Netdate anmeldelser

Netdate anmeldelser

Lavt
4.0

meget kedeligt og ingen seriøse ?

gider ikke at rose her, de er meget dyre og useriøs der inde og der sker noget i single.dk

gaaab! og super dyrt øvv

Bondefangeri, og elendig service

Er forleden blevet trukket 590 kr. fra min konto, uden varsel fra Netdates side, som fornyelse af mit såkaldte Guld-abonnement. Et køb, hvor det på ingen måde har stået klart, at der var tale om en abonnementsservice.

Efter kontakt med support, der nægter at give mig pengene tilbage ("Da produktet er aktiveret"), oplyses det at 'abonnementet' blev indgået d. 23. dec. 2011, for ét år, og fornyet d. 17. dec. Altså 360 dage efter. De går ud fra en device om at en måned = 30 dage, uden at oplyse kunderne om dette.

Generelt er deres købsbetingelser utroligt godt skjult væk, og priserne kontra ydelse er enormt skævvredent.

Får man sine penge tilbage? Næppe, ud fra hvad jeg har læst her på siden :(

Dyrt, og ringe service...

Det er en rigtig ringe side.. Ser man på service og antallet af brugere, er siden alt alt for dyr at benytte. Søgefunktionen er mildest talt elendig, og kontakter man deres kundeservice, bliver opkaldet enten ignoreret, eller også får man et grimt svar retur.

Datingsite med meget få medlemmer - dyre priser - og husk at læs alt det med småt

Jeg tror simpelthen ikke på alle de 'gode' anmeldelser, der er listet i hobetal, som alle sammen giver max. antal stjerner og forholder sig fuldstændigt ukritisk til datingsiden. Anmeldelserne er utroværdige og det kan kun være firmaet selv eller ambassadører der har skrevet dem.

Sitet har i virkeligheden meget få medlemmer og man skal være mere end sikker på, at man har deaktiveret sit medlemsskab, hvis man ikke ønsker at de bare fortsætter med at trække penge. Jeg prøvede sitet en måned og synes ikke det var interessant, og var sikker på at jeg havde afmeldt mig abonnementet. Der blev dog trukket penge alligevel, jeg skrev til dem dagen efter den 'nye uønskede' medlemsskab periode var gået i gang, men fik at vide at det var min egen fejl og at der ikke var fortrydelsesret. Jeg er dog sikker på, at jeg umiddelbart efter køb af den første måned, havde frameldt mig, at abonnementet skulle fortsætte...

Bondefangeri og dårlig service

Man skal skam virkelig læse det små tekster og den forvirreren markedsføring hvor de reklamer for de forskellige pakker.
Selv om, de skriver, at de har været online i 13 år. Så skal man tro, at de ikke har lært noget som helst.
Det er ikke et sted jeg vil anbefale til andre. På grund af deres forvirrende/grove markedsføring og dårlig service.
En tidlige erfaringer for nogle år tilbage på grund af en forvirring salgs tekst hos dating.dk skrev til dem og forklarede dem hvad og hvorfor og jeg fik mine penge retur uden spørgsmål. men hos (netdate.dk) single.dk. er det en no go...

Se også citat: Jack Jensen
Jeg føler mig snydt

Jeg troede jag betalte pr måned men så har de taget for 1 år det synes jeg ikke er i orden lyder som en snyde forretning med håber og få penge tilbage

Spammer min email

Ingen mulighed for at melde deres tilbud fra.. Får mail med få dages mellemrum om det samme. Elendigt man ikke kan melde det fra.

latterligt

fuldstændig latterlig hjemmeside. oprettede en profil derinde for at prøve noget nyt. tager mig god tid til at skrive en god profiltekst og besvarer spørgsmål, og får egentlig et godt indtryk. finder så ud af til min store overraskelse at det kræver en VIP profil for at kunne foretage den mindste smule korrespondance (og nej, gæstebogsbeskeder tæller ikke, det er til grin). synes det er vanvid at man skal betale for at skrive med mennesker - det skal man ikke på hot.dk med over 100.000 brugere, hvorfor skal man så på netdate?
melder mig så dog på VIP i en prøveperiode der koster mig 75 kr - hvilket jeg synes er dyrt, men ville ikke bindes til noget. når man er VIP skal det dog siges, det er en dejlig hjemmeside. NÅR man betaler..
da jeg så bliver gjort opmærksom på at min vip er udløbet pr. sms, afmelder jeg servicen, da jeg ikke gad betale for VIP. så trækker I gud hjælpe mig 75 kr yderligere fra min telefonregning. det irriterer mig grænseløst.
kan IKKE anbefale det.

