Prc Data anmeldelser

Prc Data anmeldelser

Middel
6.1

Super service

Købte en Acer bærbar. Søgte på nettet, PRC var billigst med den model jeg ville have.

De havde den desværre ikke på lager i butikken, men jeg ringede og fik oplyst at hvis jeg bestilte ville de have den dagen efter. Som sagt så gjort.

Dagen efter hentede jeg den så. Desværre var der en fejl i den, og den kunne ikke starte. Jeg kørte tilbage til butikken, og her fik jeg SUPER service. Ikke noget med at den skulle sendes ind og vise versa ..... Den blev bare byttet lige på stedet. 1 dag senere stod jeg med en ny - og den virkede som den skulle.

Tak for fin fin service.

Med venlig hilsen

Michael

Mangler ved bygning af pc...

Købte en computer der skulle sættes sammenfor et godt stykke tid siden, men da den kom virkede den ikke da jeg satte den til min skærm. Jeg tale med PRC data og vi aftalte at sende den tilbage, så de kunne kigge på den. De sagde at den ikke fejlede noget og at den stod og virkede mens jeg talte i tlf med dem. Da jeg fik den igen virkede det stadig ikke og de sagde at det måtte have noget med min skærm at gøre. Jeg kiggede dog selv nærmere på den via brugsanvisningen og fandt ud af at jumperne i bundkortet sad spejlevendt, hvilket betyder at den ikke har kunnet virke. Derfor er de oplysninger jeg har fået direkte forkerte.

Så jeg ville passe lidt på med at handle hos dem, hvis man ikke ved lidt om teknik selv...

Gode priser og ok service

Har handlet der en del gange efterhånden og har aldrig haft problemer. Heller ikke med returvarer. Eneste lille ting er, at der ofte er ventetid i butikken i Viborg, men man kan jo bare få det sendt - det koster ikke ekstra.

Virkelig dårlig service

Sendte en cpu retur, da jeg valgte at bruge et andet setup. Det gik dog over en måned med at få pengene retur. Virkeligt ringe, specielt når man er vant til at penge kommer retur med det samme hos mange andre butikker.
Specielt også fordi man først får svar fra butikken når man truer med forbrugerrådet.

Hurtig levering og god kunde-service!!!

Jeg har købt et Philips 37" fjernsyn igennem dem og jeg ringede til dem om tirsdagen, for at høre om nogle forskellige ting og de var meget flinke:-))
Bestilte så fjernsynet online og dagen efter var det fremme på Amager:-))
Dét er sgu service!!
Kan varmt anbefale dem:-))

Hurtig levering

Andet er der ikke at sige til det.

Manglende tilbagebetaling

Sendte en vare retur til butikken, da jeg fortrød købet - jeg hørte intet fra dem i uger, hvorefter jeg kontaktede firmaet.

Først var pakken bortkommet i posten. Så fandt de den efter et par dage.
Så var deres bogholder syg, og det var derfor, jeg intet havde modtaget på min konto. Så var bogholderen rask, men fortsat ingen penge var overført.

Senest idag har jeg fået at vide, at de nu har sendt en check på beløbet ...

Har talt med en Esben Viborg, der skulle være service manager hos dem. Min sidste mail måtte jeg true med indmeldelse til tredje instans (politiet), hvis ikke hans chef kontaktede mig - dette er ikke sket endnu.

Jeg har senest fået at vide, at checken skulle være afsendt igår og er fremme om 1-4 dage... jeg venter spændt på om checken er dækningsløs. Det lader ikke til at være et let firma at få penge retur fra.

Manglende tilbagebetaling

D. 27.08 bestilte jeg en Syncmaster skærm. Den 28.08 mailede jeg til dem at jeg fortrød. Ordren kunne ikke annuleres, men ifølge Johnny Hansen PRCdata skulle jeg bare nægte modtagelse. Det gjorde jeg så. Den 01.09 modtog firmaet igen varen ifølge Post Danmark. D. 01.10 blev varen ifølge Rune Nordblom PRCdata krediteret, da jeg ellers ville indgive politianmeldelse. Har dd talt med en anden medarbejder som fortæller, at varen endnu ikke er krediteret. Jeg har dd ikke modtaget nogen penge retur. Kender denne forretning overhovedet noget som helst til købeloven og kundeservice????

