Rabat Vvs anmeldelser

Rabat Vvs anmeldelser

8.8

Hurtig og god service

Ordren var hurtig klar til afhentning og da jeg opdagede at jeg havde bestilt noget forkert var der ingen problemer med at returnere ordren.

Fantastisk kundeservice

Rabat-vvs vender hurtig tilbage på spørgsmål og kommer med gode forslag til løsninger.
Jeg havde glemt at købe ekstra udstyr, som skulle bruges til instalation, det gjore de mig opmærksom på. Det sparede mig for en masse tid. :-)
Vi havde også problemer ved at finde nogle produkter på deres hjemmesidde, vi mailede og de fandt dem og skaffede en god pris.

Ikke sidste gang vi bruger dem.

Dan

God service og hurtig prismatch

Min første oplevelse med rabat-vvs har været god, hurtig svar på prismatch og hurtig levering.

Fantastisk service.....!!

Bestilte nogle baderumsmøbler gennem rabatvvs.dk, og da der var lang leveringstid på en af de vare vi havde bestilt, ringede de op til os, og forklarede situationen. Vi fik valget om enten at vente til varen igen var på lager(det var producenten den ikke var på lager hos), eller få et andet og dyrere produkt til samme pris som det vi bestilte...! :-) Vi valgte det sidste.
Rigtig god service og flinke folk. Hurtig levering.

Super service og hjælp

Har brugt Rabat VVS flere gange, bl.a. køb af Vola armatur, Duravit Philips Starck toilet, Grohe Rainshower mm.
Super god service og hjælp, samt skarpe priser.
Kan klart anbefale Rabat VVS.

Fin service - også ved reklamation

har handlet med tilfredshed. Der var en enkelt del i et Damixa produkt, der blev defekt efter kun 2 måneder. Jeg forklarede det i en E-mail til Rabat-VVS, som videresendte reklamationen med det samme til Damixa, som straks sendte en ny del til erstatning. Hurtigt og helt korrekt service. Tak.

Rabat-vvs slår alle i god service.

Jeg synes at det er en fantastisk god service i den her butik.
Venlige og hjælpsomme.
Fik min køkkenvandhane på under et døgn.
Det er en butik jeg helt bestemt vil handle i igen.
Hvis jeg kunne ville jeg give dem 7 stjerner. ;-)

Super kvalitet og service

Jeg har fået en god og professsionel service, og har også anbefalet rabat-vvs.dk til andre.

Super service

De er altid glade og hjælpsomme :)

Fik min vare dagen efter

Jeg bestilte torsdag formiddag og fik varen fredag morgen. Fik ikke besked om at varen var blevet afsendt med track'n'trace nummer, som ville have været dejligt. Fik ikke brug for deres support efter køb så kan ikke sige noget om denne.

Er Rabat Vvs din virksomhed?

kundeservice

Besøg Rabat Vvs