Pittenzak.nl anmeldelser

Seneste anmeldelse

Anmeldelser

Om

Ruime keuze

Op zoek naar een nieuwe pittenzak, kwam ik hier terecht.
Wat een ruime keuze! Meteen twee verschillende besteld!
Zoals beloofd, binnen drie werkdagen in huis!
Verificeret af virksomheden

mooi product, goede service en snelle afhandeling

aanrader! mooi product, goede service en snelle afhandeling

maakt belofte waar

Duidelijke website, goede foto's. Zeer snelle levering en goed op de hoogte van de status van de bestelling. Veel webshops kunnen hier een voorbeeld aan nemen!
Goede verpakking, geen overbodige verpakkingsmaterialen ,een verademing!

Snelle levering & fantastische kwaliteit

De levering vond super snel plaats.
De kwaliteit is zeer degelijk.
Ik zal hier zeker en vast nog bestellen.

Lekker warme kwaliteit!

Besteld en paar dagen later,zoals aangegeven, netjes afgeleverd! Nu genieten mijn schouders en nek van de warmte!
Verificeret af virksomheden

Weldadige warmte binnen een paar minuten

Nadat de bestelling en betaling hadden plaatsgevonden kregen we meteen een net berichtje terug waarin werd aangegeven wanneer de levering zou plaatsvinden.
Dit gebeurde ook keurig op genoemde tijd maar toen was het weliswaar nodig vaker de pittenzak te verwarmen om het vocht eruit te krijgen. Door te verwarmen in de magnetron maar ook door de pittenzak in de zo'n te leggen heeft het al met al toch een paar dagen geduurd voordat ik hem in gebruik kon nemen. De warmte is weldadig, ik gebruik hem vaak om spieren van nek en schouders te ontspannen. Met deze aankoop ben ik dus heel tevreden.
Verificeret af virksomheden

GEBRUIK DE PITTENZAK OP UWGEMAK!!!

Afleveringen volgens belofte. .Produkt als beschreven. Prima dus.
Tegenvielen de kosten voor de aflevering van de (helaas achteraf bestelde) hoes. Betaald aan afleveringskosten € 4,95.
De enveloppe had een (post)zegel van €, 1,92. Huhhh.
Verificeret af virksomheden

Erg gecharmeerd door de behandeling van de bestelling

De bestelling heeft een klein beetje vertraging opgelopen, maar het bedrijf heeft mij hiervan meteen op de hoogte gebracht. Toen het pakje afgeleverd was, bleek dat ze een kleine notitie hadden toegevoegd met hun excuses, alsook een klein zakje met gummibeertjes. Ik was hier erg door gecharmeerd.

Ik vind de producten wel wat prijzig. Ook vond ik het kussen in het begin wat klein, maar uiteindelijk blijkt het de perfecte afmetingen te hebben.

Ik zou zeker nog eens bestellen bij pittenzak.nl

alles goed opgelost

Door problemen met internet en telefoon provider duurde levering langer. Toen men de oorzaak kende deed men er alles aan om het in orde te maken. Tevreden .Het bestelde voldoet aan de verwachtingen

Snelle en vriendelijke service

Er liep wat vertraging op door een te weinig aan stock omdat het even drukker was. Ik werd hiervan verwittigd en werd professioneel opgevolgd.
Verificeret af virksomheden

Goede aflevering + kwalitatief goede pittenzak

Al eerder eens besteld bij deze firma. Snelle aflevering. Dit keer ging er iets mis, maar de fout werd meteen (binnen enkele dagen) hersteld.
De koolzaad pittenzak is top! Blijft superlang warm. Mooie dessins. Zeer tevreden klant.

Pittenpark is lekker warm

De pittenpark is lekker warm in het begin, maar koelt vrij snel af. Zit wel gemakkelijk rond hals.

Waardeloos

Ik heb al drie mails gestuurd en eindeloos opgebeld,dat ik de verkeerde pittenzak gekregen heb,een ,die 20 euro goedkoper was en tot nu toe is er nog steeds niet opgereageerd.

