NYSYNET.DK anmeldelser

NYSYNET.DK anmeldelser

Perfekt
9.2

Perfekt arbejde

Jeg har lige fået undervognsbehandlet mine 2 stk. Toyota Aygo'er og jeg må nok sige at jeg er yderst tilfreds med resultatet.

Udover det gode resultatet er servicen også i top.

Anbefaler helt klart Nysynet.dk til alle ; )

Hilsner fra

Vejle-drengen

Fin service

Jeg fik min MB fra 2008 undervognsbehandlet via dem samt monteret inderskærme. Jeg blev ringet op efter nogle timer, da jeg havde glemt at give dem låseværkstøjet til hjulene, så de ikke kunne afmontere hjulene. Resten af bilen blev undervognsbehandlet og jeg har været forbi med bilen igen, denne gang sammen med låseværktøjet :) og fået resten lavet uden beregning. Synes det var god service, eftersom de måtte bruge mere tid på bilen, end ellers... Fik den iøvrigt pænere tilbage end jeg afleverede den.. nyvasket. Kun lidt efterfølgende rengøring af "oliesnask", der er løbet ud af dørene efter et par dage, men det er jo tegn på den har fået noget. Har for nyligt været forbi deres lift efter et års tid, for at se den efter, her efter vinter, om det er nødvendigt med lidt eftervinter-reparationer.
Kan godt li' deres facon... de taler sprog man forstår og lidt humor er jo heller ikke af vejen. .

ubetinget min anbefaling

Jeg fik klargjort min gamle bil til syn til en meget god pris. Løbende dialog og orietering via sms, var en rar ting. Alle aftaler overholdt - og jeg fik bilen tilbage med synsrapport med "Godkendt uden fejl". Lånte bil imens ub.
Fik senere lavet olieskift på min mors bil til 400 kr. Han får ubetinget min anbefaling.

Meget tilfreds

Købte en ældre Ford Fiesta i 2011 for 10500 kr... den kører perfekt.... Eneste der er gået i stykker er en starter efter 1 år. Kostede mig 600 kr i rep for en brugt. Kan anbefale stedet

Flink fyr og god vejledning

God vejledning - man får lov at kigge bilerne efter.
Fik i vinters et tilbud på rep og syn af min bil - rigtig fin pris (desværre blev bilen skadet inden jeg nåede at komme med den).

Ærlighed

Da vi skulle skrotte vores gamle Mazda, søgte jeg lidt rundt for at finde bedste skortpris - der er mange som replamerer med dette. Fandt den hurtigt ved Niels. Og idet han både var hurtig til at vende tilbage på vores forespørgsel og ligger meget tæt på vores bopæl, var der ingen tvivl.

Selve papirarbejdet blev klaret på 5 minutter og jeg stoler selvfølgelig på, at han afmelder bilen og alt det der.

Alt i alt en super oplevelse!

Kan kun anbefale nysynet.dk.

Hurtig handel

solgte min gamle corolla til skrot til ham ingen bøvl der jeg fik mine penge han fik vognen og alle var glade

Tillidsvækkende oplevelse

Da vi skulle skifte vores gamle bil med en anden brugt model, gik vi en tur på nettet og søgte. NYSYNET.DK´fandt hurtigt vores interresse. Nogle dage efter tog vi til Middelfart. Allerede fra første opringning følte man sig velkommen og tryg, hvilket gjorde at turen til Middelfart ikke føltes som noget særligt, til trods for at vi kommer fra Køge.Tak for god og behagelig behandling. Og hurtig afslutning af købet, så vi kunne komme videre.
Indehaver Niels, sympatisk og tillidsvækkende. Informativ, ikke noget pres eller for meget "glat" sælgersnak. Et besøg værd, hvis man overvejer en brugt bil. Alt handler om tillid i en handel - og selvfølgelig er det godt selv at vide lidt om hvad man køber.

