Netwerkwinkel.com anmeldelser

Seneste anmeldelse

Anmeldelser

Om

Top Service, aanrader!!!

voor een aantal nieuw aan te leggen UTP-aansluitingen in mijn woning alle, dacht ik, benodigde materiaal besteld bij Netwerkwinkel.com. Bij aanvang werkzaamheden bleek ik echter een 'dogger' nodig te hebben, een speciaal stuk gereedschap dat ik echter verder nooit meer zal gebruiken.

Contact met netwerkwinkel.com, Stefan, leverde mij een prima oplossing op, kosteloze toezending van een 'dogger' voor eenmalig gebruik. Echt service, probleem had ik zelf veroorzaakt door niet goed vooraf te informeren en verdiepen...

Geweldig, aanrader, GA ZO DOOR!!! Dit is service die klanten bindt!

Andor Kemper

Extra service, niet verwacht

Mijn bestelling bleek maar voor een deel voorradig te zijn. Na een telefoontje gevraagd of ze het voor een bepaalde datum alsnog een deel levering konden verzenden.
Daar werd direct gehoor aan gegeven en ze hebben alles wat ze op voorraad hadden gezonden en wat niet op voorraad was kreeg ik alsnog een dag later binnen.
Beide met een zakje snoep (toch een hele verrassende attentie).

Super

Goede service, netjes afgehandeld. Erg blij met dit bedrijf!

Snelle bezorging.

Zif naar pata adapter besteld op dinsdag middag en werd op donderdag bezorgd.

snelle, correcte afhandeling.

prima site,duidelijk, maken de afspraken waar.

Super snelle levering!

Al meer dan 2 Jaar klant bij deze Firma. Goede kwaliteit voor een goede prijs en voor 4 uur gebeld is het ook direct de volgende dag in huis... Ook ideaal na 50euro gratis verzending. Ga zo door met deze onwijs goede service Top!
trustpilot stars

Scherpste prijs, supersnelle levering!

Hier word ik nou blij van: superscherpe en lage (volgens mij de laagste, zelfs) prijzen voor kwaliteitsproducten. Heb hier nu al 3x besteld. En, keurig verpakt, de volgende dag in huis. Chapeau!

Flexibel

Per ongeluk 20 verkeerde USB kabeltjes besteld, eigen schuld want was afgegaan op het plaatje in de webshop en niet goed gekeken.
Gebeld en het was geen probleem om ze te ruilen voor de juiste!

Flexibiliteit

Zeer flexibele Partner. Nooit gezeur, gewoon prettig om zaken mee te doen.

Geweldige service.

Na diverse goeie verhalen te hebben gehoord over netwerkwinkel zelf ook een bestelling geplaatst. Bestelling werd binnen een uur als briefpost verzonden naar m'n postbus. Volgende dag naar m'n postbus geweest en geen postbus van netwerkwinkel. Op zaterdag nogmaals geweest, nog niets bezorgd, maandag ook niet en toen heb ik contact opgenomen. Support ging vriendelijk en snel, we hebben besloten nog een dag te wachten omdat PostNL distributie problemen had Dinsdag weer geweest en nog geen post. Toen heb ik weer contact opgenomen en is het nog een keer verstuurd en mocht ik het uiteindelijk dubbel ontvangen of ik er dan één wilde terug sturen, uiteraard natuurlijk! Uiteindelijk vandaag is het dubbel binnen gekomen. Contact opgenomen met support en een voorstel gedaan om het dubbel stuk te betalen. Ik kan iedereen Netwerkwinkel aanbevelen. Geweldige service en vertrouwen in de klant. Ik bestel voortaan nergens anders kabels meer dan bij Netwerkwinkel.

Jo Bosch

Na inmiddels een tiental bestellingen voor onze bedrijven is mijn ervaring tot op heden heel positief en kan deze webwinkel van harte aanbevelen.
Uitgebreid leveringsprogramma, snelle levering, kwalitatief goede producten tegen competitieve prijzen met een gebruikers vriendelijke website. Kortom een aanrader, ook voor grote bedrijven die vaak gebruik maken van een beperkt aantal IT leveranciers.

Super

Bijzonder hulpvaardig en zeer servicegericht! De klant is koning.

Zeer goede webwinkel

Tijdens mijn school periode heb ik met veel plezier stage gelopen bij dit bedrijf. Daarna heb ik vanuit diverse bedrijven altijd naar volle tevredenheid bestellingen geplaatst bij netwerkwinkel.

Ze zijn altijd zeer snel, de service is perfect en de prijzen van de meeste producten zijn een stuk lager dan bij andere webwinkels.

Het is zeker een aanrader om bij netwerkwinkel te bestellen.

Perfect

Aanbod & afhandeling (bestelling, betaling, leveringstermijn) = PRIMA!
Zou er opnieuw kopen! (en heb dit dan ook reeds 3x gedaan.

perfecte service.

bijna niet voor te stellen dat er nog winkels zijn op internet zijn die een klant als koning behandelen. maar de netwerkwinkel is een winkel waar de klantvriendelijkheid en tevredenheid op nummer 1 staat.
in mijn geval betreft dat de afwikkeling van mijn melding dat een door mij in maart gekochte led lamp de geest had gegeven. deze lamp zat helaas niet meer in het assortiment .netwerkwinkel heeft echter direct het bedrag van de aankoop gerestitueerd. ik heb daar niet eens om hoeven te vragen. en dat allemaal binnen een dag afgewikkeld. chapeau voor netwerkwinkel.!!! een compliment meer dan waard ! dit keer een echt positief verhaal op verjaardagen en partijtjes.

Uitstekende Service

Reeds diverse bestellingen bij netwerkwinkel.com gedaan en stuk voor stuk naar volle tevredenheid.
Snelle correcte levering, goede scherpe prijzen, prima kwaliteit, heldere overzichtelijke website.

Het zou fijn zijn als alle webwinkels zulke goede service leverden.
trustpilot stars

Snel, duidelijk en correct.

Een week geleden een aantal glasvezel patchkabels besteld. Helaas was ik zo dom geweest om het huisnummer tweemaal te vermelden (zowel onder adres als huisnummer zelf...). 's nachts besteld dus zodoende even een mailtje gestuurd. Het pakketje was de deur al uit voordat mijn email gelezen was, echter belde Willem toch even op om mee te denken... Was niet nodig, maar wel netjes! :)
trustpilot stars

Voor een goede prijs ook nog eens een snelle service

Aangezien ik 2e router achter m'n tv-meubel heb staan moest ik natuurlijk nog een op juiste lengte utp-kabel hebben.
Deze gevonden bij netwerkwinkel en deze heeft de kabel heel snel kunnen leveren. Vanwege deze snelle service heb ik ze gelijk aan vrienden en kennissen aanbevolen.
trustpilot stars

snel, verzorgd en goede prijs

na bestelling was het eenvoudig om de voortgang van de order te volgen. Zowel intern bij de shop als bij postnl (track&trace) De volgende dag was alles binnen en keurig verpakt! Er zat zelfs een klein presentje in....

ISConnected b.v. kundeservice

Om virksomheden

Netwerkwinkel.com - Levert snel, uit grote voorraad. Hoge service, goede adviezen, producten van hoge kwaliteit, tegen scherpe prijsstelling. Zeer flexibel.

Besøg Netwerkwinkel.com

Holland

Kategori

Trustpilots forpligtelser

Trustpilot Abonnent

Ingen virksomheder kan slette eller på anden vis censurere anmeldelser.