Onderdelenzoeker anmeldelser

Seneste anmeldelse

Anmeldelser

Om

trustpilot stars

Leuke site, alleen jammer van de bedrijven die reageren!

Handige website als je een onderdeel voor je auto zoekt.
Bedrijven nemen zelf contact met je op.

Helaas ben ik benaderd door een bedrijf die mij een kapot/beschadigd product heeft opgestuurd. Bedrijf wil mij niet tegemoet komen.
Contact opgenomen met Onderdelenzoeker over deze teleurstelling en of zij iets konden betekenen.

Krijg ik als antwoord: "ja dat is aan jezelf te wijten, dan had je maar naar de staat van het onderdeel moeten vragen."

Alsof ik op een kapot/beschadigd onderdeel zit te wachten (waarom zou ik in hemelsnaam mijn eigen onderdeel willen vervangen?)!

Blijkbaar werkt deze branche zo: als leek moet je over elk onderdeel vragen of het werkt/niet kapot is anders sturen ze gewoon een kapot ding naar je op (want dan had je het gewoon maar moeten vragen).
Verschrikkelijke mentaliteit! Bah!

Sneller kan gewoon niet!

Ik zocht een nieuw onderdeel voor mijn auto. Na het invullen van mijn gegevens had ik binnen 10 minuten al antwoord!

Er Onderdelenzoeker din virksomhed?

Lær dine kunder bedre at kende.

Opret virksomhedsprofil Læs mere

Er dette din virksomhed?

Opret virksomhedsprofil

kundeservice

Om virksomheden

Gebruikte auto-onderdelen? U vindt ze via OnderdelenZoeker.nl. Ook voor motorfiets-onderdelen en truck-onderdelen

Besøg Onderdelenzoeker

Trustpilots forpligtelser

Trustpilot Abonnent

Ingen virksomheder kan slette eller på anden vis censurere anmeldelser.