Mvh Jens Overgaard
(sælger, værktøj, på 31. år - så lidt af en menneskekender, skulle jeg mene :)

God side, godt køb til små penge

Abselut værd at overveje for 1ste. gangs købere

super hjemmeside

På Nysynet.dk har Niels Møller gjort sig den ulejlighed at etablere et ganske omfattende, pædagogisk og oplysende informations-bibliotek om almen bilviden, så alle - fra novicen til dem 'der skruer lidt selv' - kommer derfra med fornyet indsigt; det har manden gjort ganske gratis til gavn for mange, hvilket i sig selv er prisværdigt, men det vidner også om, at Niels Møller interesserer sig for biler og ved noget om biler - og det er vel en type bilforhandler, man godt kunne forestille sig at samarbejde med, når det næste bilkøb en dag skulle i hus... Indledningsvis tak i hvert fald for en fin hjemmeside. venligst Kim

Vi kan anbefale dem

Min mand og jeg har sammen med min datter, som bor i København, købt bil til hende for nylig hos Nysynet på Fyn.
Det har været en god oplevelse, med god information og bilen blev leveret til hende på Frederiksberg, efter den var blevet synet. Den kører fint.
Når jeg har lyst til at berette om denne bilhandel her, er det på opfordring fra min datter på grund af en særlig oplevelse: Min datter opdagede nemlig, at hun formentlig havde glemt sin pung i handskerummet med en del kontanter i, i den gamle bil, som Niels tog med retur til Fyn. Åh nej, hvad nu.
Inden vi nåede at ringe om dette blev vi ringet op af Niels, der fortalte at han havde fundet en pung i bilen med id-kort og kontakter og et sølvarmbånd. Vi havde det 2 dage efter med posten, og der manglede intet! Vi var ellers allerede indstillet på, at den pung og penge ville hun aldrig se igen. Det var virkelig en glædelig oplevelse. Ja nærmest en overraskelse - man stoler jo efterhånden ikke på nogen man ikke kender

Go pris for et solidt køretøj

Jeg har købt en Ford Mondeo `98 ved nysynet.dk. En meget positiv oplevelse uproblematisk og imødekomende. Kort sagt: Nils er en mand der siger tigene som de er og man kan stole på det + fornuftig pris!

Tilfreds med købet

Min kone har købt en Suzuki Baleno ved Nysynet dk. og vore forventninger har været positive.
Vi kom ud til Niels, som var meget åben og ærlig omkring bilen. Vi valgte så at få den nysynet, og det kunne vi nok se at det var pengene værd.
Det er nok ikke sidste gang vi har handlet der.
Kan varmt anbefale nysynet.dk.

Tilfreds med det hele

Jeg har købt bil hos Nysynet.dk og min oplevelse af forløbet har kun været positivt.
Da jeg første gang kom ud til Niels på Nysynet.dk, var det med de sædvanlige forestillinger om hvordan en brugtvognsforhandler var. Jeg havde set ”KONTANT” på DR1 og havde en ide om hvordan jeg skulle passe på min selv. Men det var slet ikke nødvendigt!
Niels var meget ærlig og åben. Han taler meget – men det gør alle sælgere jo, og jeg har kun haft en god oplevelse ved at handle med Niels. Jeg har fået købt en dejlig Ford Mondeo som jeg er meget glad for, og som fungere og køre fint. Jeg er sikker på at næste gang jeg skal købe brugt bil, så bliver det hos Nysynet.dk igen. Jeg kan anbefale Nysynet.dk til alle der er på udkik efter en billig, god og brugt bil.

Per Schmidt Sørensen – en tilfreds Ford ejer.

"Man kan stadig blive positiv overrasket"

Mine "brugtvogns-forhandler" fordomme var intakte da jeg kørte ind på pladsen hos Niels og "nysynet.dk", og de hang også i luften i en periode, og imens aftalerne blev lavet, men blev gjort til skamme da aftalerne skulle føres ud i livet.
Alle aftaler er overholdt, hvilket er dejligt.

Venlige pædagogiske hilsner

Flemming Koch

Hvad Du Ser , Er Hvad Du Får .........