Savner det gamle netdate

Personligt savner jeg det gamle netdate, det var omend lidt grimt i design, men supporterne var mennesker man rent faktisk kunne snakke med, man følte ikke man sad med en robot i den anden ende.

Priserne var billige og hvis man som gratismedlem modtog et brev fra et betalende medlem kunne man snakke med vedkommende, man kunne bare ikke snakke med andre gratismedlemmer.

Efter siden har fået nyt design er der sket mange ændringer. Siden er pæn ja, men designet er ikke brugervenligt, der er stadig RIGTIG mange fejl på siden, dette er fejl som de er blevet gjort opmærksomme på og der kom lovning på de ville blive rettet, det så ihvertfald 6 måneder siden og der er absolut INTET sket.
Derudover går siden jævnligt ned, specielt i de sene aftentider.
Priserne er også steget i takt med de nye tiltag. Jeg kan self. godt se at når der kommer alle de nye ting så er det også fair at kræve lidt højere betaling.
Men eftersom siden stadig er rigtig dårlig så forstår jeg ikke den høje pris.

Gav egentlig siden 3, men ændrer det alligevel til 2 da jeg føler der er for mange ting der ikke er styr på.

Bondefangeri og dårlig service

De skriver at der ingen binding er - men det er der! Man skal virkelig læse de små bogstaver.
Betalende medlemmer får intet ud af at skrive til en profil uden abonnement, for de kan ikke svare. Det er dårlig service og det kan man på andre datingsider jeg kender til. Lusket sted - jeg ville finde et andet, hvis jeg var dig.

jeg føler mig snydt

jeg troede jag betalte pr måned men så har de taget for 1 år det synes jeg ikke er i orden lyder som en snyde forretning med håber og få penge tilbage

Bondefangeri og dårlig abonnementservice - dont do it!

Jeg blev uden varsel trukket for "Guldmedlemskab".
Da jeg ikke ønsker produktet kontakter jeg kundeservice og beder dem annullere dette, slette profilen og tilbageføre pengene. Det får jeg så at vide ikke er muligt (og selvfølgelig er det det - det handler om god og dårlig kundeservice).

Jeg er ikke blevet gjort tydeligt opmærksom på at man ved tilmelding som "Guldprofil", indgår en aftale om et abonnement der automatisk fornys - og iøvrigt ikke kan refunderes eller annulleres. Er det god firmapolitik?

Er enormt skuffet over deres behandling af mig som kunde og bruger af Netdate.dk - kan desværre se at jeg ikke er den eneste det er gået ud over. Umiddelbart syntes jeg at Netdate virkede som et udmærket websted, men når man ikke længere ønsker at benytte deres services, er det en kamp at komme ud af det igen... Suk - og øv!

Mit råd: Find en anden og mere seriøs datingside med ordentlig kundeservice - det bliver i gladere for i længden.

*OPDATERING 20/7-2012*
Vil blot lige tilføje til denne anmeldelse at det kun er blevet værre siden. De har ikke annulleret mit abb. eller slettet min profil som ønsket og bliver stadig ved med at trække penge på mit kort selvom jeg gentagne gange har bedt dem opsige mit abb.

HOLD JER LANGT VÆK!!!

Mest positivt

Har rigtig meget godt at sige. Der er mange søde fyre derinde, prisen er god og det hele fungerer som det skal. Dog var der en komplet nød der skrev til mig derinde, men efter jeg ringede og anmeldte ham til netdate så blev hans profil fjernet så man må sige at de gør hvad de kan for at holde siden ren for "idioter".

Virkede sidst

Fandt en kæreste derinde for ca. 4 år siden. Det holdt desværre ikke mere end 1,5 år men nu hvor jeg er single igen ville jeg lige prøve det. Og så kan jeg se de har lavet hele siden om. Man skal lige lære den at kende men synes det virker til at spille max så de får min fulde respekt herfra.

