Perollgaard anmeldelser

Perollgaard anmeldelser

Perfekt
9.3

Mine varmeste anbefalinger.

Jeg har fået lavet en løbestilsanalyse og et træningsprogram før mit første marthon løb ved fysioterapeaut Per Øllgaard. Jeg havde et fantastisk løb og er ikke i tvivl om, at Per Øllgaards vejledning og optræningsprogram var medvirkende til at jeg gennemførte i fin stil uden skader.
Det var ligeledes godt at få min løbestil analyseret og få relevante øvelser for at forebygge fremtidige skader.

Jeg kan varmt anbefale klinikken

Karen Møller

Karen Møller

En yderst kompetent og specialiseret løbeklinik

Besøgte Per på klinikken i Viborg i forbindelse med løbeskade. En yderst positiv oplevelse. Udover at være en utrolig behagelig og tillidsvækkende person, fornemmer man tydeligt Pers store og specialiserede erfaring med diagnosticering og behandling af løbeskader. På næsten mirakuløs vis fik hans behandling og vriden rundt på blot een enkelt konsulatation gjort kål på min betændelse (som det viste sig at være) i foden - Per ved absolut hvad han har med at gøre. Udover selve behandlingen fik jeg god rådgivning om forebyggende øvelser m.m. med fra konsultationen. Løber jeg ind i en skade igen, vil det fremover altid være Per jeg tager fat i. De bedste anbefalinger herfra.

Er professionel og meget omhyggelig.

Per Øllgaard er god til at forklare og gennemgå så man føler sig godt hjulpet.

Seriøs og professionel behandling af en mand med stor viden!! :-)

Jeg kan kun anbefale alle der er så uheldige at "løbe" ind i en skade at besøge Per Ølgaard. Her får du professionel behandling af en mand med stor viden indenfor løbeskader. Han tager dig seriøs og giver sig god tid til at behandle din skade, og med sin egen baggrund som eliteløber ved han hvor surt det er at være skadet og han ved hvor hurtigt du gerne vil tilbage med skoene på, ja så hjælper han dig godt på vej... ganske enkelt super behandling - der virker!!!

Motiverende og professionelt

Det var bare super at blive mødt med så stor professionalisme og samtidig helt nede på jorden. Jeg fik løsningsforslag til optræningen efter en skade inklusive et løbeprogram og motiverende ord med på vejen i forhold til min plan om at løbe halvmaraton.

Effektiv diagnose og behandlingsplan for gentagne skader i baglår

Det har været en god oplevelse at få en konstru8ktiv løsning på mit gentagne problem med overbelastnignsskade i baglåret. Per har været hurtug til at diagnosticere problemet og komme med et brugbart løsningsforslag, som har bevirkert at jeg er igang med at anlægge en ny løbestil.

TOTAL FEDT , fået energi igen :-)

Kan på det varmeste anbefale Per Øllgaard .
Fra første øjeblik fået kompetent information + behandling . Det har været alle pengene værd .
Årsagen til min kontakt til Per Øllgaard skyldes , at jeg er temmelig "platfodet" og det har forplantet sig til at give vrid i mit knæ/hofte og udløst smerter + betændelse i hofte . Det indebar kæmpe pause fra al slags motion i ikke mindre end 7 uger ; Plejer at løbe 2-3 gange om ugen , spille badminton & cykle mountainbike .

Tænk sig fra, at have haft store smerter i knæ/hofte under + efter løb på den gang ved 1½- 2 km´s løb.

Til nu at kunne løbe 2-3 gange om ugen mellem 5-10 km !! Det er da helt fantastisk , og hvilken energi & glæde at få igen ved livet :-)

Vejledningen + behandlingen indebar øvelser m styrkelse af musklerne omkring mit knæ + indlægsåler .
Har på intet tidspunkt følt at Per Øllgaard bare ville "prakke" mig et produkt på . Det er i den grad velovervejet hvad der har kunnet hjælpe mig .
Har fortalt vidt og bredt om hvilken succes det har været :-)

Superb behandling!

Jeg har i løbet af foråret haft to skadesforløb som næsten satte en stopper for deltagelse i Hamborg Marathon og Challenge Copenhagen.

Per har min sin virkelig store professionalisme hjulpet mig af med problemerne via grundig undersøgelse, hvorved den rigtige diagnose er blevet stillet. Hvis du får en skade, så vil jeg klart anbefale at kontakte Per hurtigst muligt. Herved kommer hurtigere af med din skade og tilbage i løbeskoene pga. Pers behandling og fremadrettet vejledning.

Supergod behandling

Jeg skulle "kun" have et par specialindlæg til mine løbesko, da jeg har døjet med knæproblemer ifm mængdetræning til ½marathon. Per interviewede mig på kompetent og engageret vis, rådgav om træning, lavede sålerne og checkede med video på løbebånd at de fungerede fint. Alt i alt supergod behandling. Det kostede en konsultation og prisen for sålerne. Men alt i alt pengene værd. Jeg har ikke haft ondt i knæene siden.