Jeg har haft fornøjelsen af at handle bil et par gange hos Nysynet.dk..
Hvis man iøvrigt har og kan ta´en go lige på humor, ja så bør man ikke tøve med at tage en tur til Røjle v/ Middelfart... Niels som ejer og driver forretningen er sgu en af de mest ærlige brugtvognsforhandlere jeg har mødt de sidste 20år. Det eneste jeg kan anbefale er at " ha en smule is" i mavsen, når handelen går ind i afsluttende fase. Kommer man helt blank og intet ved om biler vil jeg nok anbefale at man allierer sig med en fagmand, men dette gælder jo også i andre købs sitiautioner. Nysynet.dk kan 100% anbefales hvis man leder efter en nysynet bil i prisklassen 10-40.000kr...... Sååååå ta nu afsted

Lars, tilfreds kunde fra Århus

Ny Motor

Jeg købte en citröen zx til min søn da han fik sit kørekort hos nysynet.dk. Efter en uge knækkede udstødningen desværre, men det var en bil fra 95 og jeg synes det er hvad det er og satte et nyt på for egen regning uden at kontakte Niels Møller. Jeg bemærkede så at bilen tabte olie og i løbet af 14 dage stod motoren af. Det synes jeg måske var lige tidligt nok, så jeg kontaktede Niels og jeg fragtede selv bilen over til ham. Vi fik en fornuftig snak om tingene og vi enedes om at der skulle en ny motor i bilen uden udgift for mig. Niels ringede så til mig og spurgte om de skulle skifte kobling og tandrem mens de alligevel havde motoren ude og det ville de gøre så jeg bare skulle betale udgifterne til materialer. Det synes jeg var ok. Efter to uger fik vi så bilen igen og min søn er glad. Den kører fint og der har intet været at brokke sig over. Jeg synes det var god service og derfor har jeg ikke noget at klage over i forbindelse med Nysynet.dk v. Niels Møller. man skal jo dog trods alt huske på at det er biler af ældre dato og der defor kan være visse fejl og mangler på dem, men forhandleren er til at snakke med og vi føler os godt behandlet.

super billig lakering af min bil.

Fik en hellakering af min bil til danmarks billigste pris.. Så tøv ik. Skynd jer at bestille tid før prisen stiger. super godt arbejde. fik min bil allerede efter en uge. Vil hel klart handle her igen.. og det brude i os..

Martin Del Sol

Toyota Corolla, god kvalitet til prisen.

Jeg købte en Toyota Corolla for kr. 15.000,- hos nysynet. Jeg har været meget tilfreds med købet. En vogn der til prisen infriede alle min forventninger. Den var naturligvis ikke ny men tjente mig godt i 6 år, før den måtte afsted til de evige toyotamarker. Betjeningen hos nysynet var jævn og ligetil ikke noget med falske anprisninger der, og leveringen fandt sted efter et par dage altsammen til min tilfredsstillelse.

Stjernebil til stjernepris og i stjerne god kondition

Købte en Mercedes 200 D model 124 over nettet, fik ikke lov at køre med bilen før den var afprøvet. Bil og motors stand svarede til noget væsentligt nyere, alt virker og har nu kørt i 5 måneder, og jeg bliver mere og mere glad for bilen. Troede at Niels Møller var en typisk brugtbils haj, men nej ingen slinger i valsen. Jeg har gjort en godt køb
Mvh
Jørgen Krogh
3250 gilleleje

NYSYNET.DK kundeservice

NYSYNET.DK, en infoside for bilister med fotoserier af billige brugte biler - billig, brugte, bil, nysynet, nysynede, omsyn, auto, tuning,Autolakering til lav pris - Middelfart - Fredericia - Kolding - Vejle - Fyn - Jylland - Sjælland - trailerkort, autoreparation, bremser, dæk, batteri, synsregler, vægtafgift, toyota, mazda, corolla, Nissan, Carina, vw, opel, folkevogn, bmw, daihatsu, charade, skoda, lada, gratis, Copysright NYSYNET.DK, nødhjælp, fadderskab,

Besøg NYSYNET.DK

Skriv til info@nysynet.dk