Pegani anmeldelser

Pegani anmeldelser

Perfekt
9.6

meget godt

jeg har handlet i pegani i langtid nu der er godt kundebetjening og jeg har ikke rigtig haft noget problemer.

Det perfekte sted for tryllekunstnere

Har handlet her mange gange efterhånden, hver gang med fuld tilfredshed, hurtig levering alt går som det skal her :-)

Service, professionel behandling og hurtig levering ;0)

Kan kun anbefales at handle hos Pegani!
God rådgivning og hurtig levering - fortryllende...

Alt perfekt.

Bestilte, betalte, modtod dagen efter - no problem!!

fantastisk

Pagani gør deres bedste for at sende pakken så hurtigt som muligt og har en nem og overskuelig hjemmeside.

nemt og hurtigt

Kan anbefales at bruge den her side

Hurtig levering af varen

Jeg var tilfreds med handlen

Perfekt!

Pegani har et perfekt service, iden for den næste hverdag fik jeg min pakke og de er også venlige. Og jeg håber at de bliver ved med at blive her i verden.

Pegani er top service

De bedste anbefalinger

Pegani en god oplevelse.

Som altid god, reel og 1. klasses betjening og varer i topkvalitet. Altid en nydelse og god oplevelse at handle hos Pega

Bestilling og levering på 1 dag!

Perfekt service. Bestilte 2 sæt stylter, og allerede dagen efter var posten forbi med dem!

Super service

Var hele tiden orienteret om hvor vidt min ordre var. Levering inden for kort tid trods produktet ikke var på lager ved bestillingen. Kun positivt herfra.

En super god hjemmeside, service og produkter.

Kan kun anbefale siden til andre.. 😁

Hurtigt levering! American style !

Endelig en hjemmeside som lever hurtigt!! Dog skide dyrt hvor man næsten overvejer ikke at købe på deres hjemmeside

Lisværk i scene sæt!

DVD ' en om David Willamson er en ultimo ratio om hans arbejde,også man har købt andrenting fra denne brillante underholdningskunstner. Jeg har alligevel fundet nye spænende presentationside'. Glimrende!!!

Hurtig og effektiv levering.

God hjemmeside med spændende ting.

God hjælp, god service, godt produkt

Fik ideer fra Pegani til hvad jeg kunne bruge. Fik lidt guidens i hvordan jeg bruger varerne og siden fik jeg ordret, tilsendt og alt er fint.

Superhurtig leverance!

Det er den hurtigste levering jeg har prøvet endnu. Bestilte tirsdag formiddag, pakken ankom onsdag morgen! Super betjening, vi er meget tilfredse!

Super vare og rigtig god service!

Produktet levede op til forventningerne og Pegani var super gode til at hjælpe med spørgsmål inden køb. Kan klart anbefales.

Snabbt och bra!

Dessutom är Steen en av Skandinaviens snyggaste trollkarlar.

Vi ligger vandrette i luften - for dig!

God kvalitet

Vi forsøger at være din kvalitetsambassadør og udvælger med stor omhu de varer, som vi præsenterer på vores hjemmeside.

Stort udvalg

Inden for vores specielle felt vil vi være din one-stop-leverandør. Hvad vi ikke har, gør vi alt for at skaffe hjem til dig.

Super service

Vi samler på tilfredse kunder og gør virkelig alt hvad vi kan, for at du skal være tilfreds med at handle her. Skulle du opleve problemer, så tag kontakt, og vi finder helt sikkert en løsning!

Udvikling og inspiration

Vi har verdens sjoveste kunder og ser det som vores opgave at inspirere og supportere dem det bedste vi kan. Derfor arrangerer vi året rundt en række events, hvor man kan lære mere og dygtiggøre sig inden for trylleri, jonglering og balloner - og det at optræde.

Erfaring

Tryllebutikker kommer og går. Vi slog dørene op i 1987, og du kan trygt stole på, at vi også er her i morgen. Vi har igennem de mange år fået en god portion erfaring, som vi beredvilligt stiller til din rådighed. Prøv os bare af!

Trylleri - Jonglering - Balloner

Ved Pegani sælger vi alt inden for trylleri, jonglering, balloner, artist- og julemandsudstyr.
Firmaet blev startet op i 1983, da en meget entusiastisk Steen Pegani (som 13-årig) udgav sit første lille tryllekatalog. I 1987 åbnede den første lille butik i centrum af Horsens, og siden har firmaet støt og roligt vokset sig til det største af sin slags i Skandinavien.
Vi har over 3000 forskellige produkter på lager, og hver dag sendes pakker med spændende remedier til glade kunder i Danmark, Norge og Sverige.

Besøg Pegani

Du er altid velkommen!