Super kompetent

Jeg har besøgt Per 2 gange for behandling af achillessene - Per har givet mig gode og brugbare råd til behandling og selvtræning - og det virker.

Han er fagligt meget dygtig og oprigtigt interesseret i at hjælpe så hvis man følger hans vejledning til punkt og prikke er man snart tilbage for fuld kraft igen.

Jeg vil til enhver tid opsøge ham igen hvis jeg får problemer.

Professionel behandling

Jeg kan virkelig anbefale Per Øllegaard et besøg.
Jeg fik en faglig og professionel behandling.
Jeg har døjet med skinnebens betændelse "on and off" i 8 år.
Der skulle "kun" 2 konsultationer (masser af gode råd og snak), et par indlæg og et løbeprogram til, jeg mærker intet til det nu.
Min oplevelse af Per er, han er velovervejet, faglig dygtig, lytter til og tager udgangspunkt i mit løbeproblem.
Jeg er virkelig tilfreds med mine besøg hos Per!

Professionel - personlig - pålidelig

Jeg har besøgt Per i flere omgange for behandling af achillessene - Per har givet mig gode og brugbare råd til behandling og selvtræning - og det virker. Største udfordring er min egen konsekvens i at gennemfører de øvelser Per bede mig om.

Professionel behandling

Kompetent og oprigtigt interesseret i at hjælpe, selvom jeg kun er amatør løber.

Super kompetent - kan varmt anbefales

Her bliver man taget alvorlig - uanset niveau og ambitioner. Ingen lange ventetider. Kommer hurtigt tilbage på løbestien;-) Er aldrig blevet skuffet.

Dejlig effektiv behandling

Jeg har i noget tid døjet med dårlige knæ og har af flere fået afvide at det bare skulle have ro. Det har ikke hjulpet. Så gik jeg til Per og efter én behandling var der markant bedring.

Dette er ikke en engangs forestilling, jeg har før haft problemer med mine achilles sener. I et halvt år var jeg uden for træning pga. hævelse og smerter. Lægen sagde pause, men heller ikke her hjalp det. Jeg fik anbefalet Per og efter en behandling hos ham kunne jeg være med til at træne igen.

Per er god til at give relevante, brugbare og håndgribelige øvelser som virker de steder de skal.

Super dygtig

Han er fagligt meget dygtig og jeg vil opsøge ham igen hvis jeg bliver skadet.

Tak for hjælpen! Super forløb..

Blev skadet efter at have overtrænet. Per analyserede mig løbeteknisk og fysisk, hvorefter han iværksatte en handlingsplan for genoptræning. Efter 4 uger med daglige øvelser var jeg tilbage på landevejen. Jeg er nu fuldt ud tilbage og bruger stadig alle de værktøjer som Per gav mig i hans konsultation. Hans lokale er nærmest et løbelaboratorium så man gennemgår test i professionelle rammer. Per får min varmeste anbefaling.

Fra ex-løber til aktiv løber

Jeg har foreløbig været hos Per Øllgaard til blot én behandling, og det må siget at have været en god oplevelse. Jeg har haft den samme løberelaterede hulfodssene-skade i 6-7 og har været hos diverse fysioterapeuter, speciallæger og bandagister med mere uden held, før jeg kom til Per, der blot behøvede én undersøgelses-session til at stille den rigtige diagnose. Mirakelkuren viste sig at være en kombination af træningsøvelser og en ændret løbestil, der nu har gjort mig i stand til at løbe +40 km/uge i 3 måneder uden symptomer.

Tak for det, Per.

Jeg kan varmt anbefale Per som en fagligt topkompetent behandler af løbeskader og som en utrolig behagelig person.

Høj faglighed i super gode omgivelser.

Per Øllgaard har en høj faglighed og yder omsorg og forståelse på højt niveau.
Man føler sig velkommen i de ret fede omgivelser - ja nærmest lidt hjemligt.
Utrolig grundig behandling. Har før gået hos en anden fys som ikke formåede at hjælpe mig videre, men her føler jeg mig på rette vej.

Professionel behanding i afslappet miljø.

Jeg fik en behandling for et løberknæ, som jeg havde døjet med i et stykke tid og ikke kunne slippe af med.
Per foretog nogle test af fødder, ben og ryg og derefter en meget professionel analyse på løbebånd. Det bevirkede, at han kunne stille en diagnose efter kort tid. Derefter fik jeg nogle værktøjer til, hvor jeg skulle styrke mig og tips til min efterfølgende træning. Jeg gik derfra med en rigtig god fornemmelse og har efterfølgende fulgt hans råd. Jeg er derfor rigtig godt på vej til at slippe af med løberknæet.

www.perollgaard.dk kundeservice

Besøg Perollgaard