MyPhotoFun anmeldelser

Seneste anmeldelse

Anmeldelser

Om

trustpilot stars

Perfecte kalender, goede service!

Ik heb afgelopen week een familieplanner (kalender) gemaakt bij myphotofun. Er is veel werk in gaan zitten. Donderdag heb ik het besteld en vandaag kwam het binnen! Een prachtige kalender, goede kwaliteit, goede prijs voor de kwaliteit en snelle service. Super!
trustpilot stars

Wazige en doffe foto's terwijl de foto's topkwaliteit zijn

Een fotoboek zou ik geen tweede keer bestellen bij www.myphotofun.nl. We hebben een supergoede spiegelreflex camera en al onze foto's zijn heel scherp maar in dit boek lijken ze toch een beetje dof en wazig Jammer! en zonde van al dat werk!!
MyPhotoFun

Besvarelse fra MyPhotoFun

Graag ontvangen wij het product retour zodat wij kunnen zien wat er aan de hand is.

Chapeau!

Ik had de navulling besteld voor de agenda. Deze bleek bij binnenkomst niet te passen. Bij het aangeven van dit probleem gaf MyPhotoFun aan dat de navulling moest passen in hun omslag en hebben ze een nieuwe omslag opgestuurd. Helaas paste deze ook niet in de nieuwe omslag die was opgestuurd. Ze hebben hierna de navulling opnieuw gemaakt omdat er vermoedelijk een fout in de productie heeft gezeten. Deze navulling kreeg ik vandaag binnen en deze past perfect! Ik heb niet alleen weer een mooie agenda maar ook een persoonlijke. Ook de service die ze verlenen om het probleem op te lossen (nieuwe omslag toezenden, navulling opnieuw maken) om de klant tevreden te stellen, krijgt van mij een dikke 10, vooral met de snelheid waarmee dit gebeurd is. Ik kan iedereen aanraden om hier iets te bestellen, want mocht er onverwacht toch iets fout zijn gegaan, dan is het geen bedrijf die het laat zitten maar proberen ze het op een goede en vriendeljike manier op te lossen, want in mijn geval gelukt is.
trustpilot stars

Tevreden klant die vaker terug komt

Ik heb al een aantal keer iets besteld bij myphotofun dan vooral een kalender.
Omdat ik hier zo tevreden over was heb ik er meerdere besteld als cadeautjes voor mensen in mijn omgeving. Een paar maanden geleden was er dan ook een aanbieding om deze voor de helft van het geld te kopen dit heb ik dan ook gedaan!
Ik blijf hier zeker meer bestellen....

super service.

altijd goede kwaliteit fotoboeken, en heb je vragen dan ook altijd snelle en duidelijke antwoorden
Verificeret af virksomheden

ik ben vooral blij met de aanbiedingen!

Het is een hele leuke manier om een jaarboek te maken of een mede reisgenoot een mapje cadeau te doen als dank voor het leuke gezelschap! bijvoorbeeld nadat je foto's met elkaar uitgewisseld hebt..
Verificeret af virksomheden

MyPhotoFun is mijn favoriete albumprinter.

MyPhotoFun is mijn favoriete albumprinter. Er is veel keus, het resultaat is mooi, ze denken met je mee en staan open voor suggesties.
Alleen jammer, dat ze niet goedkoper zijn, zoals sommige concurrenten. Ik maak zoveel mogelijk van de regelmatige aanbiedingen gebruik.
Verificeret af virksomheden

MyPhotoFun is zijn 5 sterren zeker waard.

Reeds verschillende keren bij MyPhotoFun besteld. Alles verloopt steeds naar wens en als er vragen zijn worden die per kerende beantwoord. Prijs - kwaliteit verhouding krijgt van mij een 10. Bovendien is het programma zeer gebruiksvriendelijk.
5 sterren dus.
Verificeret af virksomheden

eenvoudig, helder en makkelijk om mee te werken

Dit programma is heel eenvoudig en duidelijk om mee te werken.
Makkelijk om nabestellingen te plaatsen en snel in huis

herinneringen

Erg tevreden over de afwerking en de zeer vlotte afhandeling. Het enige waar ik niet tevreden over was waren de verzendkosten. Ik had 28 bureaukalenders, hetgeen mij ook 28 keer de verzendkosten kostte. Dat moet anders kunnen vind ik. 28 euro voor een doosje waar ik normaal een euro of 8 zou moeten betalen.

Verder tevreden
Verificeret af virksomheden

Hele goede service en kwaliteit

Ik heb inmiddels meerdere jaren een fotoagenda van nu fotofun. Het laatste haar heb ik een inhaalslag gemaakt met albums maken. Super wat zien ze er allemaal mooi uit. Vooral de hoogglans fotoalbums. Ik kan bijna niet geloven dat ik deze foto's zelf gemaakt heb.
Verificeret af virksomheden

Het is fantastisch gevoel om van een fotoalbum een kunstwerk te kunnen maken

Ik maak al jarenlang gebruik MyPhotoFun. Steeds leer ik weer nieuwe dingen en zie vaak nog ongekende leuke alternatieven. Ik ben zeer tevreden met de resultaten.

mooi

erg netjes en de fotos komen er mooi op

MOOISTE SOUVENIR ZIJN DE FOTO S

SEDERT ENKELE JAREN MAAK IK STEEDS NA EEN REIS AL ONMIDDELLIJK EEN FOTOBOEK EN STEEDS MET PHOTO FUN !!
Verificeret af virksomheden

goed en een snelle levertijd

ik ben er tevreden over,ik geef het een 8+
Verificeret af virksomheden

Perfecte kwaliteit en supersnelle levering!

Bij MyPhotoFun kun je allerlei leuke fotoalbums of fotokaarten maken. De kwaliteit is zeer goed en de levering is echt supersnel! Ik heb al diverse keren iets besteld en ben nog nooit teleurgesteld. MyPhotoFun kan ik iedereen aanbevelen!
Verificeret af virksomheden

een prachtig resultaat van m'n mooiste foto's

Het maken van een verjaardagskalender is op zich al een feest, maar zeker met my photofun is het plezierig werken

snel en netjes

Myphotofun zou ik zeker aanraden. Het programma is makkelijk te gebruiken en een zeer snelle levering. Ik had een probleempje dus ik moest even bellen. Aan de telefoon werd ik zeer correct geholpen en het probleem was opgelost.
Verificeret af virksomheden

Prima service en prima product!

Wilde evenals 2x hiervoor een poster maken: staand 70x100. Op XP lukte dat niet meer! Via se servicedesk een upgrade van de software ontvangen! Prachtige fotocollectie van Texel gemaakt

Verificeret af virksomheden

Kwaliteit en leveringssnelheid: TOP!!!!!

In 2005 mijn eerste album (gedrukt) laten maken en toen vond ik het al geweldig. De kwaliteit is alleen maar beter geworden. Vooral nu MyPhotofun als een van de weinigen ook fotoalbums kan afleveren op echt fotopapier. Het opmaak programma vereist echter wel enige verbeteringen.

MyPhotoFun kundeservice

Gaver

Fritid

Trustpilots forpligtelser

Trustpilot Abonnent

Ingen virksomheder kan slette eller på anden vis censurere anmeldelser.