Rigtig god kundeservice

Jeg havde lige lidt besvær med at finde rundt i det hele. Men fik en rigtig sød kvinde i røret hos deres kundeservice her til aften der fik femøren til at falde. Nu er jeg inde og i gang, og det ser ud til at der er masser søde mænd at tage fat i. 5 stjerner herfra.

Rigtig lækker datingside

Jeg går meget op i æstetik og brugeroplevelser pga. mit arbejde. Det har derfor været en fornøjelse at prøve kræfter med Netdate som er helt igennem lækkert dansk design. Udvalget af søde kvinder er også helt i top, så det er helt sikkert den datingside jeg foretrækker.

Bedste valg på markedet

Efter min mening er Netdate.dk det bedste og mest fornuftige valg af de danske online dating services der findes.

Prismæssigt får man den bedste service af dem der findes. Det er et sted hvor der er flest seriøse og pålidelige profiler syntes jeg, stedet er overskueligt og nemt at bruge, og har mange muligheder - selv som ikke betalende. Men som betalende medlem får man klart noget for pengene.

Jeg har selv gennem tiden brugt flere forskellige sider, og har fundet et par kærester derinde. Hvis man tør udfolde sig og tage seriøs kontakt til interessante emner, så er chancerne for at man finder det man søger helt sikre.

Varm anbefaling herfra.

god

Jeg er én af de brugere der ikk har noget problem med Netdate og deres service.. Det er svært at finde en side men ikk skal betale for. Men tilgengæld er netdate.dk i den billigere ende end f.eks. dating.dk er. Og så er servicen og kvaliteten af billeder og profilsikkerhed endda højere end andre sites. De går meget op i ægtheden af siden og det de tilbyder og dermed også profilernes ægthed via en fotogaranti hvor vedkommende skal gøre noget på sit webcam og ta et billede hvor efter det skal godkendes af en admin. Og diverse solbriller, slørede billeder og andre billeder der kan være svære at tyde og se personen er der også fokus på så man undgår den slags billeder hvilket jeg syns er i top dollar. Og så har de en fed debatside med mange sjove debatter :)

Spammer min email adresse

Jeg oprettede en gratis profil derinde for at se det lidt an. Herefter kommer der ofte - det vil sige med få dages mellemrum - en email i min indbakke fra dem, hvor de vil sælge mig et "Guld medlemsskab", så jeg kan blive betalende medlem.

Der står i bunden af deres mail, at jeg kan ændre mine e-mail indstillinger ved at logge på min profil. Det viser sig dog at jeg kun kan styre e-mail beskeder ved diverse begivenheder i forbindelse med min profil - når andre brugere kontakter mig m.m. Jeg har ikke mulighed for at automatisk frabede mig deres salgs mails.

Jeg kontakter dem så, og beder dem holde op med at sende disse mails konstant. Jeg kan godt selv finde ud af at opgradere min profil til betalende profil hvis jeg ønsker de fordele dette bringer.

Det vil de ikke - de svarer mig at jeg har accepteret at de må sende mig markedsføring per email, da jeg oprettede min profil.

Og de har da (måske) retten på deres side. Men jeg er på ingen måde tilfreds med den behandling og jeg kommer aldrig til at ligge en øre hos dem.

Bondefanger brugere i abonnementsservice

Ved tilmelding til sidens "Guldprofil" bliver man ikke tydeligt gjort opmærksom på, at man indgår aftale om et abonnement der automatisk fornys. Dette burde fremgå tydeligt.

Netdate nægter også at tilbagebetale penge for disse uønskede abonnementsservice.

Kanon side.

Siden er let at bruge, og navigerer rundt på. Debatten er fyldt med skøre men dejlige mennesker. Og så er der tons vis af smukke profiler. Det er en betalings side, men i den billige ende med massere af funktionalitet. En af de bedste danske af slagsen på nettet.

Netdate.dk ApS kundeservice

Træt af at være single? Vil du have en kæreste allerede i dag? Opret en gratis dating profil nu - det tager kun 2 minutter!

Besøg Netdate

Skriv til mattias@netdate.dk