Notebook Totaal anmeldelser

Seneste anmeldelse

Anmeldelser

Om

trustpilot stars

Prima laptop! Aanvankelijk een probleem met de aansturing van de cooling fan, maar dat is perfect opgelost.

Mijn X-BOOK 17CL58-GTX765 met Core i7 - Haswell met 8 Gb is een prima laptop, snel, prachtig scherm, fraai en betrouwbaar. Er was een probleem met de fan, die niet alleen veel herrie maakte, maar soms maximaal bleef draaien als de componenten al weer waren afgekoeld. Er is een software update beschikbaar, die dit probleem oplost. Alle nieuwe notebooks worden daarmee afgeleverd.
De service van Notebooktotaal, in casu Roberto Saveur, is perfect geweest, altijd een luisterend oor en suggesties voor oplossingen, zoiets vind je maar zelden! Prima!
trustpilot stars

Snel, top service en kwaliteit!

Begin december een BTO laptop besteld bij Notebook Totaal. Binnen drie dagen in huis! Enkele vragen voorafgaand aan de aankoop werden direct beantwoord en er werd bovendien prima advies gegeven.
Notebook Totaal is geen bekende naam, althans niet voor mij, hierdoor had ik aanvankelijk wel mijn twijfels. Blij dat ik besloten heb om het toch eens een kans te geven.
Tenslotte is de prijs die Notebook Totaal vraagt ook nog eens prima en krijg je een mooie garantie.
O ja, en de laptop zelf, een BTO P-Book 15CL54, is echt een uitstekend product!

Tot nu perfect

Zocht al langer een wat kleinere maar even krachtige laptop (voor videobewerking) ter vervanging van mijn Asus K53 en vond deze in de BTO 13CL58, n.a.v. een review op hardware.info. Notebooktotaal bood betere voorwaarden dan BTO zelf en met een niet verwachte ontvangen verrassing zelfs goedkoper! Zondagavond besteld en dinsdag al in huis, en dat vlak voor de kerst! Perfect. Mooie laptop! En met een M5M SSD erbij geplaatst supersnel!

Top laptop en service

Ik heb afgelopen week een laptop bij Roberto bestelt. Deze heb ik helemaal aan laten passen en had hem de zelfde week nog in huis. Ik had wel een paar vraagjes aan roberto, maar kreeg altijd heel snel antwoord. Volgende keer zal ik zeker nog een laptop bij Roberto kopen.

kortom: Top service en kwaliteit laptop!!!!

Roberto ga zo door!!

Fantastisch

Een zeer goede webshop met uitstekende service. Ik ben zeer goed op de hoogte gehouden over de levertijd van mijn laptop en ik kreeg altijd zeer snel antwoord op mijn vragen.
De verzending zelf was goed verzorgd, een nette doos zonder al te veel rommel eromheen. De prijs is ook nog eens heel scherp, ook niet onbelangrijk.

ontzettend goede service

Ik heb de X-Book 17CL56 bestelt bij notebooktotaal en ben er zeer tevreden mee. De service die Roberto Saveur aan mij verleend heeft is niets op aan te merken, en hij heeft niets anders dan zijn best gedaan. Ik was nogal een vervelende klant dus dat zegt wel wat :)

Nummer 3 weer een succes

Dit is de derde laptop die ik bij Notebook Totaal bestel en zoals al verwacht is de service die Roberto geeft perfect. Op mijn vragen om info en advies is zoals de vorige keren zeer snel en adequaat geantwoord. De laptop is bedoeld voor de opleiding van mijn zoon en de laptops die de school adviseerde waren zelfs na hun "schoolkorting"veel duurder . De configuratie die Roberto adviseerde was zelfs nog beter .

Indien er een 4 de laptop nodig zou zijn weer direct bij Notebook totaal bestellen zonde van de tijd om op internet te zoeken naar een andere.

top service!

