Paedagogiskbogklub anmeldelser

Paedagogiskbogklub anmeldelser

Middel
6.4

Blandet oplevelse

Jeg har bestilt to gange ved dem nu, og anden bestilling, som jeg lavede længe efter første er kommet - den anden er ikke kommet. Jeg har skrevet til kundeservice to gange og har stadig ikke fået noget svar. Det er lidt ringe, synes jeg!

Nemt at melde sig ud igen

Jeg søgte en bog på nettet som var udsolgt alle andre steder.
Meldte mig ind og købte kun denne bog til normal bogklubpris - Altså ikke noget velkomsttilbud.
Leveringstiden var lidt lang, men jeg fik meldt mig ud igen helt uproblematisk og fik min bog.
Jeg er ikke interesseret i at blive tilbudt bøger hver måned og har ikke lyst at være medlem, men kunne altså få lov at købe en bog alligevel. Det synes jeg faktisk er rigtig fin service.

Bondefangeri ved Pædagogisk/Gyldendals bogklub!

Man får stoppet flere bøger ned i halsen, når man bestiller én. Du opkræves returgebyr, når bøgerne begynder at vælte ind og de returneres. Pædagogisk bogklub respekterer ikke, at man kun ønsker den ene bog, som bestilles.

sikker boghandel, men irriterende krav om månedens bog

Jeg har to gange købt en bog hos Pædagogisk bogklub, og det har været let hver gang. Til dette er der ingen kritik fra min side.

Første gang jeg købte en bog, blev jeg i den forbindelse meldt ind i bogklubben, og dette er blevet et stort irritationsmoment for mig.
Ca. hver måned kommer der en månedens bog, som man skal huske at afbestille, ellers bliver den sendt hjem til en. Denne frist for afbestilling er dog ikke særlig lang, og flere gange har jeg i de sidste to uger logget ind for at afbestille den nye månedens bog, men er blevet mødt med en besked om at det er for sent at afbestille. Der bør altså være en længere frist!
Kontakter man kundeservice og siger at man ikke ønsker bogen, kan man være heldig at få lov til at sende den retur mod et, i mine øjne. urimeligt gebyr.

Som man kan forvente

Har været medlem af bogklubben i et par år og har ikke oplevet nogen større problemer.

Det eneste problem jeg har haft har været problemer fra deres side at levere en månedens bog, kritikken er her at jeg først fik fortalt at de ikke havde nok på lager til alle der ønskede den efter jeg selv tog kontakt til dem. Hvis nu at de havde ionformeret at orderen ville være forskinet havde de fået den sidste stjerne af mig.

Er Paedagogiskbogklub din virksomhed?

kundeservice

Besøg Paedagogiskbogklub