PC Elektronik anmeldelser

PC Elektronik anmeldelser

8.7

Ærlig, dygtig, har godt udvalg.

Jeg har handlet hos PC-Elektronik adskillige gange og altid været tilfreds med service, varer og priser.
Jeg forstår næsten ikke at forretningen kan løbe rundt med de lave priser, men det går altså åbenbart alligevel. :)
Jeg kan kun anbefale butikken. Måske ser Web-siden ikke super moderne ud, men den fungerer da udemærket.

For all you component needs...

Jeg har været kunde i mange år og får altid de stumper jeg mangler hurtigt og til den rigtigt pris. Dejlige at kunne rode videre med småprojekter og reparationer uden at skulle ind til byen eller betale overpriser / ekspedition hos RS.

Et forbedringsforslag: var det muligt at skrive hvilket fabrikat elektrolyttterne er ?

Super betjening og skaffer hvad lager ikke byder på

PC-Elektronik har i gammeldags forstand SERVICE, en ting som ingen andre i denne branche er overbegavet med. Er varen ikke på lager, er der næsten altid råd at finde. Per skaffer sommetider det umulige, og er en behagelig serviceminded person at handle med. Som en anden før mig har skrevet, så levner jeg gerne 6 stjrener til PC-Elektronik.

Dårlig

Mærkelig måde at bestille vare på, udover det så aftalte jeg med dem at de ville sende mig en email til mig når de fik varen hjem, fik bare aldrig den mail, så valgte at bestille varen et andet sted..

Høj service, hurtig response og lave priser - perfekt!

Jeg har handlet ved pc-elektronik.dk jævnligt igennem de sidste 6 år både som privat og erhverv og med fuld tilfredshed. Kan varmt anbefale stedet.

Super-Per

Jeg har kun godt at sige om PC Elektronik. Jeg handler der jævnligt, og service er altid over al forventning, og priserne er HELT i bund. Han får min varmeste anbefaling!

Det man lige står og mangler

God forretning hvor jeg har købt flere stationære og mange løsdele. God service og lave priser!

Lave priser, hurtige svar og lave forsendelsesomkostninger

Har handlet elektronikkomponenter hos PC-elektronik i flere år. Lave priser med et udvalg der rammer korrekt, både på reparation og nyudvikling.

PC-elektronik er hurtig med tilbagemeldinger på pris og leveringstider på komponenter der ikke er at finde på hjemmesiden.

PC-elektronik tilbyder laveste forsendelses- og betalings-omkostninger, sammenlignet med andre danske leverandører i samme segment.

6 stjerner til Per hvis det var muligt!!

Super service, Gode priser og lige det man står og mangler

Har handlet ved PC-Elektronik i en del år efterhånden og ville give butikken 6 stjerner hvis jeg kunne.
På service fronten har der aldrig været noget at komme efter, leveringen er også meget hurtig.

Gode priser og stort udvalg

Bestilling af en række dele ankom en uges tid efter. God mulighed for telefonsupport og besvarelse af mails er hurtig.

100% tilfreds kunde gennem mange år!

Jeg har købt elektronik dele hos firmaet i over 15 år.. Priserne på de forskellige dele har ALTID været væsentlig/meget lavere end hos andre firmaer!!.. Endvidere har servicen altid været i top!.. Jeg giver PC-Elektronik.dk de varmeste anbefalinger!..
Med venlig hilsen: Erik Juul Jensen

Udsøgt service...

Efterhånden ligger al min handel her. Er varen ikke hjemme får man hurtigt en mail med forventet ankomst.
Samtidigt går man som regel ikke forgæves, hvis man spørger på stumper som ikke er på net-shoppen.
Mvh Ebbe

Simpelt men godt

Jeg har handlet to gane ved pc-elektronik og begge gange har jeg været tilfreds.
Gode priser og hurtig levering.
Jeg har hovedsageligt bestilt kabler til audio og pc, kvaliteten af disse er ikke den bedste, men til prisen er det som det skal være.

God overskuelig hjemmeside, men at bestille fra, hurtig til at besvare spørgsmål, hurtig levering.

Er PC Elektronik din virksomhed?

PC Elektronik kundeservice

Besøg PC Elektronik