Pharmaviva anmeldelser

Pharmaviva anmeldelser

7.7

Fantstisk service!

Har handlet med PharmaViva i mange år og altid fået en super god service, med hurtig levering! De er altid behjælpelige hvis man har spørgsmål og selv tæt på jul leverer de i løbet af 2 dage! Kan varmt anbefales!

VILDT billigt og super hurtig levering og god information om produkterne og hvilken dosis man skal tage.

Har købt kosttilskud til mine hunde derinde, normalt ville jeg skulle have givet ca 550kr. for tilskud til 3mdr. men hos dem har jeg fået præcis samme produkt (MSM og glucosamin) til TO ÅR til kun 800kr. ca. incl levering! Så bliver det bare ikke billigere! Og jeg har endda kunne finde den præcise dosis mine hunde skulle have efter kg.

Fik varene efter kun 2dage, og siden er nem at finde rundt på og der er enormt god info om alle produkterne så man ikke er i tvivl om hvad man køber! Der er også artikler om de videnskabelige resultater af de forskellige produkter, hvilket jo også er super god info som er let at finde derinde. Faldt ved et tilfælde over hjemmesiden, men det er klart den side jeg vil bruge fremover til både at købe kosttilskud til mig selv og mine hunde på. Kan klart anbefales fremfor at skulle give tonsvis af penge for præcis samme produkter hos f.eks. matas eller bare ja, andre dyre helsebutikker eller helsehjemmesider. Kanont god hjemmeside og super gode produkter - stort udvalg..

Er Pharmaviva din virksomhed?

kundeservice

Besøg Pharmaviva