PHPTECH anmeldelser

PHPTECH anmeldelser

7.9

Udformning af site med webshop

Vi har brugt PHPTECH, til at udforme en kombineret hjemme side/webshop. Da vi først blev enige om det endelige layout, gik det rigtig godt med at få dette klar til os. Vi kunne nu begynde at få vore produkter lagt herind. Under arbejdet med dette, blev vi hen ad vejen opmærksomme på nogle ting som vi gerne ville have ændret, i forhold til det oprindelige. Dette blev også de fleste gange, klaret næsten med det samme.
Vi synes at det er meget nemt og overskueligt, at arbejde på administrationssiden. Dette til trods for at vi er nybegyndere med dette arbejde. PHPTECH har lyttet venligt og tålmodigt på vores mange spørgsmål, når vi har været kørt fast med arbejdet.
I dag hvor vores site er i gang, er vi rigtig glade for det arbejde, som PHPTECH, har udført for os.
Poul Erik Klemmen
www.gastrolux.dk

Adwords der kan ses, Super besparelse

Jeg har brugt PhpTech.dk til at få styr på mine Adwords det er endt med en halvering i beløbet og en fordobling af mini ordrer, i samme omgang fik vi en god snak om konvertering og der blev opsat sporingskoder på min indkøbskurv i statistikken hvilket er meget lønsomt. Det er altid en fornøjelse at kontakte phptech for det er som om at de bare ved hvilke problemer man står med og det er løst på kort tid.
Jeg kan varmt anbefale et samarbejde med Phptech, vi har brugt dem til optimering af Adwords annoncer og sporingskoder i Analitics hvilket har resulteret i massiv ordre tilgang og halvering af annonce udgifter.
Ranlight.dk

Super service - Super produkt

PHPTECH hjælper mig hver gang jeg har et problem med at få det løst, og jeg oplever nærmest at alt bliver smidt for at gå ind og hjælpe mig eller rette de rettelser jeg nu har, hvis jeg har ombestemt mig med en ting. Oplevelsen af servicen og firmaet er helt kanon, og er klart den mest service mindede udvikler jeg har været i kontakt med.

Kvalitet for pengene!

Vi har benyttet PHPTECH til at lave vores blog samt lidt SEO på webshoppen www.myextensions.dk. Vi kan varmt anbefale PHPTECH da de ved hvad de laver og yder en fantastisk service. Så alt hvad der har med SEO og lignende at gøre, kan man roligt lade dem om at klare.

Super service - altid parat til at afhjælpe dit problem!

PHPTECH har hjulpet mig gennem opstartsvanskelighederne på nettet gennem en super kompetent service - hvad enten denne skulle være telefonisk eller via mail. Prisen kan man heller ikke klage over, den står i en dejlig kontrast til den service, man får.

PHPTECH kundeservice

Et webbureau der specialiserer sig inden for webshops og cms hjemmesider baseret på clouding løsninger.

Besøg PHPTECH

Skriv til info@phptech.dk
Ring til +45 31703062
Vi bor Klamsagervej 35A 1.
8230 Åbyhøj

PHPTECH er placeret 34 ud af 83 i kategorien