Pixmania anmeldelser

Pixmania anmeldelser

Middel
6.3

Kan ikke befale denne virksomhed

Lang beskrivelse kort, lad være med at køb store vare som TV. Det er et helvede at få byttet eller få sine penge igen.

Fokus på salg IKKE service

Efter at have købt en vare "på lager" modtag jeg øjeblikkelig en bekræftigelse om mit køb og link til at følge varen.
Ved at følge ordren opådager jeg at varen pludselig ikke var på lager længere og yderligere leveringstid måtte forventes.
Ved øjeblikkelig afbestilling fik jeg beskeden at lige præcis min bestilling var den sidste på lager og blot for få min. siden kørt gennem systemet så den kunne desværre ikke afbestlles. Sjovt nok har jeg aldrig modtaget lovet bekræftigelse på at varen er afsendt!
Trods afbestllling var umulig var jeg velkommen til at returnere varen ved modtagelse ved at printe en retur seddel, faktura og transport label ud, hvor af jeg aldrig hart modtaget de to sidstnævnte.

Tilbage sidder jeg med fornemmelsen om at man vil gøre alt for at sikre sit salg og umuliggøre afbestilling og besværligegøre eventuelle returneringer.

Hej Carsten

Jeg har netop læst din anmeldelse og jeg beklager meget at du har haft problemer i forbindelse med annullering og returneringen af dit produkt.

For at jeg kan se nærmere på din sag bedes du sende mig dit bestillingsnummer.

Pixmania Mediator

Afventer stadig penge retur efter mange henvendelser....

Den 6.6.2013 får vi en mail fra kundeservice at vores penge retur i nærmeste fremtid. Og nu er der så gået 9 måneder og vi har IKKE set vores penge endnu. Så hvornår kommer vores penge ???

Hej Leif

Tak for din anmeldelse af dit køb foretaget hos Pixmania.com

Jeg beklager meget at du endnu ikke har modtaget din tilbagebetaling, men hvis du vil sende mig dit bestillingsnummer, vil jeg meget gerne se nærmere på din sag.

jeg er yderst tilfreds

min kone og mig ,har købt dvd, mp3,kamera plus diverse ved pixmania ,og det er altid fungeret glat ,og ja vi har været nødt til at sende en gps tilbage der gik i stykker ,det fulde beløb blev indsat på vores konto dagen efter ,så vi er tilfredse og det er ikke sidste gang vi handler der venlig hilsen Christian

Hej Christian

Jeg er netop blevet informeret om din anmeldelse af dit køb foretaget hos Pixmania.com

Tak for de pæne ord, dem er vi rigtig glade for at høre.

Du er velkommen til at kontakte mig med dit bestillingsnummer direkte via. : nina@pixmania.com hvis du har nogle spørgsmål.

Fuldstændigt meningsløst burokrati

Købte et tv, et tv ophæng, og et hdmi kabel.
Bestilling og levering forløb fint. Men ved montage af tv beslag så jeg at der manglede 2 plastic bøsninger.
Jeg samlede alligevel beslag, og spurgte om ikke de kunne fremsende de manglende bøsninger.
Det kunne de ikke, de ville have beslag sendt tilbage. Så det gjorde jeg.
Beslag blev herefter returneret til mig, uden de manglende bøsninger, og med et følgebrev på fransk!
På følgebrevet stod der så vidt jeg kunne tyde det, ikke noget om hvorfor at beslag var returneret, uden bøsninger.
Ved henvendelse til Pixmania, fik jeg af vide at årsagen til at beslag var retuneret. Var at det var købt sammen med HDMI kablet, og at det derfor også skulle retuneres. Denne oplysning havde jeg ikke fået (TV skulle dog tilsyneladende ikke retuneres !?)
Så nu skal jeg sende det hele retur en gang til !!