Na een aantal jaar was het tijd voor een nieuwe laptop. Door vrienden kwam ik bij Notebook Totaal uit en daar heb ik geen seconde spijt van gehad. Ik ben goed geadviseerd over welke laptop voor mij het meest geschikt zou zijn en alle vragen werden snel en deskundig beantwoord.
De laptop bevalt super!
trustpilot stars

Nog steeds net zo tevreden als zes jaar geleden!

Na ruim zes jaar heb ik mijn laptop vervangen voor een nieuwe. Toen had ik de laptop bij notebooktotaal gekocht en dat was me goed bevallen. Na een goed advies waarin diverse keuze's waren besproken is deze door Roberto thuis geinstalleerd. Ik herinner me vooral de after-sales service. Als techneut in een ander vakgebied ben ik niet superhandig maar Roberto heeft de kleine vragen die ik toen steeds had altijd snel beantwoord, gewoon als service.
Het werd tijd voor een nieuwe, en je hoort op het werk wel eens verhalen....., dus voor mij was het duidelijk: weer naar notebooktotaal!
Inmiddels heb ik nu een BTO met prachtig scherm. Juist omdat ik niet zo thuis ben in de computerwereld had ik uit onzekerheid natuurlijk diverse vragen en bedenkingen bij alle voorstellen. Het is allemaal goed uitgelegd met alle voors- en tegens. Voorzover ik dat kan beoordelen door iemand met verstand van zaken, omdat je Roberto nooit betrapt op iets wat hij in een eerder mail of gesprek anders heeft gezegd.
Niets is veranderd, ik ben weer dik tevreden over notebooktotaal!

In één woord SUPER!

Ik was op zoek naar een notebook om foto's en films te bewerken en waarmee ik ook een spelletje kon spelen.
Via Google kwam ik bij NotebookTotaal. Op de site wat rond gekeken (ook bij de beoordelingen) en kwam toen bij de BTO X-BOOK 17CL58-GTX765 met Core i7 - Haswell. Ik had zelf wat opties gekozen en toen Roberto Saveur gemaild of dit een goede keuze was voor de dingen waarvoor ik de notebook wilde gebruiken. Na een super snelle reactie van Roberto (met het nodige advies) wat opties aangepast. Ik had hierna toch nog wat vragen dus had ik weer een mail gestuurd naar Roberto. Weer super snel en duidelijk antwoord. Na alle duidelijkheid de notebook besteld. De levertijd zou zo'n 4 á 5 dagen zijn. Ik heb de notebook op zondag besteld en hij was op woensdag rond het middag uur binnen :-) Sneller dan aangegeven. Dat zie je niet vaak.
De notebook zat goed beschermd ingepakt. Ik was blij verrast dat ik een tas, oordopjes, muis en muismat erbij kreeg. De laptop is een super machine. Snel en solide.

Iedereen die een notebook nodig heeft raad ik zeker aan om een bezoek te brengen een NotebookTotaal.nl en eventueel contact op te nemen met Roberto Saveur. Hij reageert zeer snel en is heel duidelijk met de antwoorden en klantgericht.

Gewoon top!

Ik was al een tijd zoekende naar een goede en betaalbare game/prestatie laptop, waarbij ik uitkwam bij de site NoteBooktotaal.
Contact gezocht met Roberto voor advies van laptop waarbij ik uitkwam bij de X-Book 17CL47.
Binnen enkele werkdagen was deze gebouwd en voorgeïnstalleerd met de door mij aangegeven windows versie.
De laptop heb ik op eigen verzoek opgehaald (kon ook gebracht worden) en diezelfde heb ik nog kunnen genieten van dit prachtig stuk technologie

Kortom bent u op zoek naar een betaalbare en goed werkende laptop, met ook nog High kwality service, raad ik u zeker de website Notebooktotaal aan.
trustpilot stars

Snelle duidelijke service, ook nadat het scherm defect was

Perfecte service nadat ik mijn laptop een jaar had begaf het scherm het. Heb de laptop verstuurd en naar een week terug gekregen met een nieuw scherm. Top service met een goede reparatie service!

Uitstekende service en afhandeling

Voor video editing had ik een goed systeem nodig met maatwerk specificaties. Hiertoe heb ik een vraag geplaatst op notebookadvies.nl. Roberto Saveurs van notebook totaal beantwoordde dit zeer snel en deskundig.