Bestilte en skræm som lørdagsomdeling, men modtager ikke skærmen

Jeg bestilite en Samsung T220 om fredagen med lørdagsomdeling, så jeg kunne modtage den, mens jeg var til lanparty. Jeg snakker enda med en fra live chatten, som var noget forvirret. Spurgte så om jeg kunne nå at få lørdag, da den var på lager i viborg. Et spørgsmål som jeg selv kan svare på, men kan se at PRCdata har lidt svært ved det hvor efter jeg får et svar der lyder sådan her: "Nej du vil ikke kunne få dine ting på en lørdag". Skriver så bagefter, "hmm, er det ikke det lørdagsomdeling er til for?" hvorefter det nok går op får den medarbjeder der har arbjedet at de faktisk har noget der hedder lørdagsomdeling. Nå man sidder så og venter på at få min skærm, havde forøvrigt i forvejen bestilit andre dele, men får at vide om torsdagen over telefonen at kabinet, PSU, HDD og køler ikke kan nå at komme, da deres lagerstatus aldrig er ordentligt opdateret. Sjovt nok 1 time efter, snakker jeg med dem i live chatten, som fortæller mig at der yderligere er 3 andre ting de ikke kan sende den dag. bestiller så alle delene hos Compumail istedet, hvor jeg modtager det HELE dagen efter om lørdagen. Og lader mig overtale til at bestille den skærm hos dem, som stadig ikke er dukket op mandag, har næsten lige snakket med dem her idag, og fik at vide at grunden til den ikke var sendt, var fordi der stod den ville blive sendt halvt fra det ene lager og halvt fra det andet lager. I kan selv godt høre hvor dumt det lyder.

Fik så at vide idag (mandag) at de havde rettet det og at den ville blive sendt idag, men har ikke fået nogen ordrebekræftelse eller track and trace nr.

Havde regnet med at tage min computer med i sommerhus, men det bliver lidt svært når man ikke har noget skærm.

Så PRCdata det bliver sku kun til 1 stjerne, alle de problemer jeg har oplevet med jer på 2-3 dage, har jeg ikke oplevet hos getmore eller noget andet sted i mere end 2 år og det er bare ikke acceptabelt

Og BTW, skulle jeg også bestille en T260HD skærm fra dem for 3-4 måneder siden, og husker også lige så tydeligt at der står levering: 3 på

ADVARSEL ADVARSEL

Køber en mobil HTC Touch HD 23/2 09. Telefonen er en rigtig Mandagsmodel, 3 forskellige fejl, kan til sidst ikke opstarte tlf, sender den til rep. 25/8 rykker 7/9 da jeg ingen ting har hørt, PRC-DATA HAR GLEMT AT GIVE MIG BESKED OM AT DE IKKE VIL REPARERE TLF ( pga. en RIDSE i skærmen ) Jeg har efterfølgende sendt tlf. til rep hos TELECARE, de reparerede tlf. på 5 dage uden nogle problemer FUCK PRC-DATA

Sælger forkerte TV ift de viste specifikationer

Har købt en Samsung LE37A656 fladskærm hos PRC, den tekst på internettet som beskriver produktet viser, at skærmen har DVB-C (Var en af grundene til jeg købte det). Men PRC kører parrallel import med skærme, som ikke har DVB-C, men det finder man ikke ud af, før man skal bruge det. Og så er de slet ikke til at snakke med.

Ingen kundeservice! Ingen pakke!

Selvom varen i følge deres hjemmeside er på lager har jeg her 16 dage senere ikke engang modtaget et track & trace nummer, så varen er ikke sendt! Derudover tog det 6 dage for at svare på en simpel mail. Der blev i mailen lovet at jeg ville have varen 1-2 dage sene og da det ikke var sket 4 dage senere har jeg bedt dem om at slette min ordre ved dem!
Alt i alt har de utrolig ringe service!

Fik tilsendt brugt grafikkort

Kassen var kun pakket i et lag tyndt bølgepap og flere steder var kassen ødelagt, til min store forbavselse opdagede jeg at grafikkortet har været brugt!!!!!!!!, den antistatiske pose var ikke forseglet og grafikkortet
havde tydelig spor af støv efter længerevarende brug.

Jeg forsøgte 4 gange at ringe til dem men måtte hver gang efter 30 minutter i kø opgive. Det er mig ubegriblig at deres ejer kan være tilfreds med det service niveau.

Kundeservice - det ved de ikke hva er!!!!!!