Efter og have retuneret beslaget igen, fik jeg pengende retur, uden yderliger kommentare. Så nu har jeg 8 huller i min ny tapserede væg, i stedet for et tv beslag.
Jeg kan naturligtvis bestille det igen. Men forsendelsesomkostningerne fik jeg jo ikke refunderet. Og dem kommer jeg så til at betale igen

Hej Jesper

Tak for din anmeldelse af dit køb foretaget hos Pixmania.com

Jeg beklager meget at du har haft problemer i forbindelse med returneringen af et produkt. Hvis du vil sende mig dit bestillingsnummer, vil jeg meget gerne se nærmere på din sag og hjælpe dig med at finde en tilfredsstillende løsning.

Pixmania Mediator

Dårlig kundeservice og ringe produkt.

Bestilte en arnova tablet, der angiveligt skulle køre android 3.2. Efter nogle uger kom den, men det viste sig at der var installeret android 4.1, og efter en lille uges tid stoppede den med at virke. Jeg prøvede at holde reset knappen nede, og så virkede den tilsyneladende, i hvert 1 dag til, hvorefter den brød sammen igen. Da kunne den slet ikke fungere. Så kontaktede vi pixmania, og insisterede på bare at få pengene tilbage, da jeg efter en kort netsøgning så, at åbenbart ikke bare var mig der havde problemer med denne tablet. Det ville pixmania ikke gå med til, så i stedet fik jeg sendt tabletten ind, og sendt en ny.
Da jeg så efter nogle måneder fik tilsendt den ny tablet, kørte den faktisk android 3.2, og man skulle tro at den måske nu virkede, når det rigtige styresystem var installeret. Men præcis det samme skete med den ny tablet; den brød sammen efter en lille uges tid, og virkede en dag efter at have gendannet den ved tryk på reset-knap.
Da var jeg godt gnaven over situationen, da jeg havde insisteret på at få pengene tilbage, og man så bare får tilsendt en ny tablet, der selvfølgelig heller ikke virker. Så skrev jeg igen til pixmania, om ikke jeg kunne få pengene tilbage, men igen kunne det ikke lade sig gøre, og de ville have mig til at sende den defekte tablet ind igen.... Resultatet af hele situationen er, at jeg nu har en tablet liggende derhjemme, som ikke virker, og at pixmania vil have mig til at sende den retur, og jeg kan få en ny der går i stykker efter en uge.
Således kan den onde cirkel fortsætte, da tabletten tilsyneladende altid går i udu.
Hvis der ikke bliver gjort noget ved denne klage, vil jeg ikke have nogen intentioner om at handle hos pixmania igen, med mindre jeg kan få pengene retur, eller evt. ombytte varen.

Hej Jesper

Tak for din anmeldelse af dit køb foretaget hos Pixmania.com
Jeg beklager meget at du har modtaget et defekt produkt. Hvis du vil sende mig dit bestillingsnummer, vil jeg meget gerne se nærmere på din sag og hjælpe dig med at finde en tilfredsstillende løsning.

Pixmania Mediator

Simpelthen dårlig service- læs anmeldelserne

Jeg købte en mp 3 afspiller/optager for ca fem måneder siden til brug for firmaet. Har først åbnet den nu, da vi ikke havde brug for den før- jeg konstaterer at tænd og sluk knappen ikke fungerer. Jeg får fat på kundeservice, der siger at at de vil sende mig en retur label. Fred vær med det. Endvidere oplyses jeg at det tager 21 arbejdsdage, og at jeg skal sende den defekte vare til Frankrig. Jeg skal kontakte ups og aftale tid og sted om afhentning samt betale porto.
Det er simpelthen for dårligt at i for det første levere et produkt der fra begyndelsen er i stykker og at det tager 21 dage samt en masse besvær at få det fixet. Jeg køber hvert fald ikke herfra igen og vil ikke anbefale nogen at gøre det. Jeg håber jeg havde læst anmeldelserne inden jeg foretog indkøb.

Hej Alejandro

Tak for din anmeldelse.

Jeg er netop blevet informeret om din anmeldelse og jeg beklager meget, at du har haft en dårlig oplevelse i forbindelse med din bestilling.

Når returkuponen er udfyldt vil der være en gratis afhentning med UPS. Du betaler ikke porto når der er noget galt med produktet.