Fijn

Werkt goed tegen verkrampte nekspieren en daardoor minder hoofdpijn

Toch niet uitverkocht

Schouder/nek kussen besteld, met spelt vulling. Van de homepage naar de webshop, waar werd vermeld dat deze was uitverkocht. Via Google naar de webshop, en daar kon ik gewoon bestellen. ???? Afwachten dus maar......
En ja hoor, daar kwam een wit busje, met een mijnheer van PostNL die iets voor mij had. Heerlijk !!!

Mooie pittenzak, aflevering duurde 8 werkdagen ipv 1 tot 3

Slecht bereikbaar, geen reacties op mail met de vraag waar blijft mijn product. Na tweede mail weer geen antwoord wel daarna de levering. Wel een presentje vanwege te late levering. Kortom mooie pittenzak slechte communicactie.
Verificeret af virksomheden

Prima product, voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.

De pittenzak ziet er mooi uit, goed afgewerkt en is heel fijn in het gebruik.
Verificeret af virksomheden

Snelle levering, geen keuze in uitvoering

De levering ging supersnel. Na 1 dag was de bestelling al binnen. Ik had bij de bestelling per ongeluk de verkeerde vulling ingevoerd, maar na een (voice)mail is de juiste vulling geleverd. Wel jammer dat je bij de kleine pittenzakjes geen hoesje kunt kiezen, maar met een klein lapje stof kun je zelf een hoesje maken dat ook nog eens wasbaar is. Al met al zeer tevreden!

super lieve afhandeling!

Ik had 2 kinderpittenzakken besteld. Toen mijn bestelling in de spambox was beland en pas later ontdekt werd, waren de pittenzakken niet meer op voorraad. Ik werd keurig over alles bericht en op de hoogte gehouden. En wat bleek...na wat langer wachten kreeg ik een mooie pittenzak cadeau. Heerlijk om er nu zelf ook 's avonds eentje in m'n nek te leggen. Dank jullie wel voor deze super lieve afhandeling!
Verificeret af virksomheden

Ik ben helemaal tevreden!

De levering is snel en correct verlopen, en het artikel voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. De afwerking is perfect en de geur warm - neutraal zoals het hoort (goedkopere versies durven al eens te stinken, wat uiterst onaangenaam is)!

Pittenzak.nl Support

Wij beloven:

• Snelle levering: voor 16u besteld = morgen in huis! • Europese kwaliteit; geen goedkope Aziatische producties • Niet goed; geld terug • Menselijke klantenservice.

Over dit bedrijf

Wij zijn een jonge webwinkel gestart begin 2011. De verkoop van een mooi product, als dat de pittenzak is, geeft ons nog dagelijks voldoening. De pittenzak ontspant mensen, verzacht pijnen en is gewoon lekker om te gebruiken. We hopen dat ons enthousiasme over dit natuurproduct zich vertaalt in een goede klantenservice en een groot 'tevreden klantenbestand'.

Besøg Pittenzak.nl

2381 LP Zoeterwoude
Holland

Kategori

Menselijke Klantenservice

"Geen moeilijk gedoe bij eenvoudige vragen"

Wij leveren de beste kwaliteitspittenzakken van NL. Geen goedkope Aziatische producties waarbij de losse garens nog aan de pittenzak bungelt. Vulling die vrij is van pesticiden en een biologisch keurmerk draagt. Ondanks deze strenge (Duitse) kwaliteitseisen kan het sporadisch voorkomen dat u een fabriekfoutje in uw pittenzak ontdekt. Nadat u ons hiervan op de hoogte stelt sturen wij u direct een nieuw exemplaar met in de doos een sticker waarmee u kosteloos de kapotte pittenzak kunt retourneren. Wij onderzoeken de pittenzak op de fabrieksfout en stellen ons atelier in Duitsland hiervan op de hoogte. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met uw pittenzak dan kunt u deze tot 14 dagen na aankoop zonder opgaaf van reden retour sturen en uw geld terug vragen of ruilen voor een meer gewenste pittenzak. U begrijpt; liever zien wij u tevreden met een kwaliteits-pittenzak die bij u, of uw klachten past. Vriendelijke groet, Patrick Wolvers www.pittenzak.nl

Trustpilots forpligtelser

Trustpilot Abonnent

Ingen virksomheder kan slette eller på anden vis censurere anmeldelser.