Odense anmeldelser

Odense anmeldelser

Lavt
4.1

Alt for langsom, alt for dårlig

Har aldrig oplevet så mange skrankepaver som ikke har styr på noget som helst...

Alt i alt hold dig værk fra Odense, hvis du har små børn

Det er en dårlig by og kommune i 1. klasse for familie børn der har plejet at bor i en lille by som vejen. Vi flyttede her i byen, og service til borgeren er ikke imponerende, hvis man vil ring til kommunen for at høre om et eller andet sag er under behandling så må man regne med ekstra tid, Der er næsten ikke noget der hedder personlig henvendelse, alt sikre digitalt og hvis du ikke klare det må du vente i lang kø i tlf. Efter lang vente tid får man at ved, at den kontoer man ville høre om er lukket om onsdag. Og der mange uger sagsbehandling, ca. 5 uger tage de for dem at behandle din sag. Så det er en god ide at ansøge i god tid, det kan være forældrebetaling til daginstitutioner dagpenge osv.
. Vuggestuen og børnehaverne er for dårligt. 3 stjerne giver jeg til dem, dårlig service og tid til børnene. Der ingen billede bog til børn heller ikke klasse foro nå især et barn flytter fra børnehaven til en skole. De fleste pædagogerne har ikke tid til at snakke til forældrene, du skal se på kommunes hjemsider der hedder mitbarn hvis du høre hvordan børnene havde det, eller bestil en tid.
Ibyen ved lægehuset er det svært at bilen parkeret tæt ved læge huset, du skal find en parkering hus der koster 10, i time.
" Dårlig trafik affære " Bilisterne er stressende og travlt og der kødannelse om morgen.
I biblioteket må man selv betale får at til sendt email der husker dig at afleveringstiden er nærmere sig.
Der er koldt vand i det fleste Svømmehalleren. De små børn kan ikke tolde det kold vand, Du skal ring og høre, før du skal til svømmerhelen, hvis din barn skal med dig til svømmerhelen.
Og hvis du skal flytter til Odense så regne med at prisen i din Bil og familie forsikringer stiger lidt, fordi der er risiko at der sker mere uheld i en stor by, det siger forsikring selskabet.
Alt i alt hold dig værk fra Odense, hvis du har små børn.

Mødet men ignorance og inkompetente medarbejder.

Jeg har haft mange gode oplevelse med kommunen før i tiden, men der har også været en del af de dårlige. Især når man opdager at DE ar lavet en fejl og skal gør dem opmærksom på dette. Man bliver stillet om fra den ene til den anden medarbejder og det lyder til, at ingen kan hjælpe eller ikke har kompetancer dertil. Jeg har i dag talt med 9 forskellige medarbejder i Odense Kommune før jeg kunne få fat i en der kunne hjælpe mig, godt nok efter en længere konsultation med en anden medarbejder.
Det kan simpelhen ikke passe at man, som borger skal kontakte kommunen flere gange omkring den samme sag, selvom man blev lovet at det hele skulle være på plads! Derefter bliver man "kastet" rundt mellem medarbejder, der ikke har kompetencer til at hjælpe kunden, samt ikke kan stille om til en, der har forstand på det område. Det er først når man bliver sur, at der bliver lyttet til hvad man har at sige. Dette er simpelhen alt for dårligt! Odense Kommune burde udvise profesionalitet istedet for bliver man mødt men ignorance og inkompetente medarbejder.

Bedste kommune jeg har oplevet.

Masser af grønne områder/natur i forhold til vi er i en større by. Masser af investering i ting, der ikke giver direkte afkast i pengekassen igen, men udelukkende er der for folkets skyld.

Perfekt snedrydning, boliggaranti. Selv servicen har været fin på servicekontoret mm.

Fin

Ikke rigtig noget negativt at sige.

God hjemmeside!

Jo mere selvbetjening via nettet, jo bedre (blot min uforbeholdenhed mening...)

Ok kommune

Odense Kommune er ok til at udvikle nye planer. Kan dog godt bruge mere tid på effektuering af planer, eks. letbaneplanen

Så Skete Det (!?)

Odense Kommune er meldt til politiet, efter at fortrolige papirer er blevet fundet i en skraldecontainer

Odense Kommune

Odense Kommune er som udgangspunkt en ganske udmærket kommune, der gør hvad de kan med de midler de nu engang har. Det kunne være bedre, men der er ikke penge til det.

De får 3 stjerne af mig og en tak for kampen.

Thumbs up.

Jeg er rigtig glad for at bo i O'ense, men der mangler studiepladser. ØV!

Fed by

Bor i Vollsmose. Det er ikke så slemt som folk siger.

Så forbanede langsomme.

Så lange sagsbehandlingstider på al ting

Tungt

Først står man i kø for at få et nummer til den kasse der skal hjælpe en. Herefter står man så i kø igen.
Mange af medarbejderne er flinke og servicemindede, enkelte er rene skrankepaver og andre igen burde aldrig have et arbejde hvor de skal have med kundeservice at gøre.

Odense er udmærket

Jeg er udmærket tilfreds med Odense Kommune.

Langsom sagsbehandling

I to år har jeg ventet på en afgørelse fra Odense Kommune (flexjob), men der er indtil videre ingenting sket (bortset fra 3 måneders virksomhedspraktik sidste sommer) og imens spilder jeg bare min tid herhjemme. Når jeg rykker for svar/afgørelse, er standardsvaret "vi har desværre haft sygdom på kontoret". Så lige for tiden er jeg ikke alt for glad for Odense Kommune. Jeg vil bare gerne igang med at arbejde, men det er åbenbart slet ikke i Odense Kommunes interesse... Eller hvad?

Børn og unge gør for lidt.

Har man børn der på den ene eller anden måde, har brug for kommunens hjælp, er det ikke odense kommune man skal henvende sig til.

Snee inde i Odense

i 2010 boede vi i Odense c lige midt i det bedste område ved centrum. Men ak og vee, de skovler jo ikke snee i midtbyen. Vores bil stod stille i 3 uger, da vi ikke kunne få den ud grundet sne.

Det er vel som det kan være.

Det er vel som det kan være, uden at være rigtigt godt eller rigtigt dårligt.
Men der er helt klart plads til forbedringer !

Er Odense din virksomhed?

Odense kundeservice

Odense Kommunes hjemmeside for borgere, erhvervsliv, turister og pressen. Her finder du bl.a. selvbetjeningsløsninger, kontaktinformationer og oplysninger om kultur og fritidstilbud i Odense.

Besøg Odense

Odense er placeret 12 ud af 14 i kategorien