Jeg indleverede en pc til rep. De sagde at det ville tage 3 uger selvom det var ferie. Vi skulle ringe sidst på ugen i ugen efter for at høre til den. Der var den ikke engang sendt afsted endnu. Nu er der gået 5 uger og min datter skal have den med på efterskole, men det kan hun jo ikke eftersom den stadig ikke er kommet. Og en låne pc... Det fik vi ikke at vide at vi kunne. Først efter ca 4 uger og så lød svaret: nej det er sørme lånt ud og ham der har den har ikke indleveret den endnu selvom hans pc er klar til afhentning. Hvorfor gør de så ikke noget mere for at rykke for den. De trækker bare på skulderne og siger at de kan jo ikke rigtig gøre noget.
Så vi har et STORT problem nu. Hun skal have en pc til at bruge fra dag 1 af, men det har hun jo så ikke fordi de er sådanne nogle skvat oppe ved PRC data. Så jeg skal ALDRIG handle der mere og anbefaler dem bestemt heller IKKE til venner og bekendte. Tværtimod

Rigtig godt.

God forretning, købte hardware til computeren og modtog denne med Post Danmark dagen efter. Ingen komplikationer.

Absolut perfekt. Menneskeligt.

Jeg har handlet meget ved PRC-Data, hvilket muligvis er grundet at det er lokalt for mig, men de har altid vist sig at være bedre end andre alternativer (Læs: Midt-Data), både på prisen, support-niveauet og hjælpsomhed. Hvis der var et spørgsmål, blev det svaret kort og præcist eller ihvertfald fundet frem til uden dikkedarer.

De få reklamationer jeg har haft, har heller aldrig voldt mig nogen problemer. De blev gjort efter loven og jeg fik en repareret vare inden for rimelig tid eller en ombytning, hvis der var nogle problemer som umiddelbart ikke kunne klares inden for rimelig tid.

Det er virkelig en (web)butik der gør sit bedste for at hjælpe sine kunder til det rette køb og følger hele vejen igennem til du har det i hånden.

Kort og godt, venlig service samt gode priser har gjort at jeg svorer på denne butik og klart anbefaler den.

PS: Mon ikke reviews fra prc-data.dk og prcdata.dk skal merges?

God service - billige priser.

Jeg har købt op til flere ting ved PRC-DATA, os, hardware, the list is endless.

Senest her den 08. hvor jeg bestilte en BenQ E2200HD.
Ifølge EDBPRISER.DK(thumbs up til dem), så var PRC-DATA det billigeste sted, og så havde jeg jo allerede god erfaring hos dem;)

Dog var der en fejl ang. leveringstiden, men deres høflige, og grammatiske korrekte supportere, forklarede mig, at den oplyste tid ikke stemte overens med den korrekte, og at leverandørerne havde lavet en fejl. Min skærm kommer senere end forventet, men den kommer i tide:)

No worries, only happiness.

-ChristianL

min computer bliver ved med at fryse

jeg har købt alle delene til en pc hos PRC data. efter ca 1.5 måneds tid begyndte den at fryse. jeg gik ind med den til PRC og afleverede den. et par uger efter får jeg svar fra dem om at de ik har fundet nogen fejl. der går en måneds tid. så begynder den på det igen, så jeg aflevere den igen og igen. jeg har afleveret den 3 gange nu og fået samme svar, så jeg får nogle af mine venner til at hjælpe mig med at kigge på den. så de løber en masse tests, og finder ud af at RAM og grafikkort virker. De kører også et pogram der kan se hvad for noget hardwear man har, og det kan ik genkende motherboardet. så vi spørger dem om vi ik bare kan få et nyt. men nej, de ville kigge på den igen. så vi skriver ned alle de ting vi har fundet ud af og giver med computeren. så 5 uger senere skruver de til mig at de ik kan finde nogen fejl. jeg har prøvet at sætte computeren til 2 andre steder, og har samme problem. min ven købte de præcis samme dele til den, og det var de samme der samlede den, og han har ik haft nogen problemer. jeg har nu snart gået et halvt år uden en computer der fungere og jeg er godt og grundig træt af PRC Data!

Min faste IT-pusher

Jeg har købt hos PRC-data en 7-8 gange igennem de sidste 5-6 år, og har altid været tilfreds med dem.

Selv de gange, hvor der af den ene eller anden årsag er gået en smule kage i en ordre, har de hjulpet på fornuftig vis. Og altid haft høflig betjening når man har snakket med dem over telefonen eller i butikken.

De vil helt sikkert blive ved med at være min faste IT-pusher i mange år fremover også.

Er Prc Data din virksomhed?

www.prc-data.dk kundeservice

Besøg Prc Data