Phonestore.dk anmeldelser

Phonestore.dk anmeldelser

Perfekt
9.6

Den rigtige vare leveret til tiden

Alt fungerede. Hvad der blev lovet, blev holdt!

Nemt og god levering

Bestilte varen og havde den næste dag som lovet. Enkelt og nemt!

Telefonstander

Fin betjening og hurtig levering. Kan anbefales.

Omsider en der vidste hvad han handlede med

For godt tre uger siden mistede jeg mit batteridæksl til min HTC Legend. Telefonen virker ikke uden, da antennen sidder i dækslet. Købte et hjem fra mytrendyphone.dk, det duede ikke, der var ikke antenne på, retur med det, Så bestilte jeg et fra sparepart.dk, det kunne slet ikke komme på, også retur med det. Irriterende, åbentbart uorginale dele! Så fandt jeg et dæksel hos phonestore.dk tl en god pris. Belært af erfaring ringede jeg til firmaet og fik en fin betjening, samt blev oplyst om at den de havde var en original HTC reservedel, men desværre var i restordre. (Jeg kunne have fået et sort med det samme, men telefon er rød). Efter en god uge kom dækslet...... og det passede, så nu kan jeg igen bruge min telefon efter den har været "død" i tre uger. Et sobert firma med god kundeservice.

Super super hurtig levering

Super hurtig svar på mail samt super super hurtig levering, fik varen
leveret dagen efter bestilling. Kan kun anbefale Phonestore til alle!!!

Hurtig betjening

Bestilte torsdag aften havde varen lørdag middag

Perfekt service

Phonestore havde ikke den model jeg bestilte, men soergede for at jeg fik an anden I tide til at kunne give some Julegave. Rigtig god service.

Hurtig og effektiv betjening

Jeg bestilte et original batteri til en HTC Legend, Phonestore ringede og sagde at HTC havde stoppet med produktionen af denne type batteri, dette lyder sandsynligt, da jeg købte den i 01-10-2010, de tilbød i stedet et uorginalt batteri, det har jeg monteret og det fungerer ok. Fra erfaring med min PC, kan uorginale batterier være helt ok

Billig og fin service

Intet at brokke sig over...

perfekt

stort udvalg, lynhurtig levering. Så kan det ikke gøres bedre

Super Service - også ved reklamation ;-)

Jeg oplevede hurtig levering og god information under hele købet. Desværre havde mit produkt en defekt, men også ved reklamationen oplevede jeg rigtig god og hurtig service. Alt i alt en rigtig god oplevelse.

Perfekt

Nemt at bestille, hurtig levering og varene lever op til forventingerne.

Hurtig ekspediton, men fejl på hjemmeside ved betaling.

Jeg bestilte mandag et batteri til min mobiltelefon. Tirsdag lå det i postkassen. Det kan vist ikke gøres meget hurtigere. Super, 5 stjerner.

Alligevel kan jeg kun give 4 stjerner pga. fejl på hjemmesiden. Betalingen af min ordre gik glat igennem - lige indtil jeg skulle godkende det hele. Så fik jeg en meddelse om, at siden var forældet, og "klik her" for opdatering, tror jeg, der stod. Så det gjorde jeg - og havnede på forsiden af Phonestore.

Hva' nu? Er min ordre gået igennem eller hva'? Skal jeg nu bestille én gang til - med risiko for at ordren / betaling så sker 2 gange? Så jeg måtte ty til telefonen og ringe til Phonestore for at høre, om de havde modtaget min ordre, hvilket den så heldigvis var.

Sådan skal nethandel være....

Det kan bare ikke gøres bedre - hurtigt og nemt.

Super !!!

Gode priser, god kommunikation og en hulens hurtig levering... Jeg kan slet ikke finde noget at brokke mig over :o)

Fin service. Hurtig levering

Helt fint. Min vare var i restordre så der gik lidt længere tid, men den blev sendt så snart den kom på lager og jeg blev holdt opdateret gennem hele processen.

superfantatiskgodservice

lynhurtig levering,bestilte varer fredag formiddag,lørdag morgen lå de i min postkasse,kan bestemt anbefales.

Super flot og hurtig ekspedition.

Vi bestilte varer kl. 16.00 og de ankom næste morgen. Det må jeg sige er et firma som har fremtid og jeg absolut vil anbefaletil andre.

Super hurtig betjening

Der er ingen problemer ved at handle med "phonestore",hurtig betjening og varer kommer dagen efter

Kanon service!

Hurtig levering, byt med andet selvom det var mig der havde fejl bestilt og selvom jeg var kommet til at åbne op for emballagen, originale helt iorden produkter, phonestore satte pengene for de reurnerede varer tilbage på min konto med det samme de fik dem igen og gav besked da de havde modtaget de fejlbestilte varer... Helt ærligt! Det var altså nemmere og hurtigere og få Blackberry dele end det er i selve Canada og så taler de oven i købet dansk :-)
Kunden i Centrum Så det basker !!!!

Klingtech TeleOnline ApS kundeservice

Vi har 95% af alt vores tilbehør på lager og kan derfor levere fra dag-til-dag. KlingTech Tele-Online ApS har eksisteret i mere end 10 år og solgt kvalitetsvare på internettet til tusindevis af forbrugere i hele Danmark. Det betyder vi har en stor ekspertise, både før købet men også i supporten efterfølgende. Vi sælger mange forskellige produkter bl.a. smartphones, Brodit, GPS navigation, bil-kontor, Possio fax, flådestyring og meget mere.

Besøg Phonestore.dk

Vi bor Stegholt 25A