Da produktet er leveret til dig mere en 14 dage siden skal produktet sendes ind til efterservice og de har op til 21 arbejdsdage til at se produktet igennem. Det er ikke ens betydende med at vores efterservice afdeling ikke kan komme tilbage før tid det kan sagtens ske.

Skulle du ønske at returnere produktet er du velkommen til at kontakte mig hvis du har brug for en ny afhentning. Du er velkommen til at kontakte mig direkte via : nina@pixmania.com

God handel

Købt mig en Sony Mp3 til løb.
- God pris
- Levering 3 dage.
- Gratis levering
- Virker som den skal.

Hej Lars

Pixmania Mediator

Hurtig levering og billige priser

Min pakke kom 3 hverdage efter bestilling, som lovet. Pakken var ikke i så god stand, men leverandøren noterede det, hvis indholdet skulle fejle noget, hvilket det ikke gjorde. Alt var i perfekt stand. Alt i alt en god oplevelse hos pixmania, handler der gerne igen :-)

Hej

Tak for din anmeldelse af dit køb foretaget hos Pixmania.com

Først, tak for de pæne ord, dem er vi rigtig glade for at høre. Jeg er dog ked af at høre at pakken ikke var behandlet ordentlig, men det er godt at høre at produktet ikke var kommet noget til.

Jeg håber at du bliver glad for dit produkt.

Du er naturligvis også altid velkommen til at kontakte vores kundeservice pr. telefon på : 90 11 11 51. Skulle du stadig have spørgsmål om det bestilte produkt, er du altid velkommen til at kontakte mig direkte via min emailadresse: nina@pixmania.com

Pixmania Mediator

Leverede forkert vare og ville ikke levere den rigtige

Købte 4 x 4 GB Corsair RAM på pixmania og fik efterfølgende leveret 4 x 2 GB RAM altså kun halvdelen af det der blev lovet. Produktet stod korrekt beskrevet som 4x4 GB på både hjemmeside og ordrebekræftelse og faktura. Jeg får leveret 4 x 2 GB og klager til Pixmania som tilbyder mig 100 kroner i kompensation for en vare der har kostet 1000 kroner, alternativt at returnere varen.

Uanset at de mener de har begået en fejl så mener jeg at jeg har ret til at få min vare som aftalt.

Hej Lauge

Tak for din anmeldelse.

For at jeg kan se nærmere på din sag bedes du sende mig dit bestillingsnummer.

Very good product

I bought a TV from them. Came very quick. Everthing is fine. Only delivery took a bit longer.

Hello Mandy,

Thank you for your positive review.

I’m glad that you were happy with our service, but it your parcel did arrive late your are more than welcome to contact me with your order details on nina@pixmania.com so that I may investigate further into your order.

Kind Regards

BONDEFANGERI

Pixmania optræder som dansk hjemmeside. Den lover "Tilfreds eller pengene retur".
Men den siger ikke, at den funderer kun varens pris - du kan så selv betale for fragt fra og til Frankrig. Det kan hurtig løbe op i 1000 kr. eller mere. Så tænk dig godt om før du køber på denne smarte hjemmeside, der ser strålende ud men har mange faldgruber i sig.
Jeg købte et produkt for ca. 1500 kr., men skulle selv betale 600 kr., dvs. "Tilfreds eller pengene retur" betyder at man får kun ca. det halve beløb refunderet.

Hej Kunde

Tak for din anmeldelse.

Når en kunde har lagt sit produkt til handlekurven vil prisen på levering stå nedenfor. Mange gange vil der være forskellige leveringsmuligheder at vælge imellem og priser.

Alle kunder har 14 kalenderdages fortrydelsesret. De 14 dage beregnes som udgangspunkt fra den dag du modtager produktet, indenfor de 14 dage kan du returnere dit produkt, såfremt dette ikke skulle leve op til dine forventninger. Retur porto'en vil kunden selv stå for når det gælder fortrydelsesretten.

Du er velkommen til at kontakte mig direkte via nina@pixmania.com hvis du har nogle spørgsmål.

