Okologisk Supermarked anmeldelser

Okologisk Supermarked anmeldelser

8.4

Meget langsom betjening og manglende kommunikation

Jeg skulle bruge nogle babynatdragter og bestilte nogle specialvarer med, når nu jeg var i gang. Alle de bestilte ting stod til at blive sendt inden for 1-3 hverdage. Der gik 3 dage efter ordrebekræftelsen var modtaget før jeg fik en besked om at jeg havde glemt at skrive mit vejnavn på bestillingen, hvilket selvfølgelig ikke var deres skyld, men det havde været rart hvis de havde reageret lidt hurtigere. Jeg svarede med det samme, men der gik yderligere 3 dage før jeg fik en mail om at nu var adressen rettet. Efter yderligere 3 dage fik jeg en bekræftelse på at ordren var afsendt! Lidt senere samme dag fik jeg en mail om at de havde sendt mine varer, men de kunne desværre ikke skaffe natdragterne. Det havde været virkelig rart, hvis de havde sagt det inden ordren blev afsendt, da det jo primært var natdragterne, jeg skulle bruge. Desuden synes jeg det er meget sent at få besked om at en vare ikke kan skaffes hele 9 dage efter bestilling - særligt når der stod på den at den ville blive afsendt inden for 1-3 hverdage. Jeg tjekkede efterfølgende hjemmesiden, hvor der stadig stod samme leveringstid på dragterne, selv om de lige havde skrevet til mig at der ville gå meget lang tid før de kunne få dem igen. Så man kan i hvert fald ikke stole på leveringstiderne på hjemmesiden.
Her tror jeg ikke, jeg handler igen.

Intet at klage over..

Det ser ud som en rigtig fornuftig hjemmeside, med gode produkter til rimelige penge, så foreløbig er det bare thumbs up :-)

Billige priser

Super side og hurtig levering :) sparede mange penge ved at købe mine produkter her end hvis jeg havde købt dem i Matas. Handler helt sikkert herfra igen! :D

Hurtig betjening

Helt tilfreds med betjening og levering ;)

Fænomenal Service

hurtig og præcis levering. et par varer levede ikke helt op til vore forventninger. Vi fik pengene tilbage uden noget som helst besvær. fantastisk service:)

Hurtig korrekt levering

Hurtig og korrekt levering. Dag til dag levenring.

stort udvalg og god service

Der er et bredt udvalg af varer indenfor alle varegrupper. Priserne kan ligger generelt lidt under eller på samme niveau som i de fysiske butikker.
Der er ingen problemer med at få refunderet evt beskadigede varer.

Billig og hurtig levering

Naturprodukter som jeg normalt købte hos Matas, køber jeg nu hos Økologisk Supermarked. Man kan få de samme mærker, men til billigere priser og så bliver de sendt hurtigt

Hurtig ekspedition. Kikset levering men næppe firmaets skyld.

Hurtig ekspedition. gode produkter. Kikset levering men næppe firmaets skyld.

Alt kommer til tiden

Rigtig fin løbende opdatering om ordre og kontakt til butik er velfungerende.

God service og hurtig leverance bruger dem meget gerne igen!

God service og hurtig leverance bruger dem meget gerne igen!

Troværdig

Firmaet har en god service. De leverer hurtigt og varernes kvalitet er i orden.
Jeg kan anbefale at købe her. Det har været en god oplevelse. Tak for det.
mvh
Karen Grethe Madsen

Super OK

Fin oplevelse med firmaet! Hvor der er mennesker, sker der også engang imellem små bitte fejl, men ingen problemer!!!

Fin service

Økologisk supermarked har et stort udvalg af økologiske produkter og vi har primært bestilt deres økologiske sodavand, som vi har været tilfredse med. Der har nogle få gange været forlængelse af leveringstiden på vores bestillinger og varer som vi ikke har kunnet få leveret. Ellers en fin service.

Fint

Jer er meget tilfreds med hurtig forsendelse og billige varer.

Nem og Hurtig service

Jeg fik mine vare meget hurtigt, og deres hjemmeside er nem at finde rundt i.
eneste minus var at jeg dagen efter bestillingen fik besked om den ene af mine vare alligevel ikke var på lager og at jeg dermed ikke fik den, det var ærgerligt, når jeg nu troede de havde den.

Ingen fejl!

I bought a big box and everything came in within 3 working days!

leveringstid holdt ikke - men jeg fik en god behandling

Jeg lavede en lange bestilling d. 26. aug.. Ventede de lovede 3 dage, men intet skete. Så skrev jeg til deres kontaktmail, og fik hurtig besked om, at min bestilling var under behandling og ville blive afsendt indenfor få dage.
D. 2. sep afsendte de mine vare. Desværre kunne ikke alle varer leveres pga. leverandør.
Jeg modtog pakken i pæn indpakning, og varerne er i god kvalitet. Konceptet er godt, hjemmesiden nem at bruge, gode vare, fin behandling - Jo, jeg vil gerne handle her igen.

Overskueligt supermarked

Nemt, bekvemt og ligetil.

Det virker og det er seriøst og det er absolut konkurrence dygtige priser.

Jeg er glad for stedet her, da jeg kan få det jeg skal bruge til fornuftige og nogengange fantastiske priser i fht. andre helsekost butikker.
- Jeg kan godt lide at de kører nogle faste tilbud, som discount varene, som ovenikøbet er gode produkter. Leveringen var fin og for mit vedkommende er der oveni den luksus, at den fysiske butik bor i mit hood ;)

www.okologisk-supermarked.dk kundeservice

Vi har flyttet dit lokale (økologiske) supermarked hjem i din dagligstue, med et vareudvalg på over 9000 økologiske varer.

Besøg Okologisk Supermarked

Okologisk Supermarked er placeret 40 ud af 80 i kategorien Skønhed og velvære