser mig en et print hun har fra Nationals hjemmeside, hvor vi læser i betingelserne at når man acceptere lejemålet så acceptere man også at man at man ikke bor i Danmark. Ja jeg ved godt man skal læse betingelserne, men hvor mange gør det. Ifølge udlejningsstedet ikke mange.

Jeg forstår bare ikke at man kan gå ind på en DANSK hjemmeside, som så sender dig videre til en side, hvor man skal leje en bil i Danmark, men ikke kan. Hvorfor har de ikke tjekker op på dette inden de ligger det på internettet?

Det hele ende dog godt, og jeg fik en bil, men måtte betale mere og kæmper stadig med at få pengene tilbage fra National, da jeg jo ikke fik den bil jeg havde bestilt. Europcar hjælp med at finde en god pris og en god løsning, og de var så søde og behjælpsomme. De ringede endda til Momondo for mig, for at hører om de kunne hjælp med at tage kontakt til National og får pengene tilbage. Svaret var bare: Nej, vi en søgemaskine, der hjælper med at finde det billigste. (Ja men ikke det rigtige)

Så hvis man skal leje en billige og god bil, så RING til udlejningsfirmaet selv, for Momondo har ikke styr på hvad de "hjælper" med.

Tak til Europcar for rigtig god behandling

Hej Nina

Vi er meget kede af den oplevelse, du har haft.

Til orientering er National ikke længere inkluderet i vores søgeresultater, hvis du laver en søgning på lejebiler i Danmark.

Skulle du mod forventning have en dårlig oplevelse på momondo en anden gang, må du meget gerne skrive til os på feedback@momondo.com.

momondo

Billetterne eksisterer aldrig til den angivne pris!

Siden er overskuelig, nem og lige til at gå til. Der er bare det problem, at hver gang man finder en billet til en god pris, findes den ikke hos udbyderne. Man kan endda lave søgningen flere gange samme dag og hos momondo ser det ud som om, at billetten bliver billigere og billigere, men når man ryger videre til de sider, som udbyder prisen, eksisterer disse priser aldrig - koster som regel 500 kr. mere.
Det kan godt være, at det viser sig ikke at være momondos fejl, men i stedet de udbydere man sendes videre til. Men hvad kan man bruge momondo til, hvis priserne ikke passer?

Hej DON'T

Vi er kede af, at du har haft en dårlig oplevelse på momondo.

Da det er vores mål til enhver tid at vise de bedste - og naturligvis korrekte - priser, vil vi meget gerne undersøge sagen nærmere.

Det vil være os til meget stor hjælp, hvis du har mulighed for at sende os en mail på feedback@momondo.com med oplysninger om den søgte destination og dato for afrejse. Hvis muligt må du også meget gerne sende os et screenshot af vores side med de forkerte priser på.

På forhånd tak for hjælpen.

De venligste hilsner

momondo

Efter fejl ville de ikke hjælpe.

En fejl på deres hjemmeside var skyld i at vi fik bestilt en rejse med en forkert hjemrejsedato. Selvom vi kunne dokumentere fejlen, så ville de ikke gøre noget for at hjælpe os. Så Momondo blev skyld i at vi mistede 8000 kroner, da flyselskabet heller ikke ville hjælpe. Tak for det Momondo. De får 2 stjerner fordi vi havde et godt øje til Momondo inden denne episode.

M.V.H. en fattig rejsende

Kære Claus,

Vi er kede af at høre om den episode, du beskriver. Vi har som mærkesag at hjælpe brugerne, og vi står altid inde for eventuelle fejl på vores side. Hvis det er tilfældet, at vi er skyld i den fejl, du har oplevet, er det selvfølgelig noget vi vil kigge på. Vi vil derfor gerne bede dig om at sende en mail til feedback@momondo.com med al relevant materiale, som dokumenterer, at vi har lavet en fejl, så vi kan følge op på din sag.

På forhånd mange tak.

Nem og hurtigt :D !

Jeg er begyndt at bruge momondo.dk til hver en rejse jeg foretager mig. Paa den maade finder jeg altid den billigste rejse. TAK FOR DET !

Den eneste lille ting jeg har at sige er, at de sider som momondo linker til nogle gange ikke virker. Det skaber frustration, og hvad kan man saa bruge siden til?

Momondo kundeservice

momondo er et globalt rejsesite med en bred samling af gratis tjenester, der hjælper dig med at planlægge din næste rejse. Vi bliver anbefalet af New York Times, CNN, CBS, Daily Telegraph, Frommers m.fl. Vi er ikke et rejsebureau, vi er ikke et flyselskab, vi er ikke en booking-portal, og vi sælger ikke flybilletter. Vi søger derimod billetpriser på hele internettet – præcis som du selv gør, når du leder efter din næste flyrejse. Den eneste forskel er, at vores robotter søger hundredevis af sider på samme tid for at give dig et overblik på få sekunder. Som et nyt feature kan vi også spotte de billigste rejsedestinationer, så du nemt finder overblik over, hvor du kan rejse hen – indenfor dit budget.

Besøg momondo

Ring til +45 33378080