De afhandeling en bestelling verlopen zeer vlot. Intel de leverancier van onderdelen had echter leverproblemen. Ondanks enkele dagen vertraging had ik het systeem precies op tijd binnen. De communicatie met Notebook Totaal verliep wederom prettig en vlot.

Ook na de aankoop worden vragen met dezelfde snelheid beantwoord.

Een hele prettige ervaring met Notebook Totaal dus en ik beveel dit bedrijf dan ook van harte aan.

Philip van Londen
trustpilot stars

Snelle, betrouwbare en kwalitatieve handelaar

Technische vragen worden snel beantwoord, communicatie is zeer vlot en eerlijk. Dit is één van de beste online handelaren waar ik mee heb gewerkt.
trustpilot stars

Super service en alles volgens afspraak!

Graag bevestig ik hier dat mijn aankoop bij notebook totaal perfect is verlopen. Ik had hier enig voorbehoud om tot een aankoop over te gaan, na het grondig doornemen van de reviews en de beoordelingen over notebooktotaal toch beslist om de aankoop te wagen. Via mail enkele malen contact genomen met Roberto en verbazend snel kwam er steeds een deskundig antwoord op mijn vragen. Als vlaming Op vrijdag de buienlandse overschrijving gedaan voor mijn aankoop X-book 17M49 GTX670M en om een snelle service te hebben heb ik bewijs overschrijving naar Roberto doorgemaild, zo kon de laptop reeds in productie gaan, op dinsdag bevestigde Roberto me de correcte betaling en op donderdag werd hij afgeleverd. Dus rekening houdend met weekend en buitenlandse overschrijving, is alles zeer snel gegeaan.
Wat mijn laptop betreft ben ik uitermate tevreden van de prestaties, hopelijk is ook de na servive van dezelfde kwaliteit, maar als ik de commentaren lees hoef ik weinig te vrezen.
De Duffeleer Gino
Geraardsbergen België

Werkelijke top service!

Ik heb in 2010 een laptop gekocht bij Notebooktotaal. Laats waren er wat kleine dingen die niet meer lekker liepen. Ik heb Roberto gebeld en hij nam zelfs de moeite om bij me langs te komen om e.e.a. op te lossen.
1,5 jaar na aanschaf is dat in mijn beleving is top service!

Fantastische service

Reden aankoop

Ik diende een laptop aan te kopen aangezien ik dit academiejaar ga studeren in Gent (Hogent). Uiteraard heb je hiervoor een laptop nodig die aan bepaalde specificaties moet voldoen. Daarnaast wou ik de laptop ook aankopen om games te spelen. De laptop moest dus voor beide zaken geschikt zijn. Bovendien is het budget van een student over het algemeen ook niet echt zeer groot. Na wat afspraken te maken met twee vrienden hebben we beslist om de laptop samen aan te kopen. We kozen voor een BTO omdat hij aan al onze eisen voldeed, er goed uitzag en dat alles voor een zeer schappelijke prijs.

Na beslist te hebben welke laptop ik ging kopen moest ik uiteraard nog beslissen waar ik hem ging kopen. Op het forum van 9lives kwam ik in contact met Dhr. Roberto. Hij hielp mij door heel wat informatie voor me op te zoeken en tips te geven. Bovendien is hij uiterst vriendelijk en correct.Uiteindelijk viel de keuze dan ook op Notebook Totaal. Daarnaast krijg je er één jaar extra garantie.

Aangezien ik drie laptops bestelde bracht Roberto ze hoogstpersoonlijk. Hij gaf nog wat uitleg bij de unboxing. Wat eens schitterende service!

Als de naservice maar half zo goed is als de preservice dan zal ik zeer tevreden zijn! Tot hiertoe ben ik dus zeer tevreden van zowel BTO als van Notebook Totaal.

(voor mijn review over de laptop zelf kunt u een kijkje nemen op: http://www.9lives.be/forum/aankoopadvies/808104-ervaringen-bto-notebooks-74.html#post16755065)

Alles super verlopen.

