Refako anmeldelser

Refako anmeldelser

7.9

Fin butik :-)

Skulle bruge en del af en bagkofanger til fruens bil.
Citroen skulle have 475,- + moms.
Refako ville have 314,50 alt incl.

Bestiller varen onsdag aften, kan afhente den fredag......Det er da kundeservice :-)
Det bliver IKKE sidste gang jeg bruger REFAKO.

super god kundeservice

Gode varer, gode priser og en god service.
De skaffer gerne specielle varer og originale dele.
Jeg har altid haft gode erfaringer med Refako og pris/kvalitet tåler sammenligning med kineservarer fra de andre billig leverandører.
Der er aldrig vrøvl når ubrugte varer skal returneres.

For mange gange forgæves kørsel

Bestilte for noget tid siden en køler til min gamle bil hos refako rødekro, fik en dag hvor de skulle have den hjemme, fint så ville jeg kører ud og hente den, så får man og vide den ikke er kommet endnu men den ville komme næste dag fair nok, næste dag efter arbejde vender jeg snuden ind forbi, men stadig ingen køler, den er åbentbart blevet væk i deres system, og han skal bestille den igen, så måtte yderligere vente en uge mere på min køler kom og i mellemtiden var prisen os blevet højere siden første bestilling. Så få lige lidt orden i sagerne.

Fin kommunikation og seriøs klagebehandling

Jeg havde bestilt nogle pærer til min bil online og fik hurtigt en ordrebekræftelse. Leveringstiden blev også overholdt, så tak for det.

Af de 20 pærer jeg havde bestilt var de 8 fornuftigt emballeret. Ikke perfekt men fornuftigt.
De sidste 12 pærer (små og mellemstore) lå alle løst i en æske og raslede rundt uden så meget som et stykke papir til at beskytte dem! Det betød da også, at den ene pære var knust .
Jeg sendte en mail og modtog herefter et svar med en beklagelse og et tilbud om at få leveret en erstatning for de defekte varer.
Da der var tale om en vare med lav værdi mente jeg ikke det var rimeligt at Refako skulle betale porto, så det takkede jeg nej til.
Jeg blev derfor noget overrasket, da jeg dagen efter modtog endnu en pakke fra Refako. I pakken var der dels erstatnings pærer men også en lille gave.
Det er ikke fordi min tilfredshed kan købes med gaver, men jeg tager det som et udtryk for, at Refako erkender at der er begået en fejl. Det synes jeg er stort.
Det giver en vis tryghed for fremtidige handler.
For mig er det vigtigt, at der en konstruktiv dialog med onlineforhandleren både før, under og ikke mindst efter handlen.
Det synes jeg absolut Refako lever op til.
Tak for handlen (og gaven)

God service/Rigtig hurtig levering.

Bestilte dele i går og her i dag kl. 13 kom de ind af døren. Det kan man ikke andet ind kalde super service og hurtig levering.

Man får ikke hvad man bestiller!

Jeg har lavet en ordre og bevidst bestilt et kvalitetsbrand, men har fået leveret et ringere produkt - i form af en del fra et brand jeg tidligere har haft problemer med, og derfor bevidst har valgt fra.
Jeg har heller ikke hørt noget fra dem om, at de ville afsende et andet produkt end det jeg har bestilt. Slår jeg bilen op igen, har jeg stadig mulighed at vælge det brand jeg gerne vil have - det virker meningsløst, når man alligevel får noget andet.

Godt sortiment, gode stumper og go' stabil levering

Hvis jeg skal komme med noget "negativt" omkring Refako så vil det være at jeg kunne ønske mig et lidt større sortiment.

Hjemmesiden er super - Priserne er super og så er leveringen stabil.

God service, hurtig levering

Jeg har nogle gange købt reservedele til min bil hos Refako i Odense og alle gange har Refako været leveringsdygtige i alt jeg skulle bruge. Derudover haft det som jeg bestilte og betalte online, liggende klar 30. min senere, til smertefri afhentning.

Det er skide fedt, at de i afdelingen i Odense, har en skranke til webordrer.

Hurtig levering!!

Jeg skulle bruge forhjulslejer til min Renault Clio, akut! Bestilte torsdag sidst på eftermiddagen, lå i postkassen dagen efter, fredag.
Jeg kan kun sige en ting prøv Refako!

Fint nok uden at være i top

har handlet hos refako et par gange, men kan ikke tage det faktum at de ikke har en afdeling i København, hvilket en hver virksomhed næsten burde havde. og da levering kostede næsten 85 kr. hvilket var det samme som et brændstof filter, syntes jeg det var lidt tamt at man ikke havde valget at hente selv.

Fantastik kundeservice!

Købte en vare fra deres netbutik, som jeg så afhentede i en af deres butikker. Dog kunne denne reservedel ikke anvendes, og jeg sendte den derfor retur med post. Selvom returperioden var overskredet, så fik jeg pengene retur :)

Alt fungerede perfekt.

Nem bestilling og hurtig levering. Intet at klage over. Vi vender helt sikkert tilbage en anden gang.

Super service og hurtigt behandling

Jeg har handlet hos refako flere gange, og hver gang har jeg følt mig godt behandlet og godt vejledt!

super god service..

Har flere gange købt reservedele hos Refako.
Fik rigtig god betjening i Næstved, Det er dog ikke det store lager de har dér..
Men så er det jo super at man kan købe delene over nettet, bestiller den ene dag og det er med posten/ eller fragmand den næste.. Super..

God service og pris

Jeg har flere gange handlet i Odense afdelingen, både forudbestilt på nettet og direkte i butikken, og har altid fået en super service og gode varer til fornuftige priser

God service

jeg bestilte et blinklys relæ ved Refako.dk til min Toyota som jeg troede at jeg selv kunne finde ud af at montere :/ Dette var en større opgave for mig, så jeg kørte til Toyota autoværksted i Slagelse og fik monteret et de havde. Da jeg så ikke længere skulle bruge det relæ jeg allerede havde modtaget fra refako, skrev jeg til dem over deres kundeservice og forhørte mig om jeg kunne returnere dette i en af deres butikker frem for at sende det retur med posten. Super hurtigt får jeg svar tilbage om at det kan jeg sagstens, jeg skal bare medbringe fakturaren.

Lækker hurtig respons :)

God handel uden problemer

Købte for noget tid siden 2 nye sidespejle til vores Volvo V40...

Bestilt og leveret uden problemer dagen efter... Fik det jeg bestilte til en yderst fornuftig pris (Trækker en stjerne ned)... Synes total pris 800 kr. er for meget, selv om de havde den laveste pris, af alle de hjemmsider jeg besøgte...

Kan varmt anbefale dem til andre...

Stephan

flabet personale

De har endnu ikke haft noget af det jeg ønskede at købe på lager, og derudover er personalet i odense yderst flabede... De mener at en nummerplade skal siges på lige præcist deres måde, for ellers kan de ikke finde ud af at taste det ind. Jeg handler personligt aldrig her igen.

Top karakter

Købte et komplet tandremskit ved dem til min Seat Leon + nogle andre servicedele. Det kostede kun det halve der i forhold til der hvor jeg ellers plejer at købe dele.. Det dukkede op dagen efter jeg bestilte det, og det var de samme dele som jeg plejer.. Så top karakter til dem, det hele forløb som det skulle TOP DOLLAR

Perfekt!

Virkelig god service og kompetente medarbejdere (i hvert fald i Odense). Delene er af god kvalitet, og priserne er i den grad acceptable.

Er Refako din virksomhed?

Refako ApS kundeservice

Besøg Refako