Profilmetal-Shop.dk anmeldelser

Profilmetal-Shop.dk anmeldelser

9.1

Køb af tilbehør til tagplader

Hej
Jeg har bestilt Vinkler til lodrette hjøjner og vandret samling mellem væg og tag.
Det er meget nemt at finde det jeg skal bruge og priserne er yderst rimelige så det tog ikke langt tid at gennemføre min bestilling.
Nu har ProfilMetal altid været meget hurtige til at leverer så jeg undrere mig lidt over leveringstiden på næsten 1 uge.
Jeg skrev til Profil Metal og fisk straks et godt svar. På grund af ferie men også sygdom var de blevet bagefter. Terkel lovede dog at jeg hurtigst muligt ville få min bestilling hvilket også skete.
Jeg vil helt klart give 5 stjerner for hele forløbet og det er ikke sidste gang jeg handler ved profil Metal.

Mvh
Alex Petersen, Nyborg

NEMT alt er gået som forventet :-)

Hentede selv vores bestilling, personalet er venligt, hjælper med at læsse. Ordren i orden, alt er til stede. Her handler vi gerne igen :-)

God Hjemmeside og levering til tiden...

Ok netshop og den er nem at bruge...! :-)

super

super hurtig betjening

Besvarelse fra Profilmetal A/S

Hej John, tusind tak for din anmeldelse :) Glæder mig at høre vi kan være hurtige :)

Super god service

Hurtig og korrekt levering.. :-)

Besvarelse fra Profilmetal A/S

Hej Kenneth, det lyder godt :) Er vi glade for at høre :) God dag!

Perfekt

Helt i top, alt var iorden

Hej Kurt, det er vi meget glade for at høre :) God dag

alt var som det skulle

det var føste gang jeg hande med jeg men ikke den sidste

Besvarelse fra Profilmetal A/S

Hej Svend, tusind tak for din anmeldelse :) Vi glæder os til at se dig igen en anden gang :) Held og lykke med taget :) God dag

fantastisk

lynhurtig , varen var udsolgt men firmaet ringede til mig og vi fandt en løsning .

Besvarelse fra Profilmetal A/S

Hej Jørgen, tusind tak for din anmeldelse :) Er glad for at vi kunne finde en løsning på problemet. God dag :)

Hurtig og professionel ekspedition

Overskuelige hjemmeside, nemt at finde relevante produkter. Hurtig og professionel levering.

Besvarelse fra Profilmetal A/S

Hej Joachim, det glæder os at høre hjemmesiden er overskuelig :) Tusind tak for den fine anmeldelse :) God dag!

Igen perfekt

Hurtig og smidig bestilling og betaling via nettet.
Varerne blev leveret hurtigere end lovet og vognmanden kørte helt ind til huset på vores "koteletgrund" selv om det var en 18 meter sættevogn.
Pladerne blev lagt præcis dér hvor vi ønskede det. Også ros til vognmanden.

Besvarelse fra Profilmetal A/S

Hej Niels, tusind tak for din anmeldelse :) Det glæder os at alt levede op til forventningerne, den ros sender vi videre til vognmanden :) God dag!

til tiden

Produktet var hurtigt klart, dog er pladerne relativt tynde, og lidt mere info på hjemmesiden kunne være godt

Hej Morten
Tusind tak for din anmeldelse. Kan fornemme at du ikke er 100% tilfreds med produktets tykkelse. Vi prøver at informere efter bedste evne, men der er naturligvis altid plads til forbedringer. Kan se der på din ordre står: "Sort Poly. 0,4 mm. (9005)" med den beskrivelse forsøger vi kort at forklare at pladen er Sort, Det er belægningen Polyester, pladen er 0,4 mm. tyk og ral-farven er: 9005. Det er naturligvis nemt at gennemskue for os der arbejder med det hver dag. Hvis du på nogen måde har et tip til hvordan vi kan gøre det endnu bedre, så tøv ikke med at kontakte os på: info@profilmetal.dk, så kigger vi på det :-)
Jeg håber du bliver tilfreds med pladerne alligevel :-)
God aften!

fine alu profiler

bestilte alu profiler til vindskeder, sortgrå, et restpati hvor der kunne forekomme småfell og ridser. var selvfølgelig lidt nervøs, for hvad får man når det er billigt. De kom efter 2 dage, pænt pakket ind, og uden ridser og skræmmer. Et godt køb.

Hej Kurt
Tusind tak for din fine anmeldelse :) Ja det lyder til at du har gjort et godt køb der :) God mandag!

Hej Du

Jeg har fået det jeg bestilte, fik en go snak med chaføren.

Hej Ole
Tusind tak for din anmeldelse :) Lyder godt
God dag!

Ok hjemmeside og hurtig levering

Ingen særlige problemer med at bestille og hurtig levering

Hej Thomas
Vi takker for anmeldelsen, lyder godt at ordren nåede hurtigt frem :)

Alt OK!

Alt var som forventet - og leveret lige til døren.

Besvarelse fra Profilmetal A/S

Hej Troels, tusind tak for din anmeldelse :) Er glad for at vi kunne leve op til forventningerne :) God dag!

God service

Problemfrit

Besvarelse fra Profilmetal A/S

Hej Torben, tak for din anmeldelse :) Det var godt at høre!

Perfekt

Alt gik nemt og som aftalt, helt perfekt.

Besvarelse fra Profilmetal A/S

Hej Palle, tusind tak for din anmeldelse :) Det glæder os at alt gik som det skulle :) God dag!

Professionel, venlig og imødekommende betjening

Super professionelt firma, der holder hvad de lover og strækker sig langt for at imødekomme kundens særlige ønsker både hvad angår produkt og levering.

Besvarelse fra Profilmetal A/S

Hej Claus, Tusind tak for din anmeldelse. Er glad for at høre du har haft en god oplevelse og leveringen gik som den skulle :) Godt nytår!

Fin handel

Bestilling, levering osv. over forventning.

Hej Hans
Tusind tak for din anmeldelse :) Det glæder mig at høre det hele levede op til dine forventninger :) Godt nytår!

super

perfekt. ingen slinger i valsen som man siger ;O)

Besvarelse fra Profilmetal A/S

Hej Lars. det glæder mig at høre :) Tusind tak for din anmeldelse :) God mandag og god jul :)

Profilmetal A/S Support

Fast lav pris

Vi har egen produktion og har fjernet alle fordyrende mellemled, for derved at kunne sikre dig en høj kvalitet til en lav pris.

Gratis råd

Vi sidder klar med seriøs vejledning, uanset om du vælger at gøre det selv eller som færdig monteres løsning.

40 års garanti

Vi yder op til 40 års garanti. Du slipper for vedligeholdelse de næste mange år.

Profilmetal har leveret ståltag til det danske folk siden 1994. Vi startede op på Københavnsvej i Køge, men i dag bor vi på Juliesmindevej i Sorø, tæt på Motorvej og fantastisk natur. Vi råder i øjeblikket over hele 9 profiler, hvis vi tæller både tag og væg med. Tjek vores hjemmeside for mere information. www.profilmetal.dk

Besøg Profilmetal-Shop.dk

Vi bor Juliesmindevej 2