Nytibo anmeldelser

Nytibo anmeldelser

Middel
6.4

Håbløse priser

Vi ønskede at købe 2 bordplader produceret af Brdr. Andersen. NytiBo krævede 10.000 pr. stk. Deres hjemmeside havde ellers priser på ca. 4500 pr. stk. Det var deres direktør som blev hentet for at bekræfte prisen.

Vi fik de samme bordplader for 8.300 (samlet og for 2) hos en anden møbelhandler.

Er Nytibo din virksomhed?

Nytibo kundeservice

nyt i bo har siden 1969 formået at fastholde og forny sit særlige koncept af møbler, tæpper og lamper. nyt i bo - det bedste i skandinavisk møbeldesign.

Besøg Nytibo