Som Elgiganten - bare hurtigere og billigere

Bestilte en luftrenser. De havde på lager og leverede fra Frankrig med UPS (så sæt levering til arbejdet) i løbet af et par dage. God information undervejs.

De har 100% samme ejer som Elgiganten, men havde jeg bestilt der var det blevet 498,- dyrere og jeg havde fået varen 14 dage senere. Siden det alligevel er Electrolux som står for service er valget ret nemt - det bliver også Pixmania næste gang.

Hej Peter

Tak for din anmeldelse.

Vi forsøger altid at have gode og attraktive priser på vores produkter, og har det heldigvis i langt de fleste tilfælde.

Det glæder mig at høre at du er tilfreds med vores leveringstider.

Helt ok!

Bestilte kamera op til Jul, fik det til en super fin pris (billigste på nettet) samt ankom efter 3 dage med UPS som det skulle... godt nok 'kun' med fransk brugermanual, men den danske/engelske er at finde på nettet så det er ikke det store problem... Mvh, H.

Hej Hans

Tak for din anmeldelse af dit køb foretaget hos Pixmania.com

Det er godt at høre at du er tilfreds med vores leveringstider.

Pixmania vi forsøger at tilbyde vores kunder de bedste priser - men ikke bare det - også med en god service.

Pixmania er et europæisk selskab som har lager og kontor i Frankrig. Alle vores produkter er af europæisk standard og ikke alle produkterne har en nordisk menu/ manual. Dette oplyser vi dog om under de tekniske beskrivelse for hvert produkt. En dansk manual vil ofte kunne downloades via "Min konto" på vores site hvor du logger dig ind med din email adresse og password.

Lige efter bogen :-)

Bestilte sent om aften, leveret 3 dage efter om eftermiddagen.
Ingen skader.
Kan nemt følge pakke, via det link man modtager på mail.

Hej Bob

Tak for din anmeldelse.

Det glæder mig at høre at du er tilfreds med vores leveringstider.

God Jul og Godt Nytår 2014

Pixmania Mediator

Hurtig levering, men beskadigt pakke

Jeg har lige modtaget en pakke fra Pixmania via Bring/UPS. Levering er sket hurtig og som lovet ved bestilling.

Pakken ser dog ud til at have fået en meget hårdhændet behandling og er tilmed beskidt,
- det virker ikke betryggende når der er tale om elektronikprodukter.
Ved modtagelsen spurgte jeg transportøren om pakken har blevet kastet med - det bekræfte han som værende en normal procedure. Tvivlsom om jeg tør købe hos Pixmania igen.

Hej Peter

Tak for din anmeldelse af dit køb foretaget hos Pixmania.com

Jeg beklager meget at du har modtaget et skadet produkt. Hvis du vil sende mig dit bestillingsnummer, samt et photo af pakken og produktet, vil jeg meget gerne se nærmere på din sag og hjælpe dig med at finde en tilfredsstillende løsning. Det er ikke normalt at UPS behandler pakkerne på den måde og det er selvfølgelig noget vi vil tage op med dem.

Canon Powershot digitalkamera

Købt Canon Powershot 2200 digital kamera. God størrelse, pænt billed, nem menu. Er gave til en ældre dame, og jeg tror, at hun ville kunne finde ud af at bruge det.

Hej Meyer

Tak for din anmeldelse.

Jeg har netop læst din anmeldelse og er glad for at høre at du synes om dit køb foretaget hos Pixmania.com

Jeg håber at gavemodtageren bliver glad for produktet.

Du er velkommen til at kontakte mig direkte via. : nina@pixmania.com hvis du har nogle spørgsmål.

Terrible customer service

I will start by saying that i heard about Pixmanias bad reputation but decided to try anyway. Bad idea ! I bought a samsung S4 that developed a problem after 2 months. I wrote to Pixmania who after 3 days replied saying it has nothing to do with them but their "partner seller " Bluemania, who supplied the phone ( even though i bought it on Pixmanias website ). After at least 10-12 emails and 2 weeks of waiting, i get an email from bluemania, basically telling me to contact Samsung in Denmark, who of course only deal with Nordic sales and have nothing to do with this sale or phone.
Never ever again will I buy from Pixmania

Hello Nikolas,

Thank you for your review.

