Bedre bliver det bare ikke. :)

Opret en profil, vælg alle de kanaler du kan se på dit tv, få dem listet på forsiden som du selv vil have dem efter du er logget. Det er enormt praktisk.

Opret en "søge agent" og få besked når ens udsendelse kommer skærmen, fx. er der en bestemt film man gerne vil se og ikke ved hvornår den kommer, så advisere ONTV dig når/hvis den bliver sendt på en af de kanaler man har valgt..

Opret din egen tv kalender og en besked når dine forud valgte programmer starter.

Det' smart - Det simpelt.

Super side!

Bruger den selv, til at se hvad der kommer i tv´et.
Siden er rigtig godt bygget op, lige til at planlægge sin, egen tv kalender ;)

Bedste af alle de tv guides jeg har prøvet..

Super side!

Ontv.dk har faktisk alle kanaler - de har i hvert fald alle dem som jeg har brug for.
Har dog en enkelt gang oplevet at den kanal som jeg søgte, ikke var at finde på siden. Skrev til supporten og fik svar om, at den ville blive tilgængelig inden for 2 uger - kom allerede inden for nogle få dage.
Fedt at man kan lave sin egen side med, hvilke kanaler man vil se programoversigter for. Så slipper man for, at alle de kanaler som man ikke kan tage/ser, ligger i blandt.
Bruger ontv.dk hver gang jeg skal finde ud af, hvad der bliver sendt i TV.

Perfekt

den bedste side med programoversigter, jeg har set indtil videre. Super at man kan lave sin egen profil, med de kanaler man vil se.

Simpelthen den bedste tv-oversigt

Virker perfekt. Flot side. Godt forum. Genial Iphone app, (11/10-10) Den Iphone app er så lige blevet endnu bedre.

SUPER

Super side! Brugte tvtid før i tiden, men OnTv er langt bedre - og så har de lavet en android-applikation! Geniatl!

Er Ontv din virksomhed?

Ontv kundeservice

TV guide for i dag og 14 dage frem for over 300 kanaler. SMS påmindelser. Personlig TV-kalender. RSS feeds.

Besøg Ontv

Ontv er placeret 29 ud af 85 i kategorien