Planet49 anmeldelser

Planet49 anmeldelser

Meget lavt
1.4

når man gennemlæser betingelser

så opdager man hurtigt det er et spam firma og tror ikke nogen nogensinde ser en ipad eller andet

Svindel!

Der er tale om organiseret svindel - hold dig væk!

Svindel og bedrag!

Begynte på en liten konkurranse på nett som endte i en slags abb. på en latterlig tjeneste. Jeg fullførte selvsagt ikke registreringen og sendte også svar tilbake på mail da Planet49 ba meg fullføre registreringen at det er det siste jeg noensinne vil komme til å gjøre i dette livet og at de skal holde seg langt unna meg i fremtiden. Likevel har planet49 solgt mitt telefonnummer og mailadresse til en mengde firmaer som har kontaktet meg løpende. Synd for alle disse telefonsselgerne som har ringt meg i god tro, de har jo fått kontaktinfo fra meg via Planet49 - likevel så kan jeg ikke la være med å skjelle dem ut, når de stjeler min dyrebare tid uten at jeg har gitt dem lov til det. Ille at firmaer som Planet49 får lov til å holde på. Ren og skjær svindel, må være grufullt å være ansatt i et slikt firma!!

Utålelig

Og til dem der skriver godt om virksomheden; jeg tror dem ikke og måske er de ansat i virksomheden.

Meld dem til politiet

Meld dem til politiet
Når man afmelder deres mail, fortsætter de med deres pis.

Skurkar av allra högsta grad...

Kan inte spendera mer än 10 minuter på internet förrän dom förstör för mig genom att spamma.... Flik efter flik öppnas i firefox... och till slut har jag ungefär minst 50 flikar med deras webbsida... har försökt allt... försökt blockera dom... går inte... Varje gång blir jag tvungen att stänga ner allt jag har och börja från början...

Burde være ulovlig....bondefangeri.

Det er en infam måde at lokke folk på, det burde forbydes. Hvem har tid til at tage telefoner i tide og utide. De ringer sku midt i arbejdstiden, lige ved spise tid eller efter kl 21 om aftenen det er forkasteligt. at lave sådanne konkurrencerog endvidere med minimal vinder chancer. Chancerne er sku større på lotto.

Godt godt godt

Jeg synes at det var godt og jeg vandt 10.000 kr til netto fedt fedt fedt

Spam med stort S

De spammer og sammer. Det er ikke iorden :-(

SVINDEL

ikke værd at bruge tid på

Mange tak til Google for deres spam filtre.

Og det var lige der den endte, men jeg var jo nysgerig og skulle lige kigge, men det var hurtigt gennemskuet. Så mail fra dem behøver jeg ikke bekymre mig om længere.....tralala.

Information

Jeg er ikke faldet i den fælde.
Firmaet bag er dette:
City: Sulzbach/Ts.
Country: DE
Phone: +49 6196 9531360
email: domains@planet49.com

Irriterende spam, - intet andet .............

En stor gang spam. Har dags dato indgivet endnu en anmeldelse til forbrugerombudsmandsinstitutionen mod planet49.

Planet 49

Det er bare fup og irriterendse. Grænser til bedrag.

BLEV RINGET OP OM JEG HAVDE VUNDET. PRÆMIEN KOM ALDRIG

Hej

Et tidsfordriv endte i min deltagelse i "den meget svære" konkurrence. Dejligt at man lige meget hvad altid svarer korrekt.

Jeg blev faktisk kontaktet pr telefon om at jeg havde vundet. Overraskelsen var stor.

MEN MEN MEN der kom aldrig nogen præmie.

Jeg forstår slet ikke medierne vil lægge spalteplads til dette.

mvh Anders

Møgirriterende reklamer

- siderne der bringer reklamerne, tjener vel godt på at bringe deres trælse maskerede annoncer. :-/
Har kun givet 1 stjerne pga., at man ikke kan undlade at give en.

Planet 49 snyder

De snyder sig ind i dit liv og vil have oplysninger af forskellig art. Boykot dem og lad være med at deltage i deres konkurrencer, som der ikke er styr på, og betaler de skat??

kontant vil i ikke kigge på denne her

håber snart et af forbruger programmerne vil tage en kig på firmaet, desværre har sådanne firmaer alt for let spil i DK, er skuffet over EB vil lukke dem ind.

Er Planet49 din virksomhed?

kundeservice

Planet49 GmbH