I'm sorry for the issues you have had with your Samsung S4 which you purchased by Bluemania.

I would like to inform you that Bluemania is not with Pixmania, but with our market place seller.

I invite you to contact me with your order details on nina@pixmania.com. I would be more than happy to forward this onto Bluemania, who will deal with your request without further delay.

Kind Regards

Det tager kun 2-3 måneder

Jeg fandt migselv med en gave fra min moder. Et optagelseskort så jeg kan optage spil på min computer. Efter et år gik den dog i stykker. Her bygender min sjove historie med pixmania kundeservice.

Det skal her nævnes at jeg havde kontaktet fabrikanten af produktet og fået en email der erklærede dette produkt defektiv.

Da jeg kontaktede pixmania kundeservice fik jeg en ups sticker... som ikke virkede, så efter en sjov snak med en sur ups vognmand endte jeg med at skulle ringe omkring en ny sticker. Denne virkede dog.

Jeg fik at hvide at jeg skulle vente 1-3 uger på levering. Efter lidt over 3 uger blev jeg kontaktet og fik at hvide de ville sende produktet til producenten (igen de havde allarede erklæret den defektiv) og at jeg skulle vænte en yderligere 1-5 uger. Præcis en måned efter den sidste dato omringede jeg pixmania som ikke havde nogen forklaring.

Heldigvis fik jeg en ny dog var der gået over 3 måneder efter jeg først fik en officiel email fra fabrikken som erklærede produktet defekt.

Tiden det tager for pixmania at lætte røven er utrolig lang. Aldrig køb der fra!

Hej Daniel

Tak for din anmeldelse.

Jeg er netop blevet informeret om din anmeldelse og jeg beklager meget, at du har haft en dårlig oplevelse i forbindelse med din efterservice sag.

Da dit produkt var indenfor andet år af reklamationsretten skulle produktet sendes til vores efterservice afdeling med en udfyldt returkupon (som finds via “Min konto” på vores site). Endvidere skulle du automatisk have modtaget en UPS label for en gratis afhentning med UPS. Da vores efterservice afdeling i Frankrig modtog produktet blev det videresendt til producentens efterservice afdeling. Dette er den normalt procedure også selvom du havde modtaget en mail fra producenten der erklærede at produktet var defektiv. Den maksimale tidsramme for en efterservice sag er 21 arbejdsdage, gældende fra den dag vi modtager dit defekte produkt.

Jeg beklager meget at den maksimale tidsramme på 21 arbejdsdage ikke blev overholdt, men er glad for at høre at du tilsidst modtog et nyt produkt.

Skulle du have yderligere spørgsmål eller feedback, er du altid velkommen til at kontakte mig direkte via nina@pixmania.com

Pixmania Mediator

forfærdelig kundesupport og misvisende vare information

jeg købte sidste fredag et kostume hos pixmania, varen kom frem som lovet, men dog var der stadig problemer med varen, det var ikke det jeg havde bestilt!, jeg skrev straks et brev i håb om response samme dag, det skete ikke, problemet var den vare jeg havde købt og bestilit ikke var den der kom frem, pixmania havde valgt et forkert billede ifh til hvad jeg fik, derudover er deres tlf support direkte elendigt, det kan ikke passe man skal bruge næsten 50 kr bare på at vente i kø fordi de ikke formår havde en dansk support !,

dags dato d 18 har de endnu ikke reageret på min email, og jeg må indrømme jeg aldrig igen sætter mine køb hos jer,

i burde virkelig oppe jer. hilsen en skuffet bruger

Hej Danny

Tak for din anmeldelse.

Vores kundeservice bestræber sig på at besvare alle mails indenfor 24 timer i hverdagene.

Du er naturligvis også altid velkommen til at kontakte vores kundeservice pr. telefon på : 82 33 27 82

For at jeg kan se nærmere på din sag og hjælpe dig med at få den løst hurtigst muligt er du velkommen til at sende mig dit bestillingsnummer.

Pixmania kundeservice

Besøg Pixmania