Super goed contact tijdens bestelling.
Kan de laptops nergens goedkoper vinden.
Ben super tevreden met me nieuwe laptop!
trustpilot stars

Een ondernemer in de goede zin van het woord, van harte aanbevolen.

Mijn ervaringen met Notebooktotaal / Roberto Saveur. Op vrijdag 6 juli 2012 ben ik de gelukkige eigenaar geworden van een BTO maatwerk laptop via Notebooktotaal. Mijn ervaringen beslaan de aanloop naar mijn aankoop, de nazorg van mijn aankoop en mijn algemene indruk.

De aanloop naar mijn aankoop zat in mijn wens om eindelijk eens een laptop te kopen die aan de éne kant zoveel mogelijk prestatie in een game zou geven en aan de andere kant betaalbaar zou blijven door te kunnen schrappen in toeters en bellen die ik niet nodig heb. Zo kwam ik al snel terecht in het kleine hoekje van de markt waar maatwerk laptops worden verkocht. Maatwerk betekent dan dat de basis van een laptop, scherm en chassis, naar eigen wens kan worden ingevuld met processoren, videokaarten, harde schrijven en wat nog niet meer. Vergelijk het maar met een pizzabodem waar je naar hartenlust je eigen ingrediënten op kan bestellen. Voor mij was dat ideaal omdat ik daarmee een eigenzinnige configuratie kon bestellen. Bijvoorbeeld zonder de tegenwoordig bijna verplichte SSD maar wel met de snelste AMD videokaart. In de aanloop naar de bestelling heb ik veel heen en weer gemaild met Roberto. Daarbij viel mij op dat ik altijd zeer snel een deskundige reactie kreeg, soms zelfs laat op de (zaterdag)avond. De keren dat ik hem gebeld heb kreeg ik hem snel aan de lijn. Al met al zeer vertrouwenwekkend. Last but not least: ook qua prijs zit Notebooktotaal goed. BTO biedt zijn laptops tegen zeer concurrerende prijzen aan, en de prijzen liggen er bij Notebooktotaal nog net iets onder. Bovendien is er de belofte van een extra jaar garantie / service na de twee jaar standaardgarantie. Alles bij elkaar was ik over de streep.

Over de nazorg van mijn aankoop bij mijn laptop kan ik zeggen dat die uitstekend is. Binnen een week van mijn bestelling had ik mijn laptop in huis. De bezorging werd door Roberto zelf gedaan. Samen hebben we bij mij thuis de laptop opgestart en vluchtig getest. En los daarvan nog over van alles en nog wat gepraat, daarover later meer. Een prettige ervaring. Bezorgd op de vrijdagmiddag ontdekte ik in het weekend toch een kleine schermafwijking. Hierover maandagochtend gebeld met Roberto. Hij kwam dezelfde maandagmiddag langs en constateerde meteen de afwijking die ik ook had gezien. Geen gedoe of gedraal van zijn kant: meteen een garantie-aanvraag gedaan bij het BTO hoofdkantoor zelf gedaan omdat het gehele laptopscherm vervangen moest worden. Op dinsdag bevestigde BTO de afwijking en bood reparatie / schermvervanging onder garantie aan waarbij de laptop op hun kosten door DHL zou worden opgehaald. Omdat ik met een aanstaande vakantie haast had met de reparatie heb ik echter op woensdagmiddag zelf de laptop bij het BTO hoofdkantoor afgegeven. Daar is op donderdag het scherm vervangen en een koerier heeft op vrijdagmiddag mijn laptop volledig gerepareerd weer terugbezorgd. Alles bij elkaar een uitstekende ervaring. Geen gezeur, geen geja-maar, geen tijdrekken. Nuchter, snel, efficiënt en volledig een probleem opgelost.

