nemlig.com anmeldelser

nemlig.com anmeldelser

8.7
2098 Trustpilot anmeldelser

Stort udvalg. Irriterende at man kan vælge "udsolgte varer"

Det er nemt at finde de varer man ønsker. Udvalget er meget stort og priserne rimelige. Varene er leveret til tiden.
Men to gange i træk har jeg været ude for at bestille varer, som ikke blev leveret fordi, de var udsolgt, selv om de var tilgængelige på hjemmesiden og stod på bestillingssedlen. Begge gange var det den friske fisk, der ikke blev leveret. Så køb af fisk via Nemlig tør jeg ikke satse på fremover.

Kære Lise,

Tak for din anmeldelse. Det er altid dejligt med feedback.

Tusind tak for at du tog dig til til at tale med mig, det betyder rigtig meget for os at få vendt de problematikker der opstår.

Vi glæder os til at handle med dig igen.

Mange hilsner Margrethe

Levering og varer lever fuldstændig op til forventningerne

Lynhurtigt - jeg bestilte mine varer mandag aften, og tirsdag eftermiddag kom varerne på det bestilte tidspunkt. Og varerne - de var bare helt i orden. Prima,
Bente

helt perfekt

varerne er tiptop, præcis levering, venlig hjælpsom chaufør

Leveringer som aftalt

Indtil videre har jeg kun modtaget tre leveringer, så det er lidt tidligt med en oprigtig mening. Jeg undrer mig over plasticposerne, som jeg betaler kr 3,00 for. Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen genanvendelse i husholdningen. Passer ikke som affaldspose.

Kære Birgit,

Tak for din anmeldelse.

For at sikre den bedst mulige opbevaring af dine varer, har vi inddelt vores pakkelager i følgende fire temperaturzoner:

Tørvarezonen ca. 18 grader
Grøntzonen ca. 8-10 grader
Kølevarezonen ca. 2 grader
Frostvarezonen ca. -22 grader

Fra vi modtager varerne fra vores leverandører, til de færdigpakkede ordrer afhentes af vores chauffører, opbevares varerne i deres respektive temperaturzone på vores lager. Dernæst bruger vi termokasser til at opbevare frost- og kølevarerne, når de transporteres fra os til dig. På denne måde sikrer vi, at kølekæden altid overholdes 100%.

Emballagegebyret er på kr. 3,- pr. temperaturzone, for de poser vi pakker varerne i. Prisen for emballage (poserne) kan således minimum blive kr. 3,- og maksimum kr. 12,- pr. ordre.

Af hensyn til hygiejnen omkring fødevarer kan vi desværre ikke genbruge poserne og har derfor valgt den billigste løsning for at holde omkostningerne nede.

Jeg ved, at nogle af vores kunder bruger poserne til indsamling af returpant, som vi også håndterer for vores kunder, så det er måske også en mulighed for dig.

Vi glæder os til din næste bestilling.

Mange hilsner Carina

Næsten for godt til at være sandt :-)

Stort udvalg af varer :-) Nemt at bestille :-) Kommer til tiden :) Kan klart anbefales :-)

Genialt!

Kun oplevet friske varer, konkurrencedygtige priser og levering til tiden af søde bude. Nemlig.com er fremtiden.

God service.

Hvis grøntsager ikke er OK får man dem refunderet uden problemer.

Det er nemt, priserne er rimelige og de leverer til tiden

Så simpelt kan det gøres - laver indkøb til en hel uge ad gangen, og det kommer lige til døren. Chaufførerne er venlige og slæber varerne helt ind til døren. SÅ meget nemmere når de mest almindelige ting i husholdningen bare kan leveres uden at man skal i butikkerne. Så kan jeg koncentrere mig om de mere sjove/spændende indkøb, som man jo gerne vil lave engang imellem.

Nemlig giver ro og overskud!!

Du sku virkelig prøve at handle på nemlig.com... Det er simpelthen den bedste opfindelse ever, de er blevet min nye Gud 😄 og ja det virker måske lidt vildt at se nemlig.com som en Gud, men det har givet os så meget mere overskud i hverdagen plus vi spare penge 👍 for de er faktisk billigere end diverse discount butikker og så bliver det leveret lige til døren og alt hvad du skal gøre er 1. lav en kop kaffe 2. Sæt dig til rette i sofaen med din tablet og bestil din vare i fred og ro uden stress og lange køer.

Hurtig ekspedition

De gange jeg har benyttet nemlig.com har de været fejl i levering. De er dog meget hurtige til at svare tilbage og der er ingen problemer med at få det leveret eller få kreditnota. Meget service mindede.

Kære Heidi,

Tak for din fine anmeldelse.

Jeg er er glad form at du har fået en hurtig og problemfri betjening i forbindelse med de meget uheldige fejl, du har oplevet.
Vi er super glade for dine henvendelser, da vi sådan kan få fulgt op på de eventuelle fejl, der måtte være.

Du ønskes nogle rigtig dejlige påskedage.

Nemt og effektivt

Nemt og effektivt. Vi har netop fået tvillinger men har ingen bil så vi er glade for at Nrmlig gider at slæbe bleer og toiletpapir hjem til os. Jeg er ekstra glad for app'en så jeg kan udfylde indkøbslisten fra ammehjørnet.

Kære Sanya.

Mange tak for din meget flotte anmeldelse.
Den er vi meget glade for.

Dejligt at du synes om vores koncept, og at vi kan være en hjælp i hverdagen, når der skal handles.
Fantastisk at app'en er en hjælp i ammehjørnet.

God påske, mange hilsner Margrethe

Super nemt

Vi er fuldt ud tilfredse med nemlig. De leverer altid friske varer og er der altid til tiden.

Kære Sanne,

Tusind tak for din anmeldelse.

Det er rigtig dejligt at vide, du er tilfreds med dine leveringer.
Vi sætter en stor ære i at levere friske varer til dig, præcis i det 1-times interval, du har valgt.

Rigtig god påske.

Dyrt men godt

Intet at udsætte på levering og på selve varerne.
Bliver dog for dyrt efter vores smag at betale for både poser og levering, samtidig med at varerne generelt ( vi handler økologisk) ligger i den dyrere ende af skalaen.

Kære Kim og Ulla,

Tusind tak for jeres anmeldelse.

Det er super godt at høre, at i er tilfredse med leveringen og varerne.

Vi har for nyligt igen udvidet vores discountsortiment og har nu ca. 1800 discountvarer, der er prismatchet mod Netto.
Heriblandt er også en stor del økologiske varer.

Det er muligt at få leveret dagligvarer fra bare kr. 9,- og op til kr. 29,-. Priser svinger fra dag til dag og fra timeinterval til timeinterval.
Når i lægger første vare i kurven, bliver i bedt om at vælge leveringsdag og tid. Ud for hvert interval, kan du se prisen.
På denne måde kan i helt selv vælge, om det er prisen eller intervallet, som skal være afgørende for jer.

For at sikre den bedst mulige opbevaring af jeres varer, har vi inddelt vores pakkelager i fire temperaturzoner: Frost, køl, tør og grønt.
Emballagegebyret er på kr. 3,- pr. temperaturzone, for de poser vi pakker varerne i. Prisen for poser kan således minimum blive kr. 3,- og maksimum kr. 12,- pr. ordre.

Vi håber på at se jer i butikken snart igen.

Rigtig god påske.

Mange hilsner Frederikke

Fantastisk nemt, og god service

Jeg bestiller tit fra Nemlig.com, når køleskabene på mit arbejde skal fyldes op. Der er aldrig fejl, og det er en fantastisk service. Derfor besluttede jeg mig for at få nemlig.com til at komme med vare hjem til mig. (og det har jeg bestemt ikke fortrudt!!) Det er så lækkert at kunne sidde og slappe af, og bestille sine vare, og imens man sviger støvsugeren ringer det på døren, og så er indkøbet klaret! -Hvor nemt kan det lige være? De 400 kr er nemme at ramme, hvis man laver madplan, for en uge af gangen. og de 29 kr jeg sku gi i fragt. Herre gud.. Varene er friske, og kommer i termo kasser, som der bliver taget med, med det samme. Jeg har faktisk kun ros, og kan varmt anbefale nemlig.com

Super

Nu kan vi blive fri får at bruge to timer på at handle om lørdagen. Nu bruger vi måske en lille time torsdag aften på at bestille ind til en hel uge. Vi spare også omkring 300 kr på det hele så kan kun varmt anbefale det. Prøv det.

god præcis levering

Alle varerne er friske og varer der skal på køl er kolde når de kommer. Eneste minus er, at man ikke kan gennemføre køb for under 400 kr.

Kære Peter

Tak for din flotte anmeldelse, den er vi meget glade for.
Dejligt at du synes om vores koncept.

Mht.til minimumsgrænse på kr. 400 for, at vi kan få det til at løbe rundt. Det giver desværre ikke mening for os at køre ud med et par liter mælk, men vi kan tilbyde billig levering og meget konkurrencedygtige priser.

Mange hilsner Margrethe

Kan kun anbefales !!

Tak fordi i gør hverdagen SÅ meget nemmere !!

nemtnemlig

Efter jeg er flyttet er jeg begyndt at bestille varer hos nemlig.com det er så nemt og jeg får leveret alle mine dagligvarer lige til døren, og efter min anbefaling er min nabo også begyndt at handle hos nemlig.

Perfekt!!!

Fik en flaske smadret ved levering. Varen blev levered næste dag uden nogen spørgsmål eller ballade. Super service!

Nemt og god service

Leverer som lovet, godt udvalg, konkurrencedygtige priser og venlig betjening i callcentret.

Danmarks mest præcise levering

Vi leverer dine varer den time på dagen det passer dig - alle ugens 7 dage.

Returpant

Vi tager dine pantflasker med retur, så du slipper for køen ved flaskeautomaten.

Kundeservice er åben

Mandag: 08.00-23.00 / Tirsdag-torsdag: 09.00-22.00 / Fredag: 08.00-23.00 / Lørdag: 09.00-19.00 / Søndag: 09.00-23.00 / Kontakt os på tlf. 70 33 72 33 / E-mail: kontakt@nemlig.com

About this company

Køb dagligvarer på nettet hos Danmarks største online supermarked. nemlig.com tilbyder Danmarks største vareudvalg på nettet - Med et prisniveau som i de landsdækkende supermarkeder samt spændende tilbud hver uge!

Frugt & Grønt
Drikke
Kiosk
Pleje
Husholdning

nemlig.com leverer også lækre delikatesser fra et bredt udvalg af delikatessebutikker. Gå på opdagelse i specialbutikkerne.

Besøg nemlig.com

Contact information