Mtel anmeldelser

Mtel anmeldelser

Middel
6.1

Har været godt tilfreds

Mtel har for mig virket rigtigt godt. De er meget billige i den forstand at der ikke er alle de der ekstra omkostninger som der er med de fleste andre teleselskaber. Jeg har ikke Mtel som selskab mere, grundet manglende data i deres taletids abb.

Hvis der var mulighed for noget billig data, var jeg stadig hos Mtel og så havde de også fået den sidste stjerne med på vejen.

1 gang kunde, aldrig mere kunde

Jeg havde Mtel igennem længere tid, fordi det var et af de eneste lavpris selskaber som gav mulighed for betalingsservice, og når man så vælger denne form slipper man for et administrationsgebyr på 30 kr. pr. måned. Dette Har Mtel åbenbart haft svært ved at få deres system til at acceptere. Jeg måtte ringe ind til kundeservice 4 gange, en gang pr. måned før der kom styr på det. Det er bare ikke i orden.

Der findes andre selskaber som er både billigere og bedre end Mtel.
Så derfor er min anbefaling af dem, at man kigger efter et af de andre lavprisselskaber som er af meget bedre kvalitet.

Elendig service

Jeg har været kunde af Mtel i 4 år og har fået flere personer i min familie til at skifte til selskabet. Alt har været godt så længe, men da jeg købte ny telefon over 3 i foråret og dermed skiftede abonnement forsvandt den gode service.
Jeg havde et restbeløb på min Mtel konto på 196,44 kroner som jeg åbenbart ikke kan få igen.
Jeg har kontaktet kundeservice efterhånden mange gange men får intet svar.
Så bare en god advarsel til jer derude at dette selskab er noget crap.

Billigt

Internet er dyrt, men der får jeg på anden måde. Det er billig telefoni og SMS.

Billig, enkel mobiltelefoni

Har haft Mtel i et par år (Friends) og kan varmt anbefale dem til andre. Det har tidligere været et irritationsmoment, at de ikke understøttede overtakserede SMS'er (busbilletter, donationer osv), men det er der åbnet op for nu.
Og så bruger de TDC's net, også en god ting.
Har kun haft brug for kundeservice én gang, og der fik jeg en udmærket betjening.
Selvbetjeningen på hjemmesiden er skrabet, men virker!
Tilføjelse: min kone har netop skiftet fra mtel grundet attraktivt pakketilbud hos anden operatør. Dagen efter ophør tog vi en skærmkopi af selvbetjeningen til dokumentation af hendes tilgodehavende. Da hun efter 14 dage intet havde hørt fra mtel, sendte vi kundeservice skærmkopien og oplysning om kontonummer. En uge efter stod pengene på kontoen. Ikke just proaktivt fra mtels side, men de reagerer ok.

Udmærket, men mtel bryder sig ikke om at tabe kunder

Jeg har været udmærket tilfreds med mtel, men efter at have opsagt mit abonnement med nummerflytning den 26.11 venter jeg stadig på at få balancen fra min konto tilbageført. Har netop rykket dem igen.

Billig og enkelt telefoni

Mtel gør ikke meget væsen af sig - så der er nok få der kender dem, men de har styr på deres forretning.

Hvis man går efter en billig og enkel løsning på mobilområdet så er Mtel et godt bud. Det er en selvbetjeningsløsning uden 27 forskelige mobilløsninger. Der er ikke en masse support, men det kræver deres løsninger heller ikke.

Super billigt og fuldstændig enkelt. Når man først er blevet kunde glemmer man selskabet; ingen spam og ingen problemer, det hele kører automatisk.
... man ser dem sgu heller ikke i reklamer... måske derfor de er så billige

Trym

Har ingen problemer haft. Jeg fik 1000 sms´er med i købet og dem bruger jeg stadig af. Vær dog opmærksom på at udlandstelefoni ikke er med og skal oprettes for sig selv.

Jeg har en enkelt gang sendt en mail til dem men den fik jeg ikke noget ud af.

Er Mtel din virksomhed?

kundeservice