Mijn algemene indruk over Notebooktotaal / Roberto. Die indruk is wat mij betreft zeer goed. Roberto praat snel, denkt snel en handelt snel. Naar mijn mening is Roberto daarmee een ondernemer in de goede zin van het woord. Hij probeert namelijk mee te denken met zijn klant, adviseert deskundig, geeft met reden aan waarom hij een andere keuze zou maken maar respecteert tegelijkertijd de keuze van zijn klant. Bij een (serieus) probleem duikt hij niet, maar zoekt en realiseert hij een snelle en volledige oplossing. En tenslotte is het product wat hij levert, de BTO maatwerk laptop, uitstekend. Mooi op een sobere manier, hoge prestaties, redelijke prijs. Amerikanen zouden zeggen: bij BTO krijg je de most bang for your bucks. Wat mij persoonlijk verder nog erg aanspreekt is het feit dat hij iemand is met een brede belangstelling. Sla zijn LinkedIn profiel er maar eens op na. Het is niet elke dag dat ik met een leverancier van gedachten kan wisselen over John Stuart Mill. Een prettige bijkomstigheid.

Alles bij elkaar kan ik Notebooktotaal / Roberto Saveur en BTO laptops van harte aanbevelen.

Top service!

Bewust heb ik gezocht naar een notebook welke ik zelf kon samenstellen. Door middel van Google kwam ik bij het merk BTO terrecht. De website notebooktotaal trok mij aan om inderdaad de notebook te bestellen.

Meteen na de bestelling heb ik mail contact gehad met de eigenaar Roberto Saveur. Roberto heeft mij de gedurende tijd geinformeerd over de bestelling, en reageerde supersnel op mijn vragen via de mail.

Gezien mijn bestelling en vakantie duurde de levering ongeveer een maand. Dit vond ik geen tegenvaller omdat ik mijn vakantie bij Roberto had aangegeven, en Roberto reageerde hier meteen op om de levering uit te stellen omdat ik de bestelling persoonlijk moest ondertekenen. Ook hierover heb ik niks kwaads te spreken.

De levering van de notebook door GLS beviel mij ook. De notebook was goed verpakt, en bevatte totaal geen schade.

Het enige nadeel wat ik heb ontdekt is de afwerking van de BTO harddisk caddy, deze is rommeling afgewerkt, en steekt een klein beetje uit.

Verder vind ik notebooktotaal (en het merk BTO) een aanrader!

Notebooktotaal

Binnen 24 uur reactie

Wij begrijpen dat een internetwinkel valt of staat met zijn service. Daarom garanderen wij u altijd binnen 24 uur reactie op uw vraag of verzoek!

Om virksomheden

Notebook Totaal is ontstaan uit de behoefte van consumenten (zowel zakelijk als particulier) die opzoek waren naar een partij die expertise, levering en service als totaaloplossing kon aanbieden. Notebook Totaal is een Total Solution Provider in hart en nieren. Wij kunnen al uw "mobile computing" projecten managen, denk aan het inrichten van mobiele werkplekken voor bijvoorbeeld verkoopmedewerkers of managers. Maar wij opereren ook breder, van werkplekbeheer tot het compleet inrichten en onderhouden van de IT omgeving (denkt u dan bijv. aan ERP software en databeveiliging of voldoen aan datawetten) U zult mogelijk merken dat u in ons productassortiment sommige merken niet zult vinden. Dit hebben wij gedaan omdat wij van mening zijn dat niet alle merken aan de eisen voldoen die je mag verwachten van een “degelijk” product. Tevens ondernemen wij “groen”; Facturen worden electronisch verzonden Communicatie bij voorkeur via telefoon of mail Zuinige pc’s en groene hosting voor onze sites Verzending zo groen mogelijk. Denkt u dan aan; - Minimaal verpakkingsmateriaal (uiteraard wel met waarborging van stevigheid / veiligheid van het pakket) - Geen losse dozen verzenden maar alles in één grote doos.

Besøg Notebook Totaal

www.twitter.com/notebooktotaal

Volg ons op Twitter: http://www.twitter.com/notebooktotaal

Trustpilots forpligtelser

Trustpilot Abonnent

Ingen virksomheder kan slette eller på anden vis